Gå til innhold

Ørjan Burøe

venus*

Anbefalte innlegg

Gjest Stupebrett
Akkurat nå, Justsaying skrev:

Er det nå jeg skal dele samtaler jeg har screenshots mellom Kemma og xxx for å illustrere hvordan hun opererer? 
Nei, jeg føler ikke at alt må frem i lyset. Enda! 

Men skal lese litt på det igjen så jeg husker hvorfor jeg støtter Ørjan.

Kan ikke du vennligst forklare meg hvordan disse screenshotsene magisk utsletter all den evige strømmen med drit og kjip oppførsel ØB konstant tilfører universet? 😄 Eller vent, kanskje det er det at Sigrid Bonde Tusvik en gang gjorde noe usympatisk så da har plutselig ØB aldri gjort noe galt? Ikke enkelt å holde oversikten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stupebrett

Dette får bli siste post for i dag men det er utrolig hvordan Ørjans fans stadig insisterer på å sitte på utrolig eksplosivt materiale som renvasker han fullstendig men dessverre kan nok ikke dette legges frem, i motsetning til alle de godt dokumenterte vitnesbyrdene samt screenshots av diverse PMer han har sendt og offentlig tilgjengelige ytringer. 

Men kos deg med skjermdumpene dine du. Jeg gikk i klasse på ungdomsskole med en som hadde kjæreste på hytta i Sandefjord også som aldri noen traff eller så bilde av og jeg får på følelsen de to situasjonene er ganske like. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Justsaying skrev:

Er det nå jeg skal dele samtaler jeg har screenshots mellom Kemma og xxx for å illustrere hvordan hun opererer? 
Nei, jeg føler ikke at alt må frem i lyset. Enda! 

Men skal lese litt på det igjen så jeg husker hvorfor jeg støtter Ørjan.

Nei du har vel en ny "bombe" som skal renvaske din helt Burøe når påsken er over i år også?

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stupebrett skrev:

Dette får bli siste post for i dag men det er utrolig hvordan Ørjans fans stadig insisterer på å sitte på utrolig eksplosivt materiale som renvasker han fullstendig men dessverre kan nok ikke dette legges frem, i motsetning til alle de godt dokumenterte vitnesbyrdene samt screenshots av diverse PMer han har sendt og offentlig tilgjengelige ytringer. 

Men kos deg med skjermdumpene dine du. Jeg gikk i klasse på ungdomsskole med en som hadde kjæreste på hytta i Sandefjord også som aldri noen traff eller så bilde av og jeg får på følelsen de to situasjonene er ganske like. 

Godt dokumentert? Hvor da? 😂 Må ha gått glipp av all den gode dokumentasjonen der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Baresierdet skrev:

Godt dokumentert? Hvor da? 😂 Må ha gått glipp av all den gode dokumentasjonen der ute.

Det merkes.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Infinity skrev:

Det merkes. 

Merkes at noen velger å se bort noen ganger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Baresierdet skrev:

Merkes at noen velger å se bort noen ganger også.

Så slutt med det da.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ørjan sin sak så er det svært lite som et blitt godt dokumentert i tråden her. At han selv velger å fleipe om ting ghør desto ikke ting bedre. Det har kun ført til at folk spekulerer hva som egentlig er sannheten.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Baresierdet skrev:

Du også 👌🏼

Holder ikke på med sånt.
Der får du feie for egen dør.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

I ørjan sin sak så er det svært lite som et blitt godt dokumentert i tråden her. At han selv velger å fleipe om ting ghør desto ikke ting bedre. Det har kun ført til at folk spekulerer hva som egentlig er sannheten.

Til gjengjeld har jo media, han selv og diverse andre dokumentert godt andre steder. Kun noen googlesøk unna. Som alltid er det to fans som påstår å vite bedre enn det Ørjan selv har sagt i media og i egne kanaler tidligere.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Infinity skrev:

Holder ikke på med sånt.
Der får du feie for egen dør.

Altså. Jeg har lest hver og en artikkel. Men godt dokumentert er de vel ikke. Så jeg har feid for min dør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Baresierdet skrev:

Kan hjelpe om du fjærner skylappene. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, Justlooking skrev:

Til gjengjeld har jo media, han selv og diverse andre dokumentert godt andre steder. Kun noen googlesøk unna. Som alltid er det to fans som påstår å vite bedre enn det Ørjan selv har sagt i media og i egne kanaler tidligere.

Det vet jeg. Jeg mente ang de 2 fansene som sier noe annet. Skal man gå fram og forvarer sitt idol så er en fordel at det blir dokumentert her i tråden. INGEN kjente folk kan hjemme seg for Google. Så enkelt er det.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Det vet jeg. Jeg mente ang de 2 fansene som sier noe annet. Skal man gå fram og forvarer sitt idol så er en fordel at det blir dokumentert her i tråden. INGEN kjente folk kan hjemme seg for Google. Så enkelt er det.

Skjønner ikke hva jeg skal dokumentere. 

Det finnes 1 historie der ute, som heller ikke er dokumentert. VG skrev i en ny artikkel at de IKKE hadde sett meldinger mellom ØB og denne løgneren som de først skrev. Så, alt i alt er det vel ord mot ord. 

Utover det, har aldri Ørjan innrømmet annet enn hva han faktisk har gjort. Så at det sitter pr kåte folk som ønsker oppmerksomhet der ute, er det ingen tvil om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
55 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Dokumentere hva da? Bevisbyrden ligger som regel på den som tiltaler, man er uskyldig til det motsatte er BEVIST. Det er jo bare kommet påstander i denne helt psyke saken, og avslørte løgner av både Vg mm. Så jeg skal gladelig dokumentere ting _jeg_ sitter på den dagen det blir nødvendig. 
Men den dagen kommer ikke :) 
Det kommer aldri til å komme noen bevis på at Ørjan har gjort noe som han sladres om. Hadde de funnes hadde de vært der ute allerede ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, Justsaying skrev:

Dokumentere hva da? Bevisbyrden ligger som regel på den som tiltaler, man er uskyldig til det motsatte er BEVIST. Det er jo bare kommet påstander i denne helt psyke saken, og avslørte løgner av både Vg mm. Så jeg skal gladelig dokumentere ting _jeg_ sitter på den dagen det blir nødvendig. 
Det kommer aldri til å komme noen bevis på at Ørjan har gjort noe som han sladres om. Hadde de funnes hadde de vært der ute allerede ;) 

Om du hadde hatt dine såkalte bevis hadde du "gladelig dokumentert ting" for lenge siden.

I stedet har du rast rundt i tråd etter tråd og gnålt om "bevisbyrden", er kanskje Brynjar Meling idol nr 2, samtidig som du jobber febrilsk for å få noen til å gå på limpinnen og sende deg dickpicks som de har mottatt fra din helt Burøe.

Det som er helt "psykt" i denne saken er at du bortforklarer og benekter ting din helt Burøe har innrømmet. Når det kommer til din påstand om at VG er avslørt i løgn, les artikkelen igjen du.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Justsaying skrev:

Herlighet, holder du på fortsatt? 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Det mest interessante her er å se hvordan brukerdebatt virker viktigst for de som aldri forlater denne tråden og holder liv i rykter. 

Jeg har tilgode å lese noe jeg ikke har lest 40 ganger før og har fremdeles ikke lest noe som gjør at jeg mistror Ørjan. Har derimot lest masse som gjør at jeg   støtter han og ingen av de delene blir delt her uten grunn. Men kanskje til avisen den dagen noen endelig presenterer noe annet enn løse påstander. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim
9 timer siden, Justsaying skrev:

Det mest interessante her er å se hvordan brukerdebatt virker viktigst for de som aldri forlater denne tråden og holder liv i rykter. 

Jeg har tilgode å lese noe jeg ikke har lest 40 ganger før og har fremdeles ikke lest noe som gjør at jeg mistror Ørjan. Har derimot lest masse som gjør at jeg   støtter han og ingen av de delene blir delt her uten grunn. Men kanskje til avisen den dagen noen endelig presenterer noe annet enn løse påstander. 

Ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...