Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

25 minutter siden, CecilieX skrev:

Hun svarer ikke på spørsmål og slenger på røret flere ganger under samtale med journalisten. 

😱

Står ikke noe om at hun skriker i telefonen også, men det må vi nok kunne anta 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det beste med artikkelen i DB er at hennes "fans" kan tro at det er AB selv som føler seg lurt av en toppblogger, og så klikke inn på saken og få realiteten rett i fleisen🤭👏 

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Noen som har bilde/link til den posten hvor hun ‘beroliger’ oss om at hun ikke er drept? 

Jeg tror det ikke før jeg får se det😉

Det ligger på instastory.. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest spaniasol
53 minutter siden, Felis skrev:

Dette var en meget god artikkel som får fram mange flere elementer enn tidligere avisartikler. Mulig jeg ikke har fått med meg alle, men dette! 

Ellers må jeg, for kuriositetens skyld, nevne at i lørdagens Lørdagsråd på NRK P3, også som podcast, uttaler lege Zahid Wasim (kjent fra Hva feiler det deg på NRK1 blant annet) at han bruker Kvinneguiden som en seriøs kilde. Der fikk man det! Nå kjenner jeg ikke alle kriker og kroker på Kvinneguiden, men forstår det slik at alle grupper og tråder er brukerstyrt. Dette er en anerkjennelse at folket har en kvalifisert stemme! Juhu!!!

Endret av spaniasol
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Bloggleseren skrev:

Leste det siste innlegget til Mette Ask. Lurer på om AB sendte tilsvarende mailer (om at de var spesielt utvalgt) til alle 100 deltagere? 😕

Det er litt sånn Ponzi scheme-aktig, hele opplegget. I stedet for å leve av å blogge, lever nå AB av å rekruttere andre mennesker til bransjen, og disse må betale henne en startavgift for å få bli med. Det loves gull og grønne skoger om hvor mye de vil tjene når de bare kommer seg i gang (noe som viser seg å ikke holde stikk), mens det AB i virkeligheten tjener penger på er å rekruttere stadig nye deltagere.

Ja, det minner meg veldig om multi level marketing (MLM), aka pyramidespill slik det er særlig i USA. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Halle-Palle skrev:

Noen som har bilde/link til den posten hvor hun ‘beroliger’ oss om at hun ikke er drept? 

Jeg tror det ikke før jeg får se det😉

Ligger ute på Jodel under Bloggergossip

https://imgur.com/a/0NVlYJg

Endret av Tecka
fjernet bilde og lagt inn link
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
3 minutter siden, Tecka skrev:

Ligger ute på Jodel under Bloggergossip

(er det lov å legge det ut slik eller må jeg slette det?)

658AA93D-1489-43C7-856F-812A3B4A16B1.thumb.png.bd97b358b6d5fac48f4e45a0e0a137a8.png

3 minutter siden, Fjugur skrev:

«Dagbladet har gjentatte ganger forsøkt å få Davidsen til å svare på spørsmålene. Ved to tilfeller at hun avbrutt samtalen og lagt på røret.» 

Var det noen som sa patalogisk?

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

Jeg er enig, dette gir ikke mening. Her blandes offerrolle med selvskryt, og i tillegg så er alt pakket inn i et Reklame innlegg. Så useriøst og elendig måte å fronte den beinharde forretningskvinnen narrative på. 

Jeg tror at «reklameinlegget» er et frieri til sponsorene sine, så de ikke gir henne sparken.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.2.2020 den 10.06, Felis skrev:

Jeg skriver recap, for de som ikke orker å se. Episode 1 ligger ute, episode 2 kommer i løpet av dagen.

Rosa brus var vel Fanta Rosa

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slang på røret til Dagbladet 😮 Da er det vel tross alt bedre å sitte rolig i båten og si "ingen kommentar"  - og heller henvise til advokaten. 

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...