Guidet Kvinne Skrevet 5. februar 2020 #4341 Skrevet 5. februar 2020 Det er vel ingen tvil om at hun følger denne tråden nøye i alle fall. 9
Lana_86 Skrevet 5. februar 2020 #4342 Skrevet 5. februar 2020 Jeg tenker at å leve av å utlevere seg selv er ikke for alle, faktisk de færreste. For da åpner du døren for at andre skal mene noe om deg og ditt liv, avhengig av hva du velger å dele. For å tåle de reaksjonene som kommer, må du være veldig trygg i deg selv og la det negative prelle av. Jeg forstår utifra innleggene til Camilla at hun ikke har denne tryggheten, og jeg tenker det beste for henne må være å slette hele bloggen. Det virker som hun gang på gang prøver å oppdra leserne sine, ved å forklare hvor såret hun er. Men hun har dessverre ikke makten til å endre noen, kun seg selv. 24
Oppland Skrevet 5. februar 2020 #4343 Skrevet 5. februar 2020 3 timer siden, Veslefrikk skrev: Men er det hun som har skrevet det tro? Det er veldig forskjellig fra alt annet hun har skrevet tidligere, så jeg har en mistanke om at hun kanskje har fått litt hjelp med det innlegget. Det var en helt annen måte å skrive på. Ofte har jeg måtte lese blogginnleggene fra henne, i hvertfall noe av innleggene, to ganger for virkelig få med meg det hun mener. Denne gangen var det helt annerledes, ikke en setning måtte jeg lese to ganger. Så hun har nok fått litt hjelp og det er helt greit. 19
Polio Skrevet 5. februar 2020 #4344 Skrevet 5. februar 2020 5 timer siden, Wenda skrev: Må du gi deg 😂 nei, det har muligens vært litt lite snapper nå i det siste, men med minste jenta så snappet de nesten hver eneste kveld at de danset, lekte og sang, musikk og TV på høyt volum. Og de snappet jo ofte fra kjøpesenteret, McDonalds osv om kvelden også. Dette var et diskusjonstema her inne i lang tid når hun holdt på sånn. og når barnet ble lagt så var det mobilen med full lys oppi ansiktet. Det var sånn en god stund med minste gutten også, men så orket jeg ikke følge med på sirkuset lengre så om det er slik at det akkurat nå ikke er slik så vet ikke jeg noe om det, men hun dokumenterte det iallefall MEGET ofte før Men er det synonymt med at barna har det vondt?? Alle har ulike rutiner. Som hun skrev i innlegget ( som var velformulert og med gode poeng) man kan ikke basere omsorgsevne på some. 5
Polio Skrevet 5. februar 2020 #4345 Skrevet 5. februar 2020 2 timer siden, Lana_86 skrev: Jeg tenker at å leve av å utlevere seg selv er ikke for alle, faktisk de færreste. For da åpner du døren for at andre skal mene noe om deg og ditt liv, avhengig av hva du velger å dele. For å tåle de reaksjonene som kommer, må du være veldig trygg i deg selv og la det negative prelle av. Jeg forstår utifra innleggene til Camilla at hun ikke har denne tryggheten, og jeg tenker det beste for henne må være å slette hele bloggen. Det virker som hun gang på gang prøver å oppdra leserne sine, ved å forklare hvor såret hun er. Men hun har dessverre ikke makten til å endre noen, kun seg selv. Tåle å bli meldt til BV basert på antakelse fra lesere? Siste innlegg indikerer jo det. Helt urimelig. Hun har levert gode innlegg om interiør siden hun flytta, mindre eksponering, vært ærlig og ikke opprettholdt en fasade. Hva mer krever de som klager her inne? Sier ikke at du klager. 6
Polio Skrevet 5. februar 2020 #4346 Skrevet 5. februar 2020 6 timer siden, Minipilla skrev: Da følger vi virkelig ikke samme person. Og dette med leggetid er diskutert opp og ned i årevis her så det er nok av folk som følger og ser det samme. Både hun og han hun deler adresse med bytter på å snappe dem på sene kvelder. Men er det synonymt med omsorgssvikt??? Ulike grunner for at barn er seint oppe. 5
Inga-pinga Skrevet 5. februar 2020 #4347 Skrevet 5. februar 2020 Dette innlegget kom for å få opp lesertallene. Hun har fått lite blest her inne , og sikkert færre klikk etter hun la om bloggen. For det er rett og slett ganske kjedelig det hun leverer. Så med dette innlegget lar jeg for min del tråden dø ut. 26
Trua Skrevet 5. februar 2020 #4348 Skrevet 5. februar 2020 6 minutter siden, Inga-pinga skrev: Dette innlegget kom for å få opp lesertallene. Hun har fått lite blest her inne , og sikkert færre klikk etter hun la om bloggen. For det er rett og slett ganske kjedelig det hun leverer. Så med dette innlegget lar jeg for min del tråden dø ut. Sier meg fullstendig enig 9
Sol Rampelyset Skrevet 5. februar 2020 #4349 Skrevet 5. februar 2020 Tråden er ryddet for krenkende innlegg og svar til dette. Sol, admin.
Wenda Skrevet 5. februar 2020 #4350 Skrevet 5. februar 2020 1 time siden, Polio skrev: Men er det synonymt med at barna har det vondt?? Alle har ulike rutiner. Som hun skrev i innlegget ( som var velformulert og med gode poeng) man kan ikke basere omsorgsevne på some. Nå har jeg ikke nevnt at barna har det vondt, har jeg? Når det er sagt... barn har ikke godt av å ha slike rutiner over tid etter min mening 6
Tiara07 Skrevet 5. februar 2020 #4351 Skrevet 5. februar 2020 Har ikke lest innlegget, men så noen kommentarer på insta hvor hun linker til innlegget. Ser en kommenterer noe ala "misunnelse er stygt".... Det er det dummeste jeg hører! Hva er det som gjør at folk tror dette handler om misunnelse??? 27
Gjest BethD Skrevet 5. februar 2020 #4352 Skrevet 5. februar 2020 17 minutter siden, Tiara07 skrev: Har ikke lest innlegget, men så noen kommentarer på insta hvor hun linker til innlegget. Ser en kommenterer noe ala "misunnelse er stygt".... Det er det dummeste jeg hører! Hva er det som gjør at folk tror dette handler om misunnelse??? Er det ikke det folk sier da? Når noen «hater» på noen så er det fordi de er misunnelige Noe jeg kan med sikkert 100% sikkerhet si at INGEN er på henne..... ivertfall ingen i denne tråden
Tiara07 Skrevet 5. februar 2020 #4353 Skrevet 5. februar 2020 1 time siden, BethD skrev: Er det ikke det folk sier da? Når noen «hater» på noen så er det fordi de er misunnelige Noe jeg kan med sikkert 100% sikkerhet si at INGEN er på henne..... ivertfall ingen i denne tråden Samme her. Finnes ikke misunnelig! 6
Stargaze Skrevet 5. februar 2020 #4354 Skrevet 5. februar 2020 Jeg tror hun vet veldig godt selv at det ikke er noen som er misunnelige på livet hennes. Jeg tipper det er selvforsvar, for å prøve å føle at livet er bedre enn det egentlig er. Var ikke akkurat vinnerloddet hun dro i hus for tre år siden... 22
Infinity Skrevet 5. februar 2020 #4355 Skrevet 5. februar 2020 1 time siden, BethD skrev: Er det ikke det folk sier da? Når noen «hater» på noen så er det fordi de er misunnelige Noe jeg kan med sikkert 100% sikkerhet si at INGEN er på henne..... ivertfall ingen i denne tråden Selfølgelig er ikke det misunnelse, men hva er det som gjør at folk skal latterliggjøre absolutt alt hun publiseres? Istedenfor å ta innover seg at hun syns at det er vanskelig og tenke litt over hva som skrives, så er det rett i spekulering av brukerene her inne om at noen andre har skrevet innlegget, og haha drikker ikke brus, hun lyger....bla bla barnevern, bla bla leggetider, spekulering, spekulering.. Jeg har jo forstått at alle mødrene her inne er helt fantastiske, lager mat fra bunnen, legger ungene til rett tid, og er stort sett helt rå, men det er helt urelevant for tråden, den bør fokusere på saklig kritikk. Da vil sikkert flere av brukerene som rømte tråden da drittslengingen begynte, komme tilbake. 10
Minipilla Skrevet 5. februar 2020 #4356 Skrevet 5. februar 2020 Stakkars meg innlegg pleier alltid å komme i etterkant av provoserende innlegg / oppførsel. Som nå sist barnehagestart for en baby når begge foreldrene er hjemmeværende samt en merkelig historie om Teslaen som plutselig var totalvraket. Da må det dysses ned med stakkars meg innlegg. Tradisjonen tro. 31
Infinity Skrevet 5. februar 2020 #4357 Skrevet 5. februar 2020 16 minutter siden, Minipilla skrev: Stakkars meg innlegg pleier alltid å komme i etterkant av provoserende innlegg / oppførsel. Som nå sist barnehagestart for en baby når begge foreldrene er hjemmeværende samt en merkelig historie om Teslaen som plutselig var totalvraket. Da må det dysses ned med stakkars meg innlegg. Tradisjonen tro. Men hvorfor i all verden blir du provosert av at et barn begynner i barnehagen, og enda verre, begynner å fable om hva den Egentlige grunnen er ? 7
Polio Skrevet 5. februar 2020 #4358 Skrevet 5. februar 2020 1 time siden, Infinity skrev: Selfølgelig er ikke det misunnelse, men hva er det som gjør at folk skal latterliggjøre absolutt alt hun publiseres? Istedenfor å ta innover seg at hun syns at det er vanskelig og tenke litt over hva som skrives, så er det rett i spekulering av brukerene her inne om at noen andre har skrevet innlegget, og haha drikker ikke brus, hun lyger....bla bla barnevern, bla bla leggetider, spekulering, spekulering.. Jeg har jo forstått at alle mødrene her inne er helt fantastiske, lager mat fra bunnen, legger ungene til rett tid, og er stort sett helt rå, men det er helt urelevant for tråden, den bør fokusere på saklig kritikk. Da vil sikkert flere av brukerene som rømte tråden da drittslengingen begynte, komme tilbake. Mest fornuftige innlegget her inne på lenge! 7
Polio Skrevet 5. februar 2020 #4359 Skrevet 5. februar 2020 1 time siden, Stargaze skrev: Jeg tror hun vet veldig godt selv at det ikke er noen som er misunnelige på livet hennes. Jeg tipper det er selvforsvar, for å prøve å føle at livet er bedre enn det egentlig er. Var ikke akkurat vinnerloddet hun dro i hus for tre år siden... De er jo ifølge henne lykkelige? Hvordan kan du si at hun ikke trakk vinnerloddet? 4
Polio Skrevet 5. februar 2020 #4360 Skrevet 5. februar 2020 1 time siden, Minipilla skrev: Stakkars meg innlegg pleier alltid å komme i etterkant av provoserende innlegg / oppførsel. Som nå sist barnehagestart for en baby når begge foreldrene er hjemmeværende samt en merkelig historie om Teslaen som plutselig var totalvraket. Da må det dysses ned med stakkars meg innlegg. Tradisjonen tro. De sier da vitterlig at de jobber. Hvordan kan du påstå noe annet? Har du noe med det å gjøre forresten? 2
Anbefalte innlegg