Mariss@68 Skrevet 8. mai 2022 #11601 Del Skrevet 8. mai 2022 Ab85 skrev (3 minutter siden): Villa hunnbakken/ huset C hadde fullt ansvar for innvendig: skriver på Instagram: Drømmen er ødelagt og jeg slipper aldri noen inn i hjertet mitt igjen. #bedragerietløgneneogpengererillemensviketerverst. Syntes så syndt på de som har gitt alt til C,i drømmen om å bygge en villa. Jeg forstår ikke hvordan folk kan ødelegge på det groveste for andre. Stakkars barn som vokser opp med en mor som holder på slik. Blir jo nysgjerrig på omfanget av hennes tap - om hun har svindlet henne også? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 9. mai 2022 #11602 Del Skrevet 9. mai 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner og persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Griffin87 Skrevet 9. mai 2022 Populært innlegg #11603 Del Skrevet 9. mai 2022 Ab85 skrev (23 timer siden): Villa hunnbakken/ huset C hadde fullt ansvar for innvendig: skriver på Instagram: Drømmen er ødelagt og jeg slipper aldri noen inn i hjertet mitt igjen. #bedragerietløgneneogpengererillemensviketerverst. Syntes så syndt på de som har gitt alt til C,i drømmen om å bygge en villa. Jeg forstår ikke hvordan folk kan ødelegge på det groveste for andre. Stakkars barn som vokser opp med en mor som holder på slik. Det var jo ikke lenge siden AC la ut den tordentalen mot alle her inne, hvor hun omtrent latterliggjorde folk fordi de hadde inntrykk av at C hadde tatt valg i forhold til huset osv. Hun skrev jo i klartekst at dette huset og det som skjedde i det hadde HUN full kontroll over, og alle valg som ble tatt var hennes.. Så det skurrer litt for meg når all skyld legges på C. At AC har blitt lurt av C har jeg ingen tvil om, men jeg mener at AC også må ta MYE skyld. Du lar ikke en med 3 tidligere konkurser, og MANGE ANDRE RØDE FLAGG ta ansvar for noe som helst. Tipper AC burde be så ydmykt om unnskyldning til alle her inne. 49 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 9. mai 2022 #11604 Del Skrevet 9. mai 2022 Forstår godt at dette er skikkelig kjipt for A-C som samarbeidspartner, men må ærlig innrømme at jeg undrer meg over at det er mulig å ikke ha skjønt noe av det som har skjedd. Hun har jo vært delaktig i Ministjerner, svart kunder og MÅ jo ha fulgt med på Trust Pilot og her på KG i tillegg. Jeg synes også det er rart at hun ikke går ut og beklager til de som ikke har fått varene/pengene sine, det burde vært det første hun gjorde. Nå virker det som hun er mest opptatt av å minimalisere eget ansvar og helt ærlig ser det ikke så bra ut. 34 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 9. mai 2022 #11605 Del Skrevet 9. mai 2022 (endret) A-C hadde en rolle i ministjerner. Istedenfor å ta ansvar for det som har skjedd i det firma og ikke minst den ugreie behandlingen av kunder, så er fokuset hennes «greier» og hva hun har blitt utsatt for. Det er rett og slett ansvarsfraskrivelse ovenfor kundene av ministjerner. Endret 9. mai 2022 av Lill :) 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 9. mai 2022 #11606 Del Skrevet 9. mai 2022 Men hvilken rolle har AC hatt egentlig? Ansatt? Gikk hun inn med penger til innkjøp av varer, og hva fikk hun i så fall i retur? Kanskje betalingen var at C fant samarbeidspartnere med tanke på huset? Har AC betalt C for interiørstylingen? Så mange spørsmål. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 9. mai 2022 #11607 Del Skrevet 9. mai 2022 Viernes skrev (2 minutter siden): Men hvilken rolle har AC hatt egentlig? Ansatt? Gikk hun inn med penger til innkjøp av varer, og hva fikk hun i så fall i retur? Kanskje betalingen var at C fant samarbeidspartnere med tanke på huset? Har AC betalt C for interiørstylingen? Så mange spørsmål. Hun var vel en investor, hun som hadde penger til å kjøpe inn varer. Skulle sikkert få igjen pengene gradvis av overskudder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 9. mai 2022 #11608 Del Skrevet 9. mai 2022 (endret) Viernes skrev (34 minutter siden): Men hvilken rolle har AC hatt egentlig? Ansatt? Gikk hun inn med penger til innkjøp av varer, og hva fikk hun i så fall i retur? Kanskje betalingen var at C fant samarbeidspartnere med tanke på huset? Har AC betalt C for interiørstylingen? Så mange spørsmål. Hun har hatt kundekontakt i Ministjerner. I tillegg har hun beskrevet et «vi» om hun og Johansen når det gjelder driften av ministjerner. At Ministjerner ikke nevnes med et ord nå er meget spesielt. Endret 9. mai 2022 av Lill :) 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 10. mai 2022 #11609 Del Skrevet 10. mai 2022 Griffin87 skrev (11 timer siden): Det var jo ikke lenge siden AC la ut den tordentalen mot alle her inne, hvor hun omtrent latterliggjorde folk fordi de hadde inntrykk av at C hadde tatt valg i forhold til huset osv. Hun skrev jo i klartekst at dette huset og det som skjedde i det hadde HUN full kontroll over, og alle valg som ble tatt var hennes.. Så det skurrer litt for meg når all skyld legges på C. At AC har blitt lurt av C har jeg ingen tvil om, men jeg mener at AC også må ta MYE skyld. Du lar ikke en med 3 tidligere konkurser, og MANGE ANDRE RØDE FLAGG ta ansvar for noe som helst. Tipper AC burde be så ydmykt om unnskyldning til alle her inne. Hva kalte AC seg her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 10. mai 2022 #11610 Del Skrevet 10. mai 2022 Finlay skrev (36 minutter siden): Hva kalte AC seg her inne? Ann-cathrin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 10. mai 2022 #11611 Del Skrevet 10. mai 2022 Kjære AC. Om det ikke er profiler på skapdørene kan du foliere de. Det blir ikke fint å male de, da må du sprøytelakkere de profesjonelt. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 10. mai 2022 #11612 Del Skrevet 10. mai 2022 Å dele bruddstykker på egen Instagram, er vel en måte å fortelle historien sin, det også. Om AC ikke ønsker spekulasjoner og diskusjon rundt seg selv ville det nok vært lurt å A) ikke delta i debatten, slik hun gjorde så lenge pengene trillet inn og B) ikke fylle sine egne kanaler med halvkvedede viser om situasjonen hun nå er i. Jeg har medfølelse med henne, jeg har selv blitt skikkelig lurt av folk i arbeidslivet, og i ettertid føler man seg passe idiot som ikke tok grep på et tidligere tidspunkt. Man gjør gjerne en sånn feil bare én gang i livet. 26 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 10. mai 2022 #11613 Del Skrevet 10. mai 2022 FruJohansen skrev (25 minutter siden): Å dele bruddstykker på egen Instagram, er vel en måte å fortelle historien sin, det også. Om AC ikke ønsker spekulasjoner og diskusjon rundt seg selv ville det nok vært lurt å A) ikke delta i debatten, slik hun gjorde så lenge pengene trillet inn og B) ikke fylle sine egne kanaler med halvkvedede viser om situasjonen hun nå er i. Jeg har medfølelse med henne, jeg har selv blitt skikkelig lurt av folk i arbeidslivet, og i ettertid føler man seg passe idiot som ikke tok grep på et tidligere tidspunkt. Man gjør gjerne en sånn feil bare én gang i livet. Det som er merkelig er at både VP og AC har samme fremgangsmåte på instagram. Dele små deler av historien for å få spekulasjoner, sympati og følgere. 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 10. mai 2022 #11614 Del Skrevet 10. mai 2022 nomore82 skrev (11 minutter siden): Det som er merkelig er at både VP og AC har samme fremgangsmåte på instagram. Dele små deler av historien for å få spekulasjoner, sympati og følgere. Det er vel ikke noe aktivitet på Ø/J sin IG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 10. mai 2022 #11615 Del Skrevet 10. mai 2022 Lill skrev (3 minutter siden): Det er vel ikke noe aktivitet på Ø/J sin IG? Nei nå er vel hodet godt nedi sanden vil jeg tro. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griffin87 Skrevet 10. mai 2022 #11616 Del Skrevet 10. mai 2022 nomore82 skrev (6 minutter siden): Nei nå er vel hodet godt nedi sanden vil jeg tro. Det at hun ikke møtte opp i retten, pluss det at hun prøver å selge ting privat, det sier ALT om henne som person. Hun har ikke lært NOE. MORALEN = 0. Helt utrolig at det er mulig. 25 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ann-cathrin Skrevet 10. mai 2022 Populært innlegg #11617 Del Skrevet 10. mai 2022 (endret) Sitat slettet. Sol, admin. Dere må skrive hva dere vil om hva dere mener om meg her inne, men det du skriver her er ikke sant, jeg har aldri lurt en leverandør ei eller aldri ikke gjort opp for MEG noe sted. Jeg vil også be dere respektere samboeren min, å la være og dra han inn som ikke en gang er på noen some overhodet, og har samme mening om C som dere, og aldri hatt noe med Camilla eller Kim å gjøre. Dere får holde dere til meg. Jeg har fått straffa mi både psykisk og økonomisk, så dere kan legge dere på puta å sove godt om nettene. Det meste dere skriver er spekulasjoner, dere vet ikke kvartparten eller fakta. Og så vil jeg avslutte med å be dere så ærbødigst om unnskyldning for at jeg ikke hørte på dere. Jeg hørte faktisk ikke på meg selv en gang, for jeg var en av dere for 2,5 år siden. Endret 10. mai 2022 av Sol Rampelyset 24 28 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 10. mai 2022 #11618 Del Skrevet 10. mai 2022 Ann-cathrin skrev (5 minutter siden): Dere må skrive hva dere vil om hva dere mener om meg her inne, men det du skriver her er ikke sant, jeg har aldri lurt en leverandør ei eller aldri ikke gjort opp for MEG noe sted. Jeg vil også be dere respektere samboeren min, å la være og dra han inn som ikke en gang er på noen some overhodet, og har samme mening om C som dere, og aldri hatt noe med Camilla eller Kim å gjøre. Dere får holde dere til meg. Jeg har fått straffa mi både psykisk og økonomisk, så dere kan legge dere på puta å sove godt om nettene. Det meste dere skriver er spekulasjoner, dere vet ikke kvartparten eller fakta. Og så vil jeg avslutte med å be dere så ærbødigst om unnskyldning for at jeg ikke hørte på dere. Jeg hørte faktisk ikke på meg selv en gang, for jeg var en av dere for 2,5 år siden. Hvorfor forteller du ikke hele historien da? Fortell sannheten om alt som har skjedd, selv om du føler at du blottlegger deg. Det er den eneste måten du kan unngå spekulasjoner på og da vil du fremstå som en sterk kvinne som står der i stormen, istedet for å bli husket som et nek som ble lurt trill rundt av C og K. 30 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 10. mai 2022 #11619 Del Skrevet 10. mai 2022 (endret) Ann-cathrin skrev (25 minutter siden): Dere må skrive hva dere vil om hva dere mener om meg her inne, men det du skriver her er ikke sant, jeg har aldri lurt en leverandør ei eller aldri ikke gjort opp for MEG noe sted. Jeg vil også be dere respektere samboeren min, å la være og dra han inn som ikke en gang er på noen some overhodet, og har samme mening om C som dere, og aldri hatt noe med Camilla eller Kim å gjøre. Dere får holde dere til meg. Jeg har fått straffa mi både psykisk og økonomisk, så dere kan legge dere på puta å sove godt om nettene. Det meste dere skriver er spekulasjoner, dere vet ikke kvartparten eller fakta. Og så vil jeg avslutte med å be dere så ærbødigst om unnskyldning for at jeg ikke hørte på dere. Jeg hørte faktisk ikke på meg selv en gang, for jeg var en av dere for 2,5 år siden. Kan jeg spørre om hva som gjorde at du gikk fra å være "en av oss", altså kritiker av VP, til å bli hennes kompanjong og ivrigste forsvarer? Jeg skjønner at det er vondt med (feilaktige) spekulasjoner, men eneste måten å få slutt på det er at DU forteller hva som faktisk har skjedd. Jeg husker at du også kalte det spekulasjoner da folk her inne prøvde å advare deg med bakgrunn i dårlige anmeldelser på Trustpilot og SoMe ... Endret 10. mai 2022 av FruRosa Tastetull 38 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 10. mai 2022 #11620 Del Skrevet 10. mai 2022 FruRosa skrev (29 minutter siden): Kan jeg spørre om hva som gjorde at du gikk fra å være "en av oss", altså kritiker av VP, til å bli hennes kompanjong og ivrigste forsvarer? Jeg skjønner at det er vondt med (feilaktige) spekulasjoner, men eneste måten å få slutt på det er at DU forteller hva som faktisk har skjedd. Jeg husker at du også kalte det spekulasjoner da folk her inne prøvde å advare deg med bakgrunn i dårlige anmeldelser på Trustpilot og SoMe ... De er nok gode på å overbevise folk om at alle andre er slemme, at alt bare er stygge rykter fra slemme folk osv osv..... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg