Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Klink skrev:

Greit nok at du mener man bør ditt og datt. Det betyr ikke at folk følger det du mener. 

Folk røyker og får kreft også. Jeg mener at det bør folk slutte med. 

Jeg mener at folk bør slutte og drikke alkohol. Det er skadelig. 

Feire folk bør slutte å spise så mye mat. 

Problemet er bare at det er voksne mennesker som bestemmer selv. Å bli solbrent har ingenting med saklig kritikk å gjøre. 

Ja, nettopp det jeg skriver. De tar valget selv, om enn ufornuftig og lite voksent. Men at du prøver å rettferdiggjøre gjentatte valg som er helseskadelige-det får du stå for selv. Det angår ikke meg personlig om de røyker, drikker, snuser, blir røde hummere, kjører uten bilbelte, ikke bruker redningsvest i båt. Mange ting som kan nevnes og ikke en eneste går utover meg fordi jeg vet bedre. Hva som går utover de yngste i familien er en helt annen sak og der kan man ikke bare lukke øynene. 

Det som er tragisk er alle de andre yngre og lettpåvirkelige menneskene der ute som sluker alt disse bloggerne gjør. «Siden paprika gjør det, så er det sikkert ikke så farlig...»

Du går langt i å beskytte valgene til paprika og gekko til tross for at all forskning og fornuft tilsier annet. Jeg undres hvorfor... Virker som du har en sterk «tilhørighet» til alt som gjøres/sies der siden du sluker alt så rått! For de som står nærmere kaoset så er det ikke like vakkert, det kan jeg love deg.

Endret av Cati
Endring
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Klink skrev:

Uskyldig å legge ut bilde av det. Noen kommenterte at de ikke burde legge ut bilde av at han var grilla med smileemoji. 

Solbrent er ikke bra, men seriøst hvem har ikke blitt det? 

Syns fortsatt ikke det er noe å putte en smileemoji etter. Får se om de smiler like mye når de blir 50. Er så mange rundt meg nå som har fått føflekk og hudkreft. At han syns det er morsomt for ente gang (ikke første gangen) er jo i tråd med det bildet han gir følgerne av seg selv. Han kan grille seg så mye han vil selvfølglig😂😂😂😂 blir ikke morsommere enn det 😂😂😂😂

Endret av Konabakmannen
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ikke jeg forstår er hvordan de orker tivoli, karuseller og hurramegrundt til 22-23 hver kveld 😂 Ikke at det er noen som har skade av det, men jeg synes det er helt nyyyydelig å legge barna i noenlunde normal tid, sitte på verandan og nyte et glass vin med mannen i fred og ro....etter en lang dag i sol og varme. Men smak og behag!

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cati skrev:

Ja, nettopp det jeg skriver. De tar valget selv, om enn ufornuftig og lite voksent. Men at du prøver å rettferdiggjøre gjentatte valg som er helseskadelige-det får du stå for selv. Det angår ikke meg personlig om de røyker, drikker, snuser, blir røde hummere, kjører uten bilbelte, ikke bruker redningsvest i båt. Mange ting som kan nevnes og ikke en eneste går utover meg fordi jeg vet bedre. Hva som går utover de yngste i familien er en helt annen sak og der kan man ikke bare lukke øynene. 

Det som er tragisk er alle de andre yngre og lettpåvirkelige menneskene der ute som sluker alt disse bloggerne gjør. «Siden paprika gjør det, så er det sikkert ikke så farlig...»

Du går langt i å beskytte valgene til paprika og gekko til tross for at all forskning og fornuft tilsier annet. Jeg undres hvorfor... Virker som du har en sterk «tilhørighet» til alt som gjøres/sies der siden du sluker alt så rått! For de som står nærmere kaoset så er det ikke like vakkert, det kan jeg love deg.

Tja jeg vet ikke hvem man skal sluke rått jeg, ikke KG hvertfall. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Konabakmannen skrev:

Syns fortsatt ikke det er noe å putte en smileemoji etter. Får se om de smiler like mye når de blir 50. Er så mange rundt meg nå som har fått føflekk og hudkreft. At han syns det er morsomt for ente gang (ikke første gangen) er jo i tråd med det bildet han gir følgerne av seg selv. Han kan grille seg så mye han vil selvfølglig😂😂😂😂 blir ikke morsommere enn det 😂😂😂😂

Herregud, verre enn ungdomsskolen dette. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Clara80 skrev:

Det ikke jeg forstår er hvordan de orker tivoli, karuseller og hurramegrundt til 22-23 hver kveld 😂 Ikke at det er noen som har skade av det, men jeg synes det er helt nyyyydelig å legge barna i noenlunde normal tid, sitte på verandan og nyte et glass vin med mannen i fred og ro....etter en lang dag i sol og varme. Men smak og behag!

Ja smak og behag , godt man et forskjellig tenker jeg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også det er unødvendig å kommentere i det uendelige om at C og K ikke bruker solkrem. Det er ikke sånn at de «reklamerer» for det, så ingen lettpåvirkelige mennesker som tar noe skade av det. Det er absolutt ingen her inne som vet om de ikke bruker solkrem, så skjerpings. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en av de voksne har kommet i skade for å bli solbrent  er ikke det samme som å la de små sitte på i bil uten bilbelte. Det er bare for å ha noe slarve om. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de to voksne ikke smører seg får vel være der3s problem.

Endret av Clara80
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så «herlig» at han på en snap får presset inn:

1. Fettkjemmet hår

2. «Gull»klokke

3. Øl

4. Venninnen i «snasen profil» med strutt

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, FruenFraHavet skrev:

1. Fettkjemmet hår

2. «Gull»klokke

3. Øl

Hva er snappen hans?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, FruenFraHavet skrev:

1. Fettkjemmet hår

2. «Gull»klokke

3. Øl

🙈 min mann kan👍🏻

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men har de ikke behov for å ha litt tid sammen i fred og ro? Eller finner de ikke roen i selskap med hverandre uten barna?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FruenFraHavet skrev:

1. Fettkjemmet hår

2. «Gull»klokke

3. Øl

Og et par "Gucci" sko på bildet med "gull" klokka... #tackyharrytass #sorrynotsorry

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
34 minutter siden, Clara80 skrev:

Men har de ikke behov for å ha litt tid sammen i fred og ro? Eller finner de ikke roen i selskap med hverandre uten barna?

Spiller det noen rolle? Kan de ikke få kose seg med barna når de har de. Ike alle har behov for masse alenetid 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Clara80 skrev:

De går mye pepper for at barna ikke er med de. Så... Hvordan er det galt å ta med barna på ferie? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar de har trille med seg til begge. Ikke uvanlig å sovne i vognen og bli løftet over i sengen seinere når man er på ferie vel? 

Gidder ikke følge Gekko, og følger ikke Paprika på Snap. Mer enn nok galskap å få med seg ved å følge Paprikas IG og av og til kikke innom bloggen, synes jeg. Anbefaler det! Selv om man da riktignok ikke får med seg pils og hårsleik og fake juggel - og manglende solvett🙃 Mangel på forretningsetikk er kunngjort i offentlige kanaler. Ikke gi den fyren oppmerksomhet. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Orly skrev:

Spiller det noen rolle? Kan de ikke få kose seg med barna når de har de. Ike alle har behov for masse alenetid 

De snakker jo ikke om annet enn alenetid 😂😂 de skjønner jo ikke at det normale er å få alenetid på kvelden når ungene er lagt. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...