Gå til innhold

Ørjan Burøe

venus*

Anbefalte innlegg

Så morsomt å se hvor hardt Ørjan jobber for at det skal bli bank-id innlogging for å skrive innlegg på ulike forum. Han later som han ikke bryr seg om det som skrives om han men sannheten er at han er skikkelig stresset for dette og det skinner så tydelig igjennom at det er litt festlig:-)

• Liker 21
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snoker45 skrev (1 time siden):

Så morsomt å se hvor hardt Ørjan jobber for at det skal bli bank-id innlogging for å skrive innlegg på ulike forum. Han later som han ikke bryr seg om det som skrives om han men sannheten er at han er skikkelig stresset for dette og det skinner så tydelig igjennom at det er litt festlig:-)

Det er viktigere med en lov som beskytter barn uten samtykkekompetanse å bli eksponert på foreldrenes kanaler så uten det på plass tenker jeg bank id- innlogging er mindre viktig. 

Tror dere han tenker på dette forumet også eller mer på Jodel, Discord etc.? 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammams skrev (46 minutter siden):

Det er viktigere med en lov som beskytter barn uten samtykkekompetanse å bli eksponert på foreldrenes kanaler så uten det på plass tenker jeg bank id- innlogging er mindre viktig. 

Tror dere han tenker på dette forumet også eller mer på Jodel, Discord etc.? 

Vil tro denne personen er rundt i det meste av forum. Det er bare å gå bakover i denne tråden det. For å ikke glemme hans ukontrollerte utbrudd på Twitter.

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (4 timer siden):

Hvor gjør han dette?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ti10 skrev (På 9.7.2023 den 5.47):

For å holde seg i rampelyset trengs det mer enn noen gamle missetitler, så hun har nok hatt utbytte av Ørjans navn for å holde seg varm i media.

Jeg fik høre om Ørjan som manen til Marna…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (5 timer siden):

Den innloggingen med bank-id vil også gjelde ham selv, men så langt har han ikke tenkt. 

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

minimymlen skrev (30 minutter siden):

Hvor gjør han dette?

Jeg følger bare på snapchat og der har han tatt opp om bank-innlogging ID. 

Ellers synes jeg han virker mer og mer desperat, han tar opp det ene temaet etter det andre. Han skal være den seriøse, fornuftige,  mannen som nå skal få følgere sine til komme med sine svar bl.a. om mobbing. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (1 minutt siden):

Jeg følger bare på snapchat og der har han tatt opp om bank-innlogging ID. 

Ellers synes jeg han virker mer og mer desperat, han tar opp det ene temaet etter det andre. Han skal være den seriøse, fornuftige,  mannen som nå skal få følgere sine til komme med sine svar bl.a. om mobbing. 

😂 
Beklager, men det var det ensete jeg hadde å komme med.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilly Rose skrev (3 minutter siden):

Den innloggingen med bank-id vil også gjelde ham selv, men så langt har han ikke tenkt. 

Jeg tror det er flere av disse influencerne som ikke har tenkt så langt. Men da hadde vi jo glipp av "dattera til Kjendismanageren" på Jodel, og ikke minst karakterer som PT-Åge 😅

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

minimymlen skrev (7 minutter siden):

Jeg tror det er flere av disse influencerne som ikke har tenkt så langt. Men da hadde vi jo glipp av "dattera til Kjendismanageren" på Jodel, og ikke minst karakterer som PT-Åge 😅

PT-Åge og andre spennende titler 😏

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Ser at Ørjan til stadig er på vestlandet, tydeligvis på besøk hos noen. Det eneste han gjør er å prate inn til kameraet og dokumenterer alt på snap. Det er så utrolig pinlig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

non_stop skrev (3 timer siden):

Nyforelsket og lykkelig igjen!! 🥰

Det gjelder ikke bare ham, men flere - hvorfor ikke vente til det er mer stabilt? Han gikk jo ut for ikke såå lenge siden men en annen 😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Justlooking said:

Det gjelder ikke bare ham, men flere - hvorfor ikke vente til det er mer stabilt? Han gikk jo ut for ikke såå lenge siden men en annen 😊

stemmer det, så utrolig flaut! Men han er jo så klein

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han der Ørjan er jo helt utav det😅🙈 Han annonserer SELV han har fått dame, men vil ikke ha oppmerksomhet rundt det sier han🤔🤣

Altså.... Og i tillegg må han legge til at hun er mye yngre??? Han elsker dette. Pr kåt. Viktig å få frem hun er mye yngre og,hvorfor? Fordi han skal føle seg som en konge på haugen med yngre dame. Boose selvtilliten hans. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (56 minutter siden):

Han der Ørjan er jo helt utav det😅🙈 Han annonserer SELV han har fått dame, men vil ikke ha oppmerksomhet rundt det sier han🤔🤣

Altså.... Og i tillegg må han legge til at hun er mye yngre??? Han elsker dette. Pr kåt. Viktig å få frem hun er mye yngre og,hvorfor? Fordi han skal føle seg som en konge på haugen med yngre dame. Boose selvtilliten hans. 

Det var jo en spøk 😃. Han har fått seg en valp som heter Jenny 🙂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 time siden):

Å der gikk du fem på😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...