Alice123 Skrevet 11. september 2019 #1841 Del Skrevet 11. september 2019 På 10.9.2019 den 18.30, Clara80 skrev: Får litt følelsen av at gemalen står for endel av de dyreste og mest unødvendige investeringene....nytt TV, de dyre bilene...typisk manneting. Det er også slik at de feriene han har glede av blir gjennomført, men de mangfoldige ferieløftene til resten av familien blir det aldri noe av. Set tok sem jo flere år å komme seg fra Fredrikatad til operataket, men fotballtur til England, pokerturneer osv. har det aldri vært noe problem å gjennomføre 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 11. september 2019 #1842 Del Skrevet 11. september 2019 JOBB tur?? Direkte respektløst å kalle dette for jobb. Ta noen bilder og skrive et innlegg om det etterpå, litt av en jobb gitt!! Forstår heller ikke at hun vil være borte fra babyen så lenge. Selv om hun ikke ammer. Vi er vel kanskje forskjellig der, men for meg har det vært naturstridig å være borte fra barna mine over flere dager når de er så små. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 11. september 2019 #1843 Del Skrevet 11. september 2019 Det er veldig unaturlig at begge foreldrene reiser fra en 5 måneder gammel baby over flere dager. Hvorfor kunne de ikke ha ham med? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monstergospel Skrevet 11. september 2019 #1844 Del Skrevet 11. september 2019 2 minutter siden, Dråpe skrev: Det er veldig unaturlig at begge foreldrene reiser fra en 5 måneder gammel baby over flere dager. Hvorfor kunne de ikke ha ham med? Å Herregud, akkurat det er vel ikke din sak! Heldige er de, som får et par dager fri fra baby. Unner alle foreldre det! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruRosa Skrevet 11. september 2019 Populært innlegg #1845 Del Skrevet 11. september 2019 20 minutter siden, monstergospel skrev: Å Herregud, akkurat det er vel ikke din sak! Heldige er de, som får et par dager fri fra baby. Unner alle foreldre det! Er man HELDIG om man får et par dager fri fra babyen sin? Virkelig? I mine.øyne er man heldige om man har noen som kan passe barna innimellom, ja, men at man skal ha "fri" fra en baby i flere dager... 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 11. september 2019 #1846 Del Skrevet 11. september 2019 Noen som husker bloggen «glade hjem»? Bloggen til VP begynner å bli mistenkelig lik denne, uten plagiatet da så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 12. september 2019 #1847 Del Skrevet 12. september 2019 2 timer siden, Alice123 skrev: Det er også slik at de feriene han har glede av blir gjennomført, men de mangfoldige ferieløftene til resten av familien blir det aldri noe av. Set tok sem jo flere år å komme seg fra Fredrikatad til operataket, men fotballtur til England, pokerturneer osv. har det aldri vært noe problem å gjennomføre Dette! I tillegg til turer som skulle inkludere hele familien er det jo opptil flere turer for bare de to voksne som ikke har blitt noe av. Kim ga Camilla tur til Venezia i julegave første jula de var sammen. Den turen har ikke blitt noe av. Hun snappet også om kjærestetur til Paris på et tidspunkt, men det har endt med med fotball- og pokerturer til London. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 12. september 2019 #1848 Del Skrevet 12. september 2019 (endret) 7 timer siden, Christiane_W skrev: Dette! I tillegg til turer som skulle inkludere hele familien er det jo opptil flere turer for bare de to voksne som ikke har blitt noe av. Kim ga Camilla tur til Venezia i julegave første jula de var sammen. Den turen har ikke blitt noe av. Hun snappet også om kjærestetur til Paris på et tidspunkt, men det har endt med med fotball- og pokerturer til London. Var det ikke en USAtur også som ikke ble noe av? Edit: med USA mente jeg Vegas 🙈 Endret 12. september 2019 av FruRosa 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 12. september 2019 #1849 Del Skrevet 12. september 2019 Aldri glem Vegas! De viste jo frem hotellet de skulle bo på og greier🤩🤑 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedRobbin Skrevet 12. september 2019 #1850 Del Skrevet 12. september 2019 Får sånn kvalmende følelse inni meg når han går rundt på rommet og sier «nais, nais, nais» 🤢 Som om rommet på høyfjellshotellet når opp til hans standard eller noe? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 12. september 2019 #1851 Del Skrevet 12. september 2019 6 timer siden, Christiane_W skrev: Dette! I tillegg til turer som skulle inkludere hele familien er det jo opptil flere turer for bare de to voksne som ikke har blitt noe av. Kim ga Camilla tur til Venezia i julegave første jula de var sammen. Den turen har ikke blitt noe av. Hun snappet også om kjærestetur til Paris på et tidspunkt, men det har endt med med fotball- og pokerturer til London. Halloooo, Vegastur ble til Kieltur ☺️. Same same.... poker og enarmede banditter på 6.dekk 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 12. september 2019 #1852 Del Skrevet 12. september 2019 Jo flere vi er som melder til forbrukertilsynet jo bedre 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 12. september 2019 #1853 Del Skrevet 12. september 2019 Selv ikke på en barnefri tur klarer hun å la vær å eksponere. Ref IG story. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 12. september 2019 #1854 Del Skrevet 12. september 2019 12 timer siden, MissAlba skrev: Nei? For jeg sjekket siden jeg er invitert på en overnattingsmiddag når min er 2 måneder, og jeg takket nei på grunn av dette. Leste at det er utrygt for baby å være borte fra foreldrene over en lengre periode enn den «times-regelen» det første året eller noe. Jeg var borte noen timer da min var 2 mnd, og det tok ungen virkelig ikke skade av. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAlba Skrevet 12. september 2019 #1855 Del Skrevet 12. september 2019 26 minutter siden, Purple Basil skrev: Jeg var borte noen timer da min var 2 mnd, og det tok ungen virkelig ikke skade av. Dette er et døgn. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 12. september 2019 #1856 Del Skrevet 12. september 2019 (endret) Ølen er med på fjelltur også. Never change a "winning" team... Endret 12. september 2019 av FruRosa 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 12. september 2019 #1857 Del Skrevet 12. september 2019 53 minutter siden, Purple Basil skrev: Jeg var borte noen timer da min var 2 mnd, og det tok ungen virkelig ikke skade av. Nettopp. Noen _timer_ Vesentlig forskjell 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 12. september 2019 #1858 Del Skrevet 12. september 2019 3 minutter siden, Wenda skrev: Nettopp. Noen _timer_ Vesentlig forskjell Personen jeg svarte skrev at hun ikke turde være borte fra ungen i noen timer. Har ikke svært på noe som handler om dager, dager er en helt annen diskusjon igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAlba Skrevet 12. september 2019 #1859 Del Skrevet 12. september 2019 3 minutter siden, Purple Basil skrev: Personen jeg svarte skrev at hun ikke turde være borte fra ungen i noen timer. Har ikke svært på noe som handler om dager, dager er en helt annen diskusjon igjen. Nei, du svarte meg, og jeg skrev «overnattingsmiddag», altså middag med overnatting. Det er, logisk nok, mer enn «et par timer». 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 12. september 2019 #1860 Del Skrevet 12. september 2019 1 minutt siden, MissAlba skrev: Nei, du svarte meg, og jeg skrev «overnattingsmiddag», altså middag med overnatting. Det er, logisk nok, mer enn «et par timer». Da har jeg lest feil. Er det snakk om dager så er det en helt annen diskusjon igjen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg