Gå til innhold

Insta Heidi...

galmamma

Anbefalte innlegg

Må bare si at jeg skjemmes av å være norsk og trønder. Denne basseng-greia er jo overtramp så det holder. Å filme andre mennesker i bikini/badetøy er faktisk ikke greit. Snakk om selvsentrerte idioter. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

panzerpølsa skrev (59 minutter siden):

Må bare si at jeg skjemmes av å være norsk og trønder. Denne basseng-greia er jo overtramp så det holder. Å filme andre mennesker i bikini/badetøy er faktisk ikke greit. Snakk om selvsentrerte idioter. 

Og for en skriking og hyling for å overdøve Tom for å fortelle en historie midt ute i gaten 😫🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ Jeg er sååååå glad jeg ikke har et sånt familiemedlem jeg må forholde meg til ! Jeg hadde heller ikke hatt kontakt med henne om vi var i familie . Og egentlig burde hun få igjen de pengene som er brukt i behandling for de har fa…. Ikke hatt mye nytte for seg .Burde ikke en psykiater gi noen hint om dette ? Eller skal de bare lytte og jatte ? Hva er vitsen med behandling om det ikke er til det bedre ? 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (1 time siden):

Og for en skriking og hyling for å overdøve Tom for å fortelle en historie midt ute i gaten 😫🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ Jeg er sååååå glad jeg ikke har et sånt familiemedlem jeg må forholde meg til ! Jeg hadde heller ikke hatt kontakt med henne om vi var i familie . Og egentlig burde hun få igjen de pengene som er brukt i behandling for de har fa…. Ikke hatt mye nytte for seg .Burde ikke en psykiater gi noen hint om dette ? Eller skal de bare lytte og jatte ? Hva er vitsen med behandling om det ikke er til det bedre ? 

Hun har no sagt flere ganger at hun har gått til psykiater i FLERE år. Resultatet filmer hun og legger ut offentlig daglig ! Stakkars døtre ! 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble visst en free the nippel på snap i dag da hun stupte i bassenget 🫣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemy_87 skrev (4 minutter siden):

Ble visst en free the nippel på snap i dag da hun stupte i bassenget 🫣

Så det. Når jeg stuper eller hopper er det det første jeg gjør å kjenne etter bikinien, og dra over. Kjenner det at ikke toppen er på🫣 så ut som hun koste seg veldig med å vise det på snap🥰🥰

Endret av Saywhat
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig at hun blir hørt ja! Sur på Tom for at han ville bidra på den «artige» samtalen på gata. Har sett flere ganger at han er dritlei og det skjønner jeg godt.  Hun er veldig selvsentrert og jeg fatter ikke at han gidder.  Hun må nesten alltid ødelegge den gode stemningen fordi hun skal overdøve han. Må jo være utrolig slitsomt 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

baremeg skrev (18 minutter siden):

Viktig at hun blir hørt ja! Sur på Tom for at han ville bidra på den «artige» samtalen på gata. Har sett flere ganger at han er dritlei og det skjønner jeg godt.  Hun er veldig selvsentrert og jeg fatter ikke at han gidder.  Hun må nesten alltid ødelegge den gode stemningen fordi hun skal overdøve han. Må jo være utrolig slitsomt 

Hvem forstår at han gidder? Helt utrolig. Hogging og biting over en lav sko. Hun finnes ikke redd for å kappe av grenen hun sitter på heller så det må være deep shit hun «har» på han

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten ikke til å tro, men i dag går hun IGJEN inn i en kirke formå filme i strandantrekk. Bare skuldre og en minishorts er IKKE greit, spesielt ikke i en ortodoks kirke. 🤢

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (Akkurat nå):

Det er nesten ikke til å tro, men i dag går hun IGJEN inn i en kirke for å filme i strandantrekk. Bare skuldre og en minishorts er IKKE greit, spesielt ikke i en ortodoks kirke. 🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk imponerende å være så totalt blottet for selvinnsikt og sosiale antenner!

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (19 minutter siden):

Jeg skrev til henne på chatten jeg, at dette ikke var greit og at hun må tenke på hvordan hun framstår ovenfor sine tusenvis av følgere. Fikk til svar at det hadde ikke noe å si om hun gjorde det for det var ingen i kirka. Vel, det er jo feil, for det sto jo en sortkledd dame ved inngangen der som tydeligvis jobber der. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (4 minutter siden):

Jeg skrev til henne på chatten jeg, at dette ikke var greit og at hun må tenke på hvordan hun framstår ovenfor sine tusenvis av følgere. Fikk til svar at det hadde ikke noe å si om hun gjorde det for det var ingen i kirka. Vel, det er jo feil, for det sto jo en sortkledd dame ved inngangen der som tydeligvis jobber der. 

Hun svarte at hun var for gammel til å bli irettesatt på snap og at hun gjorde som hun ville. Jeg skrev at hun er usympatisk. Ble blokka, så klart 😂

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (16 minutter siden):

Det er nesten ikke til å tro, men i dag går hun IGJEN inn i en kirke formå filme i strandantrekk. Bare skuldre og en minishorts er IKKE greit, spesielt ikke i en ortodoks kirke. 🤢

Hun må være det man på en pen måte kaller mindre begavet. Et normalt menneske, med en normal IQ og en normal forståelse for ting rundt seg hadde skjønt dette etter å ha blitt sendt ut for det samme dagen før. Og det var vel også den samme kirke hvor hun trengte seg inn på et bryllupp for noen dager siden. At hun ikke husker det bekrefter også det den lave virkelighetsforståelsen. Det er dessverre ikke noen annen måte å forklare dette på. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Me for life skrev (2 minutter siden):

Hun må være det man på en pen måte kaller mindre begavet. Et normalt menneske, med en normal IQ og en normal forståelse for ting rundt seg hadde skjønt dette etter å ha blitt sendt ut for det samme dagen før. Og det var vel også den samme kirke hvor hun trengte seg inn på et bryllupp for noen dager siden. At hun ikke husker det bekrefter også det den lave virkelighetsforståelsen. Det er dessverre ikke noen annen måte å forklare dette på. 

Enig, og jeg også kjente igjen den kirken de rota seg inn i det bryllupet i. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (10 minutter siden):

Hun svarte at hun var for gammel til å bli irettesatt på snap og at hun gjorde som hun ville. Jeg skrev at hun er usympatisk. Ble blokka, så klart 😂

Ja hun viser sitt sanne jeg !!! Rett og slett uspiselig er hun .. 60 år og null sosial intelligens eller antenner . Og utleverer seg selv på snap dag etter dag . Helt utrolig at man ikke har mere selvinnsikt eller sunn fornuft . Det er sikkert en diagnose på dette også ute om narsissisme mener jeg . 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (13 minutter siden):

Hun tar ikke til seg velmenende kritikk, selv når det er sagt/skrevet i aller beste hensikt. 

Hun bryr seg ikke om å ta hensyn, for hun er på ferie og da filmer hun akkurat det hun vil!

Det der er skuffende, Heidi!!

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner ikke hensikten med å blokke folk heller jeg da. Det er liksom ingen heksekunst å opprette ny konto og følge igjen 😅

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (11 timer siden):

Hvem forstår at han gidder? Helt utrolig. Hogging og biting over en lav sko. Hun finnes ikke redd for å kappe av grenen hun sitter på heller så det må være deep shit hun «har» på han

Det har jeg tenkt og ! Hva har hun på han som gjør at han blir . Hun er jo ikke akkurat billig i drift den damen . 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (4 timer siden):

Nok et bevis på at hun vil hele verden skal rette seg etter henne og nåde den som sier noe annet ….. minimal kontakt med familie og  venninne hun ser en time en gang i året … sier sitt 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (4 timer siden):

Hun tar ikke til seg velmenende kritikk, selv når det er sagt/skrevet i aller beste hensikt. 

Hun bryr seg ikke om å ta hensyn, for hun er på ferie og da filmer hun akkurat det hun vil!

Det der er skuffende, Heidi!!

Hun er en ekte KAREN! De stakkars folkene rundt bassenget …. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...