Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

49 minutter siden, Gisse skrev:

Hun er da ajour? Både luke 1 og 2 ble lagt ut på riktig dag, regner med at luke 3 kommer ila dagen.

Da beklager jeg.. fant bare for 1 desember. Har nok ikke lett nok

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Keikolina
2 minutter siden, Gisse skrev:

Vunnet?

Trodde det var noen som skulle få premier i lukeåpning, trodde det var det det gikk ut på. Hva skal man ellers med kalender 🤷🏻‍♀️

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Keikolina skrev:

Trodde det var noen som skulle få premier i lukeåpning, trodde det var det det gikk ut på.

Det er baketips hver dag frem til jul.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sirupssnipp

Er der noen som har sendt mail til en av de siste annonsørene, den litt eksklusive matspesialen? (Får vel ikke lov å skrive navn på annonsørene lenger?) Og fått svar? Vet ikke helt om jeg klarer å ta disse annonsørene seriøst, de som ikke svarer på forbrukerhenvendelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Oktnxbye skrev:

Jeg er enig i at hun kanskje bør "step up the game" hvis dette skal bli en suksess, men la oss ikke kritisere at hun baker og gir baketips - det er jo faktisk det vi vil ha mer av, ikke sant? Ingen av de første videoene har inneholdt eksponering av mindreårige eller andre shady "AnneBrith'ske" sprell. 
Jeg tror det er viktig at vi holder oss saklig og holder oss til å kritisere det som er verdt å kritisere. Det er ikke det at det ikke er nok å ta av. 

Sier meg enig i dette. Nå kommer jeg ikke til å klikke meg inn på noe av det AB publiserer av prinsipp. Men synes det er bra hun har en julekalender med baking som tema så lenge de mindreårige ikke eksponeres. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, clyde skrev:

Sier meg enig i dette. Nå kommer jeg ikke til å klikke meg inn på noe av det AB publiserer av prinsipp. Men synes det er bra hun har en julekalender med baking som tema så lenge de mindreårige ikke eksponeres. 

De små blir eksponert på Snapchat og Instagram i stedet ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Berga skrev:

De små blir eksponert på Snapchat og Instagram i stedet ...

Det tviler jeg ikke på. Følger henne ikke der lenger så jeg har ikke oversikt. Uansett så mener jeg at hun må kunne få ha den bakekalenderen på Youtube uten at det skal kritiseres. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da helt saklig å påpeke at hun som fronter seg selv som å være særlig god på markedsføring - var det ikke noen som visstnok hadde tilbudt jobb som markedssjef? Faktisk har null og niks markedsføring for oppstart av egen youtube-kanal - på egen blogg. Det er ganske spesielt?

Går en inn på bloggen nå, så finnes det ikke spor av denne nye satsingen, eller lansering av kanalen - eller noen som helst om en julekalender. Var så vidt nevnt nederst i et innlegg, for noen dager siden...? 

Ideen er god den altså, og kjempefint med mer bakestoff - julekalender er jo kjempekoselig. Men, det hjelper jo om folk vet om den? Er vel gjort en bedre jobb her i tråden med å reklamere for den 😛 Hva med å rakke litt mindre ned på alle andre, og heller skryte litt av det som en gjør bra, sånn tross alt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Sirupssnipp skrev:

Er der noen som har sendt mail til en av de siste annonsørene, den litt eksklusive matspesialen? (Får vel ikke lov å skrive navn på annonsørene lenger?) Og fått svar? Vet ikke helt om jeg klarer å ta disse annonsørene seriøst, de som ikke svarer på forbrukerhenvendelser. 

Ikke noe svar, nei. Veldig useriøst.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Sirupssnipp said:

2 hours ago, Rosalie said:

Ikke noe svar, nei. Veldig useriøst.

Jeg har heller ikke fått svar fra dem.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt, persondebatt og svar til dette

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så pepperkakevideoen hennes (2.desember). Som nevnt tidligere i tråden ble det mye eeh, ehm osv. Det jeg la mest merke til var stadige fargeforandringer i klippen. LYST, mørkt, lyst, mørkt, LYST, mørkt osv. En jevn farge/lyssetting hadde vært mer proft. Men, dette er jo ting som er relativt enkelt å bli bedre på, så vi får se.

Skal sies at tipset om å kjevle deigen rett på bakepapiret var smart, det er hvertfall noe jeg aldri har gjort før.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visste ikke at vill paprika og Anne Brith  var venner? Ser hun har kommentert på ig hennes og sier hun håper de sees før jul.. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det snart kommer ett innlegg om sponset tur til USA.. var det ikke noe på IG i dag tidlig om at vi måtte like ett reisefirma?

Endret av terteskjell
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...