Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

22 timer siden, Hesya skrev:

Eller så har de ikke betalt regninga.. 🤭

Ser jeg har sett feil når jeg så det på tlf. Men så nå på pc, og ser at bla @Jobbermedbarn  med flere  har påpekt dette, så jeg legger meg selvfølgelig flat og beklager at jeg så feil.

Endret av Fru Uperfekt
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Jobbermedbarn skrev:

Det står da opptatt eller er jeg helt blind? 🤔

Nei det er feil fra min side, står opptatt nå når jeg ser det på PC så ikke det når jeg så på tlf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Littlewoman skrev:

 

Ser at tlf som er oppgitt 

91522976

Gjør at man blir dirigert videre til tlf 47518774 som tilhører Anne Brith Holding (Mao moderselskap) og slik info er da offentlig.

Mitt privatnr ligger på web nettopp pga at det og er firma tlf nr, noe som er helt normalt.

Endret av Fru Uperfekt
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Leselusa skrev:

Les litt lenger oppe..

Fant det, derfor jeg heller svarte på noe annet  Littlewoman hadde skrevet istedenfor å be om å få slettet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Ser at tlf som er oppgitt 

91522976

Gjør at man blir dirigert videre til tlf 47518774 som tilhører Anne Brith Holding (Mao moderselskap) og slik info er da offentlig.

Mitt privatnr ligger på web nettopp pga at det og er firma tlf nr, noe som er helt normalt.

Kommentaren min om telefonnummeret hadde bakgrunn i en tidligere sak om Anne Brith. Bloggomtoppbloggere la ut skjermbilde av Facebooksiden til Annebrith.no, hvor telefonnummeret til Anne Brith var synlig. Anne Brith hadde følgende å si om dette:

– De har brutt åndsverkloven ved å bruke mine bilder og personvernloven ved å legge ut et skjermbilde av mitt telefonnummer. Samt begått flere lovbrudd som jeg har meldt til politiet. Nødrettsparagrafen gjelder heldigvis også i det digitale rom. – Jeg har som menneske rett til å beskytte meg mot dem som skader meg. Det har jeg gjort. 

Anne Brith legger altså ut telefonnummeret sitt på en åpen Facebookprofil, samt på Gule Sider og alle andre steder. Men når en annen blogg poster et skjermbilde hvor dette nummeret er synlig, føler Anne Brith at hun må bruke nødrettsparagrafen for å beskytte seg mot folk som skader henne. Anne Brith er ekspert til å gjøre en fjær om til fem høns ("husdrømmen går opp i røyk"= mordbranntrusler). Men hvis man ikke orker usaklige anmeldelser, så bør man ha dette i hodet.

https://www.dn.no/medier/blogg/bloggere/sosiale-medier/toppblogger-forsokte-a-lokke-bloggpoliti-i-internettfelle/2-1-475466

  • Liker 44
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Felis skrev:

Kommentaren min om telefonnummeret hadde bakgrunn i en tidligere sak om Anne Brith. Bloggomtoppbloggere la ut skjermbilde av Facebooksiden til Annebrith.no, hvor telefonnummeret til Anne Brith var synlig. Anne Brith hadde følgende å si om dette:

– De har brutt åndsverkloven ved å bruke mine bilder og personvernloven ved å legge ut et skjermbilde av mitt telefonnummer. Samt begått flere lovbrudd som jeg har meldt til politiet. Nødrettsparagrafen gjelder heldigvis også i det digitale rom. – Jeg har som menneske rett til å beskytte meg mot dem som skader meg. Det har jeg gjort. 

Anne Brith legger altså ut telefonnummeret sitt på en åpen Facebookprofil, samt på Gule Sider og alle andre steder. Men når en annen blogg poster et skjermbilde hvor dette nummeret er synlig, føler Anne Brith at hun må bruke nødrettsparagrafen for å beskytte seg mot folk som skader henne. Anne Brith er ekspert til å gjøre en fjær om til fem høns ("husdrømmen går opp i røyk"= mordbranntrusler). Men hvis man ikke orker usaklige anmeldelser, så bør man ha dette i hodet.

https://www.dn.no/medier/blogg/bloggere/sosiale-medier/toppblogger-forsokte-a-lokke-bloggpoliti-i-internettfelle/2-1-475466

Husker den saken.

Hun må jo tro at folk flest har IQ på skonummernivå. 

Tar gjerne en usaklig anmeldelse, bare synd vi har samme advokatfirma.... Men får vel bruke Thommessen igjen 🙂

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Plengionika skrev:

Men ærlig talt. Nå må hun ta seg sammen. Jeg visste det var mye shady greier med denne dama her, men jeg lar meg stadig overraske av ting som kommer frem i denne tråden. 

Håper selvfølgelig det beste for barnas del, men som flere her skriver: dette kan ikke gå forbi uten konsekvenser. Jeg er helt ærlig usikker på om alt rundt ABIP har vært planlagt eller om hun rett og slett ble litt grådig når hun så hvor enkelt det var å få inn raske penger. 

Tror det er en god mix av idioti og grådighet.

En ting skal dama ha, hun er flink til å utnytte andre mennesker.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rørleggerfrue skrev:

Tv2 fortsetter å drite ut Anne Brith. En hel episode full av putetv, hun snakker med den totalt uinteresserte kokken om extentions, lenge. Hun hilser på en venninne(?) ved å ta på begge brystene hennes, fordi hun må ta av jakka og vise frem "boobsa". Videre er det er fnis og knis hele kvelden, før "den nye mannen" har sendt blomster på døra siden han ikke kom. Hele den seansen gjør meg 100% sikker på at han aldri har eksistert, og at hun har sendt blomster til seg selv for å ikke miste ansikt. (siden han brått dukket opp når blinddaten ikke kom) 

Det er så flaut at jeg vrir meg i sofaen. 

Enig... Heldigvis blir ikke barna eksponert i denne episoden. 

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Rørleggerfrue skrev:

Tv2 fortsetter å drite ut Anne Brith. En hel episode full av putetv, hun snakker med den totalt uinteresserte kokken om extentions, lenge. Hun hilser på en venninne(?) ved å ta på begge brystene hennes, fordi hun må ta av jakka og vise frem "boobsa". Videre er det er fnis og knis hele kvelden, før "den nye mannen" har sendt blomster på døra siden han ikke kom. Hele den seansen gjør meg 100% sikker på at han aldri har eksistert, og at hun har sendt blomster til seg selv for å ikke miste ansikt. (siden han brått dukket opp når blinddaten ikke kom) 

Det er så flaut at jeg vrir meg i sofaen. 

Lurer på hvor mange fantasi menn hun har date til nå 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, nomore82 skrev:

Jeg burde ikke - men jeg måtte bare se disse episodene av Bloggerene med AB.

Og ref denne mystiske typen og podcasten de skulle lage.

Alternativ 1 er at denne ukjente mannen naturligvis ikke finnes. Det tar seg kjempebra ut på nasjonal TV.

Alternativ 2 er at denne ukjente mannen finnes. Men da står AB frem på nasjonal TV og innrømmer at hun uten problem lar seg overtale til en date med en ukjent mann samtidig som hun dater mr X, som hun "hinter" til at det er seriøst med. Og det er jo kjempebra verdier å vise frem på TV - eller? Stakkars mr X.

Jeg vet ikke hva som er verst. Men jeg tipper Isabell kjenner AB best av oss alle - og det steinansiktet hun har når AB forteller dette under opptaket av podcasten.... vel.... det forteller egentlig alt. Hun trodde ikke et sekund på det AB fortalte.

Høres nesten ut som om de lager "manus" for å lage spenning og drama - det er jo litt sært hvis det egentlig er ment å være hverdag og virkelighet de forteller om i podcasten og filmer til Bloggerne. (Jeg har ikke hørt hverken podcasten eller sett Bloggerne, så jeg uttaler meg kun mtp hva jeg leser her) 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Centimeteren skrev:

Man kan si mye om AB - men en av Norges vakreste kvinner, det er hun. Veldig pen.

Nei, skjønnhet kommer fra innsiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...