Gå til innhold

Carinas bryllupstanker


carina81

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jippi!! Jeg har blitt meget godt kjent!! :kul:

gratulera m meget godt kjent! ble nett ganske godt kjent.. :P sant da e gøy? :ler: så langt du har komt,og so flinke du har vore :P nærme seg m stormskritt :-) du gler deg nå tenke eg...da gjer eg og! så kjekt å lesa om alt du har klart og dine plana :P:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alltid gøy å blioppgradert!! :ler:

Gledermeg kjempemasse!! Bare litt over 3mnd igjen.. Spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alltid gøy å blioppgradert!! :ler:

Gledermeg kjempemasse!! Bare litt over 3mnd igjen.. Spennende!!

heisann søte deg :P koss går da m planlegginga? stjal den finne lista di :evil: :hoho: va so kjekke den,flinke jenta. kos deg viare,vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Den lista har jeg stjålet selv.. :oops: Så bare ta den du søte deg!! :)

Idag skal jeg og mamma dra og se på blomster. Klarer ikke helt bestemme meg for hva jeg vil ha, men skal iallefall være hvite blomster med noe grønt.. Har tenkt på liljer eller liljekonvaller. Kanskje jeg klarer å bestemme meg med litt hjelp i blomsterbutikken.. :tunge1: Min kommende mann har iallefall ingen ønsker så..

Vi har nå bestemt oss for salmer i kirken, og det blir Guds godhet sang i sinnet og Kjærlighet fra Gud. De hadde iallefall noe om kjærlighet til hverandre og ekteskap å gjøre. Dessuten hadde mamma og pappa Kjærlighet fra Gud i sin vielse, så det er jo litt koselig.

Regner med at skriftlesingen blir 1 kor. 13(fra Kjærligheten er...) og Høys. 8,6-7a.

Inngangsmarsjen blir Mendelssohns bryllupsmarsj, men har ikke bestemt oss for utgangsmarsjen enda..

Begynner også å se greit ut på kakebakefronten. foreløpig har vi fått tilbud om å bake:

-Gulrotkake

-Sjokoladekake

-Fyrstekake

-Vannbakkels(Til de med sukkersyke)

-Ostekake

-Eplekake

-Verdens beste

-Colakake

- og en mandelkake med gul krem som jeg ikke vet hva heter, men som er kjempegod!!

+Marsipan bryllupskake da..

Da burde det vel snart være nok.. :sikle:

Vi har nå fått 47 JA til bryllupet og 2NEI. Mangler svar fra 17stk. Men fristen går jo ikke ut før om ganske lenge.. Så må nok bare vente tålmodig på resten.. :)

Men nå må jeg snart dra og møte mamma og se på blomster :dagensrose: ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi bestemt blomster tror jeg! Må tilbake og snakke med blomsterdekoratøren på mandag for hun var ikke der idag.

Skal ha dråpeformet bukett med hvite roser, eføy og burgunderrød calla. Ble kjempefint sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Carina!

Det hørtes ut som en veldig fin bukett! :tommelsmil:

Hvordan gikk møtet med blomsterdekoratøren?

Ha en finfin dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Gikk ikke så bra der jeg hadde tenkt å bestille buketten. Ikke noe bra service, så det føltes ikke bra å skulle overlate buketten til de. Jeg gikk til en annen butikk rett ved, og fikk superbra hjelp og service!! Så da bestilte jeg der(med samme blomster).

Ble litt dyrere enn planlagt. Måtte regne med minimum 2000,- mest sannsynlig 2500.. Det er mer enn nok for en bukett!! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Mmmm... Superdyrt for brudebukett...

Jeg skal ha en enkel rund rosebukett, og må regne med 2.000,- Synes det er ganske utrolig jeg!

Ha en finfin kveld!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har iallefall bestemt meg for å ikke kaste ut buketten i bryllupet. Kommer til å ta noen blomster fra den og sette på grava til morfar og farfar. Resten av den tørker jeg kanskje.. Får se ann hvordan den ser ut når jeg har fjernet noen av blomstene.. :ler:

Har bestilt et underskjørt over nettet, og fikk hentelapp idag! Gleder meg til å hente det etter jobb i morgen!! :hoppe: Blir spennende å prøve alt sammen! Må få kjøpt korsett og sko snart, så er iallefall antrekket i orden! :)

Har vært hos søsteren min idag, og vi har trykket opp og laget ferdig menyene. så nå er det bare å finne holdere til de, og kjøpe inn til bordkortene. Ikke så mye igjen å ordne ang. pynt.

Men nå skal jeg legge meg og forhåpentligvis sove av meg den gryende forkjølelsen min..Har ikke tid til å bli syk nå! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så gøy med underskjørt! Jeg fikk også mitt i går! :D

Må ikke bli syk nå da! Goood bedring! :trøste:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsen Lille My!!!

Rakk ikke hente underskjørtet idag.. Måtte dra og kjøpe c-vitaminer og solhatt, for har blitt skikkelig forkjøla :cry:

Bra jeg har fri i morgen, men hadde jo egentlig tenkt å gjøre noe annet enn å ligge og sove.. Eneste fridagen utenom helg før 1 september..

Men skal uansett på REM Konsert i morgen!! Ingen forkjølelse får stoppe det!! :tunge1::sjarmor:

Gleder meg!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Begynner å få litt mer energi igjen nå etter å ha ligget i noen dager..

REM konserten var utrolig bra!!! Hadde sikkert hatt det enda bedre hvis jeg var frisk, men måtte ha den med meg! Den beste konserten jeg har vært på!!!!

Har fått hentet underskjørtet mitt nå. Ser veldig bra ut! Kjolen henger hos mamma og pappa, så gleder meg til å få prøvd den med underskjørtet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare SÅ heldig som fikk vært på REM-konsert! :tommelsmil:

Du må huske å ta bilde når du prøver kjolen da, så jeg får se!! :sjarmor:

Hvordan ligger du an i løypa med planlegging da?

Ha en flott dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta bilde jeg :kul:

Må bare få kjøpt inn undertøy først, og sko.. Så er antrekket i boks!!

Venter på å få forlovererklæringen tilbake fra min kjæres forlover. Han bor i England, så måtte sende til han først.

Har det meste klart til selve vielsen.

Ei venninne av min lillesøster skal synge, og sambos forlover spille gitar til Eva Cassidys versjon av Fields of gold. Gleder meg veldig til det!! Forloveren til sambo har også skrevet en sang til oss som han skal fremføre alene.

Ellers må jeg sparke meg selv igang og få kjøpt inn til bordkort. Skal på decorium og se på små esker. Tror det blir det med en hjertesjokolade i.

Har bestemt oss for å ha små telysholdere med flytelys istedenfor sølvlysestakene som er på hotellet. Fargene våre går i hvitt, beige og gull, så det blir ikke helt riktig med sølv da.. :):sjenert:

Skal oppdatere lista mi som jeg la inn her litt tidligere(eller rettere sagt stjal fra diverse andre her :rosaengel:

Men nå må jeg vel jobbe litt :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også ha Fields of gold! Min bror skal synge, og både han og svogeren skal spille gitar. Også skal vi ha "Flowers in the window".

Så koselig at forloveren til sambo har skrevet sang til dere! Det er virkelig tøft gjort! Fare for et par tårer da vel? ;)

Viktig (iallfall for oss bruder... ;) ) at det blir en helhet i alt, så kan jo ikke ha sølvlysestaker da! :ler:

Skjønner deg godt jeg!

Sitter forresten på jobb jeg også... :oops:

Ha en flott dag, Carina! Nå er det snart bare 2 måneder til vi gifter oss!!! :hoppe::bryllup:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...