Blue Sky Skrevet 19. mai #3761 Del Skrevet 19. mai Rytymenon…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 19. mai #3762 Del Skrevet 19. mai Blue Sky skrev (17 minutter siden): Rytymenon…. Hadde kanskje vært bedre /lettere med Granca ? 🙈 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 20. mai #3763 Del Skrevet 20. mai Men, det skal hun ha; Hun er veldig flink til å ta følgerne med på sightseeing dit dem drar 🌞 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 20. mai #3764 Del Skrevet 20. mai Skogstrolle skrev (6 timer siden): Men, det skal hun ha; Hun er veldig flink til å ta følgerne med på sightseeing dit dem drar 🌞 Sightseeing..hmmm, hun filmer no mest seg selv.. å roper og babler på repit om akkurat det samme 😅 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 20. mai #3765 Del Skrevet 20. mai (endret) Tippsi skrev (2 timer siden): Sightseeing..hmmm, hun filmer no mest seg selv.. å roper og babler på repit om akkurat det samme 😅 Eller det vanlige vi alle ser når vi er i syden …. Som handlegater små supermarked , havn/brygge , resturantene og ju name it .. Endret 20. mai av JojoMoyes 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 21. mai #3766 Del Skrevet 21. mai Jeg tror ikke det i størst grad stedene de er på hun liker å vise fram. Det hun liker å vise fram er seg selv. Og kan hun få vist seg fram i en bitteliten bikini eller med vaiende pupper er det aller best. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. mai #3767 Del Skrevet 21. mai Skogstrolle skrev (23 timer siden): Men, det skal hun ha; Hun er veldig flink til å ta følgerne med på sightseeing dit dem drar 🌞 Jeg synes det er koselig å følge dem på tur! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseLars1 Skrevet 21. mai #3768 Del Skrevet 21. mai Blue Sky skrev (2 timer siden): Jeg tror ikke det i størst grad stedene de er på hun liker å vise fram. Det hun liker å vise fram er seg selv. Og kan hun få vist seg fram i en bitteliten bikini eller med vaiende pupper er det aller best. De aller fleste på hennes alder ser bedre ut enn henne. Hun er sliten og rynkete, og alle de lagene med sminke gjør vondt verre! Og den overdrevne bruken av fillers så leppene er blitt helt uproporsjonale er ikke bra. Det samme har hun nok gjort ift silikon, da de ser veldig skjeve ut, som regel er silikon pupper veldig like i størrelse og utforming . 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 21. mai #3769 Del Skrevet 21. mai LiseLars1 skrev (1 time siden): De aller fleste på hennes alder ser bedre ut enn henne. Hun er sliten og rynkete, og alle de lagene med sminke gjør vondt verre! Og den overdrevne bruken av fillers så leppene er blitt helt uproporsjonale er ikke bra. Det samme har hun nok gjort ift silikon, da de ser veldig skjeve ut, som regel er silikon pupper veldig like i størrelse og utforming . Så stygt av deg å kommentere folks utseende, slikt gjør man bare ikke! 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 21. mai #3770 Del Skrevet 21. mai (endret) Blue Sky skrev (8 timer siden): Jeg tror ikke det i størst grad stedene de er på hun liker å vise fram. Det hun liker å vise fram er seg selv. Og kan hun få vist seg fram i en bitteliten bikini eller med vaiende pupper er det aller best. Vil vel helst både sees og høres selv i hver eneste snutt og anledning hun legger ut ! Med eller uten klær hadde jeg nær sagt . Ehhhhhhhh hadde ikke mere enn skrevet det før hun dukket opp i en ehh kanskje litt tu much utringet kjole i kveld ? Altså for å bruke hennes egne ord : Djiiiiises craist !! Det var ikke særlig stilig av en dame på hennes alder . Jo det er lov å si om antrekket …. Hun gjør jo dette for å få kommentarer , men helst av gutter /menn vil jeg tro. Uff og lell .. Endret 21. mai av JojoMoyes 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 21. mai #3771 Del Skrevet 21. mai Omg! Bare så vidt ikke brystvortene titter fram 🤭 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 21. mai #3772 Del Skrevet 21. mai (endret) Ser rett og slett groteskt ut ! Lurer på om hun har familie medlemmer på snap ? Tenk den dagen barnebarna hennes får snap 🤷🏼♀️ Endret 21. mai av JojoMoyes 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 22. mai #3773 Del Skrevet 22. mai (endret) Inn og filmer i en kirke i strandantrekk. Aner ikke en pøkk om hvilken religion landet hun er i tilhører. Tror tydeligvis ikke det er en kristen tilhørighet. For meg er det helt utrolig kunnskapsløst. Hun må da se at det er kristne symboler? Hun akker og ojer seg over hvor fint det er i kirkerommet og hvor stemningsfullt det er, men har ikke peiling på om det er en moske eller kirke hun er i. Vel, til opplysning er det en kristen ortodoks kirke. Hun har ingen ting å bidra med, annet enn at her er det noe «ting og tang», og «sjekke da, kor fint va ikke det da». Greide til og med å få med en liten krangel på morgenens snap fra gåtur. Endret 22. mai av Blue Sky 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseLars1 Skrevet 22. mai #3774 Del Skrevet 22. mai Blue Sky skrev (12 timer siden): Omg! Bare så vidt ikke brystvortene titter fram 🤭 Det er nok målet hennes 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 22. mai #3775 Del Skrevet 22. mai (endret) Blue Sky skrev (2 timer siden): Inn og filmer i en kirke i strandantrekk. Aner ikke en pøkk om hvilken religion landet hun er i tilhører. Tror tydeligvis ikke det er en kristen tilhørighet. For meg er det helt utrolig kunnskapsløst. Hun må da se at det er kristne symboler? Hun akker og ojer seg over hvor fint det er i kirkerommet og hvor stemningsfullt det er, men har ikke peiling på om det er en moske eller kirke hun er i. Vel, til opplysning er det en kristen ortodoks kirke. Hun har ingen ting å bidra med, annet enn at her er det noe «ting og tang», og «sjekke da, kor fint va ikke det da». Greide til og med å få med en liten krangel på morgenens snap fra gåtur. De filmer oppi trynet på gud og hvermann hver eneste dag ! Om de sitter på restaurant eller går gatelangs . Folk som sitter og spiser blir ikke respektert og ser enkelte ser sjokkert ut . Jeg hadde knekt hele den jæ… selfistanga om Khun hadde kommet oppi nesen min med den der ..E jo flere tusen som elske at æ filme schøøøøø . Det finnes ikke respekt for noen mennesker, kirker, religioner eller hva det måtte være !Æ ska fræm og Æ ska film schøøø .. Endret 22. mai av JojoMoyes 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. mai #3776 Del Skrevet 22. mai I dag ble de jo bedt om å gå ut av kriken. Burde vel skjønt at man ikke bør traske rundt der inne i en isipisi liten shorts og singlett og filme. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 22. mai #3777 Del Skrevet 22. mai loffen skrev (34 minutter siden): I dag ble de jo bedt om å gå ut av kriken. Burde vel skjønt at man ikke bør traske rundt der inne i en isipisi liten shorts og singlett og filme. Burde skjønt ja 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseLars1 Skrevet 22. mai #3778 Del Skrevet 22. mai loffen skrev (1 time siden): I dag ble de jo bedt om å gå ut av kriken. Burde vel skjønt at man ikke bør traske rundt der inne i en isipisi liten shorts og singlett og filme. Hun eier jo ikke antenner- det er meg meg meg! Skjønner mer og mer hvorfor hun ikke har kontakt med resten av familien og bare ødelagte relasjoner ! 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 22. mai #3779 Del Skrevet 22. mai LiseLars1 skrev (38 minutter siden): Hun eier jo ikke antenner- det er meg meg meg! Skjønner mer og mer hvorfor hun ikke har kontakt med resten av familien og bare ødelagte relasjoner ! Synd hun ikke skjønner det selv .. lurer på hva de andre rundt bassenget der synes om selskapet ? Regner ikke med det er fritt for litt syt og bæp og høylytte samtaler mellom de to filmstjernene .. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 22. mai #3780 Del Skrevet 22. mai JojoMoyes skrev (16 minutter siden): Synd hun ikke skjønner det selv .. lurer på hva de andre rundt bassenget der synes om selskapet ? Regner ikke med det er fritt for litt syt og bæp og høylytte samtaler mellom de to filmstjernene .. Det der var bare vondt å se på. Kjære Heidi og Tom (for ja Tom her var du like ille): Kjøp dere et par antenner hver på neste runde med shopping, og lær dere å respektere andre ferierende rundt dere. Den bassengfilmingen var ikke greit å publisere slik. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå