Populært innlegg Isild Skrevet 21. mars 2021 Populært innlegg #13381 Del Skrevet 21. mars 2021 clyde skrev (2 minutter siden): Jeg håper ofrene hennes har det greit. Det håper jeg også. Jeg håper ikke noen fikk ødelagt for mye av økonomien sin, og drømmene sine ved å kjøpe influencerkurset. Jeg håper samarbeidspartnere ikke fikk for store tap da influencerkurset ikke kunne gjøre opp for seg. Og de som urettmessig har blitt anmeldt, uthengt, truet, opplevd ubehageligheter. Jeg håper de har det greit. 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg clyde Skrevet 21. mars 2021 Populært innlegg #13382 Del Skrevet 21. mars 2021 SjokoLine skrev (1 time siden): Jeg heier på folk som lykkes. Som jobber hardt og målrettet for å komme dit de ønsker. Jeg heier også på folk som har gått på trynet, men som tar ansvar for sine handlinger og reiser seg igjen. Jeg mener helt oppriktig at alle fortjener en ny sjanse. Men når man bevisst, gang på gang, går inn for å lure folk, er kynisk i forhold til hvem man henvender seg til (dette har vært snakket om tidligere her), man lyver og rett og slett driver med svindel, da har jeg ikke mye sympati, uavhengig om den personen er en omsorgsperson eller ikke. Helt enig med deg. En ting er å rette opp i sine feil, men hun prøver aldri å gjøre det. Alt er alle andres feil, alltid. Jeg husker AB hadde en kjempefin bakeblogg, og hun er flink til å pynte kaker. Tenk om hun hadde utviklet denne bakebloggen sin? Eller funnet seg en jobb innen baking? Hun har jo talent. Men dessverre så var konflikter, champagne og svindel mer attraktivt for henne, så jeg synes virkelig ikke synd på denne damen. Hun kunne fint ha tatt en annen vei for lengst, men valgte altså den veien som såret en hel haug med mennesker. Hun tok dette valget, ingen andre. Dette er ingen andres feil. 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lama_Drama Skrevet 21. mars 2021 #13383 Del Skrevet 21. mars 2021 Er det noen av hennes tilhengere som fortsatt støtter henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 21. mars 2021 #13384 Del Skrevet 21. mars 2021 clyde skrev (47 minutter siden): Helt enig med deg. En ting er å rette opp i sine feil, men hun prøver aldri å gjøre det. Alt er alle andres feil, alltid. Jeg husker AB hadde en kjempefin bakeblogg, og hun er flink til å pynte kaker. Tenk om hun hadde utviklet denne bakebloggen sin? Eller funnet seg en jobb innen baking? Hun har jo talent. Men dessverre så var konflikter, champagne og svindel mer attraktivt for henne, så jeg synes virkelig ikke synd på denne damen. Hun kunne fint ha tatt en annen vei for lengst, men valgte altså den veien som såret en hel haug med mennesker. Hun tok dette valget, ingen andre. Dette er ingen andres feil. For å kunne rette opp i egne feil, så må man først innse at man faktisk har gjort noen feil. Det kommer hun aldri til å innse. Hverken ovenfor seg selv eller andre. Alt er, som du skriver, alle andres feil og da har jo ikke hun noe ansvar for å rette opp i de. 😅 Og når det gjelder at hun kunne funnet seg en jobb innen baking... Hun er utrolig dyktig til å pynte kaker og få de til å se helt fantastiske ut, men smakene har dessverre aldri vært like bra. Det har kommet veldig mange negative tilbakemeldinger på det opp igjennom årene, både fra gjester hos Villa Perlesukker og folk som har bestilt kaker til bryllup, dåp mm. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cessa74 Skrevet 21. mars 2021 Populært innlegg #13385 Del Skrevet 21. mars 2021 Jeg synes det er lavmål å insinuere at de fleste her sitter med skadefryd og glede -og at vi håper det går skikkelig til helvete med Anne Brith. Det gjør i hvertfall ikke jeg. Men jeg har vært veldig engasjert i hennes bedrifter lenge, fordi jeg har sett/opplevd hvor gal hun kan bli mot de som "motarbeider" henne. Skal ikke utdype, men det var veldig stygt og hun skapte endel frykt. Jeg ser at dette mønsteret har vært en stor del av henne i alle settinger. Bare måten hun hengte ut private folk på bloggen var hinsides all fornuft. Måten hun ringte arbeidsgivere for å skade kritikere mest mulig. Hun har møtt opp personlig og fremsatt trusler. Hun har anmeldt over en lav sko (men merkelig nok ikke vunnet frem). Hun har involvert en hacker for å avsløre hvem som sto bak BOTB. Hun har utlevert folk på bloggen av slik injuriende karakter at hun ble dratt inn i rettsak og tapte. Hun har skrevet injuriende og feil info om folk i boken sin. Som hun igjen ble anmeldt for og endte med forlik (trolig fordi den som saksøkte hadde nok bevis til å vinne en rettsak) Folk har stått frem og fortalt hvor truende og aggressiv hun har vært mot de. Anne Brith har virkelig tråkket på MANGE på sitt tog til suksess. Ikke glem hvordan hun behandlet Mette Ask når hun skjønte at Mette kom til å fortelle sannheten bak det svindelkurset. Og andre hang seg på. Kurset var solgt inn full av faktafeil og viste seg å være bare vås og svindel. INGEN har fått igjen kurspengene, selv om de rettmessig har krav på det. Det samme gjelder andre samarbeidspartnere. Hun har ALDRI beklaget eller innrømmet å ha gått over streken. ALDRI. I hennes øyne er det alltid de andre sin feil. ALLTID. Hun har brukt andre sine penger. Hun har brukt og mistet mange "venner" underveis. Hun har stått på tv og i andre medie og bevisst lagt frem diverse påstander hun visste selv var oppspinn, men som ga masse PR. Anne Brith har gang på gang bevisst at hun kynisk har kjørt på -eneste fokus har alltid vært henne selv. Alltid. Bak dette togkræsjet ligger det mange ofre. Det skal dere aldri glemme. Det er ikke synd på henne et sekund. Virkelig ikke. "Hun som alltid er på" -intervjuet i RB for noen år siden viste jo også tydelig hvor kynisk hun var allerede fra starten. Ved at hun bevist skrev clikbaits og visste hvilke innlegg som ville provosere mest/eller få mange klikk. Hun delte de i a-b-c saker, hvor a sakene var om kreft og andre store overskrifter. Hun har gjentatte ganger vært igjennom konkurser hvor tapende part alltid har vært de hun skyldte penger. Mens hun uten skrupler børstet støevt av seg og startet nye konsepter. Så nei -jeg sitter ikke med skadefryd. Men ja - jeg skrev ENDELIG. Fordi jeg mener det er på høy tid at Anne Brith får svi for sin oppførsel. For at mange andre har tapt penger, blitt truet og tråkket på. Jeg synes ikke synd på henne et jævla sekund. Derimot synes jeg veldig synd på alle de som ligger i grøfta pga hennes tog til suksess. Virkelig. For dem må jo dette være den ultimate oppreisningen. Hun skylder mye penger både via firma og privat. Penger hun har brukt på seg selv. Selvsagt må dette få konsekvenser. Det samme gjelder å unndra seg skatt. Selvsagt må det også få konsekvenser. Jeg håper jo som medmenneske at hun reiser seg, får en jobb (langt unna offentligheten og som ikke innebærer risiko for andre) og at hun for barnas skyld beholder huset. Men ikke på bekostning av mange andre sitt tap. Virkelig ikke. Som man reder, ligger man. Det er noe veldig sant i det ordtaket. Men nå MÅ hun faktisk ta konsekvensene. Uansett hva de blir. Og kaller du det skadefryd, så tenker jeg du muligens er litt blottet for medmenneskelighet -ikke på vegne av Anne Brith, men på vegne av alle de hun har misbrukt og/eller tråkket på. 147 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Consita Skrevet 21. mars 2021 #13386 Del Skrevet 21. mars 2021 Cessa74 skrev (3 minutter siden): Jeg synes det er lavmål å insinuere at de fleste her sitter med skadefryd og glede -og at vi håper det går skikkelig til helvete med Anne Brith. Det gjør i hvertfall ikke jeg. Men jeg har vært veldig engasjert i hennes bedrifter lenge, fordi jeg har sett/opplevd hvor gal hun kan bli mot de som "motarbeider" henne. Skal ikke utdype, men det var veldig stygt og hun skapte endel frykt. Jeg ser at dette mønsteret har vært en stor del av henne i alle settinger. Bare måten hun hengte ut private folk på bloggen var hinsides all fornuft. Måten hun ringte arbeidsgivere for å skade kritikere mest mulig. Hun har møtt opp personlig og fremsatt trusler. Hun har anmeldt over en lav sko (men merkelig nok ikke vunnet frem). Hun har involvert en hacker for å avsløre hvem som sto bak BOTB. Hun har utlevert folk på bloggen av slik injuriende karakter at hun ble dratt inn i rettsak og tapte. Hun har skrevet injuriende og feil info om folk i boken sin. Som hun igjen ble anmeldt for og endte med forlik (trolig fordi den som saksøkte hadde nok bevis til å vinne en rettsak) Folk har stått frem og fortalt hvor truende og aggressiv hun har vært mot de. Anne Brith har virkelig tråkket på MANGE på sitt tog til suksess. Ikke glem hvordan hun behandlet Mette Ask når hun skjønte at Mette kom til å fortelle sannheten bak det svindelkurset. Og andre hang seg på. Kurset var solgt inn full av faktafeil og viste seg å være bare vås og svindel. INGEN har fått igjen kurspengene, selv om de rettmessig har krav på det. Det samme gjelder andre samarbeidspartnere. Hun har ALDRI beklaget eller innrømmet å ha gått over streken. ALDRI. I hennes øyne er det alltid de andre sin feil. ALLTID. Hun har brukt andre sine penger. Hun har brukt og mistet mange "venner" underveis. Hun har stått på tv og i andre medie og bevisst lagt frem diverse påstander hun visste selv var oppspinn, men som ga masse PR. Anne Brith har gang på gang bevisst at hun kynisk har kjørt på -eneste fokus har alltid vært henne selv. Alltid. Bak dette togkræsjet ligger det mange ofre. Det skal dere aldri glemme. Det er ikke synd på henne et sekund. Virkelig ikke. "Hun som alltid er på" -intervjuet i RB for noen år siden viste jo også tydelig hvor kynisk hun var allerede fra starten. Ved at hun bevist skrev clikbaits og visste hvilke innlegg som ville provosere mest/eller få mange klikk. Hun delte de i a-b-c saker, hvor a sakene var om kreft og andre store overskrifter. Hun har gjentatte ganger vært igjennom konkurser hvor tapende part alltid har vært de hun skyldte penger. Mens hun uten skrupler børstet støevt av seg og startet nye konsepter. Så nei -jeg sitter ikke med skadefryd. Men ja - jeg skrev ENDELIG. Fordi jeg mener det er på høy tid at Anne Brith får svi for sin oppførsel. For at mange andre har tapt penger, blitt truet og tråkket på. Jeg synes ikke synd på henne et jævla sekund. Derimot synes jeg veldig synd på alle de som ligger i grøfta pga hennes tog til suksess. Virkelig. For dem må jo dette være den ultimate oppreisningen. Hun skylder mye penger både via firma og privat. Penger hun har brukt på seg selv. Selvsagt må dette få konsekvenser. Det samme gjelder å unndra seg skatt. Selvsagt må det også få konsekvenser. Jeg håper jo som medmenneske at hun reiser seg, får en jobb (langt unna offentligheten og som ikke innebærer risiko for andre) og at hun for barnas skyld beholder huset. Men ikke på bekostning av mange andre sitt tap. Virkelig ikke. Som man reder, ligger man. Det er noe veldig sant i det ordtaket. Men nå MÅ hun faktisk ta konsekvensene. Uansett hva de blir. Og kaller du det skadefryd, så tenker jeg du muligens er litt blottet for medmenneskelighet -ikke på vegne av Anne Brith, men på vegne av alle de hun har misbrukt og/eller tråkket på. Dette var helt fantastisk godt skrevet. Bøyer meg i støvet.🤗❣ 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 21. mars 2021 #13387 Del Skrevet 21. mars 2021 Cessa74 skrev (6 minutter siden): Jeg synes det er lavmål å insinuere at de fleste her sitter med skadefryd og glede -og at vi håper det går skikkelig til helvete med Anne Brith. Det gjør i hvertfall ikke jeg. Men jeg har vært veldig engasjert i hennes bedrifter lenge, fordi jeg har sett/opplevd hvor gal hun kan bli mot de som "motarbeider" henne. Skal ikke utdype, men det var veldig stygt og hun skapte endel frykt. Jeg ser at dette mønsteret har vært en stor del av henne i alle settinger. Bare måten hun hengte ut private folk på bloggen var hinsides all fornuft. Måten hun ringte arbeidsgivere for å skade kritikere mest mulig. Hun har møtt opp personlig og fremsatt trusler. Hun har anmeldt over en lav sko (men merkelig nok ikke vunnet frem). Hun har involvert en hacker for å avsløre hvem som sto bak BOTB. Hun har utlevert folk på bloggen av slik injuriende karakter at hun ble dratt inn i rettsak og tapte. Hun har skrevet injuriende og feil info om folk i boken sin. Som hun igjen ble anmeldt for og endte med forlik (trolig fordi den som saksøkte hadde nok bevis til å vinne en rettsak) Folk har stått frem og fortalt hvor truende og aggressiv hun har vært mot de. Anne Brith har virkelig tråkket på MANGE på sitt tog til suksess. Ikke glem hvordan hun behandlet Mette Ask når hun skjønte at Mette kom til å fortelle sannheten bak det svindelkurset. Og andre hang seg på. Kurset var solgt inn full av faktafeil og viste seg å være bare vås og svindel. INGEN har fått igjen kurspengene, selv om de rettmessig har krav på det. Det samme gjelder andre samarbeidspartnere. Hun har ALDRI beklaget eller innrømmet å ha gått over streken. ALDRI. I hennes øyne er det alltid de andre sin feil. ALLTID. Hun har brukt andre sine penger. Hun har brukt og mistet mange "venner" underveis. Hun har stått på tv og i andre medie og bevisst lagt frem diverse påstander hun visste selv var oppspinn, men som ga masse PR. Anne Brith har gang på gang bevisst at hun kynisk har kjørt på -eneste fokus har alltid vært henne selv. Alltid. Bak dette togkræsjet ligger det mange ofre. Det skal dere aldri glemme. Det er ikke synd på henne et sekund. Virkelig ikke. "Hun som alltid er på" -intervjuet i RB for noen år siden viste jo også tydelig hvor kynisk hun var allerede fra starten. Ved at hun bevist skrev clikbaits og visste hvilke innlegg som ville provosere mest/eller få mange klikk. Hun delte de i a-b-c saker, hvor a sakene var om kreft og andre store overskrifter. Hun har gjentatte ganger vært igjennom konkurser hvor tapende part alltid har vært de hun skyldte penger. Mens hun uten skrupler børstet støevt av seg og startet nye konsepter. Så nei -jeg sitter ikke med skadefryd. Men ja - jeg skrev ENDELIG. Fordi jeg mener det er på høy tid at Anne Brith får svi for sin oppførsel. For at mange andre har tapt penger, blitt truet og tråkket på. Jeg synes ikke synd på henne et jævla sekund. Derimot synes jeg veldig synd på alle de som ligger i grøfta pga hennes tog til suksess. Virkelig. For dem må jo dette være den ultimate oppreisningen. Hun skylder mye penger både via firma og privat. Penger hun har brukt på seg selv. Selvsagt må dette få konsekvenser. Det samme gjelder å unndra seg skatt. Selvsagt må det også få konsekvenser. Jeg håper jo som medmenneske at hun reiser seg, får en jobb (langt unna offentligheten og som ikke innebærer risiko for andre) og at hun for barnas skyld beholder huset. Men ikke på bekostning av mange andre sitt tap. Virkelig ikke. Som man reder, ligger man. Det er noe veldig sant i det ordtaket. Men nå MÅ hun faktisk ta konsekvensene. Uansett hva de blir. Og kaller du det skadefryd, så tenker jeg du muligens er litt blottet for medmenneskelighet -ikke på vegne av Anne Brith, men på vegne av alle de hun har misbrukt og/eller tråkket på. Jeg er enig med deg i alt du skrev, men samtidig så må jeg ærlig si at jeg fryder meg over at hun ble avslørt og tatt. Hun trodde at hennes siste bok skulle redde henne fra alt sammen. For sannheten var den at det var hun selv som førte an toget mot seg innpå forumet her. Hun herjet på og rapporterte brukere i hytt og gevær. Mange av de faste brukere som var gode debattere som visste hvordan man bygget opp til en god diskusjonen fikk brukerne sine kastet ut og sperrer fra forumet for alltid. Når man ser på hennes historikk og reisen gjennom bloggerne så skjønner man at det er ei dame som prøver alt for hardt og ikke minst har misforstått spillereglene i influencere verden. Selv om hun var eldst i influencere verden så betydde det ikke at hun satt på alle fasiten og kunne se at hun utnyttet sine unge kollegaere når de begynte å skinne og få flere jobb tilbudet, noe hun selv ikke gjorde og måtte derfor selge seg ekstra inn. Listen med henne er så langt at jeg kunne ha holdt på i evighet, men til syvende og sist så er det ikke verdt det. Hun har brent mange broer og ødelagt mange stier gjennom skogen med sine tafatte handlinger og løgner. Ingen vil gå i hennes fotspor og jeg håper at ingen vil vurdere å gjøre et samarbeid med henne. For den kokken/catering som gjorde det holdte på og miste alt han hadde bygget opp fra grunnen av pga han tilbydd sine catering tjeneste på en fest som AB hadde. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 21. mars 2021 #13388 Del Skrevet 21. mars 2021 MaleficentAurora skrev (5 minutter siden): For den kokken/catering som gjorde det holdte på og miste alt han hadde bygget opp fra grunnen av pga han tilbydd sine catering tjeneste på en fest som AB hadde. Er det Gladkokken du snakker om her? Hva skjedde? Husker han var involvert i noe med Anne Brith, og jeg ble så skuffet den gangen. Spiste middag med ham en gang og han var/er en utrolig trivelig kar. Hvis han fremdeles blogger så er dette en matblogg verdt å følge, folkens, mannen bak bloggen er en fin fyr. Lunabelle skrev (25 minutter siden): For å kunne rette opp i egne feil, så må man først innse at man faktisk har gjort noen feil. Det kommer hun aldri til å innse. Hverken ovenfor seg selv eller andre. Alt er, som du skriver, alle andres feil og da har jo ikke hun noe ansvar for å rette opp i de. 😅 Og når det gjelder at hun kunne funnet seg en jobb innen baking... Hun er utrolig dyktig til å pynte kaker og få de til å se helt fantastiske ut, men smakene har dessverre aldri vært like bra. Det har kommet veldig mange negative tilbakemeldinger på det opp igjennom årene, både fra gjester hos Villa Perlesukker og folk som har bestilt kaker til bryllup, dåp mm. Nå har jeg ikke smakt hennes kaker så jeg kan ikke si noe om hvordan de smaker eller smakte. Har hørt om folk som har vært misfornøyd, men har også hørt at folk liker kakene. Jeg likte ihvertfall bakebloggen. Men la oss si at hun lager en blogg hvor hun viser frem flott pyntede bakverk, og kun det (ikke drama, svindel ++), da skal jeg være den første til å gå inn og lese (og dette er positivt ment). 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 21. mars 2021 #13389 Del Skrevet 21. mars 2021 clyde skrev (1 minutt siden): Er det Gladkokken du snakker om her? Hva skjedde? Husker han var involvert i noe med Anne Brith, og jeg ble så skuffet den gangen. Spiste middag med ham en gang og han var/er en utrolig trivelig kar. Hvis han fremdeles blogger så er dette en matblogg verdt å følge, folkens, mannen bak bloggen er en fin fyr. Ja det var han. Det var mange som reagerte på at han takket ja når hun kontaktet han når hun sto midt oppi det hele. Hva som skjedde i detaljer vet jeg ikke, men utfra hva han selv hadde sagt så hadde han mistet mange kunder, følgere, lesere og andre forretnings avtaler pga det, han var ikke klar over hvor dypt stormen rundt AB var. For han så trodde han bare at det gjaldt småtteri som media hadde blåst opp uten grunn. Jeg følgte ikke han selv. Men jeg har avfølget mange baker/mat bloggere etter sine samarbeid med diverse influencere som ikke ha bring noe bra over varemerket deres. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 21. mars 2021 #13390 Del Skrevet 21. mars 2021 MaleficentAurora skrev (3 minutter siden): Ja det var han. Det var mange som reagerte på at han takket ja når hun kontaktet han når hun sto midt oppi det hele. Hva som skjedde i detaljer vet jeg ikke, men utfra hva han selv hadde sagt så hadde han mistet mange kunder, følgere, lesere og andre forretnings avtaler pga det, han var ikke klar over hvor dypt stormen rundt AB var. For han så trodde han bare at det gjaldt småtteri som media hadde blåst opp uten grunn. Jeg følgte ikke han selv. Men jeg har avfølget mange baker/mat bloggere etter sine samarbeid med diverse influencere som ikke ha bring noe bra over varemerket deres. Aha, skjønner. Jeg ble veldig skuffet selv, så kan forstå at andre også ble det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 21. mars 2021 #13391 Del Skrevet 21. mars 2021 Lama_Drama skrev (1 time siden): Er det noen av hennes tilhengere som fortsatt støtter henne? Akkurat det er litt umulig å vite, hun er jo ikke aktiv som influencer lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 21. mars 2021 #13392 Del Skrevet 21. mars 2021 Isild skrev (20 minutter siden): Akkurat det er litt umulig å vite, hun er jo ikke aktiv som influencer lenger. Er hun aktiv med noe som helst om dagene? Som influencere burde hun ikke prøvet seg på igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 21. mars 2021 #13393 Del Skrevet 21. mars 2021 MaleficentAurora skrev (Akkurat nå): Er hun aktiv med noe som helst om dagene? Som influencere burde hun ikke prøvet seg på igjen. Jeg håper heller ikke hun gjør "comeback" som influencer. Det hele var ganske skremmende. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 21. mars 2021 #13394 Del Skrevet 21. mars 2021 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blitzy Skrevet 21. mars 2021 #13395 Del Skrevet 21. mars 2021 Jeg syntes det er helt fantastisk at uredeligheten til dette kvinnemennesket endelig blir avslørt. Og vet dere hva? Jeg håper hun mister huset. Jeg håper også hun mister foreldreretten til de stakkars ungene. Hun har i årevis forsøkt å fremstå som en vellykket forretningskvinne fra overklassen. Det var vel ingen som anså henne for å være en del av overklassen vel og merke (bloggere og realitydeltagere er til nød å anse som øvre white tr....). En ting har hun endelig til felles med sine unge reality "venner" da. Hun bli straffedømt (stor andel straffedømte realitydeltagere har vært omtalt i flere aviser de siste dagene). 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 22. mars 2021 #13396 Del Skrevet 22. mars 2021 Det er bra hun får sin straff ja. Når det er sagt synes jeg folk må roe seg ned i denne tråden nå. JA det er noe dritt det hun har gjort..men dette er faktisk noens mamma, noens søster. Det er enkelte her inne som er helt sykelig opptatt av henne og alt hun har foretatt seg, og har tydeligvis gransket med lupe og har en vanvittig oversikt. Jeg blir helt paff over hvor mye folk vet og hvor god oversikt enkelte har når det gjelder AB's liv. Ser det applauderes og champagnen sprettes her, men er det ikke litt nok nå? Dette er jo først og fremst bare tragisk. At en person ikke dukker opp på rettsmøte og ikke svarer mediene når de nå trykker på for full maskin kan vitne om at hun ikke tar ansvar og står for det hun har gjort som mange her skriver ja, men det virtner også om en person i krise. Det kan ende stygt. Jeg vet jeg antagelig prater for døve ører mtp populæriteten av tråden, men uansett. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 22. mars 2021 #13397 Del Skrevet 22. mars 2021 (endret) non_stop skrev (18 minutter siden): Det er bra hun får sin straff ja. Når det er sagt synes jeg folk må roe seg ned i denne tråden nå. JA det er noe dritt det hun har gjort..men dette er faktisk noens mamma, noens søster. Det er enkelte her inne som er helt sykelig opptatt av henne og alt hun har foretatt seg, og har tydeligvis gransket med lupe og har en vanvittig oversikt. Jeg blir helt paff over hvor mye folk vet og hvor god oversikt enkelte har når det gjelder AB's liv. Ser det applauderes og champagnen sprettes her, men er det ikke litt nok nå? Dette er jo først og fremst bare tragisk. At en person ikke dukker opp på rettsmøte og ikke svarer mediene når de nå trykker på for full maskin kan vitne om at hun ikke tar ansvar og står for det hun har gjort som mange her skriver ja, men det virtner også om en person i krise. Det kan ende stygt. Jeg vet jeg antagelig prater for døve ører mtp populæriteten av tråden, men uansett. Forstår godt at folk har null sympati for AB når hun har svindlet folk. Hun har herjet innpå forumet her også. Så jeg tenker nok det at folk har fått nok av gi henne nye å flere sjanser. Ingen som følger dama ørneblikk. Alt som blir sagt å diskutert har AB lagt ut selv. Det hun legger ut blir til en tilgjengelig informasjon for de som måtte ønske å diskutere saken. Endret 22. mars 2021 av MaleficentAurora 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Lunabelle Skrevet 22. mars 2021 Populært innlegg #13398 Del Skrevet 22. mars 2021 non_stop skrev (1 time siden): Det er bra hun får sin straff ja. Når det er sagt synes jeg folk må roe seg ned i denne tråden nå. JA det er noe dritt det hun har gjort..men dette er faktisk noens mamma, noens søster. Det er enkelte her inne som er helt sykelig opptatt av henne og alt hun har foretatt seg, og har tydeligvis gransket med lupe og har en vanvittig oversikt. Jeg blir helt paff over hvor mye folk vet og hvor god oversikt enkelte har når det gjelder AB's liv. Ser det applauderes og champagnen sprettes her, men er det ikke litt nok nå? Dette er jo først og fremst bare tragisk. At en person ikke dukker opp på rettsmøte og ikke svarer mediene når de nå trykker på for full maskin kan vitne om at hun ikke tar ansvar og står for det hun har gjort som mange her skriver ja, men det virtner også om en person i krise. Det kan ende stygt. Jeg vet jeg antagelig prater for døve ører mtp populæriteten av tråden, men uansett. Jeg er i utgangspunktet ganske enig med deg, men som noens mamma, noens søster, osv så har man vel også selv et vesentlig ansvar for ikke å påføre nære familiemedlemmer denne skammen, bekymringene og medieomtalen eller hva det måtte være. Man har selv ansvar for hva man velger å gjøre og bør reflektere over hva man påfører andre av ubehageligheter. Hvorfor skal familien til AB skånes mer enn f.eks familien til Bertheussen, Jensen, osv osv. Det er dessverre blant livets realiteter at man må holde sin egen (og dermed også familiens) sti ren. Har man barn så har man ansvar for at de skal slippe å lese/høre om foreldrenes lettfeldige forhold til lover og regler. Nettopp ved å unngå å svindle, bedra osv. Det burde egentlig ikke være så vanskelig... 90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Orly Skrevet 22. mars 2021 Populært innlegg #13399 Del Skrevet 22. mars 2021 non_stop skrev (2 timer siden): Det er bra hun får sin straff ja. Når det er sagt synes jeg folk må roe seg ned i denne tråden nå. JA det er noe dritt det hun har gjort..men dette er faktisk noens mamma, noens søster. Det er enkelte her inne som er helt sykelig opptatt av henne og alt hun har foretatt seg, og har tydeligvis gransket med lupe og har en vanvittig oversikt. Jeg blir helt paff over hvor mye folk vet og hvor god oversikt enkelte har når det gjelder AB's liv. Ser det applauderes og champagnen sprettes her, men er det ikke litt nok nå? Dette er jo først og fremst bare tragisk. At en person ikke dukker opp på rettsmøte og ikke svarer mediene når de nå trykker på for full maskin kan vitne om at hun ikke tar ansvar og står for det hun har gjort som mange her skriver ja, men det virtner også om en person i krise. Det kan ende stygt. Jeg vet jeg antagelig prater for døve ører mtp populæriteten av tråden, men uansett. Det er folk her inne som har blitt svindlet av henne, skjønner godt de har null sympati 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 22. mars 2021 #13400 Del Skrevet 22. mars 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg