Fjugur Skrevet 5. november 2018 #181 Del Skrevet 5. november 2018 1 time siden, Flettfrid skrev: Hun har opprettet en ny FB profil ser jeg, med bare noen og 60 venner. Spørs om hun har innsett at hun må ha noe litt mer personlih for å beskytte barna og seg selv. Bra du sa... -fortesegogblokke! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora Skrevet 5. november 2018 #182 Del Skrevet 5. november 2018 Ref dagens blogginnlegg hvor hun har vært på visning og hun har funnet drømmehuset til seg og barna --> legger hun der opp til nok en spekulasjonsrunde tror dere? Eksempelvis Hvor er pizzaboy inn i bildet? Skal de ikke flytte sammen? Å hvem i huleste vil kjøpe 30% av et AS når alle varsellamper lyser *katastrofe*? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffin Skrevet 5. november 2018 #183 Del Skrevet 5. november 2018 6 hours ago, halvehimmelen said: Jeg synes dette er litt morsomt. Bloggere deler små og store detaljer fra livene sine i åresvis, men hvis noen har en mening om eller stiller spørsmålstegn til hva som skrives, kommer svaret "det har ikke du noe med". Vel, jo. Jeg har lest blogginnlegget, og dermed har jeg noe med det å gjøre. Akkurat som om jeg har rett til å kontakte en journalist dersom jeg mener en sak er feil fremstilt, eller at jeg kan klage til en markedssjef dersom en reklame har vært upassende. Anne Brith har redaktøransvaret for sin blogg, og det er faktisk hennes ansvar å ta slike tilbakemeldinger på alvor. Men vi vet vel alle at svært få av bloggerne hadde overlevd dersom de plutselig måtte forholde seg til vær varsom-plakaten de også. Det nytter ikke rope høyt om at blogging er et legitimt yrke og en redelig bransje, men samtidig nekte å ta ansvar for både lover og regler. Det funker ikke sånn. Anne Brith slenger stadig fra seg udokumenterte påstander, og da har folk faktisk rett til å reagere. Det skal ikke være slik at bloggere skal få fripass til å skrive hva de vil, bare fordi det er deres personlige blogg og ingen har noe med hva de velger å publisere der. Det var Anne Brith selv som tok opp at hun hadde ringt disse nettrollene som har hetset og sjikanert henne, og selvfølgelig ønsker vel disse "nettrollene" muligheten til å motbevise dette. De hadde jo bare brukt sin forbrukermakt til å informere en butikk om at de ikke lenger ønsker å handle der, og da kan vi jo strengt tatt si at det hadde Anne Brith ingen verdens ting med å gjøre. Det er rett og slett for gæli at bloggere skal kunne skrive hva som helst på sine plattformer med flere tusen lesere, uten av de omtalte skal få en anledning til å komme med motsvar. Det har skjedd i årevis på så himla mange forskjellige blogger, og disse menneskene har ikke fått forsvare seg. Derfor er denne saken og BOTB så sabla viktig. Endelig hadde noen mulighet til å forsvare seg og få frem sin side, attpåtil med dokumentasjon på hva som faktisk har skjedd. Det stemte selvfølgelig ikke overens med bloggeren sin dramatiske historie, og det er nok ikke første gang det er slik. Vi har faktisk noe med det å gjøre. Man er ikke fritatt for all kritikk og ansvar fordi man "bare" skriver en personlig blogg, da må man heller skrive privat dagbok. Problemet er at ingen roser og skryter av det du skriver i dagboka. Du skal gjerne mene noe om en blogger... så lenge det er positivt. Mener du noe annet, har du ikke noe med det å gjøre. Du forstår at det blir helt feil? Dette er et utrolig riktig og viktig innlegg! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 5. november 2018 #184 Del Skrevet 5. november 2018 20 minutter siden, Trollmora skrev: Ref dagens blogginnlegg hvor hun har vært på visning og hun har funnet drømmehuset til seg og barna --> legger hun der opp til nok en spekulasjonsrunde tror dere? Eksempelvis Hvor er pizzaboy inn i bildet? Skal de ikke flytte sammen? Å hvem i huleste vil kjøpe 30% av et AS når alle varsellamper lyser *katastrofe*? Jeg har hørt at det er slutt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navigasjon Skrevet 5. november 2018 #185 Del Skrevet 5. november 2018 Pizza gutten har fjernet alle bildene av AB på sin IG profil, så ja, det er nok slutt! 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora Skrevet 5. november 2018 #186 Del Skrevet 5. november 2018 26 minutter siden, Navigasjon skrev: Pizza gutten har fjernet alle bildene av AB på sin IG profil, så ja, det er nok slutt! Kan være et ledd i hennes sletting? Jeg vet ikke hva som er sannheten her - men vi får vel vite det om ikke lenge 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 5. november 2018 #187 Del Skrevet 5. november 2018 58 minutter siden, Hummingbird2 skrev: Jeg har hørt at det er slutt. De er fortsatt "i et forhold" på face. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 5. november 2018 #188 Del Skrevet 5. november 2018 16 minutter siden, Vipser skrev: De er fortsatt "i et forhold" på face. Nei, det er de ikke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 5. november 2018 #189 Del Skrevet 5. november 2018 (endret) 6 minutter siden, Hummingbird2 skrev: Nei, det er de ikke. Jo, det er de https://imgur.com/a/KcYP7Sa Endret 5. november 2018 av Rubella 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ashanti Skrevet 5. november 2018 #190 Del Skrevet 5. november 2018 Hun bekrefter på bloggen sin at det er slutt mellom dem nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 5. november 2018 #191 Del Skrevet 5. november 2018 Han innså vel galskapen i det. Med tanke på hva hun har drevet med siste med så måtte det vel komme til ett punkt at til og med han fikk no. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 5. november 2018 #192 Del Skrevet 5. november 2018 Akkurat nå, Flettfrid skrev: Han innså vel galskapen i det. Med tanke på hva hun har drevet med siste med så måtte det vel komme til ett punkt at til og med han fikk no. Hun skriver at det var hun som gjorde det slutt, ikke han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 5. november 2018 #193 Del Skrevet 5. november 2018 2 minutter siden, nicecar skrev: Hun skriver at det var hun som gjorde det slutt, ikke han. Ja så klart skriver hun det, hun kommer vel aldri til å innrømme at det er han som gjorde det slutt.(om det er det). 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 5. november 2018 #194 Del Skrevet 5. november 2018 Det er vel ingen grunn for oss som ikke vet å spekulere i dette... Tråden handler jo om et AS. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marie_82 Skrevet 5. november 2018 #195 Del Skrevet 5. november 2018 Jeg tror hun kastet han også under bussen for å redde egen ræv. Nå er det trist og leit rundt henne igjen og alle er opptatt av bruddet, og glemmer all kaninkoker-galskapen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marie_82 Skrevet 5. november 2018 #196 Del Skrevet 5. november 2018 5 minutter siden, Villroses hage skrev: Det er vel ingen grunn for oss som ikke vet å spekulere i dette... Tråden handler jo om et AS. Siden hennes AS er bloggen, og hun skriver om bruddet på bloggen så ser jeg ikke hvorfor vi ikke skal diskutere det her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Be-LissiMo Skrevet 5. november 2018 #197 Del Skrevet 5. november 2018 2 timer siden, Trollmora skrev: Ref dagens blogginnlegg hvor hun har vært på visning og hun har funnet drømmehuset til seg og barna --> legger hun der opp til nok en spekulasjonsrunde tror dere? Eksempelvis Hvor er pizzaboy inn i bildet? Skal de ikke flytte sammen? Å hvem i huleste vil kjøpe 30% av et AS når alle varsellamper lyser *katastrofe*? Det ligger blogginnlegg hos henne, det er SLUTT mellom dem! Ikke uventet, kanskje? .. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Veslefrikk Skrevet 5. november 2018 Populært innlegg #198 Del Skrevet 5. november 2018 Skal ikke se bort i fra at dette bruddet er velredigert for å ta brodden fra siste tids hendelser. Det kom ihvertfall veldig passende for å få oppmerksomheten over på noe annet. 77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 5. november 2018 #199 Del Skrevet 5. november 2018 18 minutter siden, Flettfrid skrev: Ja så klart skriver hun det, hun kommer vel aldri til å innrømme at det er han som gjorde det slutt.(om det er det). Jeg skjønner ikke hvorfor det var så viktig for henne å poengtere hvem det var som gjorde det slutt..? Det er jo irrelevant for oss leserne, så hun hauser opp til spekulasjoner på egenhånd ved å opplyse om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monstergospel Skrevet 5. november 2018 #200 Del Skrevet 5. november 2018 Tror ikke på at det er slutt. Dersom det er slutt har hun timet det for positiv oppmerksomhet pga de siste hendelser. Så kynisk tror jeg hun er. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg