Illusen Skrevet 5. mai 2020 #12521 Del Skrevet 5. mai 2020 (endret) Tenker hun har slettet snap kontoen sin. Det er jo ingen grunn til å beholde den; Ikke er hun blogger, ikke er hun influencer, ikke er hun kurs-holder, ikke er hun suksessfull forretningskvinne... Hun har ingenting å komme med lenger - (Det var bare trutmunn og kattekos, eller snutter av fortnite gaming siste ukene der - 😂) Endret 5. mai 2020 av Illusen 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 5. mai 2020 #12522 Del Skrevet 5. mai 2020 Jeg har akkurat sett «Hjerte til hjerte» med Linn Skåber om igjen (ligger på YouTube). Den minner altså så enormt mye om Anne Brith. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imperfectionibus Skrevet 5. mai 2020 #12523 Del Skrevet 5. mai 2020 4 timer siden, clyde skrev: Hvordan får man dem til å gjøre det? Er det noe sted man kan melde henne inn? Eller er de kanskje på saken allerede? https://www.skatteetaten.no/tipsoss/ Hvis du vil være anonym må du passe på at tipset ikke inneholder direkte eller indirekte identifiserbare opplysninger om deg, som for eksempel navn, fødselsnummer, bosted, arbeidsplass og lignende. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 6. mai 2020 #12524 Del Skrevet 6. mai 2020 8 timer siden, Illusen skrev: Tenker hun har slettet snap kontoen sin. Det er jo ingen grunn til å beholde den; Ikke er hun blogger, ikke er hun influencer, ikke er hun kurs-holder, ikke er hun suksessfull forretningskvinne... Hun har ingenting å komme med lenger - (Det var bare trutmunn og kattekos, eller snutter av fortnite gaming siste ukene der - 😂) Kontoen er der ennå, men hun har ikke lagt ut noe på en stund. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gisse Skrevet 6. mai 2020 #12525 Del Skrevet 6. mai 2020 9 timer siden, Infinity skrev: Jeg er også fjernet. Har aldri kommentert noe, så jeg tror at hun bare har slettet følgerne sine for å begynne på nytt. Hvordan kan man se om man er fjernet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Littlewoman Skrevet 6. mai 2020 #12526 Del Skrevet 6. mai 2020 Jeg er ikke uenig i at ABD har gjort mye som hun ikke burde, men jeg synes det er på tide å la hu få fred. Hun har det nok garantert ikke lett og er helt borte fra sosiale medier. Omtrent. Den stormen hun har stått i unner jeg ingen, uansett om den er selvforskyldt, så er det ikke lett. Jeg synes hun skal få lov til å hente seg inn igjen og la henne være i fred. Jeg forstår alle meningene men synes det er nok nå. Bare min mening. Vi er ingen mer enn mennesker og en tåler bare så mye......tenker jeg 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Viernes Skrevet 6. mai 2020 Populært innlegg #12527 Del Skrevet 6. mai 2020 14 minutter siden, Littlewoman skrev: Jeg er ikke uenig i at ABD har gjort mye som hun ikke burde, men jeg synes det er på tide å la hu få fred. Hun har det nok garantert ikke lett og er helt borte fra sosiale medier. Omtrent. Den stormen hun har stått i unner jeg ingen, uansett om den er selvforskyldt, så er det ikke lett. Jeg synes hun skal få lov til å hente seg inn igjen og la henne være i fred. Jeg forstår alle meningene men synes det er nok nå. Bare min mening. Vi er ingen mer enn mennesker og en tåler bare så mye......tenker jeg Men tror du hun nå gir seg? Det er jo ikke første gangen hun er "kreativ" i sine fremgangsmåter. Var dette det siste vi hørte fra henne som some-grunder og lurendreier? Skal hun bare få ture på uten at noen sier i fra at dette ikke er greit? 96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 6. mai 2020 Populært innlegg #12528 Del Skrevet 6. mai 2020 7 minutter siden, Littlewoman skrev: Jeg er ikke uenig i at ABD har gjort mye som hun ikke burde, men jeg synes det er på tide å la hu få fred. Hun har det nok garantert ikke lett og er helt borte fra sosiale medier. Omtrent. Den stormen hun har stått i unner jeg ingen, uansett om den er selvforskyldt, så er det ikke lett. Jeg synes hun skal få lov til å hente seg inn igjen og la henne være i fred. Jeg forstår alle meningene men synes det er nok nå. Bare min mening. Vi er ingen mer enn mennesker og en tåler bare så mye......tenker jeg Det smarteste Anne Brith kan gjøre for å stilne kritikken, er å ta ansvar for det hun har gjort. Til dags dato har hun aldri noensinne tatt ansvar for noe som helst. Alt som går galt, skyldes ytre omstendigheter eller andre menneskers hat og misunnelse. Når man bygger hele sin karriere på løgner, kalkulert provokasjon og rovdrift av medmennesklig velvilje - og dette foregår i full offentlighet over flere år! - så ender man opp der Anne Brith er nå. Malt inn i et hjørne, avslørt for hele sitt publikum og enda noen tusen til. Si unnskyld. Uten å først legge til en masse liksom formildende omstendigheter. Alle som ligger i Anne Brith sitt kjølvann er også bare mennesker, lurt ut i prosjekter de ikke skjønte var luftslott før de hadde tapt både penger, verdighet og nattesøvn. Nå snakker jeg ikke bare om ABIP, men alle de store prosjektene som har gått i dass, med mann og mus og investorer: Proviant, som satset på den fattige alenemoren som frontfigur. Panta, som gav ut boken til den sterke kvinnen som helt alene reiste seg fra asken etter å ha blitt mobbet på internett. Bake -appen, som skulle bli hjemmekonditorenens Airbnb. Gudene vet hvor mye arbeid som må til for å få en app lansert, men alt rant ut i sanden uten en krone tjent for noen av de involverte, selskapet ble avviklet med tap. Jeg håper oppriktig at Anne Brith klarer å reise seg etter dette -men at hun for framtiden innser sine begrensninger og kan være fornøyd med å leve et mer tilbaketrukket liv, uten dette stadige jaget etter penger og publikum. 117 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 6. mai 2020 Populært innlegg #12529 Del Skrevet 6. mai 2020 20 minutter siden, Littlewoman skrev: Jeg er ikke uenig i at ABD har gjort mye som hun ikke burde, men jeg synes det er på tide å la hu få fred. Hun har det nok garantert ikke lett og er helt borte fra sosiale medier. Omtrent. Den stormen hun har stått i unner jeg ingen, uansett om den er selvforskyldt, så er det ikke lett. Jeg synes hun skal få lov til å hente seg inn igjen og la henne være i fred. Jeg forstår alle meningene men synes det er nok nå. Bare min mening. Vi er ingen mer enn mennesker og en tåler bare så mye......tenker jeg Når man har kjempet så hardt og så lenge for å bli berømt, så er det ikke bare å skru av idet berømmelsen har negativt fortegn. Sånne ekspresstog, til suksess eller andre steder, har lang bremselengde. Og hun har aldri vært mer berømt enn nå. Det er fint at hun har trukket seg tilbake fra rampelyset, men det er naturlig med etterdønninger når man har oppført seg som henne. Det vil gå over, og sannsynligvis raskere hvis hun erkjenner sin rolle og gjør et forsøk på å rydde opp etter seg, som @FruJohansen skriver. I stedet fortsetter hun å skylde på andre og publiserer bursdagshilsener som passer narrativet om at andre ødelegger for henne (Don't let anyone dull your shine). Jeg kan egentlig forstå behovet for å vise at hun fremdeles har støttespillere, men det er særdeles uklokt å reposte slike innlegg samtidig som det er klart at svært mange mennesker har tapt pengene sine for alltid. Jeg tipper disse menneskene har lite behov for å se bilder fra champagnetiden akkurat nå. Jeg klør meg i hodet over at hun ikke skjønner dette selv. Og den manglende erkjennelsen bekymrer meg. Som @Viernes er jeg redd dette ikke er slutten. Jeg er redd det eneste som stopper Anne Brith er at tilgangen på andres tid, penger og innsats tørker inn. Det gjør den hvis sannheten gjøres offentlig tilgjengelig. Men jeg er enig med deg i at man skal ha klart for seg at hun er et menneske og har ansvar for barn. Økonomien er på bånn, fremtiden er usikker og sjeldent har noen blitt mer avkledd enn henne. Det svir å miste ansikt. Det er vanskelig for andre mennesker å forestille seg hvor fælt hun har det, for heldigvis setter de færreste seg selv i en slik situasjon. Hint om personlighetsforstyrrelser og stygge kallenavn kan man holde seg for god til (det gjelder også i avisenes kommentarfelt). Men sannheten må hun tåle! 86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 6. mai 2020 #12530 Del Skrevet 6. mai 2020 17 timer siden, Felis skrev: Hun sitter neppe på en aksjekapital på 90 000. Regnskapet for Anne Brith AS viste et underskudd på 79 000 og aksjekapitalen var brukt opp. Og jeg tipper ABIP er helt tomt også. 30 000 er et minimum av hva man må skyte inn av aksjekapital, og disse pengene får hun ikke igjen hvis hun slår seg konkurs. Det kan dermed se ut som om hun også har gått på et personlig økonomisk tap. Dessverre tror jeg ikke det. Faktum er at de 30 000 må stå på konto til firmaet blir registrert. Etterpå står man fritt til å ta de ut og bruke til hva man vil. For eksempel skyte inn aksjekapital i et AS til. Det er ingen ende på hvor mange ganger man kan gjøre dette (i hvert fall ikke før regnskapstallene skal presenteres). Så i realiteten kan man opprette 9 AS med de samme 30 000. Og akkurat det tror jeg har skjedd her. Jeg har satt meg litt mer inn i aksjekapital og ser at du har et veldig godt poeng. Kapitalen er ikke låst etter stiftelsesdato som jeg først tenkte Men - det er ikke helt fritt frem heller. Aksjekapitalen kan brukes til å dekke utgifter, drift og lignende - men eier kan ikke ta ut utbytte fra selskapet dersom likviditeten i selskapet er under aksjekapitalen. I så tilfelle har hun som styreleder brutt loven om dette har skjedd, og ikke blitt rettet opp i. Dette vil og være en årsak til å melde oppbud(at en ikke kan rette opp i dette forholdet), men det er naturligvis mye bedre å skylde konkursen på andre forhold enn egen drift..? Hun kan og naturligvis ha ansatt seg selv og tatt ut lønn(som jeg antar kan gjøres selv om likviditeten er under aksjekapitalen?). Men i følge proff.no er ikke selskapet Influencer Program AS registrert i AA registreret til NAV. Kan være at det er gjort etter at selskapet ble registrert og at det er forsinkelse i systemene som gjør at det ikke kommer opp, men mest sannsynlig av alt så har ikke selskapet ansatte, og evnt penger derifra er tatt ut som utbytte. Anne Brith Holding AS er heller ikke registrert med ansatte. Det er kun Anne-Brith AS som er registrert med ansatte, og det er nok AB selv. Noe som igjen styrker mine mistanker om at man har klagd inn feil selskap her og at det er Anne-Brith AS som en burde gått etter. Men der har jo AB og tatt sine forhåndsregler og i minst en av artiklene som omtaler valget om konkurs at også Anne-Brith AS sliter som en følge av pandemien. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 6. mai 2020 #12531 Del Skrevet 6. mai 2020 Og hva skjer med nettsiden influencerprogram.no egentlig? Den er fortsatt åpen og det er mulig å bestille kurs der fortsatt. Kanskje hun bør vurdere å stenge siden snart? 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 6. mai 2020 Populært innlegg #12532 Del Skrevet 6. mai 2020 (endret) 2 timer siden, Littlewoman skrev: Jeg er ikke uenig i at ABD har gjort mye som hun ikke burde, men jeg synes det er på tide å la hu få fred. Hun har det nok garantert ikke lett og er helt borte fra sosiale medier. Omtrent. Den stormen hun har stått i unner jeg ingen, uansett om den er selvforskyldt, så er det ikke lett. Jeg synes hun skal få lov til å hente seg inn igjen og la henne være i fred. Jeg forstår alle meningene men synes det er nok nå. Bare min mening. Vi er ingen mer enn mennesker og en tåler bare så mye......tenker jeg Jeg er enig med deg i at stormen hun har måttet stå i nå antageligvis har vært og er forferdelig tøff, og jeg er forsåvidt i enig i at hun bør få være i fred - det har igrunn vært ganske stille i tråden her. Jeg selv dømmer ikke noen for hva de har "driti seg ut" med, men deres vilje og samvittighet til å rydde opp i det de har gjort - hvordan det gjøres sier meg alt jeg trenger å vite om noen. Og det er der jeg sliter litt her. Så langt har jeg kun hørt at klagene fra deltagerne er avvist (blankt) - jeg har hørt at hun har slengt på røret til Dagbladet, og nå skylder hun faktisk på Corona for at nettkurset ABIP slås konkurs. INGEN skal sparkes når de ligger nede, ingen skal "sparkes" uansett. Men ligger hun egentlig nede? Hun selv har sparket ganske mange i så mange år. Folk er lei. Tror hun ville hatt mye å tjene på å innrømme at det gikk over stokk og stein - så er jeg helt sikker på at hun er hjertelig velkommen tilbake i en litt mer ydmyk utgave og som bakeblogger igjen etterhvert. Endret 6. mai 2020 av Isild 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 6. mai 2020 Populært innlegg #12533 Del Skrevet 6. mai 2020 2 minutter siden, nomore82 skrev: Jeg har satt meg litt mer inn i aksjekapital og ser at du har et veldig godt poeng. Kapitalen er ikke låst etter stiftelsesdato som jeg først tenkte Men - det er ikke helt fritt frem heller. Aksjekapitalen kan brukes til å dekke utgifter, drift og lignende - men eier kan ikke ta ut utbytte fra selskapet dersom likviditeten i selskapet er under aksjekapitalen. I så tilfelle har hun som styreleder brutt loven om dette har skjedd, og ikke blitt rettet opp i. Dette vil og være en årsak til å melde oppbud(at en ikke kan rette opp i dette forholdet), men det er naturligvis mye bedre å skylde konkursen på andre forhold enn egen drift..? Hun kan og naturligvis ha ansatt seg selv og tatt ut lønn(som jeg antar kan gjøres selv om likviditeten er under aksjekapitalen?). Men i følge proff.no er ikke selskapet Influencer Program AS registrert i AA registreret til NAV. Kan være at det er gjort etter at selskapet ble registrert og at det er forsinkelse i systemene som gjør at det ikke kommer opp, men mest sannsynlig av alt så har ikke selskapet ansatte, og evnt penger derifra er tatt ut som utbytte. Anne Brith Holding AS er heller ikke registrert med ansatte. Det er kun Anne-Brith AS som er registrert med ansatte, og det er nok AB selv. Noe som igjen styrker mine mistanker om at man har klagd inn feil selskap her og at det er Anne-Brith AS som en burde gått etter. Men der har jo AB og tatt sine forhåndsregler og i minst en av artiklene som omtaler valget om konkurs at også Anne-Brith AS sliter som en følge av pandemien. Hun hevder å ikke ha tatt ut lønn, samtidig som hun har hatt en ekstravagant livsstil. Hvor tok hun pengene fra? Er det tusenlappene som gikk direkte til hennes vipps? Er ikke selskapet registrert i AA-registeret? Det tar ikke så lang tid! Hvordan kan man fakturere 1,4 mill (overslag basert på tall fra advokaten) uten å betale moms? Undervisning er fritatt fra MVA, men ikke informasjon og rådgivning. Og disse telefonsamtalene går under det siste. Det sier også advokaten hennes: Han hevder at enkelte kursdeltakere ikke har fulgt Davidsens råd https://www.tv2.no/underholdning/11188784/ Isabel Rinaldi skriver også dette på ABIP sin hjemmeside: Anne Brith har lært meg å bli mer bevisst på lover og regler for influencer marketing, guidet meg med min instagramkonto og hjulpet meg med å få flere samarbeidspartnere https://www.influencerprogram.no 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 6. mai 2020 Populært innlegg #12534 Del Skrevet 6. mai 2020 Det er ikke vanskelig å forstå at dette er tøft for ABD og kanskje først og fremst de rundt! Men hvor er beklagelsen? Hvor er innrømmelsene ovenfor de hun har lurt? Det er faktisk ingenting som tyder på at hun tenker på de! De har også familie, og de har faktisk ikke gjort noe galt! Hvis det er noen som virkelig burde få fred så er det jo alle de som ABD sine handlinger og oppførsel har gått utover, det burde stoppes nå, de som faktisk blir lurt! Det burde virkelig ikke skje igjen! 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illusen Skrevet 6. mai 2020 #12535 Del Skrevet 6. mai 2020 Hun har startet opp med «Hundre dager prosjektet» sammen med Peter Adolfson på facebook igjen, så helt stille sitter hun ikke... 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adc Skrevet 6. mai 2020 #12536 Del Skrevet 6. mai 2020 5 minutter siden, Illusen skrev: Hun har startet opp med «Hundre dager prosjektet» sammen med Peter Adolfson på facebook igjen, så helt stille sitter hun ikke... Det er vel han som står bak det? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg nomore82 Skrevet 6. mai 2020 Populært innlegg #12537 Del Skrevet 6. mai 2020 4 minutter siden, Felis skrev: Hun hevder å ikke ha tatt ut lønn, samtidig som hun har hatt en ekstravagant livsstil. Hvor tok hun pengene fra? Er det tusenlappene som gikk direkte til hennes vipps? Er ikke selskapet registrert i AA-registeret? Det tar ikke så lang tid! Hvordan kan man fakturere 1,4 mill (overslag basert på tall fra advokaten) uten å betale moms? Undervisning er fritatt fra MVA, men ikke informasjon og rådgivning. Og disse telefonsamtalene går under det siste. Det sier også advokaten hennes: Han hevder at enkelte kursdeltakere ikke har fulgt Davidsens råd https://www.tv2.no/underholdning/11188784/ Isabel Rinaldi skriver også dette på ABIP sin hjemmeside: Anne Brith har lært meg å bli mer bevisst på lover og regler for influencer marketing, guidet meg med min instagramkonto og hjulpet meg med å få flere samarbeidspartnere https://www.influencerprogram.no Nei det er her alt er litt uoversiktlig. Anne-Brith AS, selskapet som ble registrert i 2018, er registrert i både MVA og AA registeret. Og her er det i tillegg registrert 1 ansatt. Dette er det eldste selskapet AB eier, og dette selskapet eier også domenet influencerprogram.no. Det var da dette selskapet som var i drift på det tidspunktet ABIP kurset ble påtenkt, planlagt og påbegynt. Selskapet Anne Brith Holding AS ble registrert rundt februar 2019, er ikke registrert i MVA eller AA registeret. Så dette selskapet eksisterte på tidspunktet rundt ABIP oppstarten, men var da brand spanking new. Selskapet Influencer Program AS - som er selskapet som ble klaget inn av deltakerene og som nå varsles konkurs i, ble ikke opprettet før høsten 2019. Tett opp mot slutten av første kull på ABIP kurset. Og derfor stiller jeg spørsmålene her. Og de som har krav bør vurdere å sjekke nærmere opp i dette. For en mulighet her er jo at inntektene er gått til Anne-Brith AS, hvor en og har kunnet tatt ut lønn, mens utgiftene har blitt ført på Influencer Program AS. Eller, hvertfall deler av utgiftene. Da er det jo beleilig å slå sistnevnte selskap konkurs. Bare for ryddigheten sin skyld. Jeg kan fint starte et selskap som heter "Olas Potetbåter AS", og selge malertjenester. Og jeg kan markedsføre meg som "snekker Ola", selv om det er malertjenester jeg selger og selskapet heter "Olas Potetbåter AS". Så det jeg gjør må ikke nødvendigvis være representert i firmanavnet, og jeg kan bruke et annet navn i markedsføringen. Så fremt navnene ikke bryter med andre forbehold i foretaksnavneloven. Så jeg bryr meg ikke her om kurset er solgt av det ene eller det andre selskapet hun står som innehaver av. Utfordringene dukker derimot opp dersom det er misforhold i driften av foretakene. Som det er lett å mistenke her. Jeg kan altså ikke ha to separate selskap hvor et står for inntekt/lønn og det andre står for utgifter/gjeld uten videre. Så om min mistanke her er rett, hvor det egentlig er selskapet Anne-Brith AS som har hatt den reelle inntekten på kurset her. Ikke Influencer Program AS. Og da er det dette selskapet deltakerene må gå etter. 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Jammf Skrevet 6. mai 2020 Populært innlegg #12538 Del Skrevet 6. mai 2020 Må bare si at jeg er imponert over nivået på innleggene her nå! Får innblikk i fagfelt som ligger langt utenfor mitt eget og synes det er både lærerikt og spennende Diskusjonen holder også, etter min mening, en høy etisk standard som går på forskjellige faglige perspektiv. Det å løfte blikket og drøfte på litt andre premisser enn føleri-følera er god voksenopplæring i praksis 👏 108 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 6. mai 2020 #12539 Del Skrevet 6. mai 2020 40 minutter siden, nomore82 skrev: Nei det er her alt er litt uoversiktlig. Anne-Brith AS, selskapet som ble registrert i 2018, er registrert i både MVA og AA registeret. Og her er det i tillegg registrert 1 ansatt. Dette er det eldste selskapet AB eier, og dette selskapet eier også domenet influencerprogram.no. Det var da dette selskapet som var i drift på det tidspunktet ABIP kurset ble påtenkt, planlagt og påbegynt. Selskapet Anne Brith Holding AS ble registrert rundt februar 2019, er ikke registrert i MVA eller AA registeret. Så dette selskapet eksisterte på tidspunktet rundt ABIP oppstarten, men var da brand spanking new. Selskapet Influencer Program AS - som er selskapet som ble klaget inn av deltakerene og som nå varsles konkurs i, ble ikke opprettet før høsten 2019. Tett opp mot slutten av første kull på ABIP kurset. Og derfor stiller jeg spørsmålene her. Og de som har krav bør vurdere å sjekke nærmere opp i dette. For en mulighet her er jo at inntektene er gått til Anne-Brith AS, hvor en og har kunnet tatt ut lønn, mens utgiftene har blitt ført på Influencer Program AS. Eller, hvertfall deler av utgiftene. Da er det jo beleilig å slå sistnevnte selskap konkurs. Bare for ryddigheten sin skyld. Jeg kan fint starte et selskap som heter "Olas Potetbåter AS", og selge malertjenester. Og jeg kan markedsføre meg som "snekker Ola", selv om det er malertjenester jeg selger og selskapet heter "Olas Potetbåter AS". Så det jeg gjør må ikke nødvendigvis være representert i firmanavnet, og jeg kan bruke et annet navn i markedsføringen. Så fremt navnene ikke bryter med andre forbehold i foretaksnavneloven. Så jeg bryr meg ikke her om kurset er solgt av det ene eller det andre selskapet hun står som innehaver av. Utfordringene dukker derimot opp dersom det er misforhold i driften av foretakene. Som det er lett å mistenke her. Jeg kan altså ikke ha to separate selskap hvor et står for inntekt/lønn og det andre står for utgifter/gjeld uten videre. Så om min mistanke her er rett, hvor det egentlig er selskapet Anne-Brith AS som har hatt den reelle inntekten på kurset her. Ikke Influencer Program AS. Og da er det dette selskapet deltakerene må gå etter. Bra oppsummering. Det er også slik at eier av as uten (andre) ansatte ved konkurs ofte vil bli stilt personlig ansvarlig for penger som er tatt ut uten at skatt er betalt. Kemneren vil da kreve innbetaling av skatt for beløpet av vedkommende personlig. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinglass Skrevet 6. mai 2020 #12540 Del Skrevet 6. mai 2020 På 4.5.2020 den 14.37, fotballjenta skrev: Hvor mange sånne snapkontoer trenger vi egentlig. Det var kanskje litt spennende i starten (hønehjørnet etc). Men nå er det jo et drøss av dem, og det er veldig «totusenogold». Folk med oppmerksomhetsbehov som føler de har det lille ekstra, men som veldig sjeldent har det. Jeg gidder ikke følge ihvertfall. Skulle ønske de kom opp med noe litt mer spennende. Folk med umettelig oppmerksomhetsbehov har sjeldent noe å tilby er min erfaring. Alt for selvsentrerte for at det skal finnes interessant. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg