nomore82 Skrevet 8. mai 2022 #11561 Del Skrevet 8. mai 2022 Nå sitter A-C med skjegget fullt av postkasser ser det ut til. Håper virkelig fagfolk vurderer og godkjenner sluttresultatet før ferdigattest godkjennes. Og dette får meg til å tenke litt. Jeg og samboer er i en prosess med å vurdere å kjøpe større hus eller bygge selv. Vi er fra før superskeptiske når vi leser om oppussing som er nylig gjort, og nå skjønner jeg jo og at vi må være skeptiske også til «fagfolk». Selv relativt nye bygg kan altså ha idiotfeil og mangler dersom rett «ekspert» har vært involvert. Spørs om vi ikke bare må bygge selv for å være sikker 😂 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 8. mai 2022 #11562 Del Skrevet 8. mai 2022 De burde jo hatt et regnskap som viste inn/ut uavhengig om det gikk fra Cs konto. Men foR alt vi vet har de hatt det også. Men ikke sikkert hun har hatt oversikten over Cs konto. Kjipt å få navnet sitt svertet. Hun gjør jo det selv om navnet ikke står i papirene. Mange vet hun har vært involvert. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 8. mai 2022 #11563 Del Skrevet 8. mai 2022 nomore82 skrev (14 minutter siden): Nå sitter A-C med skjegget fullt av postkasser ser det ut til. Håper virkelig fagfolk vurderer og godkjenner sluttresultatet før ferdigattest godkjennes. Og dette får meg til å tenke litt. Jeg og samboer er i en prosess med å vurdere å kjøpe større hus eller bygge selv. Vi er fra før superskeptiske når vi leser om oppussing som er nylig gjort, og nå skjønner jeg jo og at vi må være skeptiske også til «fagfolk». Selv relativt nye bygg kan altså ha idiotfeil og mangler dersom rett «ekspert» har vært involvert. Spørs om vi ikke bare må bygge selv for å være sikker 😂 Synes faktisk litt synd på henne. Hun har hatt tillt til en venninne som ikke var tilliten verdig. Til tross for advarsler. Vi vet ikke hvor god C har vært til å lure henne…. 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 8. mai 2022 Forfatter #11564 Del Skrevet 8. mai 2022 Stargaze skrev (23 minutter siden): Synes faktisk litt synd på henne. Hun har hatt tillt til en venninne som ikke var tilliten verdig. Til tross for advarsler. Vi vet ikke hvor god C har vært til å lure henne…. Enig. Og nå står hun igjen med et hus som ikke er skikkelig prosjektert og der hun/de må ordne opp i alle mangler. I tillegg til rotet relatert til Ministjerner. Om Paprika tenkte at den baderomsløsningen skulle fungere uten glassvegger, må fuglene vite… hun hadde åpenbart ingen samarbeidspartner på måltilpassede dører/vegger iallefall. Å velge en ustrukturert drømmer til prosjektleder er en dårlig ide. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 8. mai 2022 #11565 Del Skrevet 8. mai 2022 Friluftsdame skrev (1 time siden): Enig. Og nå står hun igjen med et hus som ikke er skikkelig prosjektert og der hun/de må ordne opp i alle mangler. I tillegg til rotet relatert til Ministjerner. Om Paprika tenkte at den baderomsløsningen skulle fungere uten glassvegger, må fuglene vite… hun hadde åpenbart ingen samarbeidspartner på måltilpassede dører/vegger iallefall. Å velge en ustrukturert drømmer til prosjektleder er en dårlig ide. Håper for AC sin skyld at hun ikke har forhåndsbetalt for dusjdørene hun trodde var bestilt…. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 8. mai 2022 #11566 Del Skrevet 8. mai 2022 9 hours ago, Smugleseren said: Moms og skatt for MiniStjerner går ut av Camillas private konto når det er et enkeltpersonsforetak. Dette har AC ikke tilgang til å følge med på! (-Hvor mange har tilgang din DIN personlige konto da??) Enig med @Smugleseren. Folkene bak foretaket hevdet også at det skulle gjøres om til et AS, hvilket ikke skjedde. C og K er uten tvil gode til å snakke for seg, og C ekspert på å spille offer. De har jo klart å bløffe og lure leverandører og kunder i en årrekke. Med dette som bakteppe, er det ikke usannsynlig at de har løyet og bløffet for sin kompanjong, som de først har opparbeidet et tillitsforhold til. Handel og samarbeid er basert på tillit, noe C og K ikke ser ut til å bry seg om. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 8. mai 2022 #11567 Del Skrevet 8. mai 2022 Viernes skrev (3 timer siden): Det er jo ikke ulovlig å dumme seg ut. Lett å være etterpåklok, men det er jo ikke hun som har gjort noe galt her. Hun valgte å stole på det C sa, sikkert fordi de har kjent hverandre i mange år og vært gode venner. C har sikkert vært en god venninne som har vært til å stole på i mange sammenhenger. Bare ikke innen business. Hadde vært interessant å høre hva AC har å si om saken og det som er skjedd. Jeg tror disse to er ekstremt gode til å snakke for seg og få andre folk med på laget sitt, selv de mest skeptiske. Får litt sånn Marie Madeleine Larsen (seriebedrager) - vibber av de. Og jeg ser for meg at hvem som helst i nærheten av de kan bli "fanget i nettet". Postmannen, naboen osv 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 8. mai 2022 #11568 Del Skrevet 8. mai 2022 Mye som har gått galt i husprosjektet til AC, dessverre 🥺 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 8. mai 2022 #11569 Del Skrevet 8. mai 2022 FruRosa skrev (12 minutter siden): Mye som har gått galt i husprosjektet til AC, dessverre 🥺 Det er interiørstylisten sin det. Tragisk hele greia. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimekkoen Skrevet 8. mai 2022 #11570 Del Skrevet 8. mai 2022 Den baderomsinnredningen ble levert 16 februar, i feil farge ifølge ACs IG. Da har de hatt tid til å bytte den, hvis nå ikke bestillingen var feil da… For et rot. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 8. mai 2022 #11571 Del Skrevet 8. mai 2022 Jeg vil bare presisere at jeg ikke ønsker å disse AC eller det nye huset hennes! VP fremstilte hele tiden dette som "sitt" prosjekt og "sin" jobb, så kommentarene om feilene som er begått går på VPs inkompetanse som "interiørstylist". 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet 8. mai 2022 #11572 Del Skrevet 8. mai 2022 nomore82 skrev (3 timer siden): Nå sitter A-C med skjegget fullt av postkasser ser det ut til. Håper virkelig fagfolk vurderer og godkjenner sluttresultatet før ferdigattest godkjennes. Og dette får meg til å tenke litt. Jeg og samboer er i en prosess med å vurdere å kjøpe større hus eller bygge selv. Vi er fra før superskeptiske når vi leser om oppussing som er nylig gjort, og nå skjønner jeg jo og at vi må være skeptiske også til «fagfolk». Selv relativt nye bygg kan altså ha idiotfeil og mangler dersom rett «ekspert» har vært involvert. Spørs om vi ikke bare må bygge selv for å være sikker 😂 Dere må sjekke «refferanser» 🙃 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 8. mai 2022 #11573 Del Skrevet 8. mai 2022 Jadaomatte skrev (Akkurat nå): Dere må sjekke «refferanser» 🙃 😂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 8. mai 2022 #11574 Del Skrevet 8. mai 2022 Historen om VP og hennes nettbutikk og såkalte styling tjenester blir bare mer og mer tragisk. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 8. mai 2022 #11575 Del Skrevet 8. mai 2022 Hva sier bobestyreren om at hun nå selger unna på Finn tro? Både ubrukte varer fra Ministjerner og egne gardiner mm. Og har hun flyttet til Halden eller er det via en stråmann? 16 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 8. mai 2022 #11576 Del Skrevet 8. mai 2022 Lunabelle skrev (10 minutter siden): Hva sier bobestyreren om at hun nå selger unna på Finn tro? Både ubrukte varer fra Ministjerner og egne gardiner mm. Og har hun flyttet til Halden eller er det via en stråmann? Her burde vel kompanjongen følge med? 31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 8. mai 2022 #11577 Del Skrevet 8. mai 2022 Trua skrev (10 minutter siden): Her burde vel kompanjongen følge med? Og Skatteetaten. 34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 8. mai 2022 #11578 Del Skrevet 8. mai 2022 Lunabelle skrev (19 minutter siden): Hva sier bobestyreren om at hun nå selger unna på Finn tro? Både ubrukte varer fra Ministjerner og egne gardiner mm. Og har hun flyttet til Halden eller er det via en stråmann? Overrasker meg ikke det grann! Herlighet… Hva med å for en gangs skyld ta deg sammen og gjøre ting redelig og ordentlig, Paprika?! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griffin87 Skrevet 8. mai 2022 #11579 Del Skrevet 8. mai 2022 Godt å se at hun ikke har lært, ikke tar ansvar, og ikke har noen planer om å endre seg ihvertfall 🙄 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 8. mai 2022 #11580 Del Skrevet 8. mai 2022 Hun burde jo vite nå at "nettrollene" følger med på det hun foretar seg? Hvordan trodde hun at hun kunne selge unna ubemerket? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg