Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til og med i besøk; plassert i høystol med iPad foran seg mens mor er mest opptatt sv telefonen.  Så trist. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegmener skrev (1 time siden):

Har de ny bil igjen? Land Rover. 

Den er nok leid den også. Hadde garantert hørt det om de hadde kjøpt ny.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (47 minutter siden):

Så er 3 av 6 i familien på tur igjen ...

Mener du de skal sitte hjemme å tvinne fingre på de helgene de største ungene er hos sine andre foreldre? 

De hadde nettopp med de største på hyttetur mens minsten var til besteforeldre, så da må de jo være greit å dra på tur med minsten en annen helg.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 time siden):

Mener du de skal sitte hjemme å tvinne fingre på de helgene de største ungene er hos sine andre foreldre? 

De hadde nettopp med de største på hyttetur mens minsten var til besteforeldre, så da må de jo være greit å dra på tur med minsten en annen helg.

Se historien bak dette. Det er langt fra første gang de gjør sånt!

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (8 timer siden):

Se historien bak dette. Det er langt fra første gang de gjør sånt!

Ikke for å «forsvare», men de reiser jo til besteforeldre til minste. Det må jo være lov å besøke de uten resten av gjengen innimellom. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

summerrain skrev (10 timer siden):

Ikke for å «forsvare», men de reiser jo til besteforeldre til minste. Det må jo være lov å besøke de uten resten av gjengen innimellom. 

Innimellom?

De reiser jo alltid kun 3 stk dit!

Helt greit å av og til ta turer med bare ett og/eller noen av barna! Det er ikke der jeg reagerer på, men historikken her!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (15 minutter siden):

Innimellom?

Helt greit å av og til ta turer med bare ett og/eller noen av barna! Det er ikke der jeg reagerer på, men historikken her!

Enig. Det er sjeldent de to store er med. Før var det yngste dattera som bare var med. Nå er hu bytta ut med yngste gutten

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (18 minutter siden):

Innimellom?

Jeg ser bare ikke helt problemet når det barnet som er med er eneste av barna (vi ser samvær med) som er barnebarnet til de de reiser til. 

Ellers er jeg enig i forhold til ferier, syns bare dette er en veldig merkelig ting å henge seg opp i. Dette er også eneste barnet som ikke får ferier hos andre foresatte. Det vil aldri bli likt uansett med så mange forskjellige foresatte. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (43 minutter siden):

Innimellom?

Men hvilken betydning har det egentlig? 

De andre barna er jo ikke K sine, bortsett fra jenta han har fra før. Hun er vel ikke til de for tiden slik jeg har forstått det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Orly skrev (4 timer siden):

Sitter minstegutten fremovervendt?

Å jada 👍🏻 Hadde du forventet noe bedre fra dei? 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (4 timer siden):

Sitter minstegutten fremovervendt?

Tiden går fort i det hjemmet må du vite. Han er vel snart ungdom

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (29 minutter siden):

"14'issen"

Tror det bara är et lyckoträff att det inte är ett ”t” placerad där i. 

Palestina-blond är dock fortfarande min absolute favvis!  Den är så roligt på så många nivån 😂

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...