Littlewoman Skrevet 23. februar 2020 #11581 Del Skrevet 23. februar 2020 Det er ikke ledig, domenet altså. Domene.shop er rimelig pålitelig. Det morsomme er at jeg mener en tidligere toppblogger eide det før da vedkommende samlet bloggere i 2010. Copycat much? Hehe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 23. februar 2020 #11582 Del Skrevet 23. februar 2020 17 timer siden, Hedy Lamarr skrev: Husker jeg feil når det ble sagt i denne tråden at AB skulle lede et bakeprogram på tv2, med barn i hovedrollen? For jeg så omtale av et slikt program tidligere i uka, og det var en tv2-journalist som skulle lede programmet. Mulig det var hun som skulle være med som dommer, men den jobben er gått til Elin Vatnar Nilsen (krem.no) - en utmerket konditor/baker som virkelig kan sine saker 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 23. februar 2020 #11583 Del Skrevet 23. februar 2020 (endret) 1 time siden, Littlewoman skrev: Det er ikke ledig, domenet altså. Domene.shop er rimelig pålitelig. Det morsomme er at jeg mener en tidligere toppblogger eide det før da vedkommende samlet bloggere i 2010. Copycat much? Hehe Jeg måtte Google litt, og du har helt rett! Og bråket den gang er ikke helt ulikt det som skjer i dag. Endret 23. februar 2020 av minimymlen Fjernet bilde fra sitering som inneholdt kontaktinfo fra 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 23. februar 2020 #11584 Del Skrevet 23. februar 2020 4 minutter siden, minimymlen skrev: Jeg måtte Google litt, og du har helt rett! Og bråket den gang er ikke helt ulikt det som skjer i dag. Kan du utdype, for oss som ikke er så dreven på å Google? 😃 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. februar 2020 #11585 Del Skrevet 23. februar 2020 13 minutter siden, Måneskinn skrev: Mulig det var hun som skulle være med som dommer, men den jobben er gått til Elin Vatnar Nilsen (krem.no) - en utmerket konditor/baker som virkelig kan sine saker Og er i tillegg en utrolig koselig dame. Hun hadde signering av siste boka si før jul på kjøpesenteret jeg jobber. Jeg hadde ikke råd til å kjøpe boka, men jeg gikk bort og fortalte henne at jeg synes hun er fantastisk og ekte. Fikk en liten og meget hyggelig prat med henne selvom jeg ikke kjøpte boka. Det ville ikke ABD gjort. Avsporing.... 🤔 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 23. februar 2020 #11586 Del Skrevet 23. februar 2020 (endret) 50 minutter siden, Måneskinn skrev: 50 minutter siden, Måneskinn skrev: Mulig det var hun som skulle være med som dommer, men den jobben er gått til Elin Vatnar Nilsen (krem.no) - en utmerket konditor/baker som virkelig kan sine saker Det er jo bra at tv2 har tatt til fornuftig.. Med mindre de har ett annet program på tapetet Endret 23. februar 2020 av Aidensfield 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 23. februar 2020 #11587 Del Skrevet 23. februar 2020 1 time siden, Littlewoman skrev: Det er ikke ledig, domenet altså. Domene.shop er rimelig pålitelig. Det morsomme er at jeg mener en tidligere toppblogger eide det før da vedkommende samlet bloggere i 2010. Copycat much? Hehe Jeg ville redigert innlegget mitt var jeg deg, siden det viser telefonnummeret hennes. Hun har anmeldt BOTB for akkurat dette. Anne Brith hevdet hun brukte nødrettparagrafen. Ja jeg vet det høres sprøtt ut, men det er nivået hun legger seg på. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 23. februar 2020 #11588 Del Skrevet 23. februar 2020 47 minutter siden, fotballjenta skrev: Kan du utdype, for oss som ikke er så dreven på å Google? 😃 Trine Grung ville bli blogg-mamma for noen år siden gjennom Blogghuset og selskapet Chills. Hun hadde også kjøpt opp masse domener med navn fra kjendiser. Falt sammen som et korthus. I dette søket https://www.google.com/search?q=trine+grung+blogghuset&rlz=1CDGOYI_enNO735NO735&oq=trine+grung+blogghuset&aqs=chrome..69i57.13513j0j7&hl=nb&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8 er første treff fra oktober 2012 positivt om et arrangement om hvordan man blir toppblogger. De neste er fra august 2013 og slakter hele opplegget. Et treff som også kommer opp er fra en tråd her på KG, der det kommer frem mye galskap. Også mye rot om folk som jobbet i Chills som ikke fikk betalt https://forum.kvinneguiden.no/topic/955147-fenomenet-trine-grung/page/20/ Er en del likheter mellom AB og TG, ikke minst evnen til å havne i bråk. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 23. februar 2020 #11589 Del Skrevet 23. februar 2020 Jeg søkte opp Blogghuset as på proff.no. Vil henlede oppmerksomheten på oversikten over auksjonærer. Siden AB har sin egen definisjon på nødrett linker jeg ikke til siden. Ikke at jeg noen gang har mistenkt at AB eller en av støttespillerne hennes vil sette seg i buskene utenfor huset mitt med en spiss gjenstand i hendene altså. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 23. februar 2020 #11590 Del Skrevet 23. februar 2020 Hva tenkte du på spesielt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 23. februar 2020 #11591 Del Skrevet 23. februar 2020 3 timer siden, MarianneE skrev: Og er i tillegg en utrolig koselig dame. Hun hadde signering av siste boka si før jul på kjøpesenteret jeg jobber. Jeg hadde ikke råd til å kjøpe boka, men jeg gikk bort og fortalte henne at jeg synes hun er fantastisk og ekte. Fikk en liten og meget hyggelig prat med henne selvom jeg ikke kjøpte boka. Det ville ikke ABD gjort. Avsporing.... 🤔 Elin er ei flott og hjelpsom dame. Jeg digger henne! Hun er også skeptisk til hvordan AB holder på. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 23. februar 2020 #11592 Del Skrevet 23. februar 2020 Domenet blogghuset.no ser ut til å peke mot riktig side igjen. Men domenet er, etter hva jeg kan se, stadig ikke fornyet. Det skulle aller helst vært gjort før 28/1. Hvis det ikke fornyes blir det slettet etter omlag 3 måneder etter fornyelsesdatoen er overskredet. Jeg har ingen problemer med å gjette meg til hvorfor domenet ikke pekte mot riktig side en stund. Jeg har jobbet med webhosting ganske lenge. Det er standard å stenge ned tjenesten midlertidig hvis den ikke blir betalt innenfor den tidsperioden som er satt. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Littlewoman Skrevet 23. februar 2020 #11593 Del Skrevet 23. februar 2020 8 timer siden, minimymlen skrev: Trine Grung ville bli blogg-mamma for noen år siden gjennom Blogghuset og selskapet Chills. Hun hadde også kjøpt opp masse domener med navn fra kjendiser. Falt sammen som et korthus. I dette søket https://www.google.com/search?q=trine+grung+blogghuset&rlz=1CDGOYI_enNO735NO735&oq=trine+grung+blogghuset&aqs=chrome..69i57.13513j0j7&hl=nb&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8 er første treff fra oktober 2012 positivt om et arrangement om hvordan man blir toppblogger. De neste er fra august 2013 og slakter hele opplegget. Et treff som også kommer opp er fra en tråd her på KG, der det kommer frem mye galskap. Også mye rot om folk som jobbet i Chills som ikke fikk betalt https://forum.kvinneguiden.no/topic/955147-fenomenet-trine-grung/page/20/ Er en del likheter mellom AB og TG, ikke minst evnen til å havne i bråk. Husker det ja. Leste også en sak på nettet om det m domener kjøpt men fant den ikke i farten. Domene skulle brukes i dette blogghuset så forstår akkurat den tankegangen. Tanken var ikke dum tilbake i 2010...var nok bare veldig tidlig ute for det var ikke kommersielt den gangen m blogg. United Influencers kom jo, samme tankegang. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Littlewoman Skrevet 23. februar 2020 #11594 Del Skrevet 23. februar 2020 8 timer siden, Felis skrev: Jeg ville redigert innlegget mitt var jeg deg, siden det viser telefonnummeret hennes. Hun har anmeldt BOTB for akkurat dette. Anne Brith hevdet hun brukte nødrettparagrafen. Ja jeg vet det høres sprøtt ut, men det er nivået hun legger seg på. Obs okei men dette lå offentlig ute på domene.shop. ergo ikke hemmelig. Forsatt slette? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 23. februar 2020 #11595 Del Skrevet 23. februar 2020 5 minutter siden, Littlewoman skrev: Obs okei men dette lå offentlig ute på domene.shop. ergo ikke hemmelig. Forsatt slette? Domenet er registrert på et foretak, ikke privatperson. Man er ikke pålagt å ha et tlf nr synlig på sin REG-info heller, det er faktisk valgfritt. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 23. februar 2020 #11596 Del Skrevet 23. februar 2020 10 timer siden, Jobbermedbarn skrev: Det står da opptatt eller er jeg helt blind? 🤔 Domenet blogghuset er fortsatt til salgs for 7 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 23. februar 2020 #11597 Del Skrevet 23. februar 2020 8 minutter siden, Justlooking skrev: Domenet blogghuset er fortsatt til salgs for 7 kroner. Nei, det er opptatt. Men Webhuset har tilbud på .no domener til 7 kroner året. Det er noe helt annet. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 23. februar 2020 #11598 Del Skrevet 23. februar 2020 Ser noen på jodel vurderer kjøpe domenet og poste alle sakene om AB der 😅 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 23. februar 2020 #11599 Del Skrevet 23. februar 2020 18 minutter siden, fotballjenta skrev: Ser noen på jodel vurderer kjøpe domenet og poste alle sakene om AB der 😅 Men nå er altså ikke domenet tilgjengelig for kjøp 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 23. februar 2020 #11600 Del Skrevet 23. februar 2020 Ånei. Jeg kan ganske lite om internett, egentlig haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg