LilleSnupp Skrevet 15. oktober 2019 #8921 Del Skrevet 15. oktober 2019 Min tanke var at ja, det var jo også en måte å finansiere 10 millioners huset.. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerbreeze Skrevet 15. oktober 2019 #8922 Del Skrevet 15. oktober 2019 11 minutter siden, LilleSnupp skrev: Min tanke var at ja, det var jo også en måte å finansiere 10 millioners huset.. Var det ikke bare et hus til 3,5 mill da? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 15. oktober 2019 #8923 Del Skrevet 15. oktober 2019 Egentlig så hadde det ikke vært så dumt om hun fokuserte mer på å ha sånne kurs framover. Prisen er kanskje litt stiv, men tanken er god, og om de som deltar blir fornøyd så er jo det kjempebra. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 15. oktober 2019 #8924 Del Skrevet 15. oktober 2019 4 timer siden, Flettfrid skrev: hadde bare gjort seg selv til latter sammen med dem Gjør vel seg selv til latter på egenhånd også, behøver ikke være sammen med noen for å få til det 😎 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 15. oktober 2019 #8925 Del Skrevet 15. oktober 2019 2 timer siden, Hjarte skrev: Egentlig så hadde det ikke vært så dumt om hun fokuserte mer på å ha sånne kurs framover. Prisen er kanskje litt stiv, men tanken er god, og om de som deltar blir fornøyd så er jo det kjempebra. Det skal du få meg til å tro ja, tanken er god? Nja, tanken er vel bare kroner og ører, for hva kan hun lære bort som man ikke kan lære ved å se på en helt random youtube-video f.eks eller rett og slett lese en random oppskrift 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 16. oktober 2019 #8926 Del Skrevet 16. oktober 2019 1 time siden, Skrottefar skrev: Det skal du få meg til å tro ja, tanken er god? Nja, tanken er vel bare kroner og ører, for hva kan hun lære bort som man ikke kan lære ved å se på en helt random youtube-video f.eks eller rett og slett lese en random oppskrift Alle vil tjene penger til livets opphold, og der er ikke hun ulik oss andre. Tingen her er jo at hun utleverer ungene alt hun kan i sosiale medier, så om hun nå snur og heller finner en annen måte å tjene penger på så synes jeg faktisk at bakekurs er en god tanke. Det finnes folk som synes at det er morsomt og sosialt å være med på sånne kurs, så om hun lærer de noe mer avansert enn det man kan finne på youtube er ikke like viktig så lenge kundene føler de får det de har betalt for. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerbreeze Skrevet 16. oktober 2019 #8927 Del Skrevet 16. oktober 2019 4 timer siden, Hjarte skrev: Alle vil tjene penger til livets opphold, og der er ikke hun ulik oss andre. Tingen her er jo at hun utleverer ungene alt hun kan i sosiale medier, så om hun nå snur og heller finner en annen måte å tjene penger på så synes jeg faktisk at bakekurs er en god tanke. Det finnes folk som synes at det er morsomt og sosialt å være med på sånne kurs, så om hun lærer de noe mer avansert enn det man kan finne på youtube er ikke like viktig så lenge kundene føler de får det de har betalt for. Dama kommer nok aldri til å slutte og utlevere ungene, på tross av dette bakekurset. Hun beviser jo bare igjen og igjen at hun ikke bryr seg om det, selv om hun sier det stikk motsatte. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerbreeze Skrevet 16. oktober 2019 #8928 Del Skrevet 16. oktober 2019 (endret) 4 timer siden, Hjarte skrev: Alle vil tjene penger til livets opphold, og der er ikke hun ulik oss andre. Tingen her er jo at hun utleverer ungene alt hun kan i sosiale medier, så om hun nå snur og heller finner en annen måte å tjene penger på så synes jeg faktisk at bakekurs er en god tanke. Det finnes folk som synes at det er morsomt og sosialt å være med på sånne kurs, så om hun lærer de noe mer avansert enn det man kan finne på youtube er ikke like viktig så lenge kundene føler de får det de har betalt for. Endret 16. oktober 2019 av Summerbreeze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nathalie Skrevet 16. oktober 2019 #8929 Del Skrevet 16. oktober 2019 Er reisen til Tromsø inkludert i ABIP-opplegget? Eller må de betale selv fly og hotell? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 16. oktober 2019 #8930 Del Skrevet 16. oktober 2019 Akkurat nå, Nathalie skrev: Er reisen til Tromsø inkludert i ABIP-opplegget? Eller må de betale selv fly og hotell? Det må de selvfølgelig betale selv. Hvis ikke så hadde det nok ikke blitt noe fortjeneste på kursarrangørene. Men jeg antar at det er frivillig å melde seg på den helgen... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nathalie Skrevet 16. oktober 2019 #8931 Del Skrevet 16. oktober 2019 1 minutt siden, Veslefrikk said: Det må de selvfølgelig betale selv. Hvis ikke så hadde det nok ikke blitt noe fortjeneste på kursarrangørene. Men jeg antar at det er frivillig å melde seg på den helgen... Åja 😬 begynte å lure siden hun ene gleder seg så mye til turen. Tenkte fordi det er gratis med tanke på at hun har klaget på dårlig råd, ingen ferier på flere år osv. Ikke akkurat billig tur det her. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 16. oktober 2019 Populært innlegg #8932 Del Skrevet 16. oktober 2019 Hva skal de i Tromsø, bortsett fra å gå på rød løper? Er det lagt opp til foredrag, eller workshops? Skal de på nordlys -eller hvalsafari? Jeg reiser til Tromsø sørfra flere ganger i året. Det er grisedyrt å fly nordover for dem som ikke bor ved flyplass med direkterute. Mtp at flere av kursdeltagerne har lav inntekt, håper jeg virkelig det blir verdt pengene de bruker, rent -eh - faglig. Fint med en sosial tur, men et sosialt arrangement kunne jo vært avviklet både billigere og mer praktisk enn dette. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cessa74 Skrevet 16. oktober 2019 Populært innlegg #8933 Del Skrevet 16. oktober 2019 Når man tenker på hva ABIP har lovet ifht antall følgere, suksee, økt inntekt og annen svada -så burde jo samtlige som drar til tromsø konfrontere AB; Hvor BLIR det av resultatene? Pr nå har INGEN lykkes i noe som helst -resultatene taler for seg selv. Anne Brith har som vanlig lovet masse og innfridd nada. Blir jo bare komisk når de skal møtes og "gå på rød løper" -dvs det røde teppet hotellet ruller ut -når ingen -ABSOLUTT INGEN har lykkes på noen som helst måte. (Bortsett fra Anne Brith selv da -som har tjent flere hundretusen på enkle mennesker som har betalt masse penger i håp om å bli toppblogger og stor influencer) De kunne jo forsåvidt også be kursleder vise til egen suksee; Boka? Åja, den floppa og hun tapte rettsak pga falske anklagelser i boka. Kurset? Åja -ingen har lykkes -men det er sikkert fordi de selv ikke har jobbet hardt nok!.. 7 AS med heftig overskudd og grundertilværelse som blomstrer med oppdrag? Åja -ikke enda nei.. Og hun bare ville ikke delta i årets store bakehappening -hun ble selvsagt "sikkert" spurt altså! Osv Osv.. Minner mer om en sekt med en sterk leder og naive medlemmer som ikke evner å bruke egne hjerneceller. Hadde jeg betalt tusenvis av kroner for dette kurset som absolutt ingen har lykkes med -så hadde jeg KREVD pengene tilbake. Umiddelbart. 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blubird Skrevet 16. oktober 2019 #8934 Del Skrevet 16. oktober 2019 De skal gå på rød løper..? For hvem da..? Seg selv..? Eller forventer de at pressen skal stille? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 16. oktober 2019 #8935 Del Skrevet 16. oktober 2019 (endret) Jeg lurer nå fremdeles på hvordan og hvorfor man melder seg på et kurs hvor man ikke kan finne ut av noe som helst på nettsiden. Ikke pris, ikke innhold, ikke progresjon, og ikke forventet resultat etter endt kurs. Mine antenner sier juks og bedrag, men det er sikkert helt lovlig å operere på den måten. Endret 16. oktober 2019 av Pust Rettet skrivefeil 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 16. oktober 2019 #8936 Del Skrevet 16. oktober 2019 30 minutter siden, Blubird said: De skal gå på rød løper..? For hvem da..? Seg selv..? Eller forventer de at pressen skal stille? AB har nok Bloggerne-produksjonen på slep 😂 Rød løper i et lite konferanserom og de 10-20-30 håpefulle ''influensere'' tror de er the next big thing fordi Anne Brith er med på et tv-program. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 17. oktober 2019 #8937 Del Skrevet 17. oktober 2019 9 timer siden, Pust skrev: Jeg lurer nå fremdeles på hvordan og hvorfor man melder seg på et kurs hvor man ikke kan finne ut av noe som helst på nettsiden. Ikke pris, ikke innhold, ikke progresjon, og ikke forventet resultat etter endt kurs. Mine antenner sier juks og bedrag, men det er sikkert helt lovlig å operere på den måten. Joda, hun er veldig tydelig på forventet resultat: 1000 nye følgere i uka og en million i inntekt innen 5 år! De skal leve av drømmen 😂 Enda ikke et ord fra Anne Brith om Tromsø. Om hun skal dit, så gleder hun seg i hvert fall ikke! Jeg tror ikke det er veldig mange påmeldte heller, men fy så dårlig gjort det er av mentoren å ikke hause opp dette opplegget i sine kanaler. Deltakerne har knapt følgere, så det er jo ingen som får med seg dette! Hun kunne i det minste reklamert litt på deres vegne? 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 17. oktober 2019 #8938 Del Skrevet 17. oktober 2019 Hvor står det at de skal til Tromsø og gå på rød løper? 😖 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 17. oktober 2019 #8939 Del Skrevet 17. oktober 2019 1 minutt siden, Isild skrev: Hvor står det at de skal til Tromsø og gå på rød løper? 😖 Det har stått mange steder, flere ganger. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 17. oktober 2019 #8940 Del Skrevet 17. oktober 2019 Ok, ikke fått det med meg. Høres ut som noe "svære greier". Får håpe det blir stas for ABIP-deltagerne da, og ikke bare en høyst anonym entrè inn på et høtell. Rød løper i seg selv er jo ikke så uvanlig, det er bare å be om den - mot en liten sum. Merkelig at ikke flere av deltagerne øker med 1000 følgere i uka. Som andre nevner - betyr det at de ikke følger "oppskriften" mon tro? (Nei, det betyr nok at det ikke er reellt at "alle" kan bli toppbloggere bare man vil det nok og følger en "oppskrift") 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg