Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ms. Daisy

Hun har jo ingenting hun skulle ha sagt da hun var den som gjorde det slutt eller hva. Han er en ung kar som går videre - det er vel ikke så rart det da. At hun skriver at han har blokka barna hennes på SoMe burde hun holde seg for god til. Han vet vel at mor er å lusker rundt og skal sjekke hva han driver med. Tenker at han beskytter seg selv oppi alt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula

Finnes det ingen stolthet? Jeg rødmer av skam på hennes vegne.

Hvorfor ikke forsøke å heve hodet og holde alt dette virrvarret inni seg? Denne grenseløse utleveringen av eksen får AB til å framstå mer som ei bitter og patetisk kjerring enn et offer.

Og å trekke barna inn i dette dramaet er bare lavmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver hun at han har blokkert henne..? Et raskt søk på han på IG viser at hun følger han enda. Ergo er ikke hun blokkert, men han følger henne ikke tilbake. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Blubird skrev:

Skriver hun at han har blokkert henne..? Et raskt søk på han på IG viser at hun følger han enda. Ergo er ikke hun blokkert, men han følger henne ikke tilbake. 

Sikker? Jeg kan ikke se at hun følger han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe nytt svar til det siste blogginnlegget hennes, så jeg bare siterer meg selv:

På 2.12.2018 den 17.30, Rubella skrev:

Jeg har faktisk ikke ord lenger... så bruker en GIF i stedet.

E80BA6C2-8E3D-493B-8204-1CFBD232F107.gif

Også kan jeg legge til denne også:

f016964dc3a5075864e6d6f0b6ca4761.jpg

Hun burde skamme seg for å bruke barna slik!

Endret av Rubella
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.11.2018 den 16.34, Vipser skrev:

Hun skriver i innlegget over at hun så jævlig ut da hun var på krisesenter, og gir uttrykk for at dette er en selvfølge. Og jeg bestrider ikke dette. Men hun følger opp neste setning med å skrive at folk til og med kritiserte henne [når hun var på krisesenter].

Fra her: https://www.bloglovin.com/blogs/anne-brith-14147719/nar-det-stormer-som-verst-laerer-du-mest-6641471163

Hun var da på krisesenter flere år før hun ble kjent via Hele Norge baker (antar jeg, siden hun rakk å forlove seg med ny mann før TV-serien). Hvor kom kritikken fra? Ikke fra KG, ikke fra haters, ikke fra fans. Tok noen bilder? Har hun vist bildene nå nylig? Igjen blir jeg forvirret over Anne Briths tidslinje.

Jeg må bare trekke frem denne igjen, for den viser hvordan bloggeier vrir og vrenger på sannheten. Her bruker man alt man kan for å selge seg og sitt (inkludert mindreårige). Og jammen er det fredag igjen, da er det på tide med et nytt A-innlegg. Hun som er alltid er på tar seg ikke fri i helgene nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Huff. Huff.

Eier hun ingen form for stolthet? Dette er jo bare nitist sosialpronografi. :trist:

Jeg skjønner ta hun gjerne vil ha støtte - men å legge seg selv og familien helt blottstilt ut på SoMe - for sympatierklæringer og klikk? - er bare helt, helt utenfor hva man gjør. Disse ungene er jo helt vergeløse - dette er bare så utrolig leit å se.

Jeg tenker for øvrig at hun projiserer alle sine vonde følelser på det bruddet. Hun har fortsatt ikke nevnt artiklene i DN med ett eneste ord. For meg hadde slike presseoppslag vært enda mer ødeleggende enn et brudd - nettopp fordi det er så offentlig.

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er jo verdensmester i å blokkere så hvorfor hun må lage er innlegg om «vær så snill å ikke send meg logg/bilder/snap om han når hun heller kan blokkere følgerne sine fatter jeg ikke 🤐 

Lurer på om vi noengang får vite sannheten om dette bruddet....

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
59 minutter siden, FruJohansen skrev:

Syns for øvrig Erik er usedvanlig romslig som lar dette karakterdrapet passere.

Enig. Egentlig nokså bemerkelsesverdig. Og jeg har mine helt klare mistanker om hva grunnen til dét kan være..

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy
18 minutter siden, Trollmora skrev:

🤐

Lurer på om vi noengang får vite sannheten om dette bruddet....

Kjenner at personlig har ikke jeg et eneste behov å vite om hvorfor bruddet kom eller årsaken. Min menig er at slike ting er så privat og spesielt når det er barn involvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sjelden vært borti noen som motsier seg selv så til de grader. Hun burde virkelig holdt seg til baking og kakepynting, for det er hun flink til. Men å lese en blogg av en såpass voksen dame med det innholdet som i dag, det er bare flaut og irriterende.. Det er veldig umodent av henne, bare så trist at hun ikke ser det selv..

Innlegget et ryddet for persondebatt.

Endret av Papirfly
  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er målløs 😯 

Håper eks gir et motsvar egentlig, for dette er jo helt hårreisende! 

Og hun slo opp liksom?? Mhm......😝

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...