Viking-girl Skrevet 8. desember 2018 #1621 Del Skrevet 8. desember 2018 Akkurat nå, Takida skrev: Jeg føler at hun forsøker alt hun kan å få han til å svare. Virker direkte desperat. Han er kjempeklok som ikke lar seg affisere. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 8. desember 2018 #1622 Del Skrevet 8. desember 2018 15 minutter siden, Viking-girl skrev: Han er kjempeklok som ikke lar seg affisere. Jeg hadde heller ikke giddet å mate trollet. Noe som sannsynligvis er grunnen til at hun går stadig lengre i sine skriverier om bruddet 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 8. desember 2018 #1623 Del Skrevet 8. desember 2018 13 timer siden, Emmy_H skrev: Ja, det er vel derfor de er en gullgruve for shady markedsføring. Er ikke rart at at bloggere og deres samarbeidspartnere oppfattes som useriøse til tider. De har omtrent ikke regler å forholde seg til, men bryter de få som er. Gullgruve for lovbrudd.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 8. desember 2018 #1624 Del Skrevet 8. desember 2018 (endret) 4 timer siden, Takida skrev: Jeg føler at hun forsøker alt hun kan å få han til å svare. Virker direkte desperat. Det tror jeg nok hun er, om han hadde svart/gitt respons og motsagt henne hadde det åpnet for at hun kunne spre enda mer dritt om han. Når hun nå ikke får svar, så får hun liksom ikke spredd alt hun ønsker. "Ikke tilregnelig i gjerningsøyeblikket" er ett uttrykk som brukes i det Norske rettssystemet.... Endret 8. desember 2018 av Flettfrid 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 8. desember 2018 #1625 Del Skrevet 8. desember 2018 Akkurat nå, Flettfrid skrev: Det tror jeg nok hun er, om ham hadde svart/gitt respons og mitsagt henne hadde det åpnet for at hun kunne spre enda mer dritt om han. Når hun nå ikke får svar, så får hun liksom ikke spredd alt hun ønsker. "Ikke tilregnelig i gjerningsøyeblikket" er ett uttrykk sm brukes i det Norske rettssystemet.... Problemet er jo mer at dette er nøye kalkulert... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snaskesnusken Skrevet 8. desember 2018 Populært innlegg #1626 Del Skrevet 8. desember 2018 Jeg måtte inn å lese bloggen... Altså et brudd er alltid kjipt og trist men slik som Davidsen ordlegger seg skulle man trodd at de hadde vært gift i flere år... Det er på tide å slutte med å kverne på denne bunnløse sorgen og la pizzaboy få fred. Han er sikkert lei seg han også og opprørt over Davidsen oppførsel i sosiale medier.. Som andre har nevnt her er det beundringsverdig at han ikke responderer på hennes utspill. Jeg skjønner godt at pizzaboy har valgt å blokkere familien Davidsen på sosiale medier grunnet bloggeren oppførsel. Hun setter seg selv atter en gang i et dårlig lys. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 8. desember 2018 #1627 Del Skrevet 8. desember 2018 (endret) 16 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Jeg måtte inn å lese bloggen... Altså et brudd er alltid kjipt og trist men slik som Davidsen ordlegger seg skulle man trodd at de hadde vært gift i flere år... Det er på tide å slutte med å kverne på denne bunnløse sorgen og la pizzaboy få fred. Han er sikkert lei seg han også og opprørt over Davidsen oppførsel i sosiale medier.. Som andre har nevnt her er det beundringsverdig at han ikke responderer på hennes utspill. Jeg skjønner godt at pizzaboy har valgt å blokkere familien Davidsen på sosiale medier grunnet bloggeren oppførsel. Hun setter seg selv atter en gang i et dårlig lys. Hun prøver å sette han i dårlig lyd som vanlig. Selv om han tidligere kunne virke umoden så har han håndtert bruddet klokt ved å ignorere hennes mange innlegg. Om familien Davidsen er blokkert er det antagelig for ikke å gi info som hun igjen kan utbrodere negativt på bloggen. Med andre ord ikke mate trollet. Endret 8. desember 2018 av Justlooking Tilføyelse 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 8. desember 2018 #1628 Del Skrevet 8. desember 2018 1 minutt siden, Justlooking skrev: Hun prøver å sette han i dårlig lyd som vanlig. Selv om han tidligere kunne virke umoden så har han håndtert bruddet klokt. Om familien Davidsen er blokkert er det antagelig for ikke å gi info som hun igjen kan utbrodere negativt på bloggen. Med andre ord ikke mate trollet. Pizzaboy kommer best ut av denne suppa.. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 8. desember 2018 #1629 Del Skrevet 8. desember 2018 Må si meg enig i at det er klokt at pizzamannen ikke responderer. Selv om en del av meg (dessverre) er syyyyykt nysgjerrig 😂😂😂 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 8. desember 2018 #1630 Del Skrevet 8. desember 2018 Akkurat nå, Leselusa skrev: Må si meg enig i at det er klokt at pizzamannen ikke responderer. Selv om en del av meg (dessverre) er syyyyykt nysgjerrig 😂😂😂 Jaaaa, er også nysgjerrig 😝 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Blubird Skrevet 8. desember 2018 Populært innlegg #1631 Del Skrevet 8. desember 2018 Hun har, på bloggen og andre sosiale medier, hatt en offentlig skittentøyvask med alle menn hun har vært i seriøse forhold med. Jeg skjønner ikke at noen tør å involvere seg seriøst med en person som blottlegger hele deres eksistens og alt de har sagt eller gjort galt i bloggerens øyne, for x antall lesere, og gjør det til et diskusjonstema på blant annet KG. At samme blogger samtidig roper ut om injurier og hetsing og truer med politianmeldelser, så fort noen kommer med velbegrunnet saklig og konstruktiv kritikk, er helt hinsides. 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 8. desember 2018 #1632 Del Skrevet 8. desember 2018 4 minutter siden, Blubird skrev: Hun har, på bloggen og andre sosiale medier, hatt en offentlig skittentøyvask med alle menn hun har vært i seriøse forhold med. Jeg skjønner ikke at noen tør å involvere seg seriøst med en person som blottlegger hele deres eksistens og alt de har sagt eller gjort galt i bloggerens øyne, for x antall lesere, og gjør det til et diskusjonstema på blant annet KG. At samme blogger samtidig roper ut om injurier og hetsing og truer med politianmeldelser, så fort noen kommer med velbegrunnet saklig og konstruktiv kritikk, er helt hinsides. Davidsen har funnet oppskriften på evig singelliv.. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Max Potente Skrevet 8. desember 2018 #1633 Del Skrevet 8. desember 2018 (endret) Hun freser mot alle mennene som inviterer henne ut, skriver hun, men hvor stor kan den pågangen egentlig være? Noen skriver for og imot-lister uansett hva slags avgjørelser de skal ta, og jeg ser for meg hvordan en slik liste ville ha sett ut om jeg hadde vurdert å gå ut med henne. ("Men freser enda til alle menn som kontakter meg og vil ha meg med på middag eller kaffe.") https://www.annebrith.no/2018/12/02/hvem-har-retten-pa-vennene/ Endret 8. desember 2018 av Max Potente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 8. desember 2018 #1634 Del Skrevet 8. desember 2018 38 minutter siden, Max Potente skrev: Hun freser mot alle mennene som inviterer henne ut, skriver hun, men hvor stor kan den pågangen egentlig være? Noen skriver for og imot-lister uansett hva slags avgjørelser de skal ta, og jeg ser for meg hvordan en slik liste ville ha sett ut om jeg hadde vurdert å gå ut med henne. ("Men freser enda til alle menn som kontakter meg og vil ha meg med på middag eller kaffe.") https://www.annebrith.no/2018/12/02/hvem-har-retten-pa-vennene/ Spesielt å frese til menn som ønsker å be henne med ut.. Hva skjedde med et enkelt «nei, takk- Hyggelig at du spør men jeg dater ikke for tiden». 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 8. desember 2018 #1635 Del Skrevet 8. desember 2018 5 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Spesielt å frese til menn som ønsker å be henne med ut.. Hva skjedde med et enkelt «nei, takk- Hyggelig at du spør men jeg dater ikke for tiden». I et innlegg skriver hun at hun ikke er på apper, og ikke dater. det jeg da lurer på er hvordan det kan være så pågang av friere? Visst er jeg ingen kjendis, men da jeg var singel var det sjeldent jeg ble tilfeldig sjekket opp på gata. Var mer sånt som kunne skje på byen. derfor stiller jeg meg undrende til at AB blir konstant sjekket opp s hun må frese på menn. Verden fungerer ikke sånn, selv ikke for de unge og barnløse. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 8. desember 2018 #1636 Del Skrevet 8. desember 2018 12 minutter siden, Takida skrev: I et innlegg skriver hun at hun ikke er på apper, og ikke dater. det jeg da lurer på er hvordan det kan være så pågang av friere? Visst er jeg ingen kjendis, men da jeg var singel var det sjeldent jeg ble tilfeldig sjekket opp på gata. Var mer sånt som kunne skje på byen. derfor stiller jeg meg undrende til at AB blir konstant sjekket opp s hun må frese på menn. Verden fungerer ikke sånn, selv ikke for de unge og barnløse. Jeg lurer også på hvor disse mennene oppsøker henne.. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 8. desember 2018 #1637 Del Skrevet 8. desember 2018 11 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Jeg lurer også på hvor disse mennene oppsøker henne.. Virker veldig urealistisk rett og slett. Som så mye annet. Blant annet at hun slo opp. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MFO Skrevet 8. desember 2018 #1638 Del Skrevet 8. desember 2018 12 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Jeg lurer også på hvor disse mennene oppsøker henne.. Hun har tidligere nevnt at hun blir oppsøkt av menn på snap som vil date han. Antar der er her de fleste henvendelsene kommer. Creepy når 90% av innholdet på hennes snap er av barn. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MFO Skrevet 8. desember 2018 #1639 Del Skrevet 8. desember 2018 Date henne, mener jeg😂😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 8. desember 2018 #1640 Del Skrevet 8. desember 2018 2 minutter siden, MFO skrev: Date henne, mener jeg😂😅 Men hun har jo stengt snap, så det rimer ikke. Dessuten. Hvor mange menn kan være interessert i å følge en mammabakedramablogg 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg