Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

11 minutter siden, miss summers skrev:

Så nå vet AB hvem Adina er? Jeg ble usikker når jeg leste. Hun skriver at hun og Mia har snakket, og skrevet meldinger med AB. 

Neppe. Det har nok vært kontakt via messenger eller noe. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fvonk skrev:

Noe skurrer.

Adina i BOTB skriver at de snakker via melding, altså Messenger (Facebook). Skurrer det fortsatt? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, halvehimmelen skrev:

Det er nok ikke nødvendigvis alderen i seg selv, men mangelen på modenhen. Anne Brith er jo over 40 og viser stadig vekk lignende tendenser selv om hun er dobbelt så gammel. 

Jeg kan forstå at  mennesker på hennes alder skygger banen, jeg tror nok at Erik var mer mentalt lik henne i alder. Når det gjelder ML, så er det misbruk av makt hun driver med når hun dokumenterer alt på SoMe (jentedrama). 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Berga skrev:

Adina i BOTB skriver at de snakker via melding, altså Messenger (Facebook). Skurrer det fortsatt? ☺️

Ja, jeg synes det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser nesten ut som innlegget er skrevet av en annen? Ikke undertegnet på vanlig måte heller. Forvirret. 🤔

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les det som parodi eller satire - det er tydelig skrevet med litt glimt i øyet og lett spark mot hvordan slike "stå i stormen" innlegg ellers pleier å være skrevet fra andre bloggere. :) jeg "humra i skjegget" ;) 

Skjønner også behovet for å vise at en faktisk ikke er urimelig, og i hovedsak ute etter endring - ikke å ta folk. Det hever kvaliteten på bloggen, og seriøsiteten utad, sånn utover KG. Det blir ikke så lett å avspise bloggen som ren "hetseblogg" da, som jo er taktikken enkelte velger å bruke. Skal virkelige endringer skje, sånn ute i allmennheten og utover akkurat denne saken, så tror jeg dette var et smart trekk. Det bygger kredibilitet, som vil gi større tyngde ved neste sak som løftes fram. 


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, inox skrev:

Skjønner også behovet for å vise at en faktisk ikke er urimelig, og i hovedsak ute etter endring - ikke å ta folk. Det hever kvaliteten på bloggen, og seriøsiteten utad, sånn utover KG. Det blir ikke så lett å avspise bloggen som ren "hetseblogg" da, som jo er taktikken enkelte velger å bruke. Skal virkelige endringer skje, sånn ute i allmennheten og utover akkurat denne saken, så tror jeg dette var et smart trekk. Det bygger kredibilitet, som vil gi større tyngde ved neste sak som løftes fram. 

Interessant. Jeg tenkte derimot at det sender signal om at man lar seg skremme, og dermed kan manipuleres til stillhet. At man ikke er trygg på at man har rettferdigheten og loven på sin side, og heller vil ha ''god stemning''.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, inox skrev:

Les det som parodi eller satire - det er tydelig skrevet med litt glimt i øyet og lett spark mot hvordan slike "stå i stormen" innlegg ellers pleier å være skrevet fra andre bloggere. :) jeg "humra i skjegget" ;) 

Skjønner også behovet for å vise at en faktisk ikke er urimelig, og i hovedsak ute etter endring - ikke å ta folk. Det hever kvaliteten på bloggen, og seriøsiteten utad, sånn utover KG. Det blir ikke så lett å avspise bloggen som ren "hetseblogg" da, som jo er taktikken enkelte velger å bruke. Skal virkelige endringer skje, sånn ute i allmennheten og utover akkurat denne saken, så tror jeg dette var et smart trekk. Det bygger kredibilitet, som vil gi større tyngde ved neste sak som løftes fram. 


 

Fullstendig uenig. Dette har helt motsatt effekt. Fremstår som useriøst synes jeg. Man går ikke i dialog med slike folk. Man hever seg over dem.

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...