Gå til innhold

svenskene elsker dyr.


Donnie Darko

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Dere synes vel det er kvalmende og bruke opplåsbar eller dildo også siden det også er sånn sex GUD sa vi ikke skulle gjøre?

Hvor i Bibelen står det om oppblåsbare Barbaraer og dildoer?

*tydeligvis missa noe vesentlig da jeg leste Bibelen fra perm til perm for femten år siden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må lese bibelen en gang til...... det er kun lov til og ha samleier med kvinner. DVS all annet sex enn samleie med kvinner er forbudt...

Les i bibelen, loven om kjønnslig omgang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Når man tenker etter; er sex med dyr virkelig plaging av dyret? Vil da ikke kunstig inseminasjon komme under den samme kategorien og ville blitt forbudt fordi det skader eller plager dyret? Alt ifølge resonemanget når det gjelder dyrevernloven siden man da frarøver dyrene naturlige innstinkter som å parre seg.

De fleste dyr har en evne til å si ifra når det er noe de ikke liker. blant annet ved biting, sparking eller kloring. Så hva er egentlig grensen for å plage ett dyr? Er det når dyret "sier" ifra at det ikke er greit? Eller er det allerede når man hisser opp et dyr seksuelt til det blir erigert, når det gjelder hanner, for eksempel hingser når de skal gå på bukken. Eller når hunner stryker bakenden mot deg når det har brunst?

For dyr i dagens samfunn blir preget av miljøet de lever i. En hund vil for eksempel se for seg menneskene den lever sammen med som en del av flokken og vil dermed bli ganske lett preget til å tro at sex med mennesker er greit?

Er det å villede dyret eller er det en slags "hjelp" til dyret slik at det kan løse ut seksuell frustrasjon som har bygget seg opp siden den ikke får lov til å drive med tisper eller andre hannhunder? Er det plaging av hingsten å la ham gå på en metallbukk og få penisen tredd ned i et rør slik at han kan få en utløsning? Er det plaging å stikke armen opp i vaginaen på ei merr når hun har brunst for å føre inn den nevnte hingstesæden for at hun skal få føll? Selvsagt kan man si at det er nødvendig i dagens samfunn å drive med slik inseminasjon mens sex med dyr for sexen sin skyld er feil. Men tar man ikke dermed fra dyrene deres følelsesliv når de viser sin seksuelle interesse? For sex er en stor del av følelse livet. Det gjør deg glad og opprømt, kan også gjøre deg skamfull. Jeg tror nok at dyr har følelser og ikke bare gjør ting ut ifra instinkter. Jamnfør Singers dyreetikk.

Jeg har faktisk sett kaniner prøve å parre seg med katter. Har også sett hunder prøve seg på griser. Har også sett brunstige kuer bestige hester de går på beite med. Det er fordi dyrene er så sterkt bundet til andre dyr de lever med at de faktisk går til andre arter og prøver seg. Dette gjør de faktisk uten direkte innblanding av mennesker.

Kan du svare på meg på en objektiv måte uten at det er farget av dine personlige synspunkter som at det er ekkelt? Tror ikke det er mulig å komme med objektive synspunkter i denne saken fordi sex forarger og gleder alle fra en kristen fundamentalist til en hedonist. Alle har en mening om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående seksuallover i Bibelen må man gå til Det gamle testamentet og mosebøkene, tror det var andre mosebok, for å finne disse lovene.

Men samtidig så står det der at man ikke kan spise kanin fordi det er en drøvtygger :) Det står også retnings linjer for hva du skal gjøre hvis du selger slektinger som slaver osv. Bare en masse tullball som ikke kan overføres til dagens samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står samme saken skrevet i en svensk avis.

Ber Waco og den gjesten som også synes dette er greit legge spesielt merke til den delen som omtaler de dyrene som får så store skader av sex'en at de må avlives.

Endret av Lemming
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven

personlig synes jeg dyresex er ekkelt, men et er mange ting angående sex jeg synes er ekkelt og unaturlig å gjøre, men for andre er disse tingene helt naturlig.

så jeg synes folk skal få gjøre som de vil så lenge de ikke skader andre.

Endret av lurven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørketallene for dyresex er selvfølgelig enormt store, både i Norge, Sverige og alle andre land.

Sauer, hunder, hester (især hester, de er trange og står i riktig høyde til å bli tatt bakfra): alle disse dyrene m.fl.) blir utsatt for seksuelle overgrep fra menn hver dag i land over hele verden. Mange bønder i utkant-Norge holder selvfølgelig på med dette, o gdet er en grunn til at mange ungkarer på fjellbygdene ikke synesd et gjør noe at de ikke får damer, for de har jo dyrene.

Dette forklarer også hvorfor mange holder dyr, selv om de ikke tjener et øre på det. Sex er drivkraften og mange flere menn enn vi skulle tro holder på med dette. Menn prøver det meste: doruller, støvsugere, kvinner, dyr, gelèsilikon, hull i veggen, grønnsaker og frukt....fantasien er ustoppelig for disse testosteron-monstrene av noen menn som finnes her på vår vakre moder jord.

Jeg har vært vitne til at en norsk bonde pulte hesten sin i stallen i vinter, da jeg kom på uanmeldt besøk. Alle på bygda vet om hvem som puler dyrene sine og hvem som er "snille"...tragisk men sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står samme saken skrevet i en svensk avis.

Ber Waco og den gjesten som også synes dette er greit legge spesielt merke til den delen som omtaler de dyrene som får så store skader av sex'en at de må avlives.

Ja, uff. Er du vegetarianer også?

Jeg skjønner jo at kvinner synes dette er fryktelig, for alt som har med sex å gjøre er fryktelig for kvinner. Men nå har det seg slik at menn av og til synes det er godt å ha et hull å putte noe i, og når de attpåtil ikke klager eller forventer spanderte drinker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke all dyresex skader alle dyr. Hvis f eks jeg prøvde meg på ei ku bakfra hadde ikke kua merket noe tror jeg, skal kua bli kjørt skikkelig må det nesten en oksekukk til...

waco

Du mener at sex ikke skader verken barn eller dyr? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, uff. Er du vegetarianer også?

Jeg skjønner jo at kvinner synes dette er fryktelig, for alt som har med sex å gjøre er fryktelig for kvinner. Men nå har det seg slik at menn av og til synes det er godt å ha et hull å putte noe i, og når de attpåtil ikke klager eller forventer spanderte drinker?

Menn er monstrøse besit når de stikker kjønnsorganet sitt inn i en ku, hest, sau, elg , barn, kvinne eller hva det nå måtte være.

Beist! :frustrert:

Manhater :kjempesinna::sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, uff. Er du vegetarianer også?

Jeg skjønner jo at kvinner synes dette er fryktelig, for alt som har med sex å gjøre er fryktelig for kvinner. Men nå har det seg slik at menn av og til synes det er godt å ha et hull å putte noe i, og når de attpåtil ikke klager eller forventer spanderte drinker?

Nei, jeg er ikke vegetarianer, og jeg synes ikke sex er fryktelig.

Jeg skjønner ikke helt hvordan du trakk denne konklusjonen... La meg se om jeg har fått det rett:

Jeg synes det er galt å voldta dyr slik at de blir så skada at å avlive dem blir å skåne dem - de har så store skader at det vanskelig lar seg helbrede - ergo er jeg en vegetarianer som synes alt som har med sex å gjøre er fryktelig. :forvirret:

Nei, denne tankegangen tror jeg du må forklare for meg gitt. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er monstrøse besit når de stikker kjønnsorganet sitt inn i en ku, hest, sau, elg , barn, kvinne eller hva det nå måtte være.

Beist!  :frustrert:

Manhater :kjempesinna:  :sinna:

Uh. Bra det ikke er så mange manhaters i befolkningen, for da ville vi dødd ut ganske raskt- når vi ikke får lov til å stikke kjønnsorganet inn i en kvinne engang.

Er det sånn at de mest oppfarende kvinnene er de mest blonde? Det virker sånn. Ellers liker jeg oversettelsen av monstrous.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg er ikke vegetarianer, og jeg synes ikke sex er fryktelig. 

Jeg skjønner ikke helt hvordan du trakk denne konklusjonen...  La meg se om jeg har fått det rett:

Jeg synes det er galt å voldta dyr slik at de blir så skada at å avlive dem blir å skåne dem - de har så store skader at det vanskelig lar seg helbrede - ergo er jeg en vegetarianer som synes alt som har med sex å gjøre er fryktelig.  :forvirret:

Nei, denne tankegangen tror jeg du må forklare for meg gitt.  :roll:

Hvem er det som voldtar dyr så de får store skader? Hva er det du tenner på da? Undulater? Er det verre å stikke kukken sin i ei ku enn å slakte kua? Hvis du ikke er veggis er du ikke imot slakting, så da er det det du sier i praksis. Dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke all dyresex skader alle dyr. Hvis f eks jeg prøvde meg på ei ku bakfra hadde ikke kua merket noe tror jeg, skal kua bli kjørt skikkelig må det nesten en oksekukk til...

waco

Du mener at sex ikke skader verken barn eller dyr? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som voldtar dyr så de får store skader?

Har du lest artikkelen vi diskuterer her eller? Hvis du hadde lest alle innleggene her ville du sett at jeg har linket til samme saken VG skriver om - omtalt i en svensk avis. Der står det svart på hvitt at mange dyr, særlig hunder, blir veldig skadet av dette, noen så skadet at de må avlives.

Dette har du tydeligvis ikke fått med deg, så jeg linker igjen.

HER kan du lese saken vi diskuterer i denne tråden omtalt av en svensk avis.

Jeg ser jo at du har store problemer med å forstå hva vi diskuterer her, så jeg skal være veldig tydelig. I tilfelle du nå, enda en gang, klarer å gå glipp av faktaene som sier at dyrene tar skade av det, til tross for linken, så skal jeg for å være på den sikre siden også sitere litt fra artikkelen:

"Hundratals djur våldtas i Sverige

Varje år utnyttjas hundratals djur sexuellt av människor i Sverige.

Helt lagligt.

Många djur får så svåra skador att de tvingas avlivas."

Jeg kan oversette det også:

"Hundretalls av dyr voldtaes i Sverige.

Hvert år utnyttes hundretalls av dyr seksuelt av mennesker i Sverige.

Helt lovlig.

Mange dyr får så store skader at de må avlives."

Hva er det du tenner på da? Undulater?

Irrelevant. Her diskuterer vi om det er greit å ha sex med dyr eller ikke.

Er det verre å stikke kukken sin i ei ku enn å slakte kua? Hvis du ikke er veggis er du ikke imot slakting, så da er det det du sier i praksis. Dust.

Å slakte ei ku kan ikke sammenlignes med å mishandle et dyr så kraftig at den må avlives.

:roll:

Endret av Lemming
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med alle norske bønder og andre urbane f.eks. hundeeiere, som jokker og puler sine husdyr i sin leilighet eller landsbyhus, for å tilfredstille seg selv fordi de er ungkarer- eller er gift med bor på bygda og har støgg kjerring? Hva synes dere om slike menn? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KinkyKarl

Helt streit. Skjønner det godt jeg. Leste i en sexbok fra FHM at visstnok 10% av de som vokser opp på amerikanske bondegårder har hatt seg med dyr. Også en måte å få litt erfaring på. Ekkelt, men ekkel sex kan være ganske godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser jo at du har store problemer med å forstå hva vi diskuterer her, så jeg skal være veldig tydelig.  I tilfelle du nå, enda en gang, klarer å gå glipp av faktaene som sier at dyrene tar skade av det, til tross for linken, så skal jeg for å være på den sikre siden også sitere litt fra artikkelen:

Hvilke fakta? Tror jeg skal være litt forsiktig med å svelge det som står i aftonbladet og vg som fakta. La oss heller kalle det tendensiøs underholdning. Utrolig morsomt at det går an å hisse seg opp sånn over litt dyresex. Har du noen andre gode under-beltestedet formuleringer å komme med, forresten? Tar gjerne imot hele pensumet fra det politiske retorikkurset ditt, jeg, din lille lemming-hissigpropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passe sykt at de ikke har en lov mot denslags.

Jeg tror ikke en mann med din avatar bør snakke særlig høyt om sykdom og perversiteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...