Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

OY, snakk om munndiare...komisk å høre når tom prøver å snakke og ho med en gang får høyere stemme og nesten roper over han...kommer jo ikke til ordet den mannen.

Tålmodighet 😅,at tom ikke har Tålmodighet.. vi vet jo alle at hun ikke har...men tom må jo ha i bøtter og spann😅

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite folk på det museumet, folk rømte vell når dem så hvem som kom🙈😅 ho e jo så opptatt med å filme at jeg trur ikke ho får så mye med sæ.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saywhat skrev (På 18.9.2022 den 1.50):

Nå skriver hun at hun har en utfordrende høst i vente aka oppussing.  Hvem f. Ser på det som utfordrende? Så håper på svipptur snart, hvor det må være hen. Han jobber visst bare for å betale hotell og middager etc etc 

Kan være utfordrende økonomisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (8 minutter siden):

Kan være utfordrende økonomisk. 

Utfordrende økonomisk? Han øser ut penger på reiser og restauranter.  Tror i utfordringen lå i at hun skulle på do ute

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (1 time siden):

Utfordrende økonomisk? Han øser ut penger på reiser og restauranter.  Tror i utfordringen lå i at hun skulle på do ute

Ikke sikkert han sponser oppussing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (45 minutter siden):

Ikke sikkert han sponser oppussing

Oppussingen går inn i husleien så jo. Selvf betaler han for å bo hos henne 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (På 30.9.2022 den 16.15):

Nå er det utenlandstur ~ igjen..  Og hun snakker over hodet på mannen, som blir avspist så fort han åpner munnen.  Har ikke fulgt henne så mye i det siste, nettopp pga. plapringa. Tar jo aldri slutt😅 Skjønner ikke hvordan de har råd til den fartinga ~ i tillegg pusser hun opp bad. 

Helt utrolig at hun beskylder han for og avbryte henne m meningsløst babbel som gjør at hun mister tråden….han er jaggu den eneste av de to som sier noe fornuftig…Og tenk at hotellet ikke hadde mere utvalg i brød da,måtte være en»grusom»frokost hun måtte nøye sg md…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da fikk vi servert frokost i dag også...

E jo ikke normalt å gå rundt med mobilen å filme å åpne alle varmebeholderne..men e jo ingenting som e normalt med ho🙄..  e jo standard hotel frokost.. skjønne ikke koffer det e så spennende hver ente gang...🥴

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladidagogså skrev (På 1.10.2022 den 10.44):

Hva jobber Tom med? 

Han jobber som mekanikker/reparatør  på et pukkverk på Skedsmokorset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tippsi skrev (På 4.10.2022 den 10.13):

Ja da fikk vi servert frokost i dag også...

E jo ikke normalt å gå rundt med mobilen å filme å åpne alle varmebeholderne..men e jo ingenting som e normalt med ho🙄..  e jo standard hotel frokost.. skjønne ikke koffer det e så spennende hver ente gang...🥴

Jeg syns det er en koselig ting å se.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk helt jevlig å stå i en sånn baderomssituasjon som det der. Har opplevd det samme, man blir helt satt ut. Det aller verste er å ikke ha toalett. Kanskje man kan låne av naboen eller andre muligheter blir satt opp, men det er helt grusomt. Jeg ble spent som en fele i seks uker. Og så blir der mye snikksnakk av forskjellige håndtverkere som trør i hjemmet, I know, det er alltid noe uforutsett. Uff, jeg ler av det nå, men jammen er toalettet vårt det viktigste i hjemmet. Privatliv i sitt eget hjem går liksom ikke 😅 

Ellers ler jeg så jeg griner av de to der. Rett og slett morsomt. Underholdende 👍

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Så henne på snap ger om dagen og tenkte "jøss så fint og naturlig sminket hun var". Det gadde tydeligvis mange tenkt, for i går kom det sure snaps+innlegg på insta om at det ikke egentlig var et kompliment når folk sa at den naturlige sminken var finere. Minner meg litt om typen person som kommer i konflikt med alt og alle.I dag er vi tilbake til den gamle sminken, ser jeg.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...