Medlem2020 Skrevet 12. januar 2020 #9961 Del Skrevet 12. januar 2020 1 minutt siden, Jobbermedbarn skrev: Så du synes det er viktigere å beskytte AB enn de hun lyver for og utnytter? Hvorfor synes du det i så fall? Jeg syns det ikke er ok at hun lyver, men hvordan vet jeg at hun lyver.? Selv om hun har gjeld kan hun jo være flink i det hun gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ashera Skrevet 12. januar 2020 Populært innlegg #9962 Del Skrevet 12. januar 2020 1 minutt siden, Medlem2020 skrev: Jeg tror ikke på alt som skrives i media, vet at media gjør alt for å klikk. Det er vel omvendt. Media er bundet av Vær Varsom-plakaten og kan ikke skrive hva som helst uten at det blir påklaget. En blogger, derimot, har ikke samme forpliktelser juridisk og kan publisere hva som helst for å få klikk. Innleggene dine er nettopp dokumentasjon på hvorfor denne debatten er nødvendig. 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 12. januar 2020 #9963 Del Skrevet 12. januar 2020 3 minutter siden, Medlem2020 skrev: Jeg tror ikke på alt som skrives i media, vet at media gjør alt for å klikk. Å hva tror du AB gjør? Hun er jo selve dronningen av å skrive hva som helst for klikk! 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medlem2020 Skrevet 12. januar 2020 #9964 Del Skrevet 12. januar 2020 Akkurat nå, Flettfrid skrev: Å hva tror du AB gjør? Hun er jo selve dronningen av å skrive hva som helst for klikk! Er klar over det, følger henne ikke i noen media, men har sett at hun gjør slik når hun blogget! Men det jeg reagere på er at det må skrives om at hun har gjeld og krav på sitt hus. Ikke OK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
decker Skrevet 12. januar 2020 #9965 Del Skrevet 12. januar 2020 4 minutter siden, Medlem2020 skrev: Jeg tror ikke på alt som skrives i media, vet at media gjør alt for å klikk. Eg trur ikkje på alt som AB skriv i sosiale medier, eg veit at ho gjer alt ho kan for å få klikk. «Jeg har alltid rundt 30–40 innlegg liggende klare, og de er kategorisert som A, B og C-innlegg. A-innleggene drar flest lesere. Brystkreftteksten er et slikt og bør helst ut før klokka halv sju» https://www.rb.no/feature/blogg/arbeidsliv/hun-som-alltid-er-pa/f/5-43-165535 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medlem2020 Skrevet 12. januar 2020 #9966 Del Skrevet 12. januar 2020 Akkurat nå, decker skrev: Eg trur ikkje på alt som AB skriv i sosiale medier, eg veit at ho gjer alt ho kan for å få klikk. «Jeg har alltid rundt 30–40 innlegg liggende klare, og de er kategorisert som A, B og C-innlegg. A-innleggene drar flest lesere. Brystkreftteksten er et slikt og bør helst ut før klokka halv sju» https://www.rb.no/feature/blogg/arbeidsliv/hun-som-alltid-er-pa/f/5-43-165535 Er klar over det, men det fins også det som ikke gjør alt for å få klikk på sine social media! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 12. januar 2020 #9967 Del Skrevet 12. januar 2020 1 minutt siden, Medlem2020 skrev: Er klar over det, følger henne ikke i noen media, men har sett at hun gjør slik når hun blogget! Men det jeg reagere på er at det må skrives om at hun har gjeld og krav på sitt hus. Ikke OK! Det er jo slik kjendislivet er, da får man livet sitt brettet ut om det er positivt eller negativt. Å det er vel ingen som vil være kjendis sååå mye som AB. Hun skal jo bli millionær på kjendistilværelsen sin. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 12. januar 2020 #9968 Del Skrevet 12. januar 2020 2 minutter siden, Flettfrid skrev: Det er jo slik kjendislivet er, da får man livet sitt brettet ut om det er positivt eller negativt. Å det er vel ingen som vil være kjendis sååå mye som AB. Hun skal jo bli millionær på kjendistilværelsen sin. Heisen står klar, selv om det blåser på toppen 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
decker Skrevet 12. januar 2020 #9969 Del Skrevet 12. januar 2020 Akkurat nå, Medlem2020 skrev: Er klar over det, men det fins også det som ikke gjør alt for å få klikk på sine social media! Ja, men denne diskusjonstråden handlar om Anne Brith, og som eg synte til i forrige innlegg er det aller meste ho legg ut kalkulert for å få mest mulig klikk. Ofte med dramatiske «click bait»-overskrifter der innhaldet ikkje står i stil med overskrifta. Eg skal ikkje sabla deg ned, du har same rett som alle andre til å koma med dine meiningar her, men eg er berre litt nysgjerrig på motivasjonen og kva forståelse du har for diskusjonen om gjelda hennar sett i ein større samanheng? Isolert sett kan det kanskje for enkelte sjå ut som det skal vera noko gale med å ha gjeld, men viss det er som du seier at du ikkje følger henne i sosiale medier så manglar du kanskje innsyn i det større bildet. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 12. januar 2020 #9970 Del Skrevet 12. januar 2020 2 timer siden, Malum skrev: AB og hennes markedsføring av ABIP vs virkeligheten kunne jo faktisk vært en sak for TV2 hjelper deg.. Høh! Tv2 gjør jo ikke annet enn å beskytte dama, gi henne sine 15 minutter dann og vann så hun holdes aktuell. Hvorfor de gjør det, hadde vært interessant å få frem en gang for alle.... 45 minutter siden, Medlem2020 skrev: Anne Brith er en kjemper, Tenk å oppleve så mye dritt fra kvinneguiden i alle år og enda klarer seg. Det er suksess i seg selv. Det er ingen skam og ha gjeld, det kvinneguiden skriver om denne dame og vill ødelegge slik at hun ikke for flere kunder er en skam og det ligger så mye sjalusi bak det hele. Hvilke gleder har dere egentlig av det? Det er selvfølgelig ingen skam å ha gjeld, det er det da ingen som sier heller. Det som er uredelig er at dama skryter uhemmet av egen gode økonomi på tavla si, men det mister et tonn av troverdighet når fakta dukker opp. Å få en utleggsforretning på huset, det er noe helt annet enn å ha « glemt en regning». En glemt regning gir deg et betalingvarsel, en purring eller påminnelse. En fortrengt regning over flere måneder, gjør at namsmannen tar pant i huset ditt på vegne av den du skylder penger. Og som mange har nevnt før meg - du får utallige muligheter til å gjøre opp for deg, til og med en mulighet for å dele opp kravet, før det går så langt som til pant i bolig. Ærlighet varer lengst, alltid, uansett! Det er for enkelt i dag å finne sannheten, digitalt og dokumentert. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medlem2020 Skrevet 12. januar 2020 #9971 Del Skrevet 12. januar 2020 16 minutter siden, Felis skrev: Kvinneguiden er et diskusjonsforum, ikke en motivasjonsklubb. Men det er absolutt lov til både heie og skryte av andre, noe jeg ser stadig vekk. Jeg har heiet på Anne Brith også, skrytt av henne flere ganger. Jeg synes hun er utrolig flink til å pynte kaker, synes at det er flott at hun slår et slag for travle mødre og sier at det er greit å jukse litt med kakene til alle foreldremøter. Anne Brith gjorde det stuereint å pynte ferdigbunner, og det takker jeg henne for. Anne Brith har inspirert meg mer enn en gang, både med baking og bilder. Men jeg kan ikke heie på et menneske som med viten og vilje lyver for å tjene penger på andre. Jeg heier ikke på oppførselen hennes mot andre mennesker. Det er fullt mulig at Anne Brith er ei god venninne som støtter og oppmuntrer de rundt seg. Men hun har også hetset, truet og plaget andre mennesker. Hun er en person som urovekkende ofte kommer i konflikt med folk. Hun er ubehagelig og bruker midler som ikke er akseptable (falske anmeldelser, uthenging og hacking) for å kvele helt legitim kritikk. Denne siden av Anne Brith heier jeg ikke på. Nei det er ikke ok, men sjekket nettop ut hennes side, det er jo ikke noe der som er skrevet som er løgn? Hun er jo på tv, og har jo skrevet en bok! Og hun har jo mange følgere på sine social media. Hun vill lære bort saker som hun har lært? Hvor er det skrevet løgn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 12. januar 2020 #9972 Del Skrevet 12. januar 2020 1 minutt siden, Medlem2020 skrev: Hvor er det skrevet løgn? Der er mulig det tar litt tid, men dersom du virkelig ønsker et svar på det spørsmålet, anbefaler jeg deg å lese gjennom hele denne tråden. De finner du alt, dokumentert fra a til å. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medlem2020 Skrevet 12. januar 2020 #9973 Del Skrevet 12. januar 2020 6 minutter siden, decker skrev: Ja, men denne diskusjonstråden handlar om Anne Brith, og som eg synte til i forrige innlegg er det aller meste ho legg ut kalkulert for å få mest mulig klikk. Ofte med dramatiske «click bait»-overskrifter der innhaldet ikkje står i stil med overskrifta. Eg skal ikkje sabla deg ned, du har same rett som alle andre til å koma med dine meiningar her, men eg er berre litt nysgjerrig på motivasjonen og kva forståelse du har for diskusjonen om gjelda hennar sett i ein større samanheng? Isolert sett kan det kanskje for enkelte sjå ut som det skal vera noko gale med å ha gjeld, men viss det er som du seier at du ikkje følger henne i sosiale medier så manglar du kanskje innsyn i det større bildet. Nei mangler ikke innsyn, kjenner til henne fra før og vet det meste om henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prudens Skrevet 12. januar 2020 #9974 Del Skrevet 12. januar 2020 (endret) 18 minutter siden, Justlooking skrev: Det folk reagerer på er vel alt skrytet hennes om hvor godt hun tjener og hvor økonomisk suksessfull hun er. Hun selger seg inn på den måten overalt. Så har det kommet frem at sånn er det jo ikke, og dette siste er offentlig informasjon. Folk er redd hun skal miste huset som jo vil gå ut over barna og foreldrene. Hvis folk er redd for det , bidrar i alle fall ikke alt skriveriet her til at dette ikke skjer, . Sorry men jeg får en vond smak av det helle. synes det er vond å lese. Greit at hun ikke har spilt t med åpne kort hele veien , og sikkert har sine svin på skogen men dette? . Blogg innlegget det vises til over @FruJohansen og det hele. Sparke noen som ligger nede. Det er en familie vi snakker om her ,og barna hennes . som kan miste huset sitt. ...og dette var ikke spesielt rettet til deg, men alle som pisker opp under stemningen. Endret 12. januar 2020 av prudens 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 12. januar 2020 #9975 Del Skrevet 12. januar 2020 (endret) Tenkte det er passende å dra frem dette blogginnlegget til Vibbedille - https://vibbedille.blogg.no/kvinneguiden-et-unodvendig-onde.html . Endret 12. januar 2020 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medlem2020 Skrevet 12. januar 2020 #9976 Del Skrevet 12. januar 2020 1 minutt siden, Takida skrev: Mange som er mamma til 4 barn uten at man 'glemmer' en regning, folkeskikk, sannheten m.m. Du mangler livs erfaring! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 12. januar 2020 #9977 Del Skrevet 12. januar 2020 2 minutter siden, prudens skrev: Hvis folk er redd for det , bidrar i alle fall ikke alt skriveriet her til at dette ikke skjer, . Sorry men jeg får en vond smak av det helle. synes det er vond å lese. Greit at hun ikke har spilt t med åpne kort hele veien , og sikkert har sine svin på skogen men dette? . Blogg innlegget det vises til over her @fru Johansen og det hele. Sparke noen som ligger nede. Det er en familie vi snakker om her ,og barna hennes . som kan miste huset sitt. ...og dette var ikke spesielt rettet til deg, men alle som pisker opp under stemningen. Hadde det vært et snev av selvinnsikt og ydmyket i fra bloggernes side, kunne hun unngått mye av skriveriene. Hun kunne til og med komme til å få litt sympati. Men når fakta kommer frem, og bloggeren likevel flasher en livsstil som får en gjennomsnittlig skattebetaler til å rødme, vel da får man på mange måter skylde seg selv. Og merk - nå snakker jeg ikke om en del av tingene som blir skrevet som blir moderert bort. Jeg snakker om faktaopplysninger. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet 12. januar 2020 #9978 Del Skrevet 12. januar 2020 35 minutter siden, Medlem2020 skrev: Jeg tror ikke på alt som skrives i media, vet at media gjør alt for å klikk. For det gjør ikke Anne Brith? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg decker Skrevet 12. januar 2020 Populært innlegg #9979 Del Skrevet 12. januar 2020 2 minutter siden, Medlem2020 skrev: Nei mangler ikke innsyn, kjenner til henne fra før og vet det meste om henne. Du skriv: Sitat Er klar over det, følger henne ikke i noen media, men har sett at hun gjør slik når hun blogget! Eg veit ikkje kva du legg i det å kjenna henne frå før av og vita det meste om henne, men viss du ikkje følger henne i ulike SoMe så manglar du innsyn i kva den diskusjonen me har her handlar om. Ho bloggar (eller skriv i magazinet sitt) veldig sjelden no, og resten foregår på som regel på instastory eller snap, der det ho skriv ofte forsvinn etter eit døgn. Difor er ein tråd som dette ganske viktig når det kjem til dokumentasjon av påstandar ho kjem med, du kan vel vera einig i at viss ein er interessert i å melda seg på eit såpass dyrt kurs så er det greitt å ha kjennskap til både positive og negative sider og ikkje berre stola blindt på kva info ho sjølv velg å leggja ut. Viss eg skal bruka mykje pengar på noko, som feks eit hotellopphold i New York, så stoler eg ikkje berre på dei nøye gjennomtenkte beskrivelsane og bileta som hotellet legg ut, eg søker og rundt på til dømes Tripadvisor for å høyra om andre sine erfaringar om hotellet. Heldigvis har ein i eit informasjonssamfunn som me har no mulighetar til nett dette, og kan gjera oss opp eigne meiningar. 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medlem2020 Skrevet 12. januar 2020 #9980 Del Skrevet 12. januar 2020 15 minutter siden, decker skrev: Du skriv: Eg veit ikkje kva du legg i det å kjenna henne frå før av og vita det meste om henne, men viss du ikkje følger henne i ulike SoMe så manglar du innsyn i kva den diskusjonen me har her handlar om. Ho bloggar (eller skriv i magazinet sitt) veldig sjelden no, og resten foregår på som regel på instastory eller snap, der det ho skriv ofte forsvinn etter eit døgn. Difor er ein tråd som dette ganske viktig når det kjem til dokumentasjon av påstandar ho kjem med, du kan vel vera einig i at viss ein er interessert i å melda seg på eit såpass dyrt kurs så er det greitt å ha kjennskap til både positive og negative sider og ikkje berre stola blindt på kva info ho sjølv velg å leggja ut. Viss eg skal bruka mykje pengar på noko, som feks eit hotellopphold i New York, så stoler eg ikkje berre på dei nøye gjennomtenkte beskrivelsane og bileta som hotellet legg ut, eg søker og rundt på til dømes Tripadvisor for å høyra om andre sine erfaringar om hotellet. Heldigvis har ein i eit informasjonssamfunn som me har no mulighetar til nett dette, og kan gjera oss opp eigne meiningar. Nei det ikke ok å lure noen! Og tripadvisor er en fin måte å forklare dette på! takk Som kvinne syns jeg bare det er vondt å lese at hun igjen har gjeld og at det skrives om på kvinneguiden! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg