Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

FruRosa skrev (4 minutter siden):

Ny vri. Hun skal altså handle for folk og sende varene til dem, for så å hjelpe dem med styling via facetime.

Screenshot_20220126-194803_Instagram.jpg

Som om folk tør sende penger til C så hun skal handle inn varer, for regner jo med at det må forhåndsbetales.......og hva slags varer er det snakk om? Puter, duftlys og kubbelys? Hva om noen vil innrede med litt antikke møbler, store og tunge som de kan være, C kjøper alt og sender? Jaja 🤣

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mamak skrev (3 minutter siden):

Ha ha ha tenkte akkurat det samme 😅 Nå er hun innovativ🥴 

Eller desperat etter inntekt..

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (9 minutter siden):

Ny vri. Hun skal altså handle for folk og sende varene til dem, for så å hjelpe dem med styling via facetime.

Setter sammen varer...? Jeg har lyst på en Pax garderobeløsning fra IKEA. Kanskje jeg kan sende henne en dm, så handler hun for meg og setter den sammen. 

Endret av Lunabelle
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det vårslepp og snart sommerferie i januar hos vp familien. Å klare og leve i nuet fikser ikke vp damen. Der skyndes det frem, frem, frem. Derfor kommer juletreet opp 1.november og kastes ut 2.juledag. VP lever 3-4 mnd før årstiden er der.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (2 timer siden):

Her er vi visst rimelig desperat - alt prøves. Men trøste og bære Paprika; dette her kan du ikke seriøst mene at det er et markedsgrunnlag for? 

Antar forretningsideen er å pushe ut varelageret til Ministjerner og å selge Millemoi-varer. Vil du ikke ha sofaen full av glinsende Millemoi-puter sier du? Jo, men det anbefaler jeg. Spesielt i beige og blått. Vil du ikke ha en svær urne på bordet? Jo, men det er altså sååå lekkert. Vil du ikke ha bordet fullt av glasslysestaker og lykter fra Ministjerner heller? Men da kan jeg lime dem sammen for deg, det er siste nytt. Du betaler, jeg sender dersom ikke alle andre klusser det til. 

• Liker 38
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Friluftsdame skrev (48 minutter siden):

Her er vi visst rimelig desperat - alt prøves. Men trøste og bære Paprika; dette her kan du ikke seriøst mene at det er et markedsgrunnlag for? 

Antar forretningsideen er å pushe ut varelageret til Ministjerner og å selge Millemoi-varer. Vil du ikke ha sofaen full av glinsende Millemoi-puter sier du? Jo, men det anbefaler jeg. Spesielt i beige og blått. Vil du ikke ha en svær urne på bordet? Jo, men det er altså sååå lekkert. Vil du ikke ha bordet fullt av glasslysestaker og lykter fra Ministjerner heller? Men da kan jeg lime dem sammen for deg, det er siste nytt. Du betaler, jeg sender dersom ikke alle andre klusser det til. 

Jeg tror også dette er en måte å prøve å få solgt ut varelageret til ministjerner. Hva med å faktisk bli ansatt hos en arbeidsgiver og ha et forutsigbart arbeidsforhold? Det er ikke «raske penger» i å selge lysestaker og puter. Realitetene treffer de alltid i bakhodet etter en stund. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skulle bare ha lært seg sosiale medier! Kjøpe seg en ny telefon, en 13 pro Max, ta skrape og fine bilder i riktig lys! Så hvis hun vil holde på med rengjøring så er det greit - mange som har skjønt at rengjøring fenger veldig og smitter. Se på TikTok bare - man får lyst til å vaske hele huset fordi det er inspirerende! Jeg har så lyst at hun bare skal steppe up gamet, fornye seg og finne sin greie! Hun må snart henge med i tiden, viner ferdige med 2010 nå, uklare bilder og dårlig redigering! 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sialove skrev (10 minutter siden):

Hun skulle bare ha lært seg sosiale medier! Kjøpe seg en ny telefon, en 13 pro Max, ta skrape og fine bilder i riktig lys! Så hvis hun vil holde på med rengjøring så er det greit - mange som har skjønt at rengjøring fenger veldig og smitter. Se på TikTok bare - man får lyst til å vaske hele huset fordi det er inspirerende! Jeg har så lyst at hun bare skal steppe up gamet, fornye seg og finne sin greie! Hun må snart henge med i tiden, viner ferdige med 2010 nå, uklare bilder og dårlig redigering! 

Helt enig ang TikTok 😁 jeg såg TikTok i dag av husvask. Gjett hvem som vasket hele badet etterpå? 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CØ beviser jo bare selv akkurat hvor dårlig nettbutikken går. Hvis man har en nettbutikk som går så det suser, hvem har vel tid til rengjøringstjenester, designtjenester,handletjenester, og Gud vet hva...? 

Kanskje en liten idé å få sendt ut varer til de som venter, betalt tilbake til de som aldri kommer til å få varene ++ før man starter på nye eventyr? 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosasko skrev (7 timer siden):

Helt enig ang TikTok 😁 jeg såg TikTok i dag av husvask. Gjett hvem som vasket hele badet etterpå? 😅

Ja samme her. Etter at jeg kom over Hurryliv, så har jeg endevendt hele huset og lurer nesten på om jeg innehar en skjult OCD diagnose. Men gud så mye enklere det er når alt er ryddig og ikke minst sparer meg for tid.

DEtte kunne CØ ha utnyttet. Feks hvordan pakke praktisk når man flytter! Dette har hun gode skills på etter x antall flytt. Hvordan få det mest mulig ryddig i skuffer, skap, bad, gang m.m med mange folk i hus? Er så mye mer potensiale hun kunne ha utnyttet enn å tilby tjenester fra "2010"

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pæddan skrev (7 minutter siden):

Ja samme her. Etter at jeg kom over Hurryliv, så har jeg endevendt hele huset og lurer nesten på om jeg innehar en skjult OCD diagnose. Men gud så mye enklere det er når alt er ryddig og ikke minst sparer meg for tid.

DEtte kunne CØ ha utnyttet. Feks hvordan pakke praktisk når man flytter! Dette har hun gode skills på etter x antall flytt. Hvordan få det mest mulig ryddig i skuffer, skap, bad, gang m.m med mange folk i hus? Er så mye mer potensiale hun kunne ha utnyttet enn å tilby tjenester fra "2010"

Nå har du nok gitt henne mange gode idéer. Så vi kan vel bare sette oss ned og vente på neste "annonse" på instagram. Den kommer nok om ikke lenge. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uavhengig av kvaliteten på annonsene ... hvordan tenker hun at dette skal nå frem til folk, kun fra en IG konto som er vekselvis lukket og offentlig?

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pæddan skrev (3 timer siden):

Aldri hørt om Hurryliv så jeg måtte søke opp. Utrolig inspirerende dame så takk for tips :blomst:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (2 timer siden):

Aldri hørt om Hurryliv så jeg måtte søke opp. Utrolig inspirerende dame så takk for tips :blomst:

Bare hyggelig. Ramlet over henne på TikTok og jammen kan hun sine saker👏

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Griffin87 skrev (9 timer siden):

CØ beviser jo bare selv akkurat hvor dårlig nettbutikken går. Hvis man har en nettbutikk som går så det suser, hvem har vel tid til rengjøringstjenester, designtjenester,handletjenester, og Gud vet hva...? 

Kanskje en liten idé å få sendt ut varer til de som venter, betalt tilbake til de som aldri kommer til å få varene ++ før man starter på nye eventyr? 

Nettbutikken går sikkert så det griner. Tar seg betalt for varer som aldri kommer. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Griffin87 skrev (På 26.1.2022 den 7.18):

Og dette etter at CØ skrev at hun hadde LOVT eldstedatter at ingen ny mann skulle inn i deres hus. Hvis mitt barn hadde sagt til meg, at "Mamma, lov meg dette", så hadde jeg revurdert mine valg her i livet. Og, rett etter brøt hun dette løftet også..

For ikke å glemme alle feriene hun satt å planla sammen med barna det kommende året det bare skulle være de - så kom han inn i bildet og ingen av de ble noe av..

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (28 minutter siden):

For ikke å glemme alle feriene hun satt å planla sammen med barna det kommende året det bare skulle være de - så kom han inn i bildet og ingen av de ble noe av..

Jooooda, Kielturen med ei svært muggen dame. Dog uten barn

Endret av Pæddan
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (52 minutter siden):

Stemmer det. Det hadde jeg faktisk glemt 🙈 Skulle jo reise og oppleve verden de.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...