Gå til innhold

Er så sykt kåt for tiden🙈


barbent

Anbefalte innlegg

Samme her, sinnsykt kåt. Deilig er det. Henger sikkert også sammen med at jeg er betatt.

Anonymkode: b2f66...e57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 13.7.2019 den 20.05, AnonymBruker skrev:

Jeg er og kåt hele tiden, mannen min klarer ikke helt og slukke min lyst. Onanerer flere ganger alene og har gjerne lyst til og få meg enda en kukk jeg kunne hatt i sjul

Anonymkode: 8b424...ba7

pirrende

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.6.2019 den 1.15, barbent skrev:

Blir helt sprø jeg😣

Føler ikke jeg får kåtheten ut av kroppen, onanerer flere ganger daglig med flere orgasmer i slengen.

Har ikke hatt sex på lenge, mulig dette har noe med saken å gjøre

Hadde bare vært så deilig å kjenne kåtheten slippe taket skikkelig visst dere forstår.

Blir rett og slett litt frustrert, vet ikke helt hva jeg vil med innlegget heller😂

Følte bare for å lufte min frustrasjon 😊

 

 

 

Det er jo sommer 😊
Er også sykt kåt hver dag nå, men det er dessverre ikke kona, da kommer frustrasjonen, og blir jo ikke noe mindre kåt dagen etter, når det ikke ble noe dagen før 😞
Er utrolig deilig, når hun endelig en dag, også har lyst, og jeg kan elske med henne, få utløp for kåtheten, da slipper den endelig taket for en liten stund. 
Hjelper ikke deg og meg noe at jeg skriver dette her, men deilig å lufte det med noen 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å gå med løse klær. Jeg vet ikke med deg, men jeg blir ofte kåt av trange klær som setter seg godt ved skrittet :P Prøv å unngå ting som gjør deg kåt. Om du bare blir det helt uten varsel, så hadde jeg bare gått for det ;) 

Anonymkode: ae6f0...0f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Geojak skrev:

Det er jo sommer 😊
Er også sykt kåt hver dag nå, men det er dessverre ikke kona, da kommer frustrasjonen, og blir jo ikke noe mindre kåt dagen etter, når det ikke ble noe dagen før 😞
Er utrolig deilig, når hun endelig en dag, også har lyst, og jeg kan elske med henne, få utløp for kåtheten, da slipper den endelig taket for en liten stund. 
Hjelper ikke deg og meg noe at jeg skriver dette her, men deilig å lufte det med noen 😉

😊😘😘

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, bjone skrev:

@barbent du er nå bare herlig da. Bare å forsette og nyte dagene

😁takk like så😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Er det ikke bare deilig å gå rundt å være kåt da?  jeg er kanskje litt rart sammenskrudd, men jeg elsker den kåte følelsen i kroppen, drar gjerne på nakenstrender bare for å vise meg fram....det forsterker den gode følelsen. I går tok jeg massasje hos en kar, det var utrolig deilig. Ligge der helt naken å vise han hele meg....sprike litt og la han smøre meg inn med olje...sprike litt ekstra , og samtidig se at han fikk ereksjon...... Han var svært god til å massere, uten at han var nær mine ymse plasser, gud det var deilig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
3 minutter siden, Siw H skrev:

Er det ikke bare deilig å gå rundt å være kåt da?  jeg er kanskje litt rart sammenskrudd, men jeg elsker den kåte følelsen i kroppen, drar gjerne på nakenstrender bare for å vise meg fram....det forsterker den gode følelsen. I går tok jeg massasje hos en kar, det var utrolig deilig. Ligge der helt naken å vise han hele meg....sprike litt og la han smøre meg inn med olje...sprike litt ekstra , og samtidig se at han fikk ereksjon...... Han var svært god til å massere, uten at han var nær mine ymse plasser, gud det var deilig.

Enig i at det er veldig godt å være kåt, og av og til litt for godt til å være helt sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Paramount skrev:

Enig i at det er veldig godt å være kåt, og av og til litt for godt til å være helt sant.

Hehe.

Anonymkode: 79da6...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 12.6.2019 den 1.15, barbent skrev:

Blir helt sprø jeg😣

Føler ikke jeg får kåtheten ut av kroppen, onanerer flere ganger daglig med flere orgasmer i slengen.

Har ikke hatt sex på lenge, mulig dette har noe med saken å gjøre

Hadde bare vært så deilig å kjenne kåtheten slippe taket skikkelig visst dere forstår.

Blir rett og slett litt frustrert, vet ikke helt hva jeg vil med innlegget heller😂

Følte bare for å lufte min frustrasjon 😊

 

 

 

Jeg har det  slik i dag....vil være naken, vise meg fram - frustrerende søndag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Siw H skrev:

Jeg har det  slik i dag....vil være naken, vise meg fram - frustrerende søndag

 

❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vell ikke noe stort problem for en attraktiv kvinne å være kåt, dere kan jo få dere en date og eventuelt ligg på 123. Hørt om tinder? ;)

Anonymkode: 61615...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vell ikke noe stort problem for en attraktiv kvinne å være kåt, dere kan jo få dere en date og eventuelt ligg på 123. Hørt om tinder? ;)

Anonymkode: 61615...e5b

Det er strengt tatt ikke umulig for en mann heller, bare for å balansere.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vell ikke noe stort problem for en attraktiv kvinne å være kåt, dere kan jo få dere en date og eventuelt ligg på 123. Hørt om tinder? ;)

Anonymkode: 61615...e5b

Det kan mange menn også det. Få ligg på 123. Null problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...