Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

P.s Ingen snap fra bursdag=hens ingen bloggere der og ingen «influencers» 

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Gjest Max Potente
Skrevet

Anne Brith skriver i flertall om de som har sviktet henne og liker rampelyset bedre. I tillegg får hun påfallende lite støtte fra de i bloggermiljøet hun tidligere har omtalt som venninner, f.eks. Stina som nå fortsetter i "Bloggerne" uten AB. Hvor er støtten fra "Carolinemor", Pilotfruen og de andre?

Utifra dagens innlegg så er det nok flere hun føler har brukt og sviktet henne, virker det som, og stillheten fra "venninnene" er øredøvende.  

Skrevet
Akkurat nå, Max Potente skrev:

Anne Brith skriver i flertall om de som har sviktet henne og liker rampelyset bedre. I tillegg får hun påfallende lite støtte fra de i bloggermiljøet hun tidligere har omtalt som venninner, f.eks. Stina som nå fortsetter i "Bloggerne" uten AB. Hvor er støtten fra "Carolinemor", Pilotfruen og de andre?

Utifra dagens innlegg så er det nok flere hun føler har brukt og sviktet henne, virker det som, og stillheten fra "venninnene" er øredøvende.  

Pilotfruen skriver desverre ofte om AB så jeg da jeg var innom i går.  Mange av de siste innleggene ga ros til AB. 

Noen er nok lettere å smiske med enn andre.

Skrevet

Det er enkelte virus man ikke klarer å ta knekken på så raskt, men når krampetrekningene kommer er det stort sett tegn på at viruset er beseiret og går over av seg selv. Det blir ofteste verre før det blir bedre og roen senker seg.

• Liker 18
Gjest Max Potente
Skrevet
30 minutter siden, Senil said:

Pilotfruen skriver desverre ofte om AB så jeg da jeg var innom i går.  Mange av de siste innleggene ga ros til AB. 

Interessant.

Jeg har lagt merke til små kommentarer og syrlige drypp her og der, som denne CBE valgte å publisere i sitt kommentarfelt i går:

"Endelig en gjeng der alle er verdt å følge med på!!"

https://www.carolinebergeriksen.no/2018/11/30/bloggerne-sesong-10/

Skrevet
39 minutter siden, Senil skrev:

AB er vel bakstekone for pilotfamilien?

Skrevet
1 minutt siden, Berga skrev:

AB er vel bakstekone for pilotfamilien?

Følger ikke med på bloggen stort. Men etter å ha lest litt i går, så er det nok AB som baker til alle pilotparets eventer ja.

Skrevet

Det siste blogginnlegget er noe av det verste jeg har lest. For en heslig oppførsel...så full av hevngjerrighet og rett og slett bare stygg i sin væremåte. Ingen tvil om hvem som er trollet her. 

• Liker 45
Gjest marie_82
Skrevet

Jeg håper Erik anmelder henne for krenkende innlegg på bloggen. Hun har skrevet såpass mange innlegg og snapper at dette begynner å bli forfølgelse (stalking). Om en mann oppfører seg sånn så blir det snakk om beskyttelse og tiltak for å unngå at han skal skade eksen! 

Gjest shadowofthewind
Skrevet
9 minutter siden, Lkk skrev:

Ikke bare Erik , men foreldrene og vennene hans også , er sjokkert over hvor bitter hun virker etter selv å ha avsluttet forholdet . 

Alle vet at AB alltid pynter på sannheten, spesielt om "valg" hun har tatt "selv". Gi meg noe nytt. :)

Skrevet

Jeg mister troen på menneskeheten når jeg ser kommentarfeltet på FB i forlengelsen av det aktuelle innlegget. Hvor ER dømmekraften til folk? 

• Liker 36
Skrevet
3 minutter siden, ashera skrev:

Jeg mister troen på menneskeheten når jeg ser kommentarfeltet på FB i forlengelsen av det aktuelle innlegget. Hvor ER dømmekraften til folk? 

Det er de som gjør at sirkuset forsetter, og at dette lønner seg økonomisk. 

Skrevet

Har fulgt med her inne en stund og har syntes det ble vel mye repetisjon av AB-kritikk som gikk noe på tomgang. Men nå mangler jeg faktisk ord selv for hva i all verden dette siste blogginnlegget er. Å skrive slik med dårlig skjulte hentydninger til konkrete personer....Hun er aldeles uten selvkritisk sans. Og farlig i tillegg. Skummel kombinasjon.

• Liker 45
Skrevet
5 hours ago, shadowofthewind said:

Den dama minner meg mer og mer om Gunilla Persson fra Svenske Hollywood fruer. Høy på seg selv og gjør "aldri" noe galt...

Gunilla har i det minste underholdningsverdi. 

• Liker 30
Gjest shadowofthewind
Skrevet
37 minutter siden, Rosmarin(ert) skrev:

Gunilla har i det minste underholdningsverdi. 

Det er sikkert og visst. Hun er stjerna som hun selv sier. :)

Skrevet

Hvordan kan folk i hennes kommentarfelt på bloggen mene at hun er ett forbilde? Vet de hva ett forbilde er?

• Liker 33
Skrevet
1 time siden, terteskjell skrev:

Hvordan kan folk i hennes kommentarfelt på bloggen mene at hun er ett forbilde? Vet de hva ett forbilde er?

Det er bare så virkelighetsfjernt.

De må jo sette på seg noen enorme skylapper for å unngå å få med seg det som blir avdekket. 

• Liker 19
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...