Orly Skrevet 20. mars #3501 Del Skrevet 20. mars Blue Sky skrev (17 minutter siden): Vil igjen presisere at dette ikke er nødvendig. Se tidligere innlegg. Ingenting er nødvendig , men det er liv p tenke selv at det er lurt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 20. mars #3502 Del Skrevet 20. mars Orly skrev (20 minutter siden): Ingenting er nødvendig , men det er liv p tenke selv at det er lurt da Totalt uinteressant! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 20. mars #3503 Del Skrevet 20. mars Denne filmingen av andre mennesker, og særlig barn, er da ikke innafor! Hadde ikke likt det særlig godt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseLars1 Skrevet 20. mars #3504 Del Skrevet 20. mars panzerpølsa skrev (3 minutter siden): Denne filmingen av andre mennesker, og særlig barn, er da ikke innafor! Hadde ikke likt det særlig godt. Nei, men det bryr ikke IH seg om. Om HUN har glemt passet, skal ALLE andre svi for det!! Akkurat som da hun var med moren i banken og ville at den bankansatte skulle bryte loven for henne. I hennes øyne var det å være firkantet å ikke ville bryte loven og risikere jobben sin ! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 20. mars #3505 Del Skrevet 20. mars LiseLars1 skrev (18 minutter siden): Nei, men det bryr ikke IH seg om. Om HUN har glemt passet, skal ALLE andre svi for det!! Akkurat som da hun var med moren i banken og ville at den bankansatte skulle bryte loven for henne. I hennes øyne var det å være firkantet å ikke ville bryte loven og risikere jobben sin ! Totalt mangel på respekt for andre mennesker, det er i alle fall sikkert. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 20. mars #3506 Del Skrevet 20. mars Tråden er ryddet for avsporing. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaMums Skrevet 21. mars #3507 Del Skrevet 21. mars panzerpølsa skrev (18 timer siden): Denne filmingen av andre mennesker, og særlig barn, er da ikke innafor! Hadde ikke likt det særlig godt. Ser du virkelig ikke at hun gjør det hun kan for å snu kameraet vekk fra folk??? Ser vi på samme snapper????? 😵💫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 21. mars #3508 Del Skrevet 21. mars De siste dager har det vært skip skip forbi alt ! Har vært i Sverige , har vært på hotel og spist frokost ! Har vært på Kielbåten ! Totalt uinteressant å se taxfree og frokost og jo name it 🤦🏼♀️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 21. mars #3509 Del Skrevet 21. mars MammaMums skrev (6 timer siden): Ser du virkelig ikke at hun gjør det hun kan for å snu kameraet vekk fra folk??? Ser vi på samme snapper????? 😵💫 Nei det ser jeg virkelig ikke at hun gjør. Og senest i dag når hun fant veien opp til spaet "her er det jo egentlig ikke lov til å filme menne........*filmer likevel folk som sitter der halvnakne og prøver å slappe av* 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 21. mars #3510 Del Skrevet 21. mars panzerpølsa skrev (På 20.3.2024 den 19.14): Denne filmingen av andre mennesker, og særlig barn, er da ikke innafor! Hadde ikke likt det særlig godt. Jeg vet ikke hvordan hun holder på nå, men med det jeg har sett av snapper tidligere så hadde jeg blitt engstelig om jeg hadde møtt på henne med mobilen i filme-høyde. Jeg har ikke lyst å bli filmet i en offentlig snapstory. Ang det klovne-pratet lenger oppe i tråden her, hvis det går på utseende og ikke oppførsel , så må jeg si at for min del så synes jeg det bare er gøy med litt fargerike mennesker. Syns fillers og slikt er en uting, men sminke og farger er bare gøy og skader ingen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J_1990 Skrevet 21. mars #3511 Del Skrevet 21. mars Jeg lurer på hvor det er blitt av Heidis største fan, herr mister mister 🙃…. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 22. mars #3512 Del Skrevet 22. mars non_stop skrev (3 timer siden): Om de er halvnakne, i morgenkåpe eller fult påkledt spiller ingen rolle. De har betalt for å slappe av et sted hvor de skal slippe å ende opp på en snapkanal med tusenvis av følgere. Mener du for alvor at der er en "stygg ting å henge seg opp i"? 😂 Nei, det er en stygg ting å gjøre. Hun er også veldig flink til å snakke stygt om de som faktisk er modig nok til å henvende seg til henne og ber henne la være å filme. Skal love deg at jeg hadde gjort det samme om en person som ikke engang er der for å ta spa kommer inn å filmer meg "bare fordi". Regler er regler, selv for InstaHeidi Noe så stusselig og trist tenker jeg, hele ferien i en mobilskjerm. Alt skal dokumenteres og telefonen er oppe både i tide og i utide. Hadde aldri orket å reise med noen som holder på sånn, noe så usosialt og ubehagelig. Men må er det jo ofte slik at de som ikke har det så bra, må legge ut fryktelig mye på sosiale medier for å veie opp for noe. Det kan kanskje være noe i det. 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 22. mars #3513 Del Skrevet 22. mars J_1990 skrev (8 timer siden): Jeg lurer på hvor det er blitt av Heidis største fan, herr mister mister 🙃…. Tror han er på tur jeg 🚢😂 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 22. mars #3514 Del Skrevet 22. mars (endret) Huff og huff! Hun glemte å gå innom Aqualand i går for å vise oss det. Ja, for der er det sikkert lov til å filme 😳. Jeg skjønner ikke hensikten med å dokumentere innholdet i Kielbåten. Det finner man på Colorlines nettside. Og å for Gud vet hvilken gang sveipe kameraet over en buffet skjønner jeg heller ikke hensikten med. Hun innbiller seg at hun driver folkeopplysning, både når hun lager disse innholdsløse reisereportasjene hvor hun ikke greier å formidle med ord hva det er hun ser en gang (mangler tydeligvis ordforråd) OG når hun snakker om overgangsalder eller åpner en erotisk kalender. Endret 22. mars av Blue Sky 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 22. mars #3515 Del Skrevet 22. mars Blue Sky skrev (1 minutt siden): Huff og huff! Hun glemte å gå innom Aqualand i går for å vise oss det. Ja, for der er det sikkert lov til å filme 😳. Jeg skjønner ikke hensikten med å dokumentere innholdet i Kielbåten. Det finner man på Colorlines nettside. Og å for Gud vet hvilken gang sveipe kameraet over en buffet skjønner jeg heller ikke hensikten med. Ingen har vært på noe så ekslusivt som Kielbåten vet du, derfor må hun vise oss vanlige det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 22. mars #3516 Del Skrevet 22. mars (endret) Xmasclovn skrev (53 minutter siden): Ingen har vært på noe så ekslusivt som Kielbåten vet du, derfor må hun vise oss vanlige det. Jeg tror hun ser på seg selv som en viktig formidler. Hun burde heller putta telefonen i veska og konsentrert seg om speilegg, tomatbønner og bacon. Endret 22. mars av Blue Sky 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 22. mars #3517 Del Skrevet 22. mars Blue Sky skrev (2 timer siden): Jeg tror hun ser på seg selv som en viktig formidler. Hun burde heller putta telefonen i veska og konsentrert seg om speilegg, tomatbønner og bacon. Hvis hun mener hun er en viktig formidler, finnes det viktigere ting å filme enn mat og andre mennesker. Hun kunne brukt kanalen sin til noe viktig i stedet for dillet hun filmer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 22. mars #3518 Del Skrevet 22. mars Honey Dew skrev (22 minutter siden): Hvis hun mener hun er en viktig formidler, finnes det viktigere ting å filme enn mat og andre mennesker. Hun kunne brukt kanalen sin til noe viktig i stedet for dillet hun filmer. Forsåvidt enig, men etter min mening skal man ha litt greie på ting hvis man skal kunne ha noe å bidra med. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 22. mars #3519 Del Skrevet 22. mars (endret) Honey Dew skrev (28 minutter siden): Hvis hun mener hun er en viktig formidler, finnes det viktigere ting å filme enn mat og andre mennesker. Hun kunne brukt kanalen sin til noe viktig i stedet for dillet hun filmer. I mine øyne er hun ikke en viktig formidler. Snappene gir meg ikke noe. Jeg får mer igjen av og følge en sysnapp som har et mål og vise syglede. Det virker som om hun bruker snappen spontant og ikke målrettet. Nå står hun alene uten influencerselskap i ryggen som Sophie Elise, Sara Emilie med flere har. Da blir snappingen hennes uten målsetning. Helt i orden det. Det kunne like gjerne vært en av oss som hadde snappet for jeg snapper litt her og der uten noe tanke bak. Endret 22. mars av Heartgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaMums Skrevet 22. mars #3520 Del Skrevet 22. mars Honey Dew skrev (29 minutter siden): Hvis hun mener hun er en viktig formidler, finnes det viktigere ting å filme enn mat og andre mennesker. Hun kunne brukt kanalen sin til noe viktig i stedet for dillet hun filmer. Jeg tror hun tenker at det hun filmer, er folk opptatt av jeg. Se bare på hvor mye folk her inne ser på snappene og følger henne! Innholdet hennes ser ut til å fange mange gitt😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå