Gå til innhold

Ørjan Burøe

venus*

Anbefalte innlegg

Gjest lillesnøfnugg
1 minutt siden, Baresierdet skrev:

Da er det vel en grunn til at du er blokkert.. 

Ja da må du Google og finne det ut selv 😊 ringe de rette instansene f.eks. 

Neitakk, jeg har prøvd å forklare med teskje hva som riktig. Og hvis konfrontere Burøe med oppførselen mot sine standup kollegaer er god grunn, så deg om det. 

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Neitakk, jeg har prøvd å forklare med teskje hva som riktig. Og hvis konfrontere Burøe med oppførselen mot sine standup kollegaer er god grunn, så deg om det. 

Okei. 

Neida, man må jo gjøre det man mener er riktig for seg selv. Men at en haug med hatere sender sine meninger osv, kan jeg jo skjønne at man må blokkere ut noen folk. Til tross beskyldningene mot han, har han jobb, barn og ikke minst en familie som skal fungere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
28 minutter siden, Baresierdet skrev:

Okei. 

Neida, man må jo gjøre det man mener er riktig for seg selv. Men at en haug med hatere sender sine meninger osv, kan jeg jo skjønne at man må blokkere ut noen folk. Til tross beskyldningene mot han, har han jobb, barn og ikke minst en familie som skal fungere. 

Det burde han ha tenkt på før han i alkoholrus og en ødelagt akilles, tafset på damer. Dette har både han og kona skrevet om på hver sin sosiale media kanal https://www.nettavisen.no/livsstil/orjan-buroe-saken-setter-ny-fyr-pa-metoo-i-kjendis-norge/3423593209.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Det burde han ha tenkt på før han i alkoholrus og en ødelagt akilles, tafset på damer. Dette har både han og kona skrevet om på hver sin sosiale media kanal https://www.nettavisen.no/livsstil/orjan-buroe-saken-setter-ny-fyr-pa-metoo-i-kjendis-norge/3423593209.html

Jeg synes ikke det skal gå utover kone og barn uansett hva som er sant eller usant i metoo saken mot Ørjan. Du er sikkert en av de som mener at alle beskyldningene er sant. Mens jeg tror ikke det, så vi har to helt forskjellige meninger mest antagelig. Og han har heller ingen forpliktelser til å gi fremmede et svar på noen ting. Han står fritt til å svare hvem han vil, når det måtte passe han. Så nei, der er vi uenige. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg

Du driver din egen næringsvirksomhet, og legger ut egenreklame. Dette kan for eksempel være at du har en egen kleskolleksjon eller nettbutikk, og det du legger ut på din personlige profil i sosiale medier eller på blogg er med på å fremme salg av varer eller tjenester som du har en interesse i. Dette gjelder uansett om du driver næringsvirksomheten alene eller om du gjør i det i samarbeid med andre.

Krav til merking gjelder i alle medier. Et innlegg skal merkes som reklame hver gang produktet eller tjenesten blir omtalt eller eksponert på en måte som har markedsføringsverdi. https://www.forbrukertilsynet.no/lov-og-rett/veiledninger-og-retningslinjer/veiledning-reklame-some Burøe er ikke registrert i eget firma som artist eller noe annet. Ifølge Proff.no.8C876678-C565-4D52-85D3-BC8AF0404805.thumb.jpeg.5410edc56bf743f9d0ec9fcba9a7611b.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for ryktspredning og spekulasjoner med svar. 

Sol, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Justsaying
12 timer siden, Showmustgoon skrev:

Hva handlet den siste snappen til ØB om? 

Hvorfor spør du han ikke bare på snap? Han svarer _alltid_. 

Ble stille på de som meldte han til Forbrukerrådet? 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Justsaying skrev:

Hvorfor spør du han ikke bare på snap? Han svarer _alltid_. 

Ble stille på de som meldte han til Forbrukerrådet? 😆

Ikke alle som har direktelinje til Burøe.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
4 timer siden, Oida skrev:

Ikke alle som har direktelinje til Burøe.

Hvis de ser han på snap så kan de skrive til han på snap og. Trenger ikke være rakettforsker for å skjønne hvorfor jeg ba noen spørre han der istedet for å slå av Snapchat å gå inn hit å spørre fremmede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Justsaying skrev:

Hvis de ser han på snap så kan de skrive til han på snap og. Trenger ikke være rakettforsker for å skjønne hvorfor jeg ba noen spørre han der istedet for å slå av Snapchat å gå inn hit å spørre fremmede. 

Jeg tenker du skjønner min kommentar. De fleste i denne tråden har vel fått med hvem som har direktelinje til Burøe og tror de sitter med "fasit".

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Oida skrev:

Jeg tenker du skjønner min kommentar. De fleste i denne tråden har vel fått med hvem som har direktelinje til Burøe og tror de sitter med "fasit".

Hvis noen andre hadde prøvd å bruke denne direktelinjen på feks snap så kan det hende flere hadde fått svar også. Uten at det må gå igjennom de få som faktisk gidder å prøve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stupebrett

Ørjan Burøe dundrer på med sitt samme gamle kjipe jeg :)

21 minutter siden, Stupebrett skrev:

Ja folkens, det er jo en stund siden Metoo, og det er en stund siden Ørjan Burøe var i rampelyset, og han jobber jo sakte men sikkert med å bli et bedre menneske. I stedet for å gå i konflikt og forsøke å true folk til å få viljen sin fokuserer han nå på å samarbeide, kommunisere... og....

Haha, kødda, han sender screenshot av kartbilder til folk han krangler med på internett for å true dem og familien deres.

Takk for oppmerksomheten.

image.thumb.png.6df31b70815f5b3bd06696583697bc31.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stupebrett
4 minutter siden, minimymlen skrev:

https://mobile.twitter.com/liftwaffe/status/1245686939593912320

Han oppsøker personen på messenger og viser et bilde av hvor foreldrene til personen bor?!?!?

Er han helt stabil?

Det har jo vært hans modus operandi hele tiden. Gå på enkeltpersoner med aggresjon for å få de til å holde kjeft og la han ture på som han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Justsaying

Er det en trussel å få bilde av et hus? Da må man ha gjort noe drøyt om man føler det er en trussel. 
Jeg fikk også bilde av huset mitt engang av en fyr, jeg svarte: Hæ, er vitnebeskyttelsessystemet så dårlig? 
Dessuten, kan ikke hvem som helst finne et hus på et kart på Google? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Justsaying skrev:

Er det en trussel å få bilde av et hus? Da må man ha gjort noe drøyt om man føler det er en trussel. 
Jeg fikk også bilde av huset mitt engang av en fyr, jeg svarte: Hæ, er vitnebeskyttelsessystemet så dårlig? 
Dessuten, kan ikke hvem som helst finne et hus på et kart på Google? 

Å der var den høye beskytter på plass.

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Oida skrev:

Å der var den høye beskytter på plass.

Og du er like morsom som alltid 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...