Gå til innhold

Er så sykt kåt for tiden🙈


barbent

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Evt mann …..

Anonymkode: ab0b5...9e7

hvorfor sier du det😊litt rart syns jeg😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner på det selv for tiden. Eller for tiden -  har vart i evigheter nå og går visst ikke over med det første. For første gang på gud-vet-hvor-lenge skulle jeg gjerne hatt en mann i huset, det passer bare så jævlig dårlig for tiden. 

Anonymkode: 7f0d9...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest i andre tråder også at du onanerer andre plasser enn hjemme. Innbiller meg å ha lest en plass at du har gjort det på fly og restauranter også, mulig jeg tar feil da, du er uansett en rå dame😘

Anonymkode: c2485...0e1

❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du mer utflod når du er kåt?

Anonymkode: 9e181...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, barbent skrev:

Blir helt sprø jeg😣

Føler ikke jeg får kåtheten ut av kroppen, onanerer flere ganger daglig med flere orgasmer i slengen.

Har ikke hatt sex på lenge, mulig dette har noe med saken å gjøre

Hadde bare vært så deilig å kjenne kåtheten slippe taket skikkelig visst dere forstår.

Blir rett og slett litt frustrert, vet ikke helt hva jeg vil med innlegget heller😂

Følte bare for å lufte min frustrasjon 😊

 

 

 

Ehh,tror det har noe å gjøre med at du konstant onanerer. Holder du deg unna,blir lysten mindre. Duh....

Anonymkode: 7adb4...a03

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får du mer utflod når du er kåt?

Anonymkode: 9e181...85f

ja blir en del mer utflod🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, barbent skrev:

ja blir en del mer utflod🙈

Æsj! Elegant.

Anonymkode: 7adb4...a03

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvor mange meldinger har du fått til nå?

1b. Er Museslikker69 en av avsenderene? 

😄 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, isw skrev:

1. Hvor mange meldinger har du fått til nå?

1b. Er Museslikker69 en av avsenderene? 

😄 

Mange, men jeg er ikke int  og svarer ikke

Det var ikke derfor jeg la inn dette innlegget

Museslikker69 har ikke tatt kontakt

Formøyd😊

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det også slik til tider! Er gjerne i uka rundt eggløsning. Alle hemninger forsvinner, er som å være halvfull 😂 Har heldigvis en mann så lar det gå utover han. Men skjønner godt det blir slitsomt for deg, det må nok en mann og en skikkelig runde til 😋

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, barbent skrev:

Mange, men jeg er ikke int  og svarer ikke

Det var ikke derfor jeg la inn dette innlegget

Museslikker69 har ikke tatt kontakt

Formøyd😊

 

Hva!?, du får tilbud om kuk, men du svarer ikke!?? Er ikke det litt slemt av deg?

Anonymkode: 9e181...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/12/2019 at 1:15 AM, barbent said:

Blir helt sprø jeg😣

Føler ikke jeg får kåtheten ut av kroppen, onanerer flere ganger daglig med flere orgasmer i slengen.

Har ikke hatt sex på lenge, mulig dette har noe med saken å gjøre

Hadde bare vært så deilig å kjenne kåtheten slippe taket skikkelig visst dere forstår.

Blir rett og slett litt frustrert, vet ikke helt hva jeg vil med innlegget heller😂

Følte bare for å lufte min frustrasjon 😊

 

 

 

badoo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner mange kvinner som ønsker seg en mann som meg, som alltid får reisning og som er seksuelt tent😂

Tenk positivt, åpne opp dine kanaler, bli mere frigjordt, så får du et lykkeligere liv:blomst:

Endret av Kragebein
Ryddet for sitering av slettet innlegg.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, barbent skrev:

😊så gøy å høre flere fortelle om kåtheten😊vet jo at jeg ikke er alene om å ha det slik, men godt å høre dere andre også fortelle.Jeg kjenner det bare dirrer i kjønnet og trangen til å onanere er bare ubeskrivelig stor🙈

jeg ville aldri sett at du er en person som er kåt hele tiden, men det er vel noe av hemmeligheter mange klarer å skjule veldig godt.... 

Anonymkode: 0925d...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, museslikker69 skrev:

Kjenner mange kvinner som ønsker seg en mann som meg, som alltid får reisning og som er seksuelt tent😂

Tenk positivt, åpne opp dine kanaler, bli mere frigjordt, så får du et lykkeligere liv:blomst:

i hvilke settinger jobber dem? er det dem som er karrière jagende, og aldri har tid? iallfall å treffe dem er veldig vanskelig. Alle single uten at jeg vet at dem er single virker alle å være opptatte. Kanskje fordi dem er så offentlige på mange kanaler at dem egentlig gjør seg selv til opptatt? (kanaler: er alle datingsider der dem har dialog med menn, og som i seg selv gjør dem selv til opptatt IRL)

Anonymkode: 0925d...c2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske kona var kåt hele tiden også, men desverre nei. 

Anonymkode: 26dfa...13a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

i hvilke settinger jobber dem? er det dem som er karrière jagende, og aldri har tid? iallfall å treffe dem er veldig vanskelig. Alle single uten at jeg vet at dem er single virker alle å være opptatte. Kanskje fordi dem er så offentlige på mange kanaler at dem egentlig gjør seg selv til opptatt? (kanaler: er alle datingsider der dem har dialog med menn, og som i seg selv gjør dem selv til opptatt IRL)

For min del er det letter å skaffe kvinner, når man er i et åpent forhold enn når jeg var singel. Nå har jeg jo selv valgt å gå for de som trenger trøsteknull, fremfor å skaffe meg kjæreste da. De fleste er karriere kvinner som er ute å reiser mye på jobb, som nesten aldri er hjemme, eller bare blir tent av å ha hotelsex, de liker å føle seg slutty. De vil ikke ha forpliktelser til en fast mann, og sier det skal de ha når karriere-jaget tar slutt.

De velger da meg som er i åpent forhold eller gifte menn, fremfor innpåslitne single menn, sier de fleste🤫

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, museslikker69 skrev:

For min del er det letter å skaffe kvinner, når man er i et åpent forhold enn når jeg var singel. Nå har jeg jo selv valgt å gå for de som trenger trøsteknull, fremfor å skaffe meg kjæreste da. De fleste er karriere kvinner som er ute å reiser mye på jobb, som nesten aldri er hjemme, eller bare blir tent av å ha hotelsex, de liker å føle seg slutty. De vil ikke ha forpliktelser til en fast mann, og sier det skal de ha når karriere-jaget tar slutt.

De velger da meg som er i åpent forhold eller gifte menn, fremfor innpåslitne single menn, sier de fleste🤫

Mm hva du skulle få gjort med meg.. 

Anonymkode: b671d...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mm hva du skulle få gjort med meg..  

Hmm, kjenner deg desverre ikke, spørs hva du er ute etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...