Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Istinde skrev (19 timer siden):

Hun kunne ha prøvd å roe henne ned. Vist henne sine egne triks for å komme seg utav et angstanfall. Men, neida.. Bedre å kjefte og smelle og irritere seg over forsinkelse og tømmerstokker..

De hun viser på snap? Trutmunn-puste inn, litt åpen trutmunn puste ut😂 tror seriøst ikke Instaheidi har hatt angstanfall. Angstanfall er ikke dørstokkmila, og selfieshow på treningssenter 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snowflakes skrev (2 timer siden):

De hun viser på snap? Trutmunn-puste inn, litt åpen trutmunn puste ut😂 tror seriøst ikke Instaheidi har hatt angstanfall. Angstanfall er ikke dørstokkmila, og selfieshow på treningssenter 

Jaja.. Jeg prøvde å la tvilen komme henne til gode denne gangen 😇

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er hun i bedre humør, formen er topp og foten er enda bedre. Vi fikk og helt ut av det blå mulighet til å se «rett heim» som vi sier i Trøndelag. Kunne klart meg uten det. 🥺

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istinde skrev (På 5.6.2022 den 17.04):

Fy f*!# for et syt det var i dag på deg, InstaHeidi! Skjemmes du ikke av oppførsla di? Du av alle burde vite hvordan det er å få angstanfall. Et angstanfall kommer plutselig, og som du vet så er det ikke annet å gjøre enn å prøve å roe ned. Ikke så greit for dama å roe ned, InstaHeidi, når det satt folk i flyet som var fly forbanna på henne.

Du bør skjemmes!! Du har vel glemt alle de gangene du hyperventilerer og får helt noia på Snap. Andre som får angstanfall har mer enn nok med seg selv enn å filme det og vise det for alle. 

Medfølelse og empati har du ikke så mye av, du tenker kun på deg selv! 

Og "tømmerstokker"?? Tror ikke du vet hva vann i kroppen er...

Skuffende, InstaHeidi, veeldig skuffende...

Skulle gjerne gitt deg 100 tomler opp for dette innlegget hvis det var mulig. Ufyselig var hun! Skjønner ikke hva Tom ser i henne 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonyma123 skrev (16 timer siden):

Idag er hun i bedre humør, formen er topp og foten er enda bedre. Vi fikk og helt ut av det blå mulighet til å se «rett heim» som vi sier i Trøndelag. Kunne klart meg uten det. 🥺

Hvit string med gule flekker i skrittet var bare kvalmt🤢. Lett å filme foten uten å ta med høna. Bare å flippe kamera. Såpass kan hun, men så er det de menna da

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Istinde skrev (På 6.6.2022 den 14.59):

Jaja.. Jeg prøvde å la tvilen komme henne til gode denne gangen 😇

🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag virket Tom ordentlig lei der de lå i senga. 2 x flytur hvor hun klikker og en ukes ferie med henne og nå sitter de stuet sammen i den lille Moelven brakka hans på jobb. Hun  sier hun gruer seg sånn til hun drar torsdag for da er det 2,5 uker til de sees igjen, lurer på om han er like lei seg 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowflakes skrev (7 timer siden):

Hvit string med gule flekker i skrittet var bare kvalmt🤢. Lett å filme foten uten å ta med høna. Bare å flippe kamera. Såpass kan hun, men så er det de menna da

Hvor ser dere dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (20 minutter siden):

Hvor ser dere dette??

Ligger på hennes story på snap i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shila90 skrev (1 time siden):

Ligger på hennes story på snap i dag

Jeg finner ikke noe på storyen hennes på snap. Har du screenshot?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (12 minutter siden):

Jeg finner ikke noe på storyen hennes på snap. Har du screenshot?

Det var igår, altså på mandag . Og nei takk🤢

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dama trygdet? Ufør?

9.mai sitter hun på Insta og sier at mange gruer seg til mandager og at det er vanskelig å komme seg opp. Så sier hun videre at det handler om innstilling...

Ikke rart at mange får fordommer mot uføretrygdede.

Nettopp fordi hun er ufør så har hun vel selv gruet seg til en og annen mandag før hun falt ut av yrkeslivet? Hvordan falt hun av yrkeslivet hvis alt handler om innstilling??

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snowflakes skrev (10 timer siden):

Æsj! 🤮 Hvor ser man det? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgenlevering fra "trofast følger" 🥳😥😪

"ka har æ gjort som fortjene så gæli no sånt?“

Endret av non_stop
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
non_stop skrev (30 minutter siden):

Ja det lurer jeg også på...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (1 time siden):

Morgenlevering fra "trofast følger" 🥳😥😪

«Aldri fådd i mitt liv» joda, det er kanskje vanskelig for narssisister å huske positive ting, men det har du fått før. Når en av de trofaste følgerne syntes synd på deg. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg også mente, at hun hadde fått mye levert på døra. Både frokostvarer, sjokolade og blomster 🌹

Så i dag er det mye glede å spore og det å sette pris på ting. Håper bare det varer 💖

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...