Gå til innhold

Carinas bryllupstanker


carina81

Anbefalte innlegg

Ja, da er det vel på tide at jeg lager meg en dagbok jeg også.. Har allerede vært aktiv i forumet en stund og fått mye hjelp av andre her.

Vi gifter oss 3 september iår, og jeg føler vi har veldig mye på plass allerede.. Er jo bare litt over 4 måneder igjen da, men.. Går utrolig fort!!!Og gleder meg utrolig masse!!!

Dette er iallefall ordnet:

-Vielse i Skedsmo Kirke kl 15

-Restaurant er bestilt.

-Meny er bestemt. Fikk en vin for å prøvesmake. Det har vi ikke fått gjort enda.. Tar den kanskje ikveld.

-Bryllupssuite er inkludert i pris

-Kjole er kjøpt inn

-fotograf er i orden

-Brudepikekjoler er kommet

-Bryllupskake er bestilt

Og sikkert mer jeg ikke kommer på akkurat nå...

Ting som må ordnes snart:

-Hans klær

-Frisør(Kjenner en jeg skal spørre)

-Sminkør(kjenner en her og..)

-sko

-undertøy

-Invitasjoner sendes ut om en uke ca

Jaja.. Er nå enda mer som må ordnes da.. Men synes det bare er kos!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Principessa

gratulerer carina og velkommen hit! :hoppe:

Har du bilde av kjolen din?

Nei det er ikke lenge igjen nå..jeg gifter meg et par uker før deg, og har en del på plass jeg også!

Gleder meg til å følge med på innspurten din.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Heia - og velkommen inn i dagbøkenes verden! :wink:

Spennende, er jo i en innspurt vi snart nå...med ikke mange ukenes mellomrom!

:hjerter:

Og ja - vi ser gjerne bilde av kjole! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner!!!

Måtte ta bort bildet av kjolen av frykt for at min samboer titter innom.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

nyyydelig kjole!! Kjempe fin! Hvis jeg skulle hatt kjole med armer ville jeg hatt den kjolen jeg også! Vakker!

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin kjole! :wink:

Opprinnelig ønsket jeg meg en kjole med ermer, eller "off shoulder", men endte til slutt opp med stroppeløs - det jeg IKKE skulle ha! :ler:

Men poenget mitt var i alle fall at det var desidert en av de lekreste kjolene jeg har sett som har vært litt sånn middelalderinspirert og med ermer! :-)

Blir sikkert helt nydelig når du får løftet skjørtet litt også, selv om slike organza/chiffonkjoler ofte er flotte som de er... Slikt empireliv er også nydelig, du blir en eventyrbrud!

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! Er iallefall utrolig fornøyd med kjolen!!! Alltid koselig å høre at andre liker den!!!

Hadde egentlig ikke tenkt å ha kjole med armer i det hele tatt, men falt for den da prøvde den.. Er ikke alltid det blir som man tror!!! :ler:

Gleder meg til å følge med på deres planlegging også!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Ser du gifter deg dagen etter meg! :D Moro!

Vi er ganske likt på vei i planlegging også.

Så da må jeg nesten følge med litt her... ;)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner alle sammen!! Veldig koselig!!

Må ta en titt hos deg nå, Lille My og se om jeg ikke kan finne noen ting jeg ikke har tenkt på.. Det skal man ikke se bort ifra.. :ler: Ser du også er nystartet dagbokbruker..

Gøy å følge med på dere og få tips og innspill!! Har fått mye hjelp her allerede!!

Vi prøver å bestemme oss for bryllupsreise nå.. Er på tide å bestille snart egentlig.. :)

Har utrolig lyst til å ha en uke safari i Kenya og en uke sol og bad på Zansibar. Sendte forespørsel til tre reiseselskaper og det billigste er på 42 000!!!!! :o

Vet ikke helt om vi har råd til det, men har så innmari lyst!!!! :sur:

Kan jo finne en billigere løsning uke 2 kanskje.. Er safarien som er viktigst!! Vurderer også å leie en leilighet i Spania av en venninne av mamma en uke.Det kan nok bli litt billigere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Nå tenkte jeg å titte innom her for å spørre om du har sendt ut invitasjonene enda, men ser jo at du skal sende de om en ukes tid! :)

Har du laget dem selv eller?

Og lykke til med bryllupsreise! Ganske så dyrt ja. Er nok ikke så dumt å sjekke kun reisen til Kenya + safari.

Si ifra om du trenger noe hjelp!

Er ikke ekspert på Afrika, men jobber iallfall i reisebyrå. :D

Ha en strålende dag! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!! Søsteren min er grafiker og lager innbydelsene for oss!! Skal til henne i helgen og hjelpe til med å få de ferdige til sending! Blir utrolig fine!!

Kan nok hende jeg spør om noen råd ang. reisen!! utrolig hva man kan få hjelp til her!!!! :danse:

Får bare håpe jeg kan være til hjelp tilbake!!! :)

Nå skal jeg gå og lage middag!! Er skrubbsulten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å få skikkelig proff hjelp til å utforme invittene så de blir akkurat slik man vil, og helt unike på samme tid! :tommelsmil:

Får vi se et bilde etterhver eller?

Vi ELSKER bilder!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: Det kommer forhåpentligvis et bilde snart!! Bare jeg får scanneren til å fungere!! Har bilde av forsiden hjemme, så i verste fall får dere iallefall se den!!! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg vi har bestemt oss for å bestille drømmeturen til Kenya og Zansibar.. Er dyrt, men har snakket med reiseselskapet og lest litt nærmere, og det er utrolig mye inkludert! Får egen sjåfør og guide, begge tilgjengelige når vi ønsker. Mat er inkludert utenom lunsj uke 2. Så det som vil koste er drikke(Dyrt..), tips, noe mat og evnt. suvenirer.. Vi får dekket ca. 30 000kr av hans foreldre, så blir jo "bare" 15 000+ lommepenger på oss.. Det er en fantastisk tur, så er verdt det!!! Men har en liten klump i magen da.... :-(

Men GLEDER meg!!!! :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Veeeldig dyrt ja, men som du sier - er veldig mye inkludert i den pakka.

Blir iallfall en tur dere alltid vil huske!!!

Har dere bestemt dere, må du jo bare slutte å tenke på pengene - og glede deg over turen! :hoppe:

Blir nok superbra!!!

Forresten, kommer det bilde snart?? :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...