Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke hun vært stille i det siste, har hun mottatt masse «hat» da? Og hvor? Kommentarfeltet er vel stengt fortsatt. 

• Liker 27
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Kollontaj skrev:

Har ikke hun vært stille i det siste, har hun mottatt masse «hat» da? Og hvor? Kommentarfeltet er vel stengt fortsatt. 

Det er vel gammelt 'hat' hun henviser til. Det med at hun ser ut som hun er 60 har jeg ikke lest på flere måneder.

Har man ikke haters kan man alltid grave i forumtrådene her og blåse opp det som står her;)

• Liker 21
Skrevet
15 minutter siden, Kollontaj skrev:

Hun trenger vel litt tilbakemeldinger på at hun er fin, beste moren, best i alt faktisk:-( Får hun virkelig så mye hat, så burde hun ta det til seg, og la være å utlevere seg selv og sin fam. + ekser, dere fam., venner etc. Hun burde holde kjeft, og få seg ett liv.

• Liker 42
Skrevet
1 time siden, Malum skrev:

Jeg synes det blir veldig feil å kritisere eller diskutere et menneske sitt utseende. Det er vel lov å si at AB absolutt ikke ser ut som hun er 60 år? Det synes jeg virkelig ikke hun gjør. Generelt kan man vel si at de fleste ser bedre og yngre ut med sminke, fillers, makeup-tatovering og vippe-extentions (hvis det ikke overdrives), men at alt dette er fake på linje med filter?

Det var vel litt av det du skrev på slutten her jeg tenkte..  Jeg kritiserer ikke hennes utseende og kropp for hun har en Smashing kropp med tanke på å ha født 4 barn.  Men jeg er jo litt motstander av fillers, restylane, make-up tatoveringer osv.... 

• Liker 9
Skrevet
30 minutter siden, Kollontaj skrev:

Det er stengt og kommer til og være stengt fremover skriver hun

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg synes faktisk hun ser mye bedre ut nå enn for eksempel da hun var med i Kakekrigen (eller var det Hele Norge baker? Husker ikke helt...). Hva så om hun bruker fillers, løsvipper, botox etc - jeg er ingen fan av det, da jeg synes man bør eldes naturlig og med verdighet. Men det er da opp til hver enkelt å bestemme det selv. (Men joda, hun har en datter i en sårbar alder, så slik sett bør hun kanskje fronte et litt annet ideal enn det hun gjør, men det føler jeg blir en helt annen diskusjon.) Nå bør det vel også nevnes at hun ser ganske ulik ut på bilder kontra på TV-skjermen, for eksempel... så hva det skyldes blir kun spekulasjoner... ;-)

Men det som VIRKELIG er kritikkverdig, er hvordan hun driver sin business og hvordan hun opptrer som et business-menneske. Det har vel blitt ganske så godt dokumentert de siste ukene og månedene, og hun har nok mest sannsynlig startet på sin vei ned "i avgrunnen" hva gjelder sin business (hva nå den måtte være). Hun har vist gang på gang på gang hva hun er "god for" - og det er ikke i hennes favør, for å si det mildt.

Endret av SjokoLine
  • Liker 25
Skrevet

Hvor kan man se disse snappene?

• Liker 1
Skrevet

Uff, jeg må faktisk si at den gangen hun var med på det bakeprogrammet trodde jeg hun var rundt 50, og det er noen år siden nå😑 

• Liker 18
Gjest formula
Skrevet
2 timer siden, Takida skrev:

Det er vel gammelt 'hat' hun henviser til. Det med at hun ser ut som hun er 60 har jeg ikke lest på flere måneder.

Har man ikke haters kan man alltid grave i forumtrådene her og blåse opp det som står her;)

Her demonstrerer bare AB hvor avhengig hun egentlig er av å ha "haters" for å ha noe å komme med.

Kommentarfeltet er stengt, og gud vet hvor mange som er blokkert på instagram og snap, ergo er muligheten til å nå fram med "hat" mikroskopisk. Alt hatet hun mottar er jo selve grunnpilaren i bloggen, og har vært det i mange år. Men reflekterer de trofaste leserne over det? Nei. Like lite som de tenker over at alle de "prosjektene" AB forteller om, aldri blir realisert.

I kommentarfeltet på FB heies hun fram etter comebacket med "Selvfølgelig når du også ditt neste mål" og "Du en flink og tøff dame som får det til." Får til hva da?

Kan jo håpe for ABs del at denne nye 5 årsplanen lykkes. Hun vil da straks være 50 når hun er i mål.

Skrevet
10 minutter siden, formula skrev:

Her demonstrerer bare AB hvor avhengig hun egentlig er av å ha "haters" for å ha noe å komme med.

Kommentarfeltet er stengt, og gud vet hvor mange som er blokkert på instagram og snap, ergo er muligheten til å nå fram med "hat" mikroskopisk. Alt hatet hun mottar er jo selve grunnpilaren i bloggen, og har vært det i mange år. Men reflekterer de trofaste leserne over det? Nei. Like lite som de tenker over at alle de "prosjektene" AB forteller om, aldri blir realisert.

I kommentarfeltet på FB heies hun fram etter comebacket med "Selvfølgelig når du også ditt neste mål" og "Du en flink og tøff dame som får det til." Får til hva da?

Kan jo håpe for ABs del at denne nye 5 årsplanen lykkes. Hun vil da straks være 50 når hun er i mål.

Ja, ingenting selger en tynt blogg som anklager om haters. Hvor slemme alle er med AB, hvor flink hun er. Osv osv. 

Dette gjør hun jo hvert 5 år. Nye planer,  nye partnere blabla, men resultatene uteblir og da har det alltid vært 'en krise'...

• Liker 21
Skrevet

AB har kanskje ikke reflektert så mye over at når hun stadig lar seg fotografere og filme sammen med 20-åringer, vil hun alltid fremstå som "gammel" (i forhold til dem), uansett hvor flott og fresh 40-åring hun er.

Hjelper ikke akkurat på imaget og troverdigheten til AS-et at det krampaktig brukes fjortis/rosabloggeruttrykk som "haters" og lignende. Ser bare merkelig ut med en tenåring i førtiårene...

• Liker 37
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner og svar til dette

Perelandra, mod.

Skrevet (endret)

På god kveld Norge i kveld (lørdag)  så skal noe bloggere forsvare hvorfor de fronter barna sine slik de gjør.  Blir interessant og se hva de sier

Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 17
Skrevet

Har inntrykk av at hun legger opp til å være en karakter som folk elsker å hate :P lol. 

• Liker 10
Skrevet

Nytt gullkorn fra AB. Hvorfor lager Snapchat filter hvis vi ikke skal bruke det ? Hun har visst glemt forklaringen på det fra Linda Hofstad Helleland. 

Kan logikken overføres på andre ting ? For eksempel ;  Hvorfor produseres det sigaretter hvis det ikke er meningen at vi skal røyke ?

• Liker 48
Skrevet

"Ha du nån gång tænkt på at vess dæ ikke va meiningæ at man skulle bruk filter, så ehm hadde ikke Snapchat aldri lagæ så mange gøye filter? Så hvis du irritere de over at andre bruke filter på Snapchat, så e dæ på tide å logge av."

• Liker 42
Skrevet
30 minutter siden, Infinity skrev:

Nytt gullkorn fra AB. Hvorfor lager Snapchat filter hvis vi ikke skal bruke det ? Hun har visst glemt forklaringen på det fra Linda Hofstad Helleland. 

Kan logikken overføres på andre ting ? For eksempel ;  Hvorfor produseres det sigaretter hvis det ikke er meningen at vi skal røyke ?

Haha, skulle kommentere akkurat det samme 🙈 jeg følger henne ikke, men AB kommer noen ganger opp. Puteflaut hver gang. Antar hun gjør mye for å provosere og å få reaksjoner, men denne gangen var det vel som svar på de som har kommentert negativt angående filterbruk - og da er det et ekstremt umodent svar. Jeg både ler og skjemmes.

• Liker 23
Skrevet (endret)
44 minutter siden, Infinity skrev:

Nokså åpenbart (igjen!) at hun leser her inne, i hvert fall.

Hva skulle hun ha rantet om, om det ikke var for Rampelys på Kvinneguiden? Vi bør pokker meg begynne å forlange royalties, ass.

Endret av Malum
  • Liker 29
Skrevet

Det vi bør er å avslutte denne tråden og ikke gi dama noe som helst oppmerksomhet. Da vil trafikken inn til blogg og SoMe gå betraktelig ned. Som igjen kanskej på sikt gjør at barna endelig får tilbake sitt privatliv fordi mor må jobbe istedenfor å blogge..

• Liker 41
Skrevet
25 minutter siden, Cessa74 skrev:

Det vi bør er å avslutte denne tråden og ikke gi dama noe som helst oppmerksomhet. Da vil trafikken inn til blogg og SoMe gå betraktelig ned. Som igjen kanskej på sikt gjør at barna endelig får tilbake sitt privatliv fordi mor må jobbe istedenfor å blogge..

Helt enig 😊 ingen oppmerksomhet er bedre enn negativ oppmerksomhet i dette tilfellet 😊

• Liker 13
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...