Populært innlegg Turkis Sau Skrevet 23. mars 2021 Populært innlegg #13401 Del Skrevet 23. mars 2021 non_stop skrev (11 timer siden): Det er bra hun får sin straff ja. Når det er sagt synes jeg folk må roe seg ned i denne tråden nå. JA det er noe dritt det hun har gjort..men dette er faktisk noens mamma, noens søster. Det er enkelte her inne som er helt sykelig opptatt av henne og alt hun har foretatt seg, og har tydeligvis gransket med lupe og har en vanvittig oversikt. Jeg blir helt paff over hvor mye folk vet og hvor god oversikt enkelte har når det gjelder AB's liv. Ser det applauderes og champagnen sprettes her, men er det ikke litt nok nå? Dette er jo først og fremst bare tragisk. At en person ikke dukker opp på rettsmøte og ikke svarer mediene når de nå trykker på for full maskin kan vitne om at hun ikke tar ansvar og står for det hun har gjort som mange her skriver ja, men det virtner også om en person i krise. Det kan ende stygt. Jeg vet jeg antagelig prater for døve ører mtp populæriteten av tråden, men uansett. Ingen ønsker en ny Tore Tønne her. Men de aller fleste ønsker at dette mennesket skal stå til rettslig og moralsk ansvar for det hun har påført andre mennesker. Og det gjør hun tilsynelatende sitt ytterste for å unngå at skal skje. DET er det skammelige her. 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterdekor Skrevet 26. mars 2021 #13402 Del Skrevet 26. mars 2021 Har ikke fulgt med på denne dama, trodde hun var 🎂 bakeblogger jeg. Hva er hun dømt for? Følger ikke mye med på bloggere ser jeg 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 26. mars 2021 #13403 Del Skrevet 26. mars 2021 vinterdekor skrev (11 minutter siden): Har ikke fulgt med på denne dama, trodde hun var 🎂 bakeblogger jeg. Hva er hun dømt for? Følger ikke mye med på bloggere ser jeg 😁 Er hun dømt for noe da? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Fjugur Skrevet 26. mars 2021 Populært innlegg #13404 Del Skrevet 26. mars 2021 vinterdekor skrev (1 time siden): Har ikke fulgt med på denne dama, trodde hun var 🎂 bakeblogger jeg. Hva er hun dømt for? Følger ikke mye med på bloggere ser jeg 😁 Da har du 670 sider lesestoff i påsken 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterdekor Skrevet 26. mars 2021 #13405 Del Skrevet 26. mars 2021 Fjugur skrev (1 minutt siden): Da har du 670 sider lesestoff i påsken Vel, såååå interessert eller nysgjerrig er jeg ikke, da leser jeg heller en god bok. Har hørt at "mamma er trygda" skal være veldig bra 😀. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 26. mars 2021 #13406 Del Skrevet 26. mars 2021 vinterdekor skrev (5 timer siden): Vel, såååå interessert eller nysgjerrig er jeg ikke, da leser jeg heller en god bok. Har hørt at "mamma er trygda" skal være veldig bra 😀. Forventer du at noen andre skal ta seg tid til å oppdatere deg? 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tannbein Skrevet 27. mars 2021 #13407 Del Skrevet 27. mars 2021 vinterdekor skrev (På 26.3.2021 den 15.21): Har ikke fulgt med på denne dama, trodde hun var 🎂 bakeblogger jeg. Hva er hun dømt for? Følger ikke mye med på bloggere ser jeg 😁 Hun har vel gått konkurs for n'te gang og har trukket seg vekk fra rampelyset. Syns vi skal la være med i snakke om skandalene hennes, spesielt med tanke på barna. Ønsker barna hennes alt godt og at AB klarer å tilbakebetale alle de hun har lurt via ABIP osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 27. mars 2021 #13408 Del Skrevet 27. mars 2021 Flettfrid skrev (På 26.3.2021 den 15.32): Er hun dømt for noe da? Nei det er hun ikke. Om jeg ikke tar feil så pågår saken enda men ligger i kjølvannet og på vent pga corona. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterdekor Skrevet 28. mars 2021 #13409 Del Skrevet 28. mars 2021 Hallepalle2 skrev (På 26.3.2021 den 21.59): Forventer du at noen andre skal ta seg tid til å oppdatere deg? Nei, jeg ønsker å lese boka selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 29. mars 2021 #13410 Del Skrevet 29. mars 2021 Tråden er ryddet for avsporing og svar til dette. Måne, admin. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 2. april 2021 #13411 Del Skrevet 2. april 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol. admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 3. april 2021 #13412 Del Skrevet 3. april 2021 Noen som vet utfallet av rettssaken det står om her? https://www.dagbladet.no/kjendis/granskes-av-skatteetaten/73531118 Skatteetaten har i hvert fall tatt noen rettslige skritt, men vet ikke om dette er fra saken som omtales her eller om det er tidligere skattesmell. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 3. april 2021 #13413 Del Skrevet 3. april 2021 Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner, brukerdebatt og krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 6. april 2021 #13414 Del Skrevet 6. april 2021 Måten hun har svindlet på er bare helt tragisk. Jeg skjønner ikke at hun har hatt samvittighet til å gjøre alt dette. Men som jeg skrev tidligere i denne tråden, så synes jeg er svært syns på barna så må lese så mye stygt om sin egen mor. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inocybe Skrevet 6. april 2021 Populært innlegg #13415 Del Skrevet 6. april 2021 Solfridmedhatten skrev (2 timer siden): Måten hun har svindlet på er bare helt tragisk. Jeg skjønner ikke at hun har hatt samvittighet til å gjøre alt dette. Men som jeg skrev tidligere i denne tråden, så synes jeg er svært syns på barna så må lese så mye stygt om sin egen mor. Da leser vi tråden forskjellig. Jeg ser masse omtanke for barna fra mange av skribentene. Men hvorfor drar du opp tråden når den ligger stille hvis du ikke vil det skrives i den? 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aricia Skrevet 6. april 2021 Populært innlegg #13416 Del Skrevet 6. april 2021 Inocybe skrev (2 timer siden): Da leser vi tråden forskjellig. Jeg ser masse omtanke for barna fra mange av skribentene. Men hvorfor drar du opp tråden når den ligger stille hvis du ikke vil det skrives i den? Særdeles godt spørsmål! Hver gang tråden har blitt dratt opp de siste dagene har det vært av brukere som tar til orde for at Anne Brith og familien hennes nå må få fred. Det framstår litt paradoksalt, for å si det forsiktig. 80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. april 2021 #13417 Del Skrevet 6. april 2021 Aricia skrev (27 minutter siden): Særdeles godt spørsmål! Hver gang tråden har blitt dratt opp de siste dagene har det vært av brukere som tar til orde for at Anne Brith og familien hennes nå må få fred. Det framstår litt paradoksalt, for å si det forsiktig. Dette! Hvorfor ikke bare la tråden ligge? Hun har barn, de har det helt sikkert ganske tøft i dette. Hun ligger lavt i terrenget og oppsøker ingen publisitet i det hele tatt, så la henne være i fred og slutt å dra opp denne tråden hele tiden. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 22. mai 2021 #13418 Del Skrevet 22. mai 2021 Men hvor er det blitt av dama og hva gjør hun på? Hun må jo ha en slags inntekt hun også? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 22. mai 2021 #13419 Del Skrevet 22. mai 2021 Hun har i hvert fall forlatt offentligheten, og da er det rett og rimelig at hun ikke blir omtalt her lenger, tenker nå jeg. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg