Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I siste blogginnlegg er det et bilde av åpningen mellom stuene tror jeg. Det ser ut som det er brukt bokskap/glasskap som romdeler.  Spisebordet varierer også mellom langsgående eller kortgående plassering mellom kjøkken og stue.

Jeg synes det er spennende å se ulike og kreative innredningsløsninger. Skulle ønske VP ville vise litt mer av det.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, CMarie skrev:

I siste blogginnlegg er det et bilde av åpningen mellom stuene tror jeg. Det ser ut som det er brukt bokskap/glasskap som romdeler.  Spisebordet varierer også mellom langsgående eller kortgående plassering mellom kjøkken og stue.

Jeg synes det er spennende å se ulike og kreative innredningsløsninger. Skulle ønske VP ville vise litt mer av det.

Dessverre ingenting å vise der.  Samme kjøkkenbenk, samme sofa, samme bord med lysestaker.  Det finnes så mange andre som virkelig kan interiør, som man kan følge.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg FATTER IKKE at hun ikke blir lei av å hele tiden påpeke at tiden flyr, dagene er travle (hvordan det i det hele hatt er mulig med to voksne hjemmeværende), barna vokser fort osv. Det er hvert innlegg fokus på dette. Om man ikke hadde hele tiden levd i fremtiden med høst i august og jul i september, påske i januar og 17 mai i mars så hadde kanskje ikke tiden flydd så sinnsykt som den gjør i heimen der. 

Endret av Minipilla
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, FruRosa skrev:

Mindreårig på jobb på søndagskvelden i reklame på IG.

Håper de setter alle pengene minsten tjener inn på hans sparekonto. 😉🤪

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt baby, hadde jeg boikottet Nestle etter disse reklamene. 

De betaler ukritisk for reklame plass hos en dame som ukritisk bruker barna sine til å tjene penger til livets opphold. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, BLOMSTERKVAST skrev:

Håper de setter alle pengene minsten tjener inn på hans sparekonto. 😉🤪

De bruker det vel på mat til han, sted og bo til han, klær til han og slikt som alle må bruke penger på. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Klink skrev:

De bruker det vel på mat til han, sted og bo til han, klær til han og slikt som alle må bruke penger på. 

Det er helt utrolig hva du kan skrive 😳

8 minutter siden, Cati skrev:

Visste ikke at det var vanlig at en unge på 6 måneder skulle betale for kost og losji gitt...

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
1 time siden, Klink skrev:

Kjenner ingen som bruker barna for å kunne betale utgiftene de generer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Cati skrev:

Visste ikke at det var vanlig at en unge på 6 måneder skulle betale for kost og losji gitt...

Har kanskje gått på kurs hos AB? «Alle må bidra, ungene gjør aller mest fordi vi voksne jobber 12-14 timer i døgnet». 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.11.2019 den 11.30, Veslefrikk skrev:

Bruker hun ikke firmanavnet Øvestad styling?

Det er vel bare i forbindelse med interiørveiledning?

Da hun skrev om at Gekko skulle jobbe for henne var det, som jeg forsto, bloggen han skulle selge inn til firmaer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Kanderehjelpe said:

Hadde jeg hatt baby, hadde jeg boikottet Nestle etter disse reklamene. 

De betaler ukritisk for reklame plass hos en dame som ukritisk bruker barna sine til å tjene penger til livets opphold. 

Dette er da virkelig noe av det mest uskyldige Nestlé gjør. De har langt verre svin på skogen enn det der, så jeg håper du boikotter likevel (husk, de lager MYE mer enn babymat,så du trenger ikke baby). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...