Gå til innhold

Carinas bryllupstanker


carina81

Anbefalte innlegg

Vi skal også ha Fields of gold! Min bror skal synge, og både han og svogeren skal spille gitar. Også skal vi ha "Flowers in the window".

Det blir nok kjempeflott!! Har ikke hørt om den siste sangen jeg.. Hvem er det som synger den?

Så koselig at forloveren til sambo har skrevet sang til dere! Det er virkelig tøft gjort! Fare for et par tårer da vel? ;)

Blir nok mer enn et par tårer kan jeg love deg.. :ler: Han er utrolig flink til å skrive, så det blir spesielt når han har skrevet en sang bare for oss :grine:

Viktig (iallfall for oss bruder... ;) ) at det blir en helhet i alt, så kan jo ikke ha sølvlysestaker da! :ler:

Skjønner deg godt jeg!

Ja, det er viktig med helheten!! :ler: Samboeren min skjønner ikke helt hvorfor vi ikke kan ha sølv lysestakene da.. Men jeg står på mitt! De kan jo ødelegge hele pyntingen :ler:

Sitter forresten på jobb jeg også... :oops:

Ha en flott dag, Carina! Nå er det snart bare 2 måneder til vi gifter oss!!! :hoppe::bryllup:

Ja tenk det!! Ikke lenge til i det hele tatt!!! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: :hjerter2:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Carina!

Måtte innom og titte litt jeg... Så heldige dere er da, siden så mange av gjestene har svart! Blir så utålmodig jeg, når folk aldri kan gi beskjed! :oops:

Utrolig koselig at forloveren til gommen har skrevet sang da - slikt blir det svung av, latter og tårer! :wink:

Nå må jeg snuse litt her...du har bestemt deg for kjole sant, en sånn med litt løse ermer eller noe!? Så du hadde tatt vekk bildet nemlig, og jeg husker bare så vidt noe om det... Har du en link kanskje? ELSKER bilder jeg! :ler: :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

"Flowers in the wondow" er med Travis. En veldig gladsang, men trenger noe å lette litt på stemningen så jeg slipper og gråte hele tiden... ;) Også er det ganske fin tekst :plystre: " 'cause you stand out, out in the dark, you are one in a million and I love you so - let's watch the flowers grow... " :plystre:

(bare sang litt for deg :ler: )

Jeg vil også gjerne se kjolen en gang til! :sjenert:

Ha en fin kveld!

:klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte innom og titte litt jeg... Så heldige dere er da, siden så mange av gjestene har svart! Blir så utålmodig jeg, når folk aldri kan gi beskjed! :oops:

Så koselig at du titter innom :vinke:

Har fått enda et ja nå, så venter utålmodig på de 4 siste :) De har jo enda 12 dager på seg da..

Skal legge ut bilde av kjolen på nytt her :P

Tror(og håper) han har lært å holde seg unna disse sidene nå :ler:

_jpg.htm]http://www.elizabethofyork.co.uk/brides/sa...iana[1]_jpg.htm

Hei Lille MY!! Så flink du er til å synge!! :P:plystre::danse:

Er veldig greit å ha en gladsang i kirken også! Blir nok tårer uansett :ler: Den er sikkert kjempefin!!

På torsdag skal jeg og søsteren min på decorium og kjøpe inn til bordkort. Har passet niesen min på 1 år i helgen, så har ikke fått gjort så mye annet enn å kose meg med henne. :babyjente::hoppe: Har vært veldig veldig koselig, men merker jeg ikke er vant til å ha noen å passe på hele tiden.. Tror nok jeg skal legge meg nå jeg.. :sove: Er trøtt.. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ååååhhh... Fiiiiiine kjolen!!!!!!!!! :hoppe::danse::hoppe:

Ja, ikke sant jeg er flinkt til å synge?? :hoho:

Ikke akkurat gitt... ;)

Vi har også passa barn, bare i dag da - ikke hele helga. 2 stk på 3 & 6 år. Ikke helt vant til å pass på noen hele tida jeg heller, merker jeg! Ganske trøtt nå! ;)

Men, også veldig koselig! Gikk overraskende bra egentlig. :ler:

Nå har vi faktisk fått svar fra alle som kommer i bryllupet. :tommelsmil:

Så gøy med bordkort. Hvordan skal dere ha?

Sove godt Carina! :kose:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes du sang veldig pent jeg :P

Ang. bordkortene, så kommer det litt ann på hva de har i butikken. Har tenkt å ha små esker med sjokolade hjerte i. Og feste en lapp med navn på utenpå på et vis. Har også vurdert små tyll poser. Det blir iallefall noe i den stilen.. :wink:

Kommer ann på hva de har i riktige farger :sjarmor:

Så gøy at alle har svart Lille My!!! :hoppe::hoppe: :klem2:

Vi har nå fått et ja til, og mangler 4 svar på innbydelsene. Fristen er 15 juli.. Så nå må de jo svare snart :tunge1::)

Nå må jeg gå og vaske ut hår fargen min :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Ååååhhh... Fiiiiiine kjolen!!!!!!!!!  :hoppe::danse::hoppe:

TUUUUUUUSEN TAKK!!!! :hoppe::hoppe::hjerter::hoppe::sexy:

og en stoooor :kose: til deg for at du er så søt og snill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUUUUUUUSEN TAKK!!!!  :hoppe:  :hoppe:  :hjerter:  :hoppe:   :sexy:  

og en stoooor  :kose:  til deg for at du er så søt og snill!

:oops:

:kose: og :klem: tilbake til deg, fordi DU er så søt og snill! :D

De har jo litt av hvert på Decorium, så du finner nok helt sikkert noe du liker!

Hørtes iallfall veldig stilig ut!!!

Ha en fortsatt fin kveld!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei Lille My!

Er litt lenge siden jeg har vært inne her gitt ;)

Fikk kjøpt Kremhvite firkantede papp esker med lokk som vi skal bruke til bordkort. Skal da ha en hjertesjokolade i hver, og bruke samme bånd som på innbydelsene til å lage en pakke ut av det. Setter da navnet på en "lapp" og fester på båndet. Har ikke testet med båndet enda, så får se hvordan det blir når vi prøver.

Har også fått kjøpt meg korsett(eller torselett?) og sko i helgen. Nå mangler jeg kun strømper, så er antrekket mitt i orden :hoppe::hoppe:

Har også endelig fått levert inn alle papirer, så nå venter vi bare på å få prøvingsattesten tilbake.

Svarfristen på innbydelsene gikk ut på fredag(15), og det er fortsatt 2 som ikke har svart :sur: Får ikke tak i de på tlf heller!! Synes det er dårlig å ikke kunne ta seg tid til å svare når de har hatt så god tid på seg! Greit nok at de reiser veldig mye, men skal jo ikke så mye til å iallefall sende en mld. (Er et kjærestepar som ikke har svart) Er litt snurt nå :tristbla::sur::forvirret:

Ellers ser gjestelista nå slik ut:

Kommer: 61

Kommer ikke: 5

Ikke svart: 2

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei!

Der var du! :)

Så bra du har fått fikset så mye!!! :klappe:

Bordkortene blir nok veldig stilige!

Så kjedelig at de ikke har svart! :sur: Tåpelig gjort!!!

De har nok glemt å svare, men er jo kjekt å vite om de kommer eller ikke!

Du får ha en fin dag!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, de svarer nok snart!! Får nok bare smøre tålmodigheten min litt :sjarmor::sjenert:

Sitter her og ser på at sola faktisk skinner litt!! Og håper det kan bli litt fint vær i helgen! Skal en tur på hytta til et vennepar av oss i morgen! Gleder meg! Ligger rett ved vannet på Lyseren, så hadde jo vært deilig å kunne bade :danse:

På mandag skal jeg ta vaksiner så jeg er klar for tur til Afrika!!! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Hopper ikke for vaksinene, men for reisa vår da.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gleder meg skikkelig til bryllupsreisa! Har aldri vært i Afrika, så blir gøy å hilse på alle løvene :) Og veldig deilig å bare slappe av på Zanzibar etter en uke med safari.. Det er bare 6 uker idag til vi reiser :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Og da er det jo under 6 uker til vi gifter oss :hoppe::hoppe::hoppe::bryllup::hjerter:

En av gjestene våre spurte her en dag om han kunne ta med seg følge i bryllupet. Hadde det vært fordi han hadde gått inn i et særiøst forhold, hadde det forsåvidt vært greit. Men når det er snakk om å få ta med seg en kompis, synes jeg det er litt frekt.. Sambo sa at vi dessverre ikke hadde plass til flere gjester, så får håpe han ikke ble sur for det..

Og vi venter fortsatt spent på svar fra de to siste... ;) Fikk en melding med et unnskyld for at vi ikke har svart, og vi ringer i løpet av uka(forrige uke).. Har enda ikke hørt noe mer.

Jeg vet nå det meste om sambos utdrikningslag.. Tror ikke han har anelse om at det er når det er.. Han er sikker på at det er en annen helg. Så det er kult!! Ikke lett å sørge for at han ikke finner på noe annet uten å avsløre noe da.. Men har gått bra så langt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Misunner deg virkelig den turen til Afrika altså!!! Den blir nok SUPER! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Begynner å nærme seg vår store dag nå, Carina... :overrasket:

Har du noen anelse om når ditt utdrikningslag blir, eller?

Så merkelig å be med seg en kompis... :roll:

Ha en flott kveld!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå nærmer det seg veldig Lille My!! :hjerte::hoppe::hoppe::bryllup::hjerte:

Gleder meg masse!!!

Har en mistanke om at utdrikningslaget er enten 13 eller 20 august.. Men vet jo aldri helt sikkert.. Kan jo bli rundlurt også.. Sånn som det ser ut til at sambo blir :sjenert::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er min kjære igang med sitt utdrikningslag! :sjarmor:

De hentet han kl 10:00, og han trodde han skulle noe heeelt annet!! En kompis kom og skulle hente han til et møte de liksom skulle i, og da de kom ut, hoppet resten av guttegjengen frem! Han har hatt en bitte liten mistanke, men slo det litt fra seg, for han trodde forloveren ville drøye til siste liten da han bor i England.

Nå er han vel ferdig med en tur i småfly tenker jeg, og er på vei til et 2 timers dansekurs med norgesmester i diskodans :smilbla::smilorange::danse:

Etter det skulle de grille hos forloveren, og ut på byen. Der skal de få djen til å spille sangen de har lært dans til, også skal alle gutta ut på gulvet og danse!!

Bra han slipper det alene da! :sjenert::sjarmor: Men når alle gjør det sammen, er det jo bare gøy!! Det er sikkert noen overaskelser innimellom som ikke jeg har hørt om enda også da! Gleder meg til å høre fullt referat inatt eller imorgen :klappe::ler:

Er spent på når mitt utdrikningslag er!! Har fått vite at det ikke er 27 aug(min bursdag), så da er det enten 6(tror ikke det), 13 eller 20.. :overrasket: Hjelp!! :ler:

Nei, nå skal jeg gjøre litt

:husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...