Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

Axa skrev (13 timer siden):

Hvorfor klager hun på hotellet? Hvis det var så dårlig sist gang, så trenger de ikke å dra tilbake igjen 

Det var vel sikkert det eneste hotellet i Lillehammer som sa ja når hun ringte for å tigge om spons. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

non_stop skrev (2 timer siden):

Det var vel sikkert det eneste hotellet i Lillehammer som sa ja når hun ringte for å tigge om spons. 

Hun ringer for å be om spons og når de kommer der, er det bare klaging og klaging på henne?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (6 minutter siden):

Hun ringer for å be om spons og når de kommer der, er det bare klaging og klaging på henne?

For henne er ikke det der klaging, det er konstruktiv kritikk. Nå har selveste Insta-Heidi pekt på hva de kan gjøre bedre, og hotellet er sikkert evig takknemlig.  🙄🙄 *ironi*

"Vi klager og får oppgradert rom, og dette er hva vi får??😡 Sofaen er så slitt at det knapt går an å sitte i den 😡😡. Men senga var jo fin da! 😁👍👍"

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (1 time siden):

Klager hun på at det brøytes når det snør?! Eller hørte jeg feil?

Du hørte riktig. Da måtte hun kjøre sakte, og det tok tid. Kan ikke se det fra den positive siden, selvf. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soniq skrev (7 minutter siden):

Du hørte riktig. Da måtte hun kjøre sakte, og det tok tid. Kan ikke se det fra den positive siden, selvf. 

Skal vedde på at hun hadde klaget hvis det IKKE hadde vært brøytet også.  Alt er jo galt i hennes øyne, Blir helt matt av den dama og det verste er jo at hun ikke innser selv hvor vanskelig hun er...................

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

baremeg skrev (13 minutter siden):

Skal vedde på at hun hadde klaget hvis det IKKE hadde vært brøytet også.  Alt er jo galt i hennes øyne, Blir helt matt av den dama og det verste er jo at hun ikke innser selv hvor vanskelig hun er...................

Hun startet jo med å klage på at det ikke var brøytet. Har sagt det før, og sier det igjen. At Tom orker

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soniq skrev (59 minutter siden):

Hun startet jo med å klage på at det ikke var brøytet. Har sagt det før, og sier det igjen. At Tom orker

Det fatter ikke jeg heller!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Axa skrev (1 time siden):

Nå er hun ekspert i brøting også. Tror nok at de som jobber med det vet hva de gjør 

Flott! Da kan hun kanskje ta seg en jobb å bidra til samfunnet, i stedet for å klage og bruke skattebetalernes penger på botox. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh du milde himmel. Jeg har aldri sett den dama der før men jeg kom meg fort ut fra hennes snap.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (1 time siden):

Flott! Da kan hun kanskje ta seg en jobb å bidra til samfunnet, i stedet for å klage og bruke skattebetalernes penger på botox. 

Hva mener du med at hun bruker skattebetalernes penger på botox?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjerringrokk skrev (1 time siden):

Hva mener du med at hun bruker skattebetalernes penger på botox?

Dama jobber jo ikke, så det er du og jeg som betaler for alt rælet hennes. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irja skrev (5 timer siden):

Dama jobber jo ikke, så det er du og jeg som betaler for alt rælet hennes. 

For en sørgelig innstilling. :cry3: 
Håper du aldri blir syk, da. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (11 timer siden):

For en sørgelig innstilling. :cry3: 
Håper du aldri blir syk, da. 

Hvis man har råd til lass med sminke, falske negler, løshår og en haug med behandlinger, så får enklere nok penger for å være syke hvertfall. 

Dårlig prioritering er vel det jeg skal frem til. Provoserende for oss som jobber og står på hver dag, at hun klager på brøytebilen. 

Endret av Irja
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kler den mer brunlige øyenskyggen hun har brukt i det siste veldig godt, får litt mer mykere uttrykk. Jeg så bildet av henne uten sminke på Insta og hun kan med fordel brenne den eyelinerblyanten hun bruker. Hun er jo en pen dame! Forstår at hun er glad i sminke, men det holder lenge med maskara og øyenskygge. 

Hun hadde også kledd bobfrisyre, eller skulderlangt hår. Jeg klør etter å ta en saks å klippe av henne det falske lange tjafshåret og så få frem et friskt hår som er langt kortere

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Irja skrev (2 timer siden):

Hvis man har råd til lass med sminke, falske negler, løshår og en haug med behandlinger, så får enklere nok penger for å være syke hvertfall. 

Dårlig prioritering er vel det jeg skal frem til. Provoserende for oss som jobber og står på hver dag, at hun klager på brøytebilen. 

Jøye meg! Var ikkje klar over at et lass med sminke, falske negler, løshår og en haug med behandlinger ,klaging var forbeholdt "oss som jobber og står på hver dag". Gjelder det kun Heidi eller gjelder det andre syke og uføre som ønsker å bruke trygda si på personlig pleie, eller tenker du at uføre kun skal bruke pengene sine på bolig, strøm og mat? 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjerringrokk skrev (På 3.2.2022 den 12.38):

Jøye meg! Var ikkje klar over at et lass med sminke, falske negler, løshår og en haug med behandlinger ,klaging var forbeholdt "oss som jobber og står på hver dag". Gjelder det kun Heidi eller gjelder det andre syke og uføre som ønsker å bruke trygda si på personlig pleie, eller tenker du at uføre kun skal bruke pengene sine på bolig, strøm og mat? 

Kall meg gjerne bitter. 

Ikke at jeg har lyst på botox og løshår, men kunne godt tenke meg å bruke pengene mine på noe annet enn bolig, bil, barn, mat og strøm. Det kan jeg altså ikke, selvom jeg jobber fullt. 

Da er der fort gjort å bli litt sur når man ser Heidi syte å klage på snap. 

Endret av Irja
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da vet vi det; bare de i full jobb (og som selvfølgelig betaler for alle de som ikke kan jobbe),  som ikke feiler annet enn misunnelse på uføre, har lov til å syte og klage og bruke sminke. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (4 timer siden):

Kall meg gjerne bitter. 

Ikke at jeg har lyst på botox og løshår, men kunne godt tenke meg å bruke pengene mine på noe annet enn bolig, bil, barn, mat og strøm. Det kan jeh altså ikke, selvom jeg jobber fullt. 

Da er der fort gjort å bli litt sur når man ser Heidi syte å klage på snap. 

Du får trøste deg med at det er tom som betaler

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...