Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

johndoe76 skrev (På 9.1.2022 den 21.09):

Fant denne tråden her ved en tilfeldighet, og måtte lage en konto, for å ta Heidi litt i forsvar.

Heidi er ei utrolig vakker dame, og hun har en vanvittig hærlig personlighet. Og da jeg har møtt henne i virkeligheten, kan jeg også si at hun er veldig hyggelig. Og til dere som skriver om utseende hennes, jeg har som sagt møtt henne, og hun ser virkelig flott ut i virkeligheten!!

Du må være Heidi. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

non_stop skrev (6 minutter siden):

Nei, Heidi er ikke på sånne sladderforum ifølge henne selv. Hun får derimot mye oppdateringer om sladderet rundt henne fra følgere og venner

Heidi er på telefon standby, og er overalt å følger med. Også her

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest johndoe76
Snowflakes skrev (16 timer siden):

Du må være Heidi. 

Jeg er ikke Heidi nei... Men har som sagt møtt henne. Og igjen, kan jeg bare si at hun er ei veldig hyggelig dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowflakes skrev (17 timer siden):

Du må være Heidi. 

Jeg lurer på om jeg kjenner deg. Har du vært her inne før?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (3 timer siden):

Jeg lurer på om jeg kjenner deg. Har du vært her inne før?

 

Honey Dew skrev (3 timer siden):

Jeg lurer på om jeg kjenner deg. Har du vært her inne før?

Jeg? Kjenner du meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

johndoe76 skrev (5 timer siden):

Jeg er ikke Heidi nei... Men har som sagt møtt henne. Og igjen, kan jeg bare si at hun er ei veldig hyggelig dame.

Hvordan greier hun å fremstå så utrivelig i SoMe da?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (20 minutter siden):

Hvordan greier hun å fremstå så utrivelig i SoMe da?

Hun er nok hyggelig mot fans hun møter, som har nesegrus beundring for det hun bla blaer

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowflakes skrev (12 timer siden):

 

Jeg? Kjenner du meg? 

Ikke personlig, men det er noe kjent med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte også melding med kompliment ang den nye make upen. Helt greit at hun har sine ting å slite med, men syntes likevel svaret var unødvendig. Var utelukkende hyggelig i meldingen, men sitter igjen med en følelse av at jeg har sagt noe feil/stygt. I disse tider kan man snart ikke si noen ting uten at noen tar seg nær av det. Jeg kommer ikke til å sende noen flere meldinger. Det gjelder ikke bare henne. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammatil2gutter skrev (3 timer siden):

Jeg sendte også melding med kompliment ang den nye make upen. Helt greit at hun har sine ting å slite med, men syntes likevel svaret var unødvendig. Var utelukkende hyggelig i meldingen, men sitter igjen med en følelse av at jeg har sagt noe feil/stygt. I disse tider kan man snart ikke si noen ting uten at noen tar seg nær av det. Jeg kommer ikke til å sende noen flere meldinger. Det gjelder ikke bare henne. 

Jeg sendte henne noen rosende ord også, men jeg fikk bare en hyggelig melding tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag lignet hun en sjørøver og jeg aner ikke hva hun snakket om. Det er umulig å få med seg når hun ser slik ut.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest johndoe76
Nussepus skrev (På 12.1.2022 den 22.15):

Hvordan greier hun å fremstå så utrivelig i SoMe da?

Hun er jo veldig direkte, å ærlig, å det kan kanskje oppfattes som støtende for noen. Å en annen ting er at slik jeg kjenner Heidi, er ikke hun en dame som tar et nytt opptak, hvis det hun sier kommer ut litt feil. Fint at hun viser alle sider. Hvor mange tar ikke 2,3,4.... opptak, redigerer, bruker filter, før det legges ut et fint innlegg. Tror di aller hyggeligste personene på SoMe, kunne virket ganske annerledes hvis det ble redigert mindre. Noe av det første hun sa til meg, var at frisyren min var fryktelig kjedelig. Det kan jo virke litt slemt å si det, men i samme samtale ble det også sagt at jeg var en veldig kjekk mann, som virkelig ville kledd en freshere frisyre. det første setningen var kanskje ufølsom sett alene, men hele samtalen var varm, hyggelig, og oppløftende. Sånn tror jeg noe av episodene som beskrives her inne er også, sett alene fra snap, kan noe virke rett frem og ufølsomt, men hvis vi hadde sett alt, ville det nok sett helt annerledes ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minni75 skrev (På 14.1.2022 den 21.24):

I dag lignet hun en sjørøver og jeg aner ikke hva hun snakket om. Det er umulig å få med seg når hun ser slik ut.

Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

johndoe76 skrev (På 14.1.2022 den 23.55):

Hun er jo veldig direkte, å ærlig, å det kan kanskje oppfattes som støtende for noen. Å en annen ting er at slik jeg kjenner Heidi, er ikke hun en dame som tar et nytt opptak, hvis det hun sier kommer ut litt feil. Fint at hun viser alle sider. Hvor mange tar ikke 2,3,4.... opptak, redigerer, bruker filter, før det legges ut et fint innlegg. Tror di aller hyggeligste personene på SoMe, kunne virket ganske annerledes hvis det ble redigert mindre. Noe av det første hun sa til meg, var at frisyren min var fryktelig kjedelig. Det kan jo virke litt slemt å si det, men i samme samtale ble det også sagt at jeg var en veldig kjekk mann, som virkelig ville kledd en freshere frisyre. det første setningen var kanskje ufølsom sett alene, men hele samtalen var varm, hyggelig, og oppløftende. Sånn tror jeg noe av episodene som beskrives her inne er også, sett alene fra snap, kan noe virke rett frem og ufølsomt, men hvis vi hadde sett alt, ville det nok sett helt annerledes ut. 

Veldig merkelig kommunikasjon. Det første hun sa til deg, en mann, var at frisyren var kjedelig?  Hun som selv bare har løshår. Tilogm de korte duskene som henger ned foran er løshår, så fyller hun på med clipon extension, som på det bildet med suppa. Så det skal virke fyldigere. Samtalen var varm, hyggelig, og oppløftende? Tror ikke du har møtt IH da. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gjetter at Tom vil til Danmark, og besøke syk far, derfor hun var så sur og spak igår.  Litt hånlig latter når hun sa de skulle til Kristiansand. Ellers er tur en av de viktigste tingene i livet hennes.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

All honnør til Tom som klarer å være i godt humør midt opp i all den sutringen der (hotellet og for så vidt generelt også). Personlig hadde jeg satt ned foten så det ga gjenlyd i hele Skandinavia hvis min bedre halvdel klaget og var sur bare 10% av det IH er

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nana skrev (1 minutt siden):

All honnør til Tom som klarer å være i godt humør midt opp i all den sutringen der (hotellet og for så vidt generelt også). Personlig hadde jeg satt ned foten så det ga gjenlyd i hele Skandinavia hvis min bedre halvdel klaget og var sur bare 10% av det IH er

Nå skrek de bare så det ble gjenklang i Lillehammers gågate😆 men for et vaktsomt blikk han har. Tydelig redd henne

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...