AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #221 Skrevet 9. august 2019 Oi, jeg tolket siste scene som at måten hun holdt hendene på indikerte at hun var gravid, og at han så spørrende på henne der hun nikket til med tårevåte øyne! Nå når kona var død kunne hun innrømme det, tenkte jeg. Mulig jeg overtolker veldig, jeg spolte faktisk tilbake og så det på nytt, for jeg skjønte ikke hva hun gjorde med hendene som tydet på graviditet. Husker jo at han gav henne prevensjon, men det var jo etter de hadde hatt seremoni. Anonymkode: f6a0d...3e7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #222 Skrevet 9. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Oi, jeg tolket siste scene som at måten hun holdt hendene på indikerte at hun var gravid, og at han så spørrende på henne der hun nikket til med tårevåte øyne! Nå når kona var død kunne hun innrømme det, tenkte jeg. Mulig jeg overtolker veldig, jeg spolte faktisk tilbake og så det på nytt, for jeg skjønte ikke hva hun gjorde med hendene som tydet på graviditet. Husker jo at han gav henne prevensjon, men det var jo etter de hadde hatt seremoni. Anonymkode: f6a0d...3e7 Men hadde ikke Lawrence også hendene slik? Anonymkode: fbc51...ce9 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #223 Skrevet 9. august 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hadde ikke Lawrence også hendene slik? Anonymkode: fbc51...ce9 Jo, jeg bare tenkte det var noe om at handmaidsene ikke hadde lov å holde slik til vanlig siden det ble filmet så tydelig. Jeg overtolket helt sikkert 😅 Anonymkode: f6a0d...3e7
Gjest wildfig Skrevet 9. august 2019 #224 Skrevet 9. august 2019 Jeg og reagerte på det med hendene. Likte forøvrig veldig godt denne episoden også.
Jammf Skrevet 9. august 2019 #225 Skrevet 9. august 2019 Men hva skjer med June som handmaid hos Lawrence nå? Hun kan jo ikke være i et hus uten frue- et barn kan jo ikke skapes annet enn inn i en familie som består av både mor og far? Tipper aunt Lydia dukker opp snart... 6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #226 Skrevet 10. august 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, jeg bare tenkte det var noe om at handmaidsene ikke hadde lov å holde slik til vanlig siden det ble filmet så tydelig. Jeg overtolket helt sikkert 😅 Anonymkode: f6a0d...3e7 Ja godt mulig det var derfor. Ikke lett å vite. Det er ihvertfall noe med hendene som du sier. Vi får vel vite neste episode 😁 Anonymkode: fbc51...ce9
Gjest tranedatter Skrevet 10. august 2019 #227 Skrevet 10. august 2019 Jeg tolket hendene som ett tegn på at nå er det "de to mot verden/gilead". Klassisk speiling innen psykologi, hehe! Skal bli spennende! Men må si jeg er skuffet over Serena. Tidlig i sesongen så tok jo June og Serena en røyk sammen, jeg trodde at etter Serena fikk kappet av en finger, så ville hun mer aktivt kjempe mot Gilead. Også angir hun gubben bare for en datter som ikke er hennes engang....
Kallis92 Skrevet 10. august 2019 #228 Skrevet 10. august 2019 (endret) Har ikke sett serien. Men handler den om kvinner ble på en måte innendørs katt igjen om menn fikk makta og misbrukte den til å på en måte slavifisere på lik linje med kristendommen før der de hadde religion i regjering.. eller islam der det praktiseres religion i regjering? innenfor religiøskultur That sucks.. men tror ikke jeg gidder å se en hel serie på det. Med mindre det er en slags fetisj for folk. Høres bare for deprimerendes ut X) Endret 10. august 2019 av Kallis92
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #229 Skrevet 10. august 2019 15 timer siden, Jammf skrev: Men hva skjer med June som handmaid hos Lawrence nå? Hun kan jo ikke være i et hus uten frue- et barn kan jo ikke skapes annet enn inn i en familie som består av både mor og far? Tipper aunt Lydia dukker opp snart... Hun kan vel bli hans husfrue? Jeg tenkte kanskje hendene i siste episode var et tegn fra henne om at hun står ved hans side nå. Og så skal de to sammen kjempe mot Gilead? Ang Serena: Hun anga sin mann for å komme seg ut. For å treffe datteren, men også for frihet tror jeg. Antagelig kommer vi til å se mer av det med henne i neste sesong. Anonymkode: 340f3...d4a
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #230 Skrevet 14. august 2019 Noen som vet når siste episode kommer på hbo? Jeg trodde det var onsdager episodene kom ut, men den er jo ikke ute? Anonymkode: e2478...e72
Violetta Skrevet 14. august 2019 #231 Skrevet 14. august 2019 Det er og har alltid vært torsdager i Norge, onsdag i USA.
utakulanini Skrevet 14. august 2019 #232 Skrevet 14. august 2019 On 8/9/2019 at 9:18 AM, AnonymBruker said: Men må virkelig si at av ganske mye som har skjedd i serien så var det et stort sjokk å vite at den såkalte "kjæresten" til June i Gilead absolutt ikke var til å stole på! Anonymkode: 60044...2b9 Hva er det du sikter til her? 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #233 Skrevet 14. august 2019 29 minutter siden, Violetta said: Det er og har alltid vært torsdager i Norge, onsdag i USA. Åja, haha. Frem til forrige uke trodde jeg det var på mandager... Anonymkode: e2478...e72
Stueloff Skrevet 15. august 2019 #234 Skrevet 15. august 2019 For en avslutning! Gud, som jeg grein 😭 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #235 Skrevet 15. august 2019 30 minutter siden, Stueloff skrev: For en avslutning! Gud, som jeg grein 😭 Samme her! 😪😪 Anonymkode: 175a8...324
Sol79 Skrevet 15. august 2019 #236 Skrevet 15. august 2019 Fantastisk episode. 😄 Irriterer meg veldig over at alt er så mørkt. Jeg ser episodene på mobilen, men klarer ikke å se halvparten av handlingen for det er så mørkt. 1
Gjest Albbas Skrevet 15. august 2019 #237 Skrevet 15. august 2019 6 minutter siden, Sol79 said: Fantastisk episode. 😄 Irriterer meg veldig over at alt er så mørkt. Jeg ser episodene på mobilen, men klarer ikke å se halvparten av handlingen for det er så mørkt. Så ganske lite på tv-en også.
Gjest Skrevet 15. august 2019 #239 Skrevet 15. august 2019 Mtp hvordan siste sesong har vært o.s.v. så kunne de gjerne droppet sesong fire. Men ender vel opp med at jeg ser den og bare fordi jeg ikke kan gi meg.
Infinitum Skrevet 15. august 2019 #240 Skrevet 15. august 2019 Hvis ungen ender hos Serena samme hvordan det utvikler seg blir jeg så skuffet. Det ER ikke datteren samme hvordan man ser på det. Det er ikke engang hennes eksmann barn. Det er jo June og Nick sitt, selv om Serene "eide" June. Så om det ender til slutt med at Serena klarer på noe måte å få kloa på det barnet blir jeg skikkelig sur. 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå