Gå til innhold

Vi som liker å tegne/male


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er maleriet ferdig. Det er ikke store endringene jeg har gjort, bare fikset litt på haken og kinnet. Fargeforskjellen skyldes at dette er fotografert i dagslys og det forrige i lampelys.

IMG_5800.jpeg

  • Liker 9
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

13 minutter siden, Samuelle said:

Nå er maleriet ferdig. Det er ikke store endringene jeg har gjort, bare fikset litt på haken og kinnet. Fargeforskjellen skyldes at dette er fotografert i dagslys og det forrige i lampelys.

IMG_5800.jpeg

Så flott!

Endret av SVK
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Samuelle skrev (På 17.11.2023 den 14.25):

Jeg har akkurat sett hele serien «The Americans» for andre gang. Jeg ble så fascinert av sluttscenen at jeg prøver å male Elisabeth, med det melankolske uttrykket hennes i det stemningsfulle lyset. 

Jeg er usikker på om maleriet er ferdig eller ikke. Jeg føler at noe mangler, men vet ikke helt hva. Jeg tar gjerne i mot inspill.

 

IMG_5782.jpeg

Åh jeg er så forelsket i kerri russel og jeg så med en gang hvem dette var før jeg leste teksten, veldig flott! 

Anonymkode: d7f3d...6b8

  • Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har jeg malt en ny grevling. Den første (på forrige side) brukte jeg to timer på.

Denne har jeg malt på vanlig måte, det vil si med stadige korrigeringer til jeg ble helt fornøyd. Det tok 3 uker. Maleriet er 60 x 60 cm.

IMG_5877.jpeg

  • Liker 6
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
On 12/13/2023 at 4:54 PM, Samuelle said:

Nå har jeg malt en ny grevling. Den første (på forrige side) brukte jeg to timer på.

Denne har jeg malt på vanlig måte, det vil si med stadige korrigeringer til jeg ble helt fornøyd. Det tok 3 uker. Maleriet er 60 x 60 cm.

IMG_5877.jpeg

Så fin!

God jul til deg og alle i tråden! :juletre2:

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samuelle skrev (På 13.12.2023 den 16.54):

Nå har jeg malt en ny grevling. Den første (på forrige side) brukte jeg to timer på.

Denne har jeg malt på vanlig måte, det vil si med stadige korrigeringer til jeg ble helt fornøyd. Det tok 3 uker. Maleriet er 60 x 60 cm.

IMG_5877.jpeg

Han kikker sikkert på alle julegavene og lurer på hva som er inni, så mye personlighet og liv i de øynene 🥰

Anonymkode: d7f3d...6b8

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 hours ago, AnonymBruker said:

Han kikker sikkert på alle julegavene og lurer på hva som er inni, så mye personlighet og liv i de øynene 🥰

Anonymkode: d7f3d...6b8

Helt enig! 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (21 timer siden):

Så fin!

God jul til deg og alle i tråden! :juletre2:

 

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Han kikker sikkert på alle julegavene og lurer på hva som er inni, så mye personlighet og liv i de øynene 🥰

Anonymkode: d7f3d...6b8

 

SVK skrev (16 minutter siden):

Helt enig! 

Tusen takk for hyggelige kommentarer! :blomst2:

En riktig god jul til dere alle! 🎄🎄🎄

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nytt år, nye muligheter.

Årets første maleri, 100x80 cm. Håper det faller i smak!

 

IMG_5998.jpeg

  • Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå håper jeg at det er noen som følger med på denne tråden, for nå trenger jeg hjelp.

Jeg følte meg ikke ferdig med kirkegårder etter det forrige maleriet, så jeg malte en ny variant. Men nå trenger jeg en tittel før jeg kan vise frem maleriet. Så hjelp meg, hva skal jeg kalle det?

 

 

IMG_6129.jpeg

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info, så kommer jeg ikke til å legge ut flere malerier i denne tråden.

Hvis noen skulle være interessert i å se mine videre arbeider, så kan dere kontakte meg på Meldinger og få vite kontonavnet mitt på Instagram så dere kan følge meg der.

Endret av Samuelle
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Samuelle said:

Til info, så kommer jeg ikke til å legge ut flere malerier i denne tråden.

Hvis noen skulle være interessert i å se mine videre arbeider, så kan dere kontakte meg på Meldinger og få vite kontonavnet mitt på Instagram så dere kan følge meg der.

Hvorfor vil du ikke legge ut mer?

Jeg har lagt ut før, men nå kjenner jeg litt på at jeg ikke vil legge ut mer her jeg heller...

Anonymkode: 39645...c0c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/18/2024 at 4:43 PM, Samuelle said:

Nytt år, nye muligheter.

Årets første maleri, 100x80 cm. Håper det faller i smak!

 

IMG_5998.jpeg

 

On 2/6/2024 at 3:18 PM, Samuelle said:

Nå håper jeg at det er noen som følger med på denne tråden, for nå trenger jeg hjelp.

Jeg følte meg ikke ferdig med kirkegårder etter det forrige maleriet, så jeg malte en ny variant. Men nå trenger jeg en tittel før jeg kan vise frem maleriet. Så hjelp meg, hva skal jeg kalle det?

 

 

IMG_6129.jpeg

Superkule malerier! Jeg har dessverre ingen tips til tittel. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor vil du ikke legge ut mer?

Anonymkode: 39645...c0c

Jeg lurer på det samme. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

 

Superkule malerier! Jeg har dessverre ingen tips til tittel. 

Tusen takk! 😘

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor vil du ikke legge ut mer?

Jeg har lagt ut før, men nå kjenner jeg litt på at jeg ikke vil legge ut mer her jeg heller...

Anonymkode: 39645...c0c

 

SVK skrev (1 time siden):

Jeg lurer på det samme. 

Jeg vil ikke legge ut flere bilder her av to grunner. For det første er tråden nesten død.  For det andre så er jeg nå veldig lite på KG. Jeg har rett og slett gått lei av forumet. De siste par årene har jeg logget meg på bare når jeg er ferdig med et maleri.  Så da er det nok for meg å dele dem på Instagram.

Men jeg har satt stor pris på de tilbakemeldingene jeg har fått her, og gir derfor de som måtte ønske det tilgang til min Instagram selv om det betyr at anonymiteten min ryker overfor dem.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Samuelle said:

Tusen takk! 😘

 

Jeg vil ikke legge ut flere bilder her av to grunner. For det første er tråden nesten død.  For det andre så er jeg nå veldig lite på KG. Jeg har rett og slett gått lei av forumet. De siste par årene har jeg logget meg på bare når jeg er ferdig med et maleri.  Så da er det nok for meg å dele dem på Instagram.

Men jeg har satt stor pris på de tilbakemeldingene jeg har fått her, og gir derfor de som måtte ønske det tilgang til min Instagram selv om det betyr at anonymiteten min ryker overfor dem.

Ja, at tråden er ganske død er vel en av grunnen til at jeg sluttet å dele selv. Det var vel for mange bare en pandemihobby....  Det er jo egentlig litt synd at det ikke holdes liv i en tegneog maletråd.

Ja, er man ikke på kg så er det jo litt styr å bare logge på for å dele bilder i en død tråd. Jeg ser den. 

Anonymkode: 39645...c0c

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, Samuelle said:

Tusen takk! 😘

 

Jeg vil ikke legge ut flere bilder her av to grunner. For det første er tråden nesten død.  For det andre så er jeg nå veldig lite på KG. Jeg har rett og slett gått lei av forumet. De siste par årene har jeg logget meg på bare når jeg er ferdig med et maleri.  Så da er det nok for meg å dele dem på Instagram.

Men jeg har satt stor pris på de tilbakemeldingene jeg har fått her, og gir derfor de som måtte ønske det tilgang til min Instagram selv om det betyr at anonymiteten min ryker overfor dem.

Skjønner. Leit at tråden nesten er død. Er en av mine favoritt-tråder. Jeg kan ikke tegne eller male så har ikke noen tegninger og malerier å bidra med. Men jeg liker godt å se på alle de flotte tegningene og maleriene som blir lagt ut. 

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...