Monkey12 Skrevet 1. desember 2018 #1441 Skrevet 1. desember 2018 P.s Ingen snap fra bursdag=hens ingen bloggere der og ingen «influencers» 15
Gjest Max Potente Skrevet 1. desember 2018 #1442 Skrevet 1. desember 2018 Anne Brith skriver i flertall om de som har sviktet henne og liker rampelyset bedre. I tillegg får hun påfallende lite støtte fra de i bloggermiljøet hun tidligere har omtalt som venninner, f.eks. Stina som nå fortsetter i "Bloggerne" uten AB. Hvor er støtten fra "Carolinemor", Pilotfruen og de andre? Utifra dagens innlegg så er det nok flere hun føler har brukt og sviktet henne, virker det som, og stillheten fra "venninnene" er øredøvende.
Gjest Senil Skrevet 1. desember 2018 #1443 Skrevet 1. desember 2018 Akkurat nå, Max Potente skrev: Anne Brith skriver i flertall om de som har sviktet henne og liker rampelyset bedre. I tillegg får hun påfallende lite støtte fra de i bloggermiljøet hun tidligere har omtalt som venninner, f.eks. Stina som nå fortsetter i "Bloggerne" uten AB. Hvor er støtten fra "Carolinemor", Pilotfruen og de andre? Utifra dagens innlegg så er det nok flere hun føler har brukt og sviktet henne, virker det som, og stillheten fra "venninnene" er øredøvende. Pilotfruen skriver desverre ofte om AB så jeg da jeg var innom i går. Mange av de siste innleggene ga ros til AB. Noen er nok lettere å smiske med enn andre.
Rev. Revenge Skrevet 1. desember 2018 #1444 Skrevet 1. desember 2018 Det er enkelte virus man ikke klarer å ta knekken på så raskt, men når krampetrekningene kommer er det stort sett tegn på at viruset er beseiret og går over av seg selv. Det blir ofteste verre før det blir bedre og roen senker seg. 18
Gjest Max Potente Skrevet 1. desember 2018 #1445 Skrevet 1. desember 2018 30 minutter siden, Senil said: Pilotfruen skriver desverre ofte om AB så jeg da jeg var innom i går. Mange av de siste innleggene ga ros til AB. Noen er nok lettere å smiske med enn andre. Interessant. Jeg har lagt merke til små kommentarer og syrlige drypp her og der, som denne CBE valgte å publisere i sitt kommentarfelt i går: "Endelig en gjeng der alle er verdt å følge med på!!" https://www.carolinebergeriksen.no/2018/11/30/bloggerne-sesong-10/
Gjest Berga Skrevet 1. desember 2018 #1446 Skrevet 1. desember 2018 (endret) 3 minutter siden, Max Potente skrev: Interessant. Jeg har lagt merke til små kommentarer og syrlige drypp her og der, som denne CBE valgte å publisere i sitt kommentarfelt i går: "Endelig en gjeng der alle er verdt å følge med på!!" https://www.carolinebergeriksen.no/2018/11/30/bloggerne-sesong-10/ 😅 Endret 1. desember 2018 av Berga Feil
Gjest Berga Skrevet 1. desember 2018 #1447 Skrevet 1. desember 2018 39 minutter siden, Senil skrev: Pilotfruen skriver desverre ofte om AB så jeg da jeg var innom i går. Mange av de siste innleggene ga ros til AB. Noen er nok lettere å smiske med enn andre. AB er vel bakstekone for pilotfamilien?
Gjest Senil Skrevet 1. desember 2018 #1448 Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, Berga skrev: AB er vel bakstekone for pilotfamilien? Følger ikke med på bloggen stort. Men etter å ha lest litt i går, så er det nok AB som baker til alle pilotparets eventer ja.
SjokoLine Skrevet 1. desember 2018 #1449 Skrevet 1. desember 2018 Det siste blogginnlegget er noe av det verste jeg har lest. For en heslig oppførsel...så full av hevngjerrighet og rett og slett bare stygg i sin væremåte. Ingen tvil om hvem som er trollet her. 45
Gjest marie_82 Skrevet 1. desember 2018 #1450 Skrevet 1. desember 2018 Jeg håper Erik anmelder henne for krenkende innlegg på bloggen. Hun har skrevet såpass mange innlegg og snapper at dette begynner å bli forfølgelse (stalking). Om en mann oppfører seg sånn så blir det snakk om beskyttelse og tiltak for å unngå at han skal skade eksen!
Gjest shadowofthewind Skrevet 1. desember 2018 #1451 Skrevet 1. desember 2018 9 minutter siden, Lkk skrev: Ikke bare Erik , men foreldrene og vennene hans også , er sjokkert over hvor bitter hun virker etter selv å ha avsluttet forholdet . Alle vet at AB alltid pynter på sannheten, spesielt om "valg" hun har tatt "selv". Gi meg noe nytt.
ashera Skrevet 1. desember 2018 #1452 Skrevet 1. desember 2018 Jeg mister troen på menneskeheten når jeg ser kommentarfeltet på FB i forlengelsen av det aktuelle innlegget. Hvor ER dømmekraften til folk? 36
Gjest Emmy_H Skrevet 1. desember 2018 #1453 Skrevet 1. desember 2018 3 minutter siden, ashera skrev: Jeg mister troen på menneskeheten når jeg ser kommentarfeltet på FB i forlengelsen av det aktuelle innlegget. Hvor ER dømmekraften til folk? Det er de som gjør at sirkuset forsetter, og at dette lønner seg økonomisk.
Sakurablomsten Skrevet 1. desember 2018 #1454 Skrevet 1. desember 2018 Har fulgt med her inne en stund og har syntes det ble vel mye repetisjon av AB-kritikk som gikk noe på tomgang. Men nå mangler jeg faktisk ord selv for hva i all verden dette siste blogginnlegget er. Å skrive slik med dårlig skjulte hentydninger til konkrete personer....Hun er aldeles uten selvkritisk sans. Og farlig i tillegg. Skummel kombinasjon. 45
Rosmarin(ert) Skrevet 1. desember 2018 #1455 Skrevet 1. desember 2018 5 hours ago, shadowofthewind said: Den dama minner meg mer og mer om Gunilla Persson fra Svenske Hollywood fruer. Høy på seg selv og gjør "aldri" noe galt... Gunilla har i det minste underholdningsverdi. 30
Gjest shadowofthewind Skrevet 1. desember 2018 #1456 Skrevet 1. desember 2018 37 minutter siden, Rosmarin(ert) skrev: Gunilla har i det minste underholdningsverdi. Det er sikkert og visst. Hun er stjerna som hun selv sier.
terteskjell Skrevet 2. desember 2018 #1458 Skrevet 2. desember 2018 Hvordan kan folk i hennes kommentarfelt på bloggen mene at hun er ett forbilde? Vet de hva ett forbilde er? 33
Fleur Delacour Skrevet 2. desember 2018 #1459 Skrevet 2. desember 2018 1 time siden, terteskjell skrev: Hvordan kan folk i hennes kommentarfelt på bloggen mene at hun er ett forbilde? Vet de hva ett forbilde er? Det er bare så virkelighetsfjernt. De må jo sette på seg noen enorme skylapper for å unngå å få med seg det som blir avdekket. 19
Populært innlegg Ultiva Skrevet 2. desember 2018 Populært innlegg #1460 Skrevet 2. desember 2018 (endret) 2 timer siden, terteskjell skrev: Hvordan kan folk i hennes kommentarfelt på bloggen mene at hun er ett forbilde? Vet de hva ett forbilde er? Forbilde faktisk. En enslig, middelaldrende dame som ikke har råd til å eie egen bolig og som har fått fire barn med to forskjellige menn. Som har gått gjennom 2-3 konkurser i løpet av yrkeslivet sitt, som har blottet puppen sin på kompisens offisielle snapchat og som lever av å utlevere barna sine og å snakke stygt om sine bekjente på internett. Da begynner jeg virkelig å lure på hvor elendig det står til med leserne hennes. Endret 2. desember 2018 av Ultiva 108
Fremhevede innlegg