elskersommer Skrevet 4. januar 2023 #1001 Del Skrevet 4. januar 2023 (endret) annelis skrev (På 16.6.2022 den 10.35): Æsj, han er ekkel. Skjønner han ikke at han er gammel? Feild🙈 Endret 4. januar 2023 av elskersommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4. januar 2023 #1002 Del Skrevet 4. januar 2023 Fotballfluen skrev (17 timer siden): Det må være bittert for Ørjan å se Marna blomstre og håve inn cash mens han selv sliter med økonomien. Mtp hvor få samarbeid han har så må komikerjobben være hans hovedinntektskilde, det kan være tøft å leve av med så dyrt hus og ingen å dele alle kostnadene med. I tillegg framstår det litt underlig at datteren velger å bo med eksen istedenfor far når de bor noen minutter fra hverandre? Hvordan vet du at han har dårlig råd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 4. januar 2023 #1003 Del Skrevet 4. januar 2023 Virker som Marna og Leah har et veldig nært og fint forhold selv etter bruddet💗 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 4. januar 2023 #1004 Del Skrevet 4. januar 2023 elskersommer skrev (31 minutter siden): Hvordan vet du at han har dårlig råd Det har vel aldri vært noen hemmelighet at det var Marna som stod for hovedinntekten i familien? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 4. januar 2023 #1005 Del Skrevet 4. januar 2023 Fotballfluen skrev (2 timer siden): Det har vel aldri vært noen hemmelighet at det var Marna som stod for hovedinntekten i familien? Men likevel nok inntekt til at banken var villige til å gi han så høyt lån, som singel. Så tror ikke han er sulten før neste lønn står på konto, uavhengig av hvem som stod for hovedinntekten. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 4. januar 2023 #1006 Del Skrevet 4. januar 2023 På meg virker han helt desperat, på snapchat er det stort sett mas for å få folk til å komme for og se showet hans. Dag etter dag med mas. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 4. januar 2023 #1007 Del Skrevet 4. januar 2023 Oppland skrev (27 minutter siden): På meg virker han helt desperat, på snapchat er det stort sett mas for å få folk til å komme for og se showet hans. Dag etter dag med mas. Driver han fortsatt med show? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 4. januar 2023 #1008 Del Skrevet 4. januar 2023 Justlooking skrev (2 minutter siden): Driver han fortsatt med show? Ja, det gjør han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 4. januar 2023 #1009 Del Skrevet 4. januar 2023 Ja han har gjort mye feil i fortiden, men han skal jo leve videre. Håper han finner noen å dele livet med! Har sett show med han og han er dyktig som komiker 😊 At ikke alle ungene synes i SoMe er sikkert et valg de har tatt og sier lite om hva slags forhold de har. Virker som han og Marna samarbeider fint. Feiet jul sammen for de yngste osv 👏 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 4. januar 2023 #1010 Del Skrevet 4. januar 2023 Baresierdet skrev (1 time siden): Men likevel nok inntekt til at banken var villige til å gi han så høyt lån, som singel. Så tror ikke han er sulten før neste lønn står på konto, uavhengig av hvem som stod for hovedinntekten. Bankene gir ofte lån basert på tidligere inntekt, ikke estimert framtidig inntekt med mindre man har blitt arbeidsledig. Så det er fullt mulig å få et høyt lån som kan bli utfordrende å betjene når styringsrenten har gått opp så mye som den har. Det utgjør enorme årlige beløp på store lån. Feks om han har 5 millioner i lån (5xinntekt) koster det minimum 25k pr mnd. I tillegg kommer kommunale avgifter, strøm og alt annet man må betale for alene men som ikke halveres bare fordi man blir singel. I tillegg er det ikke akkurat billig å ha barn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 4. januar 2023 #1011 Del Skrevet 4. januar 2023 Karmaisabitch skrev (46 minutter siden): Ja han har gjort mye feil i fortiden, men han skal jo leve videre. Håper han finner noen å dele livet med! Har sett show med han og han er dyktig som komiker 😊 At ikke alle ungene synes i SoMe er sikkert et valg de har tatt og sier lite om hva slags forhold de har. Virker som han og Marna samarbeider fint. Feiet jul sammen for de yngste osv 👏 Jeg er en av de som har opplevd på nært hold de "feilene" han har gjort i fortiden, så unødvendig å si at jeg ikke er en veldig stor fan. 13 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4. januar 2023 #1012 Del Skrevet 4. januar 2023 Baresierdet skrev (2 timer siden): Men likevel nok inntekt til at banken var villige til å gi han så høyt lån, som singel. Så tror ikke han er sulten før neste lønn står på konto, uavhengig av hvem som stod for hovedinntekten. Tenker han har stil smør på brødet og litt til 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4. januar 2023 #1013 Del Skrevet 4. januar 2023 Oppland skrev (1 time siden): På meg virker han helt desperat, på snapchat er det stort sett mas for å få folk til å komme for og se showet hans. Dag etter dag med mas. Dette er jo hans måte og reklamere for sine show på. Skjønner ikke hva som er galt med det. Trykk avfølg om det blir for mye 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 5. januar 2023 #1014 Del Skrevet 5. januar 2023 Fotballfluen skrev (1 time siden): Bankene gir ofte lån basert på tidligere inntekt, ikke estimert framtidig inntekt med mindre man har blitt arbeidsledig. Så det er fullt mulig å få et høyt lån som kan bli utfordrende å betjene når styringsrenten har gått opp så mye som den har. Det utgjør enorme årlige beløp på store lån. Feks om han har 5 millioner i lån (5xinntekt) koster det minimum 25k pr mnd. I tillegg kommer kommunale avgifter, strøm og alt annet man må betale for alene men som ikke halveres bare fordi man blir singel. I tillegg er det ikke akkurat billig å ha barn. Jeg er klar over åssen banken og lån fungerer 🙂 Jeg tror likevel ikke at han sulter. Han lever nok godt av showet sitt. Eller så ville han vel hatt det som hobby, eller skaffet seg flere jobber eller en ny jobb 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 5. januar 2023 #1015 Del Skrevet 5. januar 2023 18 hours ago, Oppland said: På meg virker han helt desperat, på snapchat er det stort sett mas for å få folk til å komme for og se showet hans. Dag etter dag med mas. Ikke fan av fyren, men det gjør ALLE som driver med show! yummy mummy, mr Christian osv maser daglig om sine kommende show.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 5. januar 2023 #1016 Del Skrevet 5. januar 2023 Vipser skrev (På 6.6.2020 den 21.36): For å sammenligne med Weinstein-saken da. Kvinnene gikk ikke til politiet fordi de var redde for å ikke bli trodd, men også redde for å ødelegge karrieren sin. At de står frem årevis etterpå, fordi andre gjør det, betyr ikke at de lyver om det de har opplevd, men at de endelig føler seg trodd. Av pressen, ikke av politiet. De vil ha saken frem i lyset. Fyren ble også dømt i retten til slutt. https://www.bbc.com/news/entertainment-arts-41594672 At en fyr dytter seg inn på toalettet med deg, og begynner å runke foran deg, og tvinger deg til å ta på penis.. Hvordan kan man bevise det, tror du? Eller at en fyr på julebord plutselig tar oppi trusa di, og ingen ser det. Det er mange personer som elsker å si at kvinner som blir uønsket tatt på, eeegentlig vil det selv fordi de har korte kjoler, eller at de er så stygge at de bør være takknemlige for oppmerksomheten. Som benytter enhver sjanse til å snakke kvinnene ned. Disse personene er rasshøl. Jeg er ikke det minste forundret over at kvinner ikke tør stå frem, og applauderer de som har gjort det. Jeg leste frem til ditt innlegg, og bare *klappe* Godt reflektert og skrevet. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 5. januar 2023 #1017 Del Skrevet 5. januar 2023 Moongirl skrev (På 4.1.2023 den 17.21): Hu håver nok inn cash, ja!👊 Kan ha sine grunner, men eg ville heller bodd med tidligere stemor som hun har kjeeent i maange år enn far når man er 24 år! Jenter er jenter vettu!💃 Hvis hun er 24, så er hun jo ganske voksen. Hun har vel en mor i byen også ..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 5. januar 2023 #1018 Del Skrevet 5. januar 2023 ti10 skrev (14 minutter siden): Hvis hun er 24, så er hun jo ganske voksen. Hun har vel en mor i byen også ..? Det vet eg ikke. Kan uansett være at det er mye større plass hos Marna og mindre ukomplisert? Eg taklet ikke å bo hos min mor i den alderen..skulle bo der i 6 mnd for å spare penger, men flyttet ut etter 2 mnd.Mødre og døtre vettu...uanaett alder..bryr seg ofte mye mer om alt mulig og blir lett gnisninger. Da tipper eg det er mye kjekkere å bo hos (X)bonusmor, ja!😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 5. januar 2023 #1019 Del Skrevet 5. januar 2023 Turkis Sau skrev (19 timer siden): Jeg er en av de som har opplevd på nært hold de "feilene" han har gjort i fortiden, så unødvendig å si at jeg ikke er en veldig stor fan. Skjønner ikke hvorfor du setter ordet i anførselstegn, men ok jeg forsvarer ikke det han har gjort, men dere begge skal leve videre. Forhåpentligvis på hver deres kant. Jeg er lei meg for hva du har blitt utsatt for, men håper du kan finne en måte å legge det bak deg på. Gå videre. Se framover. For din egen del. Samtidig håper jeg kan klarer å komme videre, finne en måte å leve og oppføre seg på en måte som ikke gjør andre vondt. Fortiden har skjedd, framtiden er det mulig å gjøre noe med. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 5. januar 2023 #1020 Del Skrevet 5. januar 2023 ti10 skrev (1 time siden): Hvis hun er 24, så er hun jo ganske voksen. Hun har vel en mor i byen også ..? Er vel lettere å bo med noen som kanskje ikke stiller like høye krav til jobb eller skole. Hun bodde jo hos Ørjan en liten stund i det nye huset hans, hvis jeg ikke husker helt feil (hva jeg har sett på Snap). Man kan jo bare spekulere i hvorfor hun velger å bo med Marna, og ikke sin mor eller far. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå