Soniq Skrevet 10. juni 2022 #1781 Del Skrevet 10. juni 2022 Instaheidi legger ut bilde fra 3 år gammel «fotoshoot» på verandaen på ig. Hun som er så ærlig og hærlig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 12. juni 2022 #1782 Del Skrevet 12. juni 2022 Malte ikke hun ferdig soverommet for flere mnd siden? Mener å huske hun filmet det ferdige resultatet og var så fornøyd. Men hun driver jo enda å styrer med den malinga der inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Less'is'more Skrevet 12. juni 2022 #1783 Del Skrevet 12. juni 2022 non_stop skrev (1 minutt siden): Malte ikke hun ferdig soverommet for flere mnd siden? Mener å huske hun filmet det ferdige resultatet og var så fornøyd. Men hun driver jo enda å styrer med den malinga der inne? Hun maler gjesterommet denne gangen. Hun ble ferdig med sitt soverom👌☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Less'is'more Skrevet 12. juni 2022 #1784 Del Skrevet 12. juni 2022 Soniq skrev (På 11.6.2022 den 1.15): Instaheidi legger ut bilde fra 3 år gammel «fotoshoot» på verandaen på ig. Hun som er så ærlig og hærlig Bare å se på negllakken på "veranda'bildet" og negllakken på snapstory. Så er det ikke "dagens bilde" nei. - Hvorfor legger hun ut et gammelt bilde? Hva er poenget med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soniq Skrevet 12. juni 2022 #1785 Del Skrevet 12. juni 2022 Less'is'more skrev (56 minutter siden): Bare å se på negllakken på "veranda'bildet" og negllakken på snapstory. Så er det ikke "dagens bilde" nei. - Hvorfor legger hun ut et gammelt bilde? Hva er poenget med det? Hun er 3 år yngre da. Uansett har hun også fotoshoppet bildet, glatta ut alt. Hun er selfiemaniac, men får det altså ikke bra, så velger 3 år gamle bilder isteden, hvor hun syns hun er fin😝Kanskje en gave til Petter🫣Personlig syns jeg ikke noe om å legge ut 14 dager gamle bilder engang. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Less'is'more Skrevet 12. juni 2022 #1786 Del Skrevet 12. juni 2022 Soniq skrev (14 minutter siden): Hun er 3 år yngre da. Uansett har hun også fotoshoppet bildet, glatta ut alt. Hun er selfiemaniac, men får det altså ikke bra, så velger 3 år gamle bilder isteden, hvor hun syns hun er fin😝Kanskje en gave til Petter🫣Personlig syns jeg ikke noe om å legge ut 14 dager gamle bilder engang. Huff altså! Jeg opplever stadig at folk "jukser" på instagram innleggene sine. -f.eks: Legger ut fjellbilder med bunad på som jeg vet er tatt for 2 år siden og dessuten stemte ikke snømengden med datoen i mai dette året. Og da tenker jeg: hvorfor gjør dem sånt? Det er ikke et "ferskt" bilde fra den datoen dem postet på instagram. I mitt hode blir denne "juksinga" bare latterlig. Lurer bare på hva dem selv tenker😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 12. juni 2022 #1787 Del Skrevet 12. juni 2022 Less'is'more skrev (1 time siden): Huff altså! Jeg opplever stadig at folk "jukser" på instagram innleggene sine. -f.eks: Legger ut fjellbilder med bunad på som jeg vet er tatt for 2 år siden og dessuten stemte ikke snømengden med datoen i mai dette året. Og da tenker jeg: hvorfor gjør dem sånt? Det er ikke et "ferskt" bilde fra den datoen dem postet på instagram. I mitt hode blir denne "juksinga" bare latterlig. Lurer bare på hva dem selv tenker😝 Det er ikke det verste at noen gjør. Hvis jeg finner noen fine bilder jeg tok på en fjelltur for 3 år sien deler jeg det 3 år etter. Det er ikke juks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soniq Skrevet 12. juni 2022 #1788 Del Skrevet 12. juni 2022 Heartgirl skrev (5 minutter siden): Det er ikke det verste at noen gjør. Hvis jeg finner noen fine bilder jeg tok på en fjelltur for 3 år sien deler jeg det 3 år etter. Det er ikke juks. Da regner jeg med at du deler det som et minne, og ikke sier at denne helgen har vært strålende på fjelltur. Og fjelltur er som regel ikke noe konstant. Instaheidi deler nå 3-5 år gamle bilder av helt vanlige hverdagslig sysler som å sole seg, og trene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istinde Skrevet 12. juni 2022 #1789 Del Skrevet 12. juni 2022 Soniq skrev (3 timer siden): 😝Kanskje en gave til Petter🫣 1-2-3 skift hand 😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 12. juni 2022 #1790 Del Skrevet 12. juni 2022 Istinde skrev (7 minutter siden): 1-2-3 skift hand 😂😂 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soniq Skrevet 12. juni 2022 #1791 Del Skrevet 12. juni 2022 her har IH en fin mulighet til å rettferdiggjøre bio’n sin, med å være ærlig. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 12. juni 2022 #1792 Del Skrevet 12. juni 2022 Soniq skrev (47 minutter siden): Da regner jeg med at du deler det som et minne, og ikke sier at denne helgen har vært strålende på fjelltur. Og fjelltur er som regel ikke noe konstant. Instaheidi deler nå 3-5 år gamle bilder av helt vanlige hverdagslig sysler som å sole seg, og trene. Minne? Nei. Ante ikke at noe het det. Finner jeg et gammelt bilde tilbake på mobilen min deler jeg uten å tenke meg om. Legger det bare ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suluso Skrevet 12. juni 2022 #1793 Del Skrevet 12. juni 2022 Soniq skrev (2 timer siden): her har IH en fin mulighet til å rettferdiggjøre bio’n sin, med å være ærlig. Har hu sletta kommentaren om silikon? 😂😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soniq Skrevet 12. juni 2022 #1794 Del Skrevet 12. juni 2022 Suluso skrev (7 minutter siden): Har hu sletta kommentaren om silikon? 😂😅 🤣🤣jaa, svarte tusen takk og sletta det. Tenk om noen skulle tro det var silikon i de 2 klumpene. Men de som følger henne er jo stokk dumme så 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 12. juni 2022 #1795 Del Skrevet 12. juni 2022 Suluso skrev (12 minutter siden): Har hu sletta kommentaren om silikon? 😂😅 Herregud er det mulig? Alle de oppegående ser jo at det er gamle silikoninnlegg. Hvorfor ikke i det minste være ærlig om slike innlysende ting 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suluso Skrevet 12. juni 2022 #1796 Del Skrevet 12. juni 2022 Snowflakes skrev (2 minutter siden): Herregud er det mulig? Alle de oppegående ser jo at det er gamle silikoninnlegg. Hvorfor ikke i det minste være ærlig om slike innlysende ting Ja, ikke sant? Disse er jo utgått på dato 😂 hyggelig følger da som gir komplimenter og blir sletta, sikkert blitt blokka nå da 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 12. juni 2022 #1797 Del Skrevet 12. juni 2022 Suluso skrev (5 minutter siden): Ja, ikke sant? Disse er jo utgått på dato 😂 hyggelig følger da som gir komplimenter og blir sletta, sikkert blitt blokka nå da 😂😂😂 Ja, er blokka. Sjekka🥰 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 12. juni 2022 #1798 Del Skrevet 12. juni 2022 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Less'is'more Skrevet 12. juni 2022 #1799 Del Skrevet 12. juni 2022 Soniq skrev (7 timer siden): Da regner jeg med at du deler det som et minne, og ikke sier at denne helgen har vært strålende på fjelltur. Og fjelltur er som regel ikke noe konstant. Instaheidi deler nå 3-5 år gamle bilder av helt vanlige hverdagslig sysler som å sole seg, og trene. Enig med Soniq, man legger ikke ut et to år gammelt bilde og later som om det er fra dagens tur. Det blir bare irriterende dumt🙄 da må man skrive at det er et minne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 12. juni 2022 #1800 Del Skrevet 12. juni 2022 Less'is'more skrev (57 minutter siden): Enig med Soniq, man legger ikke ut et to år gammelt bilde og later som om det er fra dagens tur. Det blir bare irriterende dumt🙄 da må man skrive at det er et minne. En bekjent av meg kan legge ut litt her og der at vedkommende er rundt omkring, turer, konserter osv, mens hen sitter i egen stue. Tar vedkommende lite seriøst, men tilogm hen legger ut bilder av seg selv i nåtid. Likt å sett IH’s tinderprofil🫣 bare gamle bilder 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå