Gå til innhold

Carinas bryllupstanker


carina81

Anbefalte innlegg

Heeeei,

Hørtes ut som om din kjære hadde det fint da, hvordan er formen hans i dag? ;)

Ikke så aller værst jeg, men ganske slapp...

Blir spennende å se når ditt blir da, er glad jeg er ferdig jeg... :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Litt sent svar her Lille My.. Men han har vel aldri værrt så dårlig som han var etter utdrikningslaget.. Har aldri sett han så full heller... :ler:

Men de hadde hatt det utrolig gøy!! og han ble ikke fullstendig sjenket før på slutten av kvelden, så det ødela ikke noe av helheten da..

Er veldig spent på mitt jeg nå.. Lurer på om det er nå på lørdag eller 20.. Vi skal feire bursdagen til forloveren min på lørdag, men jeg vet jo ikke om det er en smart måte for å holde meg i Oslo på eller om det faktisk er bursdag... ;)

Igår satt jeg og jobbet med bordplaner.. Er ikke så lett altså.. Og jeg måtte lage tre forskjellige i tillegg.. :sjenert: Er to vi ikke har fått svar fra enda(skal gi svar i løpet av denne uka.) så måtte lage plan med begge, en med bare en og en plan uten de.. Så har vi det klart uansett hvordan svaret blir fra de to siste.. ;)

Skal til søsteren min idag og gjøre ferdig planer for bordpynt og blomster..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nå er jeg veeeeeeldig spent på om du hadde utdrikningslag i går!!!! :hoppe:

Håper du kommer innom snart! :rosasmil:

Vanskelig det med bordplan! Men så flinke dere er som har laget 3 forskjellige! :ler:

Ha en flott søndag!

Nå er det forresten under 3 uker til det er vår tur!!! :overrasket::overrasket::overrasket:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke noe utdrikningslag på meg igår heller.. :) Må nok tålmodig vente ;)

Regner med det blir neste helg da.. For nå er det ikke så veldig mange helger igjen!! Bare 2 faktisk!!! :overrasket::danse::hoppe::bryllup:

Nå har vi fått svar fra de to siste, og de kunne dessverre ikke komme. Så da blir vi 63 tilsammen.

I morgen skal vi på hotellet og snakke med sjefen der. Få de siste tingene på plass. Og tirsdag skal vi i kirken og snakke med presten. Blir en effektiv uke som kommer nå.. :sjarmor:

På onsdag kommer hun som skal synge og han som skal spille gitar i kirken til oss for å øve. Gleder meg til å høre hvordan det blir!! De er utrolig flinke begge to, så er ikke noe redd for at det ikke skal bli bra!

Nå er menyene helt ferdig og jobber for å få bordkortene ferdig også. Søsteren min holder på med sangheftene. Jeg får jo ikke lov til å lese sangene.. Så jeg får hjelpe til å binde de sammen jeg da. :sjenert:;)

Ja, nå er det faktisk under 3 uker igjen!! Jeg begynner å merke det litt i magen nå, men det er jo bare en god, kriblende følelse!! Faktisk ikke noe stresset og nervøs enda :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det vel utdrikningslag på deg i helga, tenker jeg! :hoppe:

Vi skal også på samtale med presten i morra! :hoppe:

Nå er det virkelig ikke lenge til det er vår tur, Carina!!!!

:danse: UTROLIG GØY! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi fått gjort masse denne uka! Deilig med alt som er klart!! Har vært på hotellet med toastmasteren. Så nå er vel det meste planlagt i forhold til selve festen! Bare å få ferdig bordpynt og levere inn det, så ordner hun resten..

Samtalen med presten gikk også veldig bra! han mente vi ikke trengte generalprøve, så vi gikk igjennom gangen i vielsen. Rart å sitte oppe ved alteret, og iallefall å "leke" vielsen og si ja, og knele og hele pakka!!!

Gleeeeeeeeder meg!!!!!! :danse::danse::danse::bryllup::hoppe::hoppe::danse:

Igår var de to som skal spille og synge i kirken her og øvde. Sambo hadde ikke hørt henne synge før, så var jo spent på hva han syntes.. Og han ble veldig overrasket! Skjønte hun skulle være flink, men han hadde ikke trodd hun skulle være såååå flink!!

Satt med gåsehud og tårer i øynene jeg.. :sjenert::sjenert:;)

Kommer til å hulke i kirken.. :flau: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke den eneste som kommer til å hulke i kirken, lille venn! :ler:

Gøy at ho var så flink!

Ser at du også har vært på møte med presten, var faktisk litt gøy den gjennomgangen! :rosasmil:

Er du spent på lørdagen eller?

God natt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, da var jeg også drukket ut.. ;)

Jeg begynte å lure litt på torsdagen omn det ikke skulle være denne helgen heller.. Søsteren min ringte meg torsdag kveld og lurte på om jeg kunne bli med til mamma og pappa og sove der fra fredag til lørdag sammen med henne og niesen min. Jeg skjønte ikke helt hvorfor de skulle ha meg ut av byen, men det viste seg at jeg skulle hentes der av ei barndomsvenninne lørdag morgen. Egentlig skulle moren hennes hente meg på motorsykkel, men den planen gikk i vasken.

jeg ble da kjørt til parkeringsplassen ved Oslo S og satt av der. Da kom forloveren min etter 5 min, med en liten flaske champagne jeg måtte drikke opp før jeg fikk gå videre. Fikk en rebus jeg måtte løse for å finne de andre. De var fordelt over5 steder, og jeg fikk en ny rebus hvert sted, til vi endte opp på Fridays. Der spiste vi god lunsj!

Da vi skulle gå videre, fikk jeg bind for øynene og ble leid til et dansestudio. Der hadde vi 1times magedanskurs. Det var kjempegøy!! har gått et kurs før, men dette var litt annerledes, så var litt vanskelig.. :sjenert::sjarmor:

Og jeg ble jo selvfølgelig dresset opp i magedansskjørt, gull klips øredobber, gull belte og gull(!) bh som var for liten.. Skikkelig flott med andre ord!! :sjenert:

Etter dansen kjørte vi et stykke ut av byen før jeg fikk bind for øynene. Da endte vi opp ved en paintball bane! Det var utrolig gøy!! Har spilt det en gang før, men denne gangen tok det helt av!! Ei venninne ble truffet på hånda og begynte å blø og hovnet skikkelig opp. Men sa det var bare et bevis på at hun ikke var pingle på banen :ler:

Så dro vi til leiligheten til noen venner av forloveren min. Der lagde min skadde venninne biff stroganoff, ris og salat. Nydelig mat!!!

Etter det kom de ut med et kosteskaft hvor det var hengt på kondomer fylt med Baylies.. :tristbla: og ballonger med guttenavn.... Jeg skulle da fortelle hva som hadde skjedd med disse guttene og meg.. Hvis ikke måtte jeg drikke fra kondomene...

De hadde også intervjuet min kjære, og for hvert svar jeg hadde feil i forhold til det han hadde svart, måtte jeg sprette en kondom til..

De hadde også kjøpt en gave hver som jeg skulle gjette hvem var fra. Jeg klarte de fleste, men i løpet av de tre lekene, klarte jeg å tømme en flaske Baylies.. :overrasket:;)

Etter dette, ble vi invitert til etasjen under av et gutte utdrikningslag. Vi skulle snart dra på Tiger Tiger, sp fant ut at vi kunne ta en liten tur ned og hilse på. Da viste det seg at brudgommen skal gifte seg med sin kjære i samme kirke som oss på samme dag! Det var litt artig!!

Vi endte til slutt på Tiger, men slitne som vi var, sluttet vi av kl 01:00..

hadde en super dag med gode venninner!! Det eneste som var litt flaut, var ballongene...

:ler2::ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, for et artig utdrikningslag! Hørtes ut som om du hadde det veldig artig da!

:-D

Så flinke venninner du har som arrangerte et så fint utdrikningslag!

Selv om ballongene ikke var så artig.. :ler:

Begynner nervene å komme for din del eller?

Kjenner jeg begynner å få problemer med å sovne på nettene, mye som kverner rundt inni hodet mitt! :)

Om 2 uker er vi begge godt gift, snart bare 1 uke igjen..... :hoppe:

:klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde en super dag på lørdag :-D

Begynner å merke nervene litt nå faktisk.. Men var først igår de kom.. ;)

Føles som jeg har litt for få ledige kvelder igjen i forhold til alt som skal gjøres.. Men det går nok så fint til slutt!! :)

Skal ut og handle litt idag etter jobb.. Har ikke fått kjøpt strømper enda, så det må ordnes nå.Ellers mangler vi ringpute og håper at båndet jeg har bestilt til bordkort og sanger har kommet idag...

Vi har fått ei venninne til å lese bibeltekstene i kirken, og det er veldig koselig! Presten ville gjerne at vielsen skulle bli så personlig som mulig, og det ønsker jo vi også. Det eneste vi ikke ønsker er utvidet ekteskapsinngåelse.. Kommer ikke til å klare å si noe jeg.. ;) Holder med et JA!!

:smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ser ut som om vi er veeeldig likt i løypa.

Jeg har ikke fått kjøpt strømper enda, må fikse det snart.

Forloveren og kusinen til H skal lese skriftlesing. Og vi skal bare si JA! :-D

Også hentet vi båndet vi hadde bestilt til sanghefte i dag...

Kjenner sommerfuglene nå jeg også gitt.. :rosasmil:

Så gøy at du også skal på konsert på lørdag! Kanskje vi sees???

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært veldig koselig å ses på lørdag!!! Vi vet ikke helt når vi skal være der enda.. Ser litt ann været. Er det sol, så regner jeg med vi drar litt tidlig. Skal få med oss Ravi og DjLøv og A-HA uansett da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!!!

Kom på en ting, nevnte ikke du noe om at du hadde bursdag i går...????

I så fall:

:bursdag:

Gratulerer så mye med dagen som var! :-D

Hadde du det bra på konsert i går???

Skal egentlig skrive tale jeg nå... Meeeeen... Her er jeg gitt.. :sjenert:

Ha en fin søndag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stemmer at jeg hadde bursdag igår! Så tusen takk!!! :hoppe:

Det var veldig bra på konserten igår!! Men best den siste halvtimen da klassikerene ble spilt :smilorange:

Har vært på prøvetime hos både frisør og sminkør siden sist jeg var innom her. Er kjempefornøyd så langt!! Virker som de begge er utrolig dyktige!!

Har allerede begynt å få noen bryllupsgaver! Det er så koselig at flere av de som ikke skal i bryllupet tenker på oss også!!

Fikk en utrolig rørende gave av bestemor idag. Fikk gaven hennes mor(min oldemor) fikk da hun ble forlovet for nøyaktig 90 år siden! Da kom det noen tårer gitt... :grine::)

Min kjære er nå og ordner ferdig kirkeprogrammene. Gleder meg til å se de og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaven fra bestemor var en nydelig dyp-rød liten krystall bolle. Så nesten ny ut, men er faktisk nesten 100 år gammel. Det var mest tanken bak det som fikk meg til å gråte litt da.. :)

Nå er det bare 2 dager igjen!!! :overrasket: Føler det meste er på plass. Må få festet sammen sangheftene , klipt til båndet på bordkortene og byttet ut den stygge pappen rundt engangskameraene, ellers er det ikke så mye å få gjort før i morgen.. Jeg reiser til mamma og pappa idag, så må jo også få pakket så jeg er klar for tur til Afrika!!

Nå skal jeg til manikyr, men stikker kanskje innom her før jeg drar ikveld..

Har fått høre at forloverer min ikke oppførte seg så veldig bra mot alle i forhold til utdrikningslaget. Hun ante ikke hva de skulle finne på, og da de andre kom med ideer bare forkastet hun de med en gang. Mamma kom også med en ide(som jeg faktisk hadde satt veldig pris på om ble gjort, for det minner meg om barndommen min), og da hadde forloveren min kjeftet henne ned, for det syntes alle var en så dårlig ide.. Det eneste var at hun ikke hadde hørt med de andre hva de syntes.. Og da en ting ikke ble som planlagt på selve dagen, kjeftet hun på lillesøsteren min, som faktisk ikke hadde noe med det å gjøre. Hun bare ringte da de var på vei for å si at det ikke gikk i orden. Da fikk hun beskjed om at hun hadde laget et helvete for forloveren min og ødelagt hele dagen...

Og da mine to søstre og kusinen min kom frem dit de skulle møtes, bare snudde forloveren min seg bort, og gadd ikke hilse på de...

Er ikke så kult å høre dette 2 dager før bryllupet akkurat... Har vært i tvil om jeg valgte riktig forlover for en tid tilbake, og snakket med henne om det. Bestemte sammen at hun skulle få en ny sjanse, og da er det utrolig skuffende at hun oppfører seg på denne måten..

Er ikke så mye å få gjort med det nå, men jeg må iallefall ta det opp med henne etterpå..Hun skal egentlig komme til mamma o9g pappa i morgen og sove over, men hvis hun ikke unnskylder seg, så er det nok bedre at hun kommer først på lørdag morgen til frisøren..

Jaja... skal prøve at dette ikke ødelegger noe av dagen iallefall!! Den skal jeg bare nyte fullt ut!!! ;)

Bare deilig å få tømt seg litt her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Masse lykke til i helgen! :hjerte:

Du kommer nok til å få en fantastisk dag, gleder meg til å høre om den!!!

Så kjedelig det med forolveren din da, men du kan nesten ikke tenke på det. Ta det etter bryllupet!

LYKKE TIL VENNEN!!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUSEN TAKK!!!! Nå er snart dagen her, og jeg gleeeeder meg!!!

Neste gang jeg er inne her, er jeg kone!!!

:hoppe::hoppe:

Har snakket med forloveren min, og hun var veldig lei seg for det. Så vi får nok ordnet opp i det!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Oj, oj det tok litt tid før jeg kom meg inn her for å skrive referat gitt... :forvirret:

Har vel ikke så mye mer å gjøre inne i bryllupsdagbøkene, men tenkte bare skrive et avsluttende kort referat..

Selve bryllupsdagen var fantastisk! Over all forventning!

Begynte dagen hos frisøren med forlover og søsteren min. Vi var der i ca 3,5 timer og koste oss med litt champagne og snacks mens frisøren jobbet med håret til oss alle tre. Hun var utrolig dyktig!!

Da vi var ferdige hos frisøren, dro vi hjem til mamma og pappa(2min unna), hvor jeg ble sminket og kledd opp :)

Jeg og pappa ble hentet i en flott bil fra 60-tallet som det kun er 2 av i Norge(bilde i linken lenger ned), og kjørt til kirken.

Var utrolig rart da vi skulle gå inn i kirken og plassere oss sammen med brudepiker/svenn! Merkelig følelse å se alle inne i kirken gjennom glassdøren og vite at de ventet på oss..

Vielsen var utrolig flott! Fikk også skryt av presten for at vi hadde gjort den såpass personlig..

Mannens forlover hadde skrevet en kjempe nydelig sang til oss som han fremførte før ekteskapsinngåelsen. Etter det sang ei venninne av lillesøsteren min, og en kamerat spilte til Fields of gold(Eva Cassidy versjonen). Da tror jeg alle slet like mye som meg med å holde tårene tilbake!! Hun er en fantastisk sangerinne!

Det som reddet meg var tantebarnet mitt på da 15mnd, som begynte å lage snorkelyder for å få oppmerksomheten vår :ler:

Etter vielsen og fotografering utenfor kirken, dro gjestene til hotellet hvor de fikk frukt og drikke, mens vi dro md forlovere og fotografen(en god kamerat av oss) for å ta de offisielle bryllupsbildene.

Vi var utrolig heldige med været, og hadde strålende sol i motsetning til dagen før med regn..

Da vi ankom hotellet, fikk vi velkomst med champagne og ble vist inn til flott oppdekket bord. (vi bestemte jo hvordan det skulle være, men de dekket på og ordnet alt.. Vi trengte bare levere inn bordpynt)

Var nydelig mat og drikke og alle talene var akkurat passe lange, med passe dose rørende og morsomt blandet sammen.

Vi satt tilbords i litt over 4 timer, men det føltes mye kortere enn det. Iallefall for oss, men etter det vi har hørt syntes gjestene også at det ikke var for lenge.

Etter middag var det vals(gikk jo greit nok ;) ) og så var dansegulvet åpent en stund før kaker og kaffe ble servert. Var masse(!!) gode kaker, og nesten alt ble spist opp!

Gjestene danset og koste seg, og ville helst ikke avslutte da vi fikk beskjed om at de måtte stenge(kl2). Det endte opp med at det ble nachspiel på at av rommene til kl 5! Jeg og mannen min var med til ca 4, og da gikk vi på suiten vår. Der stod det frukt og champagne til oss:) Ble ikke drukket noe før neste morgen, men vi koste oss litt med frukt og hverandre:-D :kgblunk:

Kan ikke si annet enn at det var en utrolig vellykket dag! Og vi koser oss nå med å se bilder, og skal begynne å redigere video fra dagen!

Hadde også en fantastisk bryllupsreise til Afrika, hvor vi fikk se alle dyrene vi ønsket og mere til! Virkelig et minne for livet!!!

Bilder fra bryllupet ligger under bilde linken her: www.bryllupsfeiring.no , og bilder fra Afrika ligger under en link på bryllupsreise linken på samme side hvis noen ønsker å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...