Gjest Berga Skrevet 5. desember 2018 #1561 Del Skrevet 5. desember 2018 4 timer siden, Fvonk skrev: Nei, det tviler jeg på, de hanker nok bare inn annonser som du skriver. Men gjør UI det - skaffer nye lesere til influencerne sine? Tja, jeg tror jo at de som leser blogger, blar litt i oversiktene innimellom og ikke bare klikker seg inn på de faste. UI har en presentabel oversikt, noe Blogg.no nå også har fått, men hvis man ikke vet om AB, så finner man ikke bloggen noe sted. Jeg tror ikke den jevne leser klikker seg inn på AdSales eller AdLink, men scroller litt på plattformene, og da dukker jo ikke AB opp noe sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 6. desember 2018 #1562 Del Skrevet 6. desember 2018 31 minutter siden, norovirus skrev: Dette er ikke ok å skrive om andre mennesker. Man kan godt diskutere opp og ned om bloggdrift og usannheter. Jeg synes dette er stygt. Det har ingenting i en diskusjon om en bedrift å gjøre. Hvor har du ifra at det ikke er bedriften jeg mener dette om? Vi snakker om 2 nokså useriøse bedrifter, som ikke er gode på markedsføring og som agerer på impuls. Her mener man at all PR er god PR. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 6. desember 2018 #1563 Del Skrevet 6. desember 2018 54 minutter siden, loffen skrev: Jeg har et tips til henne jeg. Om en singel mann som kan få henne til å smile oppi den vanskelige tiden hun går gjennom. Som også er en del yngre, siden hun liker ungdommelige folk. Høy og blond, som henne selv. Liker oppmerksomhet i SoMe. Frank Løke og Anne Brith, ville vært et radarpar! Han leier ut 2. etg i huset sitt og AB står snart uten bolig (var det ikke ut mars de kunne bo i leiligheten?), så kanskje de bør snakke sammen? https://www.finn.no/realestate/lettings/ad.html?finnkode=131968640 De har jo ett og annet til felles, så godt mulig de finner tonen...🤭 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 6. desember 2018 #1564 Del Skrevet 6. desember 2018 9 timer siden, tulletetull skrev: Her blir det skrevet myyye dritt,skjerp dere.Det er ingen av dere som har noe med hvordan Annebrith lever sitt liv...og ang barna som er på bloggen og instagram,julekalender,,,så er det mange som er mye verre 8 timer siden, Malum skrev: Akkurat hva ved «mange andre er mye verre» rettferdiggjør AB sin eksponering av barn? Hva vil du si er positive konsekvenser for barn ved å bli eksponert i SoMe/blogg? Hei, @tulletetull jeg er oppriktig interessert i å høre om dine betraktninger rundt dette. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 6. desember 2018 #1565 Del Skrevet 6. desember 2018 Nå har jeg fulgt og kommentert denne tråden en stund , men må si jeg føler det har blitt en overdreven moderering her . Når ET ord og det ordet er søt gjør at innlegget blir fjernet føler jeg en overdreven sensurering . 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 6. desember 2018 #1566 Del Skrevet 6. desember 2018 12 timer siden, Berga skrev: Tja, jeg tror jo at de som leser blogger, blar litt i oversiktene innimellom og ikke bare klikker seg inn på de faste. UI har en presentabel oversikt, noe Blogg.no nå også har fått, men hvis man ikke vet om AB, så finner man ikke bloggen noe sted. Jeg tror ikke den jevne leser klikker seg inn på AdSales eller AdLink, men scroller litt på plattformene, og da dukker jo ikke AB opp noe sted Jeg trodde UI bare hadde en kort, bortgjemt liste ingen hadde noen grunn til å oppsøke, men nå så jeg den nye oversikten. (Og, så mange influencere de i har i stallen, da - for en ubehagelig oppdagelse.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tulletetull Skrevet 6. desember 2018 #1567 Del Skrevet 6. desember 2018 22 timer siden, Malum skrev: Akkurat hva ved «mange andre er mye verre» rettferdiggjør AB sin eksponering av barn? Hva vil du si er positive konsekvenser for barn ved å bli eksponert i SoMe/blogg? Det er ikke gitt å si hva slags konsekvenser det har,nå er det veldig mye eksponering av barn som sådan i sosiale medier.Barn er å forskjellige,så noen vil kanskje ikke bry deg så mye om det,andre vil...hva barna vil si om 20 år vet jeg ikke.Men syns det er like ille om gjeldende barn skal lese om opphavet sitt her inne,DET TROR JEG IKKE ER BRA,for det er mye negativt som skrives. Har sett noen som mer skyver barna fremfor seg,tilgode for seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 6. desember 2018 #1568 Del Skrevet 6. desember 2018 7 timer siden, Fvonk skrev: Jeg trodde UI bare hadde en kort, bortgjemt liste ingen hadde noen grunn til å oppsøke, men nå så jeg den nye oversikten. (Og, så mange influencere de i har i stallen, da - for en ubehagelig oppdagelse.) For meg er det mest ubehagelige det at media dyrker denne horden med mennesker som lever av å pushe reklame ved hjelp av patetiske selfies. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 6. desember 2018 #1569 Del Skrevet 6. desember 2018 Tråden er ryddet for latterliggjøring, avsporinger og svar til dette Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 6. desember 2018 #1570 Del Skrevet 6. desember 2018 53 minutter siden, tulletetull skrev: Det er ikke gitt å si hva slags konsekvenser det har,nå er det veldig mye eksponering av barn som sådan i sosiale medier.Barn er å forskjellige,så noen vil kanskje ikke bry deg så mye om det,andre vil...hva barna vil si om 20 år vet jeg ikke.Men syns det er like ille om gjeldende barn skal lese om opphavet sitt her inne,DET TROR JEG IKKE ER BRA,for det er mye negativt som skrives. Har sett noen som mer skyver barna fremfor seg,tilgode for seg selv Takk for svar. Imidlertid savner jeg mer konkret svar på spørsmålene mine. Om konsekvensene av eksponering av barn i SoMe er uvisse, vil ikke det fornuftige være å avstå, eller i det minste trå svært varsomt? Finnes det i det hele tatt åpenbare positive konsekvenser av denne type eksponering? Jeg tenker dét egentlig er det mest relevante spørsmålet man må stille seg. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølv_dugg Skrevet 6. desember 2018 #1571 Del Skrevet 6. desember 2018 1 time siden, tulletetull skrev: Det er ikke gitt å si hva slags konsekvenser det har,nå er det veldig mye eksponering av barn som sådan i sosiale medier.Barn er å forskjellige,så noen vil kanskje ikke bry deg så mye om det,andre vil...hva barna vil si om 20 år vet jeg ikke.Men syns det er like ille om gjeldende barn skal lese om opphavet sitt her inne,DET TROR JEG IKKE ER BRA,for det er mye negativt som skrives. Har sett noen som mer skyver barna fremfor seg,tilgode for seg selv Som du selv påpeker, noen vil ikke bry seg, mens andre vil. Pr dags dato aner man ikke hvilke av bloggbarna som gir blaffen, og hvilke andre som vil få store problemer med at alle i hele verden om de vil, kan gå inn å lese om hele barndommen, fra det første ultralydbilde, til, tja? Hvem vet? Hvor går grensen for hva en mor-far deler på sine SoMe? Når de er flyttet ut? Uansett, hvorfor dele så himla mye og risikere at barna deres ER et barn som bryr seg? Den vanlige mannen i gaten er begynt å få øynene opp for at barna skal få skape sin egen digitale identitet, men influenserene mister sin viktigste inntektskilde og nekter å ta innover seg konsekvensene av den ukritiske delingen, på samtlige sosiale medier, ikke bare på blogg. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 6. desember 2018 #1572 Del Skrevet 6. desember 2018 Så fryktelig opptatt av baking AB har blitt siden saken i DN 😂🙈 skulle nesten tro hun hadde jobbet med det før! 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 6. desember 2018 #1573 Del Skrevet 6. desember 2018 (endret) Galt Endret 7. desember 2018 av terteskjell 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 6. desember 2018 #1574 Del Skrevet 6. desember 2018 38 minutter siden, Sølv_dugg skrev: Som du selv påpeker, noen vil ikke bry seg, mens andre vil. Pr dags dato aner man ikke hvilke av bloggbarna som gir blaffen, og hvilke andre som vil få store problemer med at alle i hele verden om de vil, kan gå inn å lese om hele barndommen, fra det første ultralydbilde, til, tja? Hvem vet? Hvor går grensen for hva en mor-far deler på sine SoMe? Når de er flyttet ut? Uansett, hvorfor dele så himla mye og risikere at barna deres ER et barn som bryr seg? Den vanlige mannen i gaten er begynt å få øynene opp for at barna skal få skape sin egen digitale identitet, men influenserene mister sin viktigste inntektskilde og nekter å ta innover seg konsekvensene av den ukritiske delingen, på samtlige sosiale medier, ikke bare på blogg. Et moderne "Truman show" nesten når man tenker etter 😯 tenk å google seg selv som 16åring og få opp alt fra fødsel og til nåtid 😯 Heldigvis ER det mindre av AB sine barn på bloggen nå, og det er jo bra... så får vi jobbe for å få både AB og andre "influensere" til å skjønne at youtube og snapchat er like ille eksponeringskanaler for barn uansett 🤨😔 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Malassezia Furfur Skrevet 7. desember 2018 Populært innlegg #1575 Del Skrevet 7. desember 2018 5 timer siden, tulletetull skrev: Det er ikke gitt å si hva slags konsekvenser det har,nå er det veldig mye eksponering av barn som sådan i sosiale medier.Barn er å forskjellige,så noen vil kanskje ikke bry deg så mye om det,andre vil...hva barna vil si om 20 år vet jeg ikke.Men syns det er like ille om gjeldende barn skal lese om opphavet sitt her inne,DET TROR JEG IKKE ER BRA,for det er mye negativt som skrives. Har sett noen som mer skyver barna fremfor seg,tilgode for seg selv Så da er det helt greit å ta sjansen på at de ikke vil bry seg om det når de vokser opp? Nei! Er det en risiko for at barna kan reagere negativt på - eller få senskader av - dine handlinger, så velger man det mest restriktive alternativet; å unngå å eksponere i utgangspunktet. Man tar ikke sjanser med barna sine, enten det gjelder sikring i bil, å la de leke med fyrstikker eller å utnytte de for økonomisk vinning. 😡 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bue Skrevet 7. desember 2018 #1576 Del Skrevet 7. desember 2018 Enda et innlegg om bruddet! Hvilket nummer blir det i rekken? Denne gangen er det sorgen og skuffelsen til barna det dreier seg om. Han har blokkert dem på SoMe. Man kan argumentere med at det er tvingende nødvendig å kutte alle bånd til Anne Brith hvis man har tråkket henne på tærne. Vi har alle sett hva hun er i stand til. Men Anne Brith ønsker ikke at vi skal se på dette som en rasjonell handling, hun vil at vi skal legge det til listen over alle Eriks grusomme egenskaper. Hint, hint, hint... Jeg føler ikke at det er en kamp å vinne. Hvem kom best ut av bruddet? Det er da enda godt, for alle vet at Erik er den soleklare vinneren! Unntatt AB-fansen, da. De plukker opp tråden, og skriver med rene ord, det Anne Brith hinter til. Og Anne Brith lar det stå. Sånn i tilfelle noen skulle gå glipp av hvor slem Erik er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. desember 2018 #1577 Del Skrevet 7. desember 2018 For et ondskapsfullt innlegg. 😧 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 7. desember 2018 #1578 Del Skrevet 7. desember 2018 Hvis det er sant at han er gått videre( som han forøvrig har full rett til) forstår jeg om han ikke ønsker å la store(og små) se det. Derav sletting/blokkering. Det ser jeg heller på som skjerming Det er heller ikke hans feil om noen andre sender skjermbilder/bilder til AB. ( hvis det er uten hans viten) Klart det er vondt for henne å se, og de som gjør det er idioter. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 7. desember 2018 #1579 Del Skrevet 7. desember 2018 6 minutter siden, Kollontaj skrev: For et ondskapsfullt innlegg. 😧 Ja, dette var riktig ille. Barna dratt inn på en fæl måte i dette innlegget også. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 7. desember 2018 #1580 Del Skrevet 7. desember 2018 7 minutter siden, Kollontaj skrev: For et ondskapsfullt innlegg. 😧 Ja, dette er virkelig lavmål! 😯 Trist lesning. Hun kan jo ikke være vel bevart, kjærlighetssorg er helt jævlig ja, men for pokker, dette går ikke an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg