sirenas Skrevet 11. september 2019 #1821 Del Skrevet 11. september 2019 Akkurat nå, Pøbelkråka skrev: Jeg blir så forbanna. Her er de to voksne i hjemmet. To som kan avlaste og hjelpe hverandre. Likevel må de ha barnefri. Jeg er alene og har aldri fri! Og det blir du forbanna på Villa paprika for?! Skjerpings! 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konabakmannen Skrevet 11. september 2019 #1822 Del Skrevet 11. september 2019 Burde ikke SOMe merkes med reklame? Det gjør de så og si aldri når de er på sponsede turer. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 11. september 2019 #1823 Del Skrevet 11. september 2019 1 minutt siden, Pøbelkråka skrev: Jeg blir så forbanna. Her er de to voksne i hjemmet. To som kan avlaste og hjelpe hverandre. Likevel må de ha barnefri. Jeg er alene og har aldri fri! Enig! Det er veldig provoserende! Hun/de viser ikke på noen måte i all oppdateringen på soMe at de har noe som ligner på en hektisk hverdag! Og måten hun fremstiller ting på... Måtte bruke hele mandagen, derfor ingen blogging, på å rydde etter at alle var samlet i helgen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 11. september 2019 #1824 Del Skrevet 11. september 2019 2 minutter siden, Konabakmannen skrev: Burde ikke SOMe merkes med reklame? Det gjør de så og si aldri når de er på sponsede turer. Selvsagt skal det merkes om det er sponset! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 11. september 2019 #1825 Del Skrevet 11. september 2019 19 minutter siden, Hyachint31 skrev: Hun skriver at de skal nyte jobb-tur-spa dager på insta 😅 Hardt å jobbe...og lenge siden de har vært på tur nå, ja 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 11. september 2019 #1826 Del Skrevet 11. september 2019 Egentid👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 11. september 2019 #1827 Del Skrevet 11. september 2019 Da er det opp til oss å melde fra til Forbrukerrådet når de ikke merker 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 11. september 2019 #1828 Del Skrevet 11. september 2019 Skjønner ikke at de får spons så ofte. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 11. september 2019 #1829 Del Skrevet 11. september 2019 Da har jeg sendt tips til Forbrukerrådet. Nok er nok. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 11. september 2019 #1830 Del Skrevet 11. september 2019 Men vet dere at dette er sponsa da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 11. september 2019 #1831 Del Skrevet 11. september 2019 Akkurat nå, BethD skrev: Men vet dere at dette er sponsa da? Det er det jo helt klart. Har hun ikke vært på sponset tur så reklamerer hun ikke på den måten. Dessuten er ikke dette første gangen, så de får ta en kikk på blogg og Instagram så finner de nok flere kritikkverdige forhold. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 11. september 2019 #1832 Del Skrevet 11. september 2019 58 minutter siden, BethD skrev: Men vet dere at dette er sponsa da? Hun kaller det jobb-tur på Instagram. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 11. september 2019 #1833 Del Skrevet 11. september 2019 (endret) Det var da veldig som de vinglassene skulle dokumenteres i kveld. Skjønner at det er stas med barnefri og ikke noe mas! Familielivet tar på gitt. Edit: Jeg synes det er en milliard ganger bedre at det er vin som står i fokus, enn unger. Men det er jo fremdeles ikke bra... Endret 11. september 2019 av Marriet 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 11. september 2019 #1834 Del Skrevet 11. september 2019 Hva er det annonsører og sponsorer ser for seg å få igjen ved å dekke utgiftene til dette paret da? Slik jeg ser det så finnes det null påvirkningskraft i noe av hva disse styrer med. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 11. september 2019 #1835 Del Skrevet 11. september 2019 Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAlba Skrevet 11. september 2019 #1836 Del Skrevet 11. september 2019 Er babyen 5 måneder gammel? Jeg trodde man helst ikke skulle være borte fra baby i mer enn antall timer som baby er måneder, eller har jeg misforstått noe? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 11. september 2019 #1837 Del Skrevet 11. september 2019 1 minutt siden, MissAlba skrev: Er babyen 5 måneder gammel? Jeg trodde man helst ikke skulle være borte fra baby i mer enn antall timer som baby er måneder, eller har jeg misforstått noe? Tror ikke det er noe regel på det. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 11. september 2019 Forfatter #1838 Del Skrevet 11. september 2019 Fantastisk.. med den historikken de to har hatt de siste måneder (som det ikke er tillatt å kommentere) må dette provosere (og hvem er det heller ikke lov å skrive om). Legger merke til at hoteller som sponser disse to til en midtuke-overnatting, aldri gjentar "suksessen". Altså: de besøker aldri det samme hotellet på spons mer enn en gang. Blir interessant å se hvilken jobb de skal gjøre på Geilo. I lavsesong og midt i uken😜 Men "såklart", går man på autopilot og ikke får koblet ut trenger man å komme til fjells for å finne en indre ro man ofte fjerner seg fra i hverdagen, som Paprika så viselig uttrykker det. Ikke rart den indre roen er fraværende i Paprikaheimen, tenker nå jeg. Jeg vile vært særdeles urolig. Og da blir det et himla slit å huske på å merke "rekalme" og. Tross alt. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAlba Skrevet 11. september 2019 #1839 Del Skrevet 11. september 2019 1 minutt siden, GulleGull skrev: Tror ikke det er noe regel på det. Nei? For jeg sjekket siden jeg er invitert på en overnattingsmiddag når min er 2 måneder, og jeg takket nei på grunn av dette. Leste at det er utrygt for baby å være borte fra foreldrene over en lengre periode enn den «times-regelen» det første året eller noe. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 11. september 2019 #1840 Del Skrevet 11. september 2019 1 minutt siden, MissAlba skrev: Nei? For jeg sjekket siden jeg er invitert på en overnattingsmiddag når min er 2 måneder, og jeg takket nei på grunn av dette. Leste at det er utrygt for baby å være borte fra foreldrene over en lengre periode enn den «times-regelen» det første året eller noe. Selvom det står en anbefaling skrevet et sted er det ikke en regel eller lov som gjelder. Foreldre gjør jo som de selv vil. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg