Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

@andersenogjakobsen sin instastory. AB har rantet om eksen.....

• Liker 31
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
48 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Hvordan har du fått lese bloggen når den er slettet? 

😘😘

Det synes jeg var merkelig også 🤔🤔 noe som ikke stemmer .

Endret av Lkk
  • Liker 10
Skrevet
41 minutter siden, Emmy_H skrev:

Hun sier også at de har gått inn på hennes privatliv. Hvis hun ikke hadde blogget om alt fra dobesøk, mensen og snap av kropp hvordan kunne de diskutert privatlivet hennes? Veldig merkelig det der..

Er det privat når det er brettet ut på bloggen, på snap og instagram? 🤔

Jeg hørte poden og det var ingenting der som ikke AB selv har fortalt til enhver som kan lese eller se bilder. Greit nok at jentene var litt krasse i måten de la det fram på, men alt var sant.

jezez

• Liker 34
Skrevet
1 minutt siden, Aricia skrev:

Jeg skulle poste nesten et identisk svar - takk!! :blomst: 

------

@TWimo: Hvorfor var det så maktpåliggende for deg å påpeke at du er en mann som snakker ned til oss kvinner, som du forestiller deg som veldig sinte og ganske enkle og dumme? Hvorfor var akkurat kjønn så avgjørende her?

Slik er det jo når en enkel mann tror han vet bedre enn intelligente kvinner. :opplyser:

• Liker 21
Skrevet
1 time siden, NåErDetNok skrev:

@andersenogjakobsen sin instastory. AB har rantet om eksen.....

Hvorfor gjør hun sånt? 😳

• Liker 17
Skrevet
2 timer siden, Pøbelkråka skrev:

Har hun sletta bloggen? 

Hun gikk nettopp forbi meg i molde og jeg tenkte jeg skulle finne ut hva hun gjør her. 😅

Er hun i Molde??? Hva i h...... gjør hun her???

• Liker 5
Skrevet
45 minutter siden, Aricia skrev:

Jeg skulle poste nesten et identisk svar - takk!! :blomst: 

------

@TWimo: Hvorfor var det så maktpåliggende for deg å påpeke at du er en mann som snakker ned til oss kvinner, som du forestiller deg som veldig sinte og ganske enkle og dumme? Hvorfor var akkurat kjønn så avgjørende her?

Hehe!

Jeg sa jeg var mann for å understreke min inkompetanse på feltet kvinneblogger.

For den våkne leser så var det meningen min å gi et øyeblikksinntrykk av saken sett fra en med kun 15 minutters kjennskap til tråden, bloggen og problemstillingen....i tilfelle noen av dere var åpne for å ta imot tankespillet om at uten interesse for bloggen så vil den dø...og kanskje diskutere dette.... 

Men det var dere jo ikke, for dere går jo rett til angrep. Så da får dere bare kjøre på og holde hjulet igang, for det er jo deilig å ha noen å hate 

Jeg er ferdig med både denne tråden og min 15 min lange karriere som leser av  kvinneblogg 😁👍🏻

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, TWimo skrev:

Men det var dere jo ikke, for dere går jo rett til angrep. Så da får dere bare kjøre på og holde hjulet igang, for det er jo deilig å ha noen å hate 

Det er INGEN her som hater AB!! Mange kritiserer henne, det er noe helt annet enn hat!!

• Liker 39
Gjest Ispahan
Skrevet
14 minutter siden, TWimo skrev:

Hehe!

For den våkne leser så var det meningen min å gi et øyeblikksinntrykk av saken sett fra en med kun 15 minutters kjennskap til tråden, bloggen og problemstillingen....i tilfelle noen av dere var åpne for å ta imot tankespillet om at uten interesse for bloggen så vil den dø...og kanskje diskutere dette.... 

Jeg er ferdig med både denne tråden og min 15 min lange karriere som leser av  kvinneblogg 😁👍🏻

Kan du ikke overlate til Anne Britt å vanne ut begrepet "hat"?

Skrevet
1 time siden, Emmy_H skrev:

Hun sier også at de har gått inn på hennes privatliv. Hvis hun ikke hadde blogget om alt fra dobesøk, mensen og snap av kropp hvordan kunne de diskutert privatlivet hennes? Veldig merkelig det der..

Hun sier at de har gått inn i hennes privatliv.. Hæ??  Hvem kjøper denne uttalelsen? Davidsen har selv brettet ut både sitt eget og mindreåriges liv på egen blogg. 

• Liker 36
Skrevet (endret)
17 minutter siden, TWimo skrev:

Hehe!

Selv om du hadde vært en kvinne eller whatever så viser du jo uansett at du har lignende tankegang som mange krenkede menn... Ser ikke helt hvorfor du finner dette morsomt og ler av det... 

Endret av DianaV
  • Liker 20
Skrevet
4 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Hun sier at de har gått inn i hennes privatliv.. Hæ??  Hvem kjøper denne uttalelsen? Davidsen har selv brettet ut både sitt eget og mindreåriges liv på egen blogg. 

Privatliv? Jeg hørte podcasten før den ble slettet og ingenting som ikke ABD selv har skrevet om, ble tatt opp. Vet hun ikke at folk faktisk får med seg hva hun gjør? Det var forøvrig ganske generelle ting de omtalte. 

• Liker 33
Skrevet
1 minutt siden, Firestone skrev:

Privatliv? Jeg hørte podcasten før den ble slettet og ingenting som ikke ABD selv har skrevet om, ble tatt opp. Vet hun ikke at folk faktisk får med seg hva hun gjør? Det var forøvrig ganske generelle ting de omtalte. 

Jeg vet ikke hva hun innbiller seg men noe skurrer fælt her dersom hun ikke er innerforstått med at det som hun velger å legge ut på Internett kan bli snakket om. Det er en konsekvens av denne uansvarlige tilnærmingen hun har til sosiale medier. 

• Liker 26
Skrevet
25 minutter siden, TWimo skrev:

Hehe!

Hva er det med alt dette snakket om å hate? Det er et stort ord som jeg tror svært få føler på når man snakker om en blogger. 

Man diskuterer, kritiserer og kanskje endog misliker, men man hater jo ikke? 

Når man kommer med det som et argument faller man lett ned på fjortisnivå hvor det ikke finnes en mellomting mellom å eeeeeeeelske og HATE. 

• Liker 26
Skrevet
28 minutter siden, TWimo skrev:

Hehe!

?

• Liker 6
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet
3 timer siden, TWimo skrev:

Som mann, med null peiling på, og interesse av bloggere og «influencere» så trykket jeg på denne tråden ved en feiltagelse....jeg ble imidlertid litt nysgjerrig fordi alle er sinte, fortvilte eller syrlige og fordømmende. Jeg måtte jo ved selvsyn ta en titt på selveste heksa, kjernen til alt hatet og all latterliggjøringen. Jeg besøkte bloggen hennes, og hva får jeg se...jo en helt vanlig dame som skriver masse om det meste av (for en mann) uvesentlige ting.

What is all the fuzz about?

Jeg tenker, når jeg skummer igjennom og tar stikkprøver i denne uendelige tråden, at jo....kanskje dama har litt rett. Kanskje det sitter et fuglefjell, full av - om ikke hatere så ihvertfall meget syrlige kritikere å rakker ned på bagateller og uvesentligheter. Lager digre høner av ei lita fjær. Den ene skal være sintere, sårere, mere krenket enn hun i forrige innlegg. Så baller det på seg, og det går litt ut av proporsjoner.

Hvis noen av dere er mottagelig for et råd, av en mann....som fikk tråden her, og det å se en kvinnenblogg for første gang for femten minutter siden så sier jeg slapp av, stress ned.

Ikke hiss dere opp, og slutt å besøk husmødre sine uskolerte skriblerier og forsøk på å bli kjent....Husk at om ingen oppsøker det som gjør dere så eitrende forbanna så vil dette dø ut av seg selv. Da slipper dere å bekymre dere for barna hennes, for samboen hennes...og for at hun ringer arbeidsgiveren din.

Peace&Love 😘

Thank you for mansplaining this! :strix:

Forøvrig er bloggen hennes slettet, men nice try. Du kan jo lese om henne på Dagens Næringsliv. Astis blogg har samlet alle lenkene, så du kan jo lese og ta noen stikkprøver der - i en ekte blogg som ikke er slettet. :kyss:  https://influencere.wordpress.com/2019/02/16/anne-brith-kvinner-som-hater-kvinner/

• Liker 34
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...