Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Hva Davidsen sier og hva hun gjør, er to forskjellige ting. Jeg synes eksponeringen er helt forkastelig. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på hva som skjer med den politianmeldelsen AB la inn mot Adina jeg? Eller har politianmeldelsen kanskje blitt trukket tilbake uten at jeg har fått det med meg? Det begynner å bli noen sider siden dette ble diskutert nå, så jeg ville gjerne trekke det litt fram igjen her i tråden.

Det siste som har blitt sagt om dette etter hva jeg har fått med meg var vel den samtalen på 2(3?) timer mellom AB og Adina over SMS hvor Adina tok ett lite skritt tilbake? Og så var det en stund snakk om at Adina ville levere inn en motanmeldelse, vet noen her om det ble gjort? Hvor lang tid må vi regne med at politiet bruker på den anmeldelsen AB leverte inn før vi får svar om de henlegger saken eller tar den videre?

Sorry om dette ble litt rotete formulert, burde egentlig vært i seng for flere timer siden, men har ikke klart å slutte å lese i denne tråden her. Leser aldri blogger så vet ikke om det står skrevet noe nytt om dette i ABs blogg? Har sjekket bloggen til BOTB og har ikke funnet noe nytt om denne saken på en stund.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Othelia skrev:

Sorry om dette ble litt rotete formulert, burde egentlig vært i seng for flere timer siden, men har ikke klart å slutte å lese i denne tråden her. Leser aldri blogger så vet ikke om det står skrevet noe nytt om dette i ABs blogg? Har sjekket bloggen til BOTB og har ikke funnet noe nytt om denne saken på en stund.

Deles en del info i kommentarfeltene der ,så kan være vel verdt å scrolle gjennom dem også :) -28. nov sa Adina bl.a dette (utdrag fra en kommentar under innlegget "Er jeg arrestert"):

Sitat

"Jeg kan opplyse om at jeg ikke har hørt noe fra politiet."

og litt lengre ned, utdrag av en annen kommentar fra Adina samme dag

Sitat

Elin: Anne Brith kom ikke bare med trusler om anmeldelse, hun anmeldte meg faktisk. DN fikk det bekreftet og da må jeg forholder jeg meg til det. Det er ingen god følelse.

og

Sitat

Jeg forventer å bli orientert om hvor saken står, enten av politiet eller Anne Brith selv.

https://bloggomtoppbloggere.com/2018/11/26/er-jeg-arrestert/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest formula
13 minutter siden, Gisse skrev:

Det er jo lagt frem bevis på anmeldelsen i Dagens Næringsliv!?

Det er nok et krevende etterforskningsarbeid, derfor det tar litt tid😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, formula skrev:

Det er nok et krevende etterforskningsarbeid, derfor det tar litt tid😏

Hadde ikke AB brukt flere uker på å finne dokumentasjon da, på disse to småtingene hun anmeldte 😊 Synes det er merkelig ikke Adina har hørt noe fra politiet enda, burde ikke melding om anmeldelse komme derfra? Før melding om henleggelse? Dette kan umulig bli prioritert av politiet. Skjønner godt at Adina ligger litt lavt og avventer situasjonen. Alt dette rundt AB er så overdramatisert at det ikke henger på greip. Selveste mor godhjerta er en skummel dame som utleverer alt og alle etter tur.

Endret av Justlooking
Tilføyelse
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den siste DN-artikkelen bekrefter Politiet i Øst politidistrikt at Anne Brith har anmeldt personen bak BOTB. Hun uttaler samtidig at hun påberoper seg Nødrettsparagrafen.

https://www.dn.no/medier/blogg/bloggere/sosiale-medier/toppblogger-forsokte-a-lokke-bloggpoliti-i-internettfelle/2-1-475466

Det er bare litt vanskelig å legge merke til bekreftelsen fra politiet, for anmeldelsen fra Anne Brith er ikke akkurat hovedvinkling i oppslaget. ;) Men hele saken kan ikke leses for ofte spør du meg, så her er lenke til DN, siden @Gisse ikke la den ut selv. :) 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Malum skrev:

Ifølge snap skal bakemor få besøk av pærra-Isabelle. De skal bake lussekatter. Er det den nye venninnen? Den gærneste jenta fra årets pærra? Skulle hun ikke også bake med Melina/Melona, den gærneste jenta fra årets eks on the beach? Altså, for et utvalg av venninner den dama har. Enten er hun utrolig lite kresen, eller så begynber det å bli et veldig magert utvalg? :klo:

(Jeg mener ikke at dette nødvendigvis er dårlige personer (irl), jeg synes bare det er skikkelig merkelig at en noen og førti år gammel firebarnsmor som ønsker å drive bakeblogg/vlogg velger å trekke ungdommer med et slikt image inn i businessen sin.)

Jeg tror nok Anne Brith tenker på dette som en genial markedsføringsstrategi for å få innpass hos målgruppen til de yngre bloggerne/kjendisene. Funker dessverre dårlig. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, halvehimmelen skrev:

Jeg tror nok Anne Brith tenker på dette som en genial markedsføringsstrategi for å få innpass hos målgruppen til de yngre bloggerne/kjendisene. Funker dessverre dårlig. 

Nei, for det kan jo aldri være for at hun skal kjøre limo med de og ynde seg inn kun for den røde løper..

:ironi:

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, halvehimmelen skrev:

Jeg kan ikke komme på en eneste god grunn til at dét skulle være en relevant målgruppe for henne. Og med den kompetansen hun hevder å ha på området kan jeg ikke fatte at hun selv kan se noen verdi i dette.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Malum skrev:

Ifølge snap skal bakemor få besøk av pærra-Isabelle. De skal bake lussekatter. Er det den nye venninnen? Den gærneste jenta fra årets pærra? Skulle hun ikke også bake med Melina/Melona, den gærneste jenta fra årets eks on the beach? Altså, for et utvalg av venninner den dama har. Enten er hun utrolig lite kresen, eller så begynber det å bli et veldig magert utvalg? :klo:

(Jeg mener ikke at dette nødvendigvis er dårlige personer (irl), jeg synes bare det er skikkelig merkelig at en noen og førti år gammel firebarnsmor som ønsker å drive bakeblogg/vlogg velger å trekke ungdommer med et slikt image inn i businessen sin.)

Jeg tenker hun er strategisk og henger med de med følgere i håp om å bygge sine egne antall følgere. Om strategien er riktig vites ikke men kortsiktig vil den nok fungere til en viss grad selvom jeg er usikker på om annonsørene vil oppfatte det som seriøst. Men de vet vi jo ser antall views på f eks en video, ergo hvor trafikken kommer fra er sekundært. Trist men sånn er det jo dessverre. 

Endret av Littlewoman
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
19 minutter siden, Littlewoman skrev:

Jeg trenger hun er strategisk og henger med de med følgere i håp om å bygge sine egne antall følgere. Om strategien er riktig vites ikke men kortsiktig vil den nok fungere til en viss grad selvom jeg er usikker på om annonsørene vil oppfatte det som seriøst. Men de vet vi jo ser antall views på f eks en video, ergo hvor trafikken kommer fra er sekundært. Trist men sånn er det jo dessverre. 

Trist er ordet!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, terteskjell skrev:

Før var AB i stallen til UI.. er dette samarbeidet slutt?

Det lurer jeg også på. Jeg lurer i det hele tatt på hvordan de små reklamebloggene skal klare seg uten Blogglisten og markedsføring via en solid plattform. Hun har jo ikke noen spennende blogg, bare masse private utblåsninger hvor hun henger ut andre, og litt kaker. Instagramprofilen er intetsigende, foreløpig innsats på YT er alt for amatørmessig gjennomført, og storyene på Instagram og Snapchat er grov eksponering av barn. Summen blir vel heller nedslående. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2018 den 16.58, Berga skrev:

Hvis ekskjæresten til en kompis, en han hadde vært sammen med i et drøyt halvår, dukket opp i mitt bursdagslag uten ham, ville jeg tatt høflig og vennlig imot, takket for konfekten/blomsten/gaven, og lurt på om damen manglet sosiale antenner. Jeg får ikke den adferden til å stemme, det blir for rart. 

Men det får AB- i hennes hodet ønsker alle å ha henne som venninne fordi hun er kjendis:)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...