Gjest shadowofthewind Skrevet 30. november 2018 #1341 Del Skrevet 30. november 2018 Det er jo vanlig at Bloggere skifter casting for å få mer "variasjon". Uansett, Anne Brith AS trenger hjelp. Hun tror det er hun som sitter på makta både når det gjelder valg og annet. Hun må lære seg å være ydmyk og skrive sånn er det, istedet for å vri om på alt. Hun er gjennomskuet når det gjelder det ene og det andre for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annihilator Skrevet 30. november 2018 #1342 Del Skrevet 30. november 2018 1 time siden, Emmy_H skrev: Hvis man snur hele innlegget på hodet så er vel det nærmere sannheten. Det er ikke noe sjakktrekk karrieremessig at man blir «avkledd» i DN, eller at VG skriver at man har brutt personvernloven (når hun la ut skattelistene). Hvorfor ser hun ikke mot Trines matblogg eller andre seriøse matbloggere for å se hva som fungerer i den bransjen? Har enda til gode å se at Trines matblogg kommer med oppgulp om privatlivet sitt. Eller andre dyktige mat/bakebloggere som vingler fra den en ene grøfta til den andre når det gjelder markedsstrategi. Det er ikke oppskriften på suksess slik de fleste ser det. Man blir liksom sittende og undre seg over hvor annerledes enkelte bloggeres virkelighet er i forhold til resten av verden. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 30. november 2018 #1343 Del Skrevet 30. november 2018 Den YouTube-kanalen hennes som hun lenker til på Snapchat ... Skal den videoen bare være på noen få sekunder? Det er jo ikke noe annet enn litt kjedelig og overeksponert filming fra et kjøkken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 30. november 2018 #1344 Del Skrevet 30. november 2018 47 minutter siden, Annihilator skrev: Man blir liksom sittende og undre seg over hvor annerledes enkelte bloggeres virkelighet er i forhold til resten av verden. Jeg er så enig 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shadowofthewind Skrevet 30. november 2018 #1345 Del Skrevet 30. november 2018 49 minutter siden, Annihilator skrev: Man blir liksom sittende og undre seg over hvor annerledes enkelte bloggeres virkelighet er i forhold til resten av verden. De har så høye tanker om seg selv at de glemmer resten av verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 1. desember 2018 #1346 Del Skrevet 1. desember 2018 Nok et drøyt bruddinnlegg med stikk til både eks og ekssvigers. Det drøyeste til nå, faktisk. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SelinaKyle Skrevet 1. desember 2018 #1347 Del Skrevet 1. desember 2018 11 minutter siden, ashera skrev: Nok et drøyt bruddinnlegg med stikk til både eks og ekssvigers. Det drøyeste til nå, faktisk. Fy faen, når jeg ikke trodde hun kunne synke lavere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 1. desember 2018 #1348 Del Skrevet 1. desember 2018 Og igjen pøser hun på med hyllesten av sin egen godhet. Vilt. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shadowofthewind Skrevet 1. desember 2018 #1349 Del Skrevet 1. desember 2018 Kanskje litt off topic, men litt morsomt at hun kaller foreldrene til Erik for ekssvigers. Trodde man kunne bare kalle noen svigers når man er gift, men mulig jeg bare er gammeldags. Tafatt at hun kåserer om at hun holder seg unna drama, makt og negativitet, når hun til stadighet bidrar med det selv ...Den mest enspora bloggeren jeg vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 1. desember 2018 #1350 Del Skrevet 1. desember 2018 (endret) Skjønner hvorfor hun «skifter»venner så ofte..... tillegg: hvorfor klarer hun ikke å oppføre seg som alderen tilsier (mener voksen, ikke gammel). Ta ansvar for egen oppførsel og slutt å skyld på alle andre! Endret 1. desember 2018 av marthes 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 1. desember 2018 #1351 Del Skrevet 1. desember 2018 27 minutter siden, ashera skrev: Nok et drøyt bruddinnlegg med stikk til både eks og ekssvigers. Det drøyeste til nå, faktisk. 😳 Hvilken verden lever hun i? Om hun tror på det hun skriver trenger hun virkelig hjelp! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. desember 2018 #1352 Del Skrevet 1. desember 2018 Dette var jo over alle anstendige grenser. 😳 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fleur Delacour Skrevet 1. desember 2018 #1353 Del Skrevet 1. desember 2018 Selv om ordene "ærlighet og kjærlighet" skrives mange ganger så framstår ikke bloggeier ærlig og kjærlig i sine handlinger. Handlinger teller, tomme ord ikke så mye. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shadowofthewind Skrevet 1. desember 2018 #1354 Del Skrevet 1. desember 2018 2 minutter siden, Sukrin skrev: Selv om ordene "ærlighet og kjærlighet" skrives mange ganger så framstår ikke bloggeier ærlig og kjærlig i sine handlinger. Handlinger teller, tomme ord ikke så mye. Handling sier mer enn ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 1. desember 2018 #1355 Del Skrevet 1. desember 2018 Mennesker som ofte gjentar at de hater drama, krangling, bråk og uro, er gjerne de som står for det meste av helvete.... 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg elisaday Skrevet 1. desember 2018 Populært innlegg #1356 Del Skrevet 1. desember 2018 (endret) Fra bloggen: https://www.annebrith.no/2018/12/01/hvorfor-er-aerlighet-sa-viktig-meg/ "Livet er for kort til å kjefte og smelle på andre. Det er tydelig at det er mange der ute som trenger hjelp til å kontrollere sinnet sitt." Djises... Endret 1. desember 2018 av elisaday La til link 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Lopploella Skrevet 1. desember 2018 Populært innlegg #1357 Del Skrevet 1. desember 2018 (endret) Hun har alltid klart seg selv og stått på egne ben. Foreldrene hennes eier ingenting av det huset hun skal kjøpe seg. (Nei, det gjør jo faktisk ikke hun heller, enn så lenge....) 🙄 Endret 1. desember 2018 av Lopploella 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 1. desember 2018 Populært innlegg #1358 Del Skrevet 1. desember 2018 Nå er det vel ikke vanlig at foreldre eier noe av barnas eiendom når barna er over 40. 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 1. desember 2018 #1359 Del Skrevet 1. desember 2018 Akkurat nå, Kollontaj skrev: Nå er det vel ikke vanlig at foreldre eier noe av barnas eiendom når barna er over 40. Skulle bare mangle!! Voksne dama, eller tilsynelatende voksne dama som oppfører seg på ei i 12 års stadiet! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 1. desember 2018 Populært innlegg #1360 Del Skrevet 1. desember 2018 Fra https://www.annebrith.no/blogg-feed/ Sitat Jeg velger å ha mennesker rundt meg som gir meg kjærlighet og glede. Hele tiden. Ærlige og oppriktige. De som løfter meg opp, snakker varmt om meg når jeg ikke er tilstede. Og de som takker for det de får. Særlig om de får ting gratis til 50.000, eller en reise påspandert, eller bare hjelp til å pusse opp. Akkurat dette tror jeg på, at Anne Brith vil ha mennesker i livet sitt som kun viser og gir henne kjærlighet, er enig med henne i alt og støtter henne. Hun søker trøst og forståelse, igjen er hun et offer for alle de menneskene som behandlet henne og barna hennes så stygt. I et budsjett på 4000kr i mat, barn som bidrar til sparing til hus og jobber, så ga hun altså gaver til 50.000 vekk?! Spanderer reiser samtidig som hun sparer til hus? Og nå skal hun ha trøst? Dama.gjør jo idiotiske ting og er totalt virkelighetsfjern, hun aner ikke hva som forgår, det er ikke noe sammenheng eller rød tråd gjennom livet hennes utfra bloggen, det er helt umulig å forholde seg til dette. Jeg mener det seriøst og av hele mitt hjerte, Anne Brith behøver hjelp. 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg