Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

20 minutter siden, Trua said:

Ny podcast fra andersenogjacobsen

Hvor? Finner bare den redigerte fra tirsdag som siste pod

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy

For å si det slik - jeg har ikke så veldig mye til overs for AB, men likevel synes jeg det er tarvelig av disse podcast damene å ture frempå slik de har. Samtidig bør hun ikke kaste stein i glasshus med tanke på at hun har hengt ut en god del mennesker selv..

Tenker at av og til bør voksne folk holde seg unna SoMe altså. Føler nesten at tenåringene mine har mer nettvett enn mye av det jeg ser av godt voksne bloggere og podcastere der ute.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Ms. Daisy skrev:

For å si det slik - jeg har ikke så veldig mye til overs for AB, men likevel synes jeg det er tarvelig av disse podcast damene å ture frempå slik de har. Samtidig bør hun ikke kaste stein i glasshus med tanke på at hun har hengt ut en god del mennesker selv..

Tenker at av og til bør voksne folk holde seg unna SoMe altså. Føler nesten at tenåringene mine har mer nettvett enn mye av det jeg ser av godt voksne bloggere og podcastere der ute.....

Hvilken podcast er det snakk om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Enig! Jeg hørte ikke hele, men språkbruken var ikke bra! 

"Gå og vask munnen din" som mora mi ville sagt!

De sa unnskyld da, det var veldig bra. Det har jeg aldri sett AB har sagt til noen hun har hengt ut, eller brukt litt vel "fargerike" ord om. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Amber skrev:

Hva ble sagt i podcasten og hva skjedde etterpå..? Kan noen utdype? Hva anklager hun Erik for?

Prøver igjen! Ikke alle er fullt oppdatert hele tiden! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Amber skrev:

Prøver igjen! Ikke alle er fullt oppdatert hele tiden! 

Tror det var noe om hvor sjukt nysgjerrige og skandaleutnevnelse folk på KG er 🤣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en som er skandalesugen så må da være mor Sørumsand sjæl. Ser hun sier at hun har engasjert advokatfirmaet Elden . De har tydeligvis åpne armer for alle slags klienter...

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, mimmis25 skrev:

Er det en ting jeg er sikker på etter å ha fulgt med litt på avstand de siste årene, så er det at jeg aldri ville hatt noe med AB å gjøre, verken positivt eller negativt. Det ser for meg ut som at det beste er å holde seg unna, for å slippe å bli hengt ut på bloggen, snapchat eller Instagram, eller i verste fall saksøkt..? 

Hun virker for meg dessverre som en person man nødig vil komme på kant med.

Sa du, og som anonym person hengte du henne helt udokumentert ut på et av Norges største nettforum.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...